Kirjoittaja Aihe: Twilight: Suloinen kosto (Renesmee/Emmett, S)  (Luettu 2113 kertaa)

Tuhisija

  • Vieras
Twilight: Suloinen kosto (Renesmee/Emmett, S)
« : 09.01.2011 10:38:44 »
Author: Tuhisija
Title: Suloinen kosto
Fandom: Twilight
Pairing: Renesmee/Emmett (enimmäkseen yksipuolinen ? )
Rating: S
Genre: fluff, one-shot
Disclaimer: Houkutus sarja ja kaikki sen hahmot ovat Stephenie Meyerin luomia.

Summary: Nauroit punastukselleni ja kutsuit minua höpsöksi tytöksi, mutta sinä et tiennyt totuutta sydämeni sekoamisesta.

A/N: Mie olen nyt innostunut vähän erikoisemmista parituksista, joita näkee harvemmin täällä (tai no joitain ehkä enemmän kuin vain harvemmin, mutta eniveis).  Renesmee/Emmett on yksi niistä ja vaikka miellänkin heidän suhteensa kuitenkin enemmän setä - veljentytär asetelmaksi, niin silti heistä nyt tuli inspaus kirjoittaa.  Lisäksi PV II kommenteissa jokunen taitaa tykkäillä Renesmeen ja Emmettin hassuttelusta, niin kommentitkin saivat miut tätä kirjoittamaan.  Nimi ongelmia taas kyllä juu.
Osallistuu FF 50 sanalla 028.Sydän.


Suloinen kosto

Minut napattiin yllättäen ilmaan, jalkani jättivät kostean ruohikon, ja tunnistin otteesi, johon luotin enemmän kuin kenenkään muun otteeseen.  Vaikka toisinaan uhkasit minua pudottamisella ja joskus jopa kiepsautit minut ympäri sylissäsi, jolloin veri pakkautui päähäni nauraessasi, luotin sinuun.  Luotin käsiisi ja tiesin, ettet satuttaisi minua, hivelisit vain leikittelevillä sanoillasi henkistä puoltani ja kiusaisit odottaen minun suuttuvan.

Ja minä kiivastuin joka kerta, otin nokkiini sanoistasi ja kiukuttelin kuin pikkulapsi, mutta lopulta hellyin sinulle ja annoin anteeksi.  Kerroin leppymiseni pienellä keveällä suukolla poskelle ja suloisella hymyllä, jonka tartutin sinunkin huulillesi.  Se suloisen virnistelevä hymy kasvoillasi jatkoit kiusaamistani, kunnes me molemmat saimme tarpeeksemme ja jätimme toisemme rauhaan.  Joskus nauraen, joskus toinen hieman kyllästyneenä, muttei koskaan suuttuneena.  Sinä et osannut olla minulle vihainen, enkä minä osannut pitää mykkäkoulua sinulle pitkään.

Kiepsautit minut jälleen ympäri käsivarsiesi pidellessä tiukasti kiinni ja nauroit yhtä kuuluvasti kuin ennenkin.  Naurusi kaikui pihalla, sai vauhtia talon ulkoseinästä ja ympäröi minut, hiveli korviani.  Naurusi oli tuttu ja turvallinen, ja minä pidin siitä jopa enemmän kuin Alicen helisevästä hopeakellon naurusta.

Tällä kertaa et uhannut maahan pudottamisella, et tempuilla.  Nyt vain roikotit minua ylösalaisin ja nostit äkkiä oikeinpäin hymy leveänä huulillasi.  Katseeni nappasi ilkikurisen pilkkeen silmäkulmastasi, heleän ja kirkkaan.  Sen palo ei tuntunut koskaan tukahtuvan silmissäsi, ei edes surkeimpina hetkinä.  Ei niinä aikoina, kun riitelit Rosalien kanssa, eikä silloin, kun kinastelit muiden perheenjäsenien kesken.  Siitäkin minä pidin, yritit aina tuoda valoa ja kevennystä tilanteisiin, vaikka tilanteen vaatiessa osasit ottaa asiat myös vakavasti.

Nyt et kuitenkaan ottanut mitään vakavasti, leikittelit kanssani ja aloit kiusoitella tapasi mukaan.  Kyselit Jacobista, kyselit pojista koulusta ja keksit vitsiä jokaisesta minuun liittyvästä asiasta.  Samalla tarkastelit vaihtelevaa ilmettäni, huvittuneesta hivenen ärsyyntyneeseen pyörivää, ja odotit jälleen kerran suutahtamistani.  Mutta sinä odotit turhaan, minä en kiivastunut enkä ottanut nokkiini vaan maksoin takaisin ja ryhdyin vitsailemaan sinusta.  Heitin vastauksia sanomiisi asioihin ja sain sinut kerrankin hiljaiseksi, tosin vain linnun liverryksen ajaksi.

Laskit minut jaloilleni vihreälle ruohikolle ja pörrötit hiuksiani syvenevä polte silmissäsi.  Uppouduin niiden katseeseen ja odotin tavallista iskuasi takaisin, sanaleikkiä ja virnuilua.  Mutta sinä nostitkin minut takaisin syliisi ja suikkasit keveän suukon poskelleni sydämeni seotessa rytmissään.  Huomasit sen, kuulit ja tunsit jäistä kehoasi vasten ja virnistit leveästi hiljaa naurahtaen:

”Vai ei sydämesi pientä suukkoa kestä.”

Punastus kohosi poskipäilleni ja levisi kauttaaltaan kasvoilleni, ja sinä sait kostosi, joka oli minulle täysin odottamaton.  Nauroit punastukselleni ja kutsuit minua höpsöksi tytöksi, mutta sinä et tiennyt totuutta sydämeni sekoamisesta.

Et tiennyt, että naurusi ja silmiesi ilkikurisen pilkkeen lisäksi pidin sinusta erityisellä tavalla.   Et tiennyt, että pidin siitä, kun kiusasit, kun nostit minut ilmaan.  Kun sain olla lähelläsi.

Mutta ei sinun tarvinnut eikä pitänyt tietää.  Tieto olisi murskannut hupimme palasiksi.


A/N: En nyt tiedä tuliko toi lopetus ihan puun takaa ja irtonaisesti.  Lueskelin tätä läpi ja kirjoittaessani koitin tuoda tekstiin pieniä vihjauksia ja myös jälkeenpäin editoidessani, mutta en ole ihan varma onnistuinko siinä.

Kommenttia on aina kiva saada :)
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 21:06:53 kirjoittanut Kuura »

Fell

  • Vieras
Vs: Suloinen kosto
« Vastaus #1 : 09.01.2011 11:04:28 »
Olen ihan kamalan laiska kommentoija, mutta nyt mun on ihan pakko kommentoida!

Emmett on mun lempihahmojani ja Emmett/Renesmee oikeastaan aika suloista! Ainakin sellainen paritus, etten ole edes ajatellut sellaista, mutta se toimi hyvin; ainakin näin yksipuolisena, koska Emmett kuuluu Bellalle n___n Renesmee ei koskaan oo ollut mun lempihahmojani melkeinpä liiallisessa täydellisyydessään, mutta tässä se oli tosi samaistuttava ja söpö, puhumattakaan Emmettistä :3 Kummatkin hahmot onnistuivat tosi hyvin mun mielestäni.

En muista lukeneeni sulta varmaan muita ficcejä, en ainakaan lähiaikoina, joten en osaa sanoa mitään rakentavaa kehityksestäsi kirjoittajana, mutta tyylisi on tosi hieno! Soljuvaa, kivan nopeatempoista, ei yhtään tökkivää kohtaa ja lopussa oli kivasti tehosteena pari lyhyempää virkettä. Juuri mieleistäni, ei tekotaiteellista vaan luonnollista ja tosi silleen... en keksi mitään yhtä sopivaa adjektiivia, mutta sellaista eläväistä, kivan kuvailevaa, muttei kuitenkaan liian rönsyilevää : D

Tykkäsin tuosta lopetuksestakin tosi paljon, vaikka itse hiukan epäröitkin; se tuli sopivan äkkiä muttei kuitenkaan töksähtänyt oikeastaan n___n

Koko ficci oli kokonaisuudessaan valtavan paljon mieleeni, tosi paljon tykkäsin :3

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Suloinen kosto
« Vastaus #2 : 09.01.2011 13:19:56 »
Fell, mukavaa, että tulit lukemaan ja kommentoimaan :D  Ihana kuulla, että hahmot onnistuivat mielestäsi.  Ja aww kiitos, tässä nyt pukkaa hymyä huulille :D Tällaisissa lyhyemmissä ficeissä, juuri one-shoteissa, on kiva toteuttaa tällaista leikittelevämpää tekstiä.  Ja itse tykkäilen nykyään lopettaa ficit tällä lailla lauseita lyhentäen, en tiedä, mistä se on tullut.  Mutta kiitos paljon kommentista, oli piristävä :)

Purriainen, mie vähän mietinkin, että eksyyköhän Purriainen tänne lukemaan ja kyllähän niin kävi :D Aro/Bella?  Enpä oo koskaan lukenut (uteliaisuuksissa voisi vilkaistakin).  Mutta aww, kiitos siullekin kehuista :D Tää hymy taitaa jäädä mun kasvoille nyt jokski aikaa.  Renesmee ja Emmett ovat kieltämättä aivan helvetin suloisia! Ehkä heistä saisi jotain vakavampaakin (voi kyllä mä aion jotain romance genrellä heistä kirjoittaa Romance25 haastetta varten..), mutta tietysti tällä samalla suloisuudella ja hassuttelulla höystettynä :)
Kiitos paljon kommentista :)  Piristätte päivää!
Alec/Renesmee on kyllä kiehtova ja ihana ♥ Ja kyllähän miulta löytyy Renesleciä ööhm... kolmen ficin ja yhden raapalesarjan verran ja lisää tulossa, onhan se miulla OTP10 haasteessa parituksena.