Kirjoittaja Aihe: En usko, että rakastat minua | S angs, femme, ficlet  (Luettu 2483 kertaa)

Kaala

  • amhatti
  • ***
  • Viestejä: 36
Otsikko: En usko, että rakastat minua
Kirjoittaja: Kaala
Beta: Deano- rakkain <3
Genre: Öö no angst nyt ainaki jaa femme ja ficlet
Ikäraja: S
Vastuuvapaus: Kaikki on minun omaa. Jos sattuu olemaan vivaahteita jostain toisesta jutusta, se ei ole ollut tarkoitksellista.
Summary: Mutta minä rakastan sinua. Oikeasti. Niin paljon, ettei kukaan voi toista rakastaa. Niin paljon, että sydämeni on pakahtua. Niin paljon, että kuolen, jos lähdet. Enkä ole ollenkaan varma, ettet joku päivä lähtisi. Ja jättäisi minua kuolemaan.
Varoitukset: Femme ja yksi pikkuinen kirosana

A/N: Olin keittiössä lämmmittämässä ruokaa, kun yhtäkkiä tuo alku putkahti päähän, ja siinä sitten oli heti sännättävä koneelle - tää inspis ei voinu oottaa! Kamalan lyhythän tästä tuli, mutta ei sen pitkä ollu tarkotuskaan olla. Olen ihan kohtuullisen tyytyväinen jälkeen, kun oteteaan huomioon, että juuri muokattu ei ole sen äkillisen kirjoituspuuskan jälkeen. Mutta miulta ei kyllä näköään luonnistu enää mikään muu kuin angstin kirjottaminen! o.O
Niin siis tämä on eka tarina jonka koskaan missään julkaisen, ja epäilin vähän tätäkin mutta beta-rakkain uhkas raiskata kokispullolla, että tässä tämä nyt sitten on.. Ja kommentti on pakollista erittäin sallittua :)
Olkaatten hyvät:

En usko, että rakastat minua


Painan pääni rinnallesi ja huokaisen. Kysyt, onko jokin hätänä. Pudistan hiljaa päätäni sinua vasten. Ei, ei mikään ole hätänä. Minua vain pelottaa. Pelottaa helvetisti. Ihan kaikki. Vaikka sinä oletkin siinä nyt, rintasi kohoilee hengityksesi tahdissa, lämpösi hohkaa minuun, en silti usko sitä. En usko, mitä sanot. En usko, että olet siinä vielä hetkenkin päästä. En usko, että rakastat minua. En oikeasti.

Mutta minä rakastan sinua. Oikeasti. Niin paljon, ettei kukaan voi toista rakastaa. Niin paljon, että sydämeni on pakahtua. Niin paljon, että kuolen, jos lähdet. Enkä ole ollenkaan varma, ettet joku päivä lähtisi. Ja jättäisi minua kuolemaan.

Suljen silmäni, puristan sinut tiukemmin itseäni vasten. En anna kyyneleen valua ripsieni alta, vaikka mieli tekisikin. En anna sinun nähdä ahdinkoani. En halua, että tiedät kuinka pelkään. Et sinä kuitenkaan ymmärtäisi. Nauraisit vain ja sanoisit minua hassuksi pikkutytöksesi. Heläyttäisit suloisella äänelläsi, ettei minulla ole mitään syytä pelätä. Mutta on minulla.

Se pelko jäätää sisuksiani, puristaa kylmillä kourillaan. Vaikka sinä oletkin siinä, ihan vieressä, kädet ympärilläni, lämpimänä ja pehmoisena. Painan naamani syvemmälle poveesi saaden sinut naurahtamaan. Se on kuin musiikkia korvilleni. Sinun naurusi, sinun naurusi minulle. Rakastava naurusi.

Pelko ei haihdu vielä sittenkään, kun tunnen lämpimät huulesi huulillani. Vaikka nostat päätäni suudellaksesi minua ja kiedot kätesi tiukemmin ympärilleni vetääksesi minua lähemmäs, en siltiään usko. En siltikään usko, että rakastat minua. Se on liian vaikeaa. Kukaan noin ihana olento ei voi rakastaa minua, ei oikeasti. Vaikka sinä väitätkin muuta.

Kysyt taas, mikä minulla oikein on, kun olen niin vaisu. Teetkö jotain väärin.  Naurahdan epäuskottavasti ja sanon, että ei mikään, että kaikki on hyvin. Väsyttää vain. Tuhahdat lempeästi, painat suukon otsalleni. Se tuntuu kihelmöintinä koko kehossani, ihana kutituksena. Kysyt, ruvetaanko jo nukkumaan. Nyökkään pienesti, vaikka en oikeasti haluakaan nukkua. En halua sulkea silmiäni, koska pelkään että nukahdan. Mutta en minä saa nukahtaa. Pelkään liikaa. Pelkään, että kun aamulla herään, et ehkä olekaan enää vieressäni. Vain tyhjä, kylmä sänky, ja sanasi kaikuna korvissani.

"Mä rakastan sua."

Mutta silloin, kun olisit lähtenyt, tietäisin, ettei se ole totta. Koska jos rakastaisit minua, et olisi lähtenyt. Ja jättänyt minua kuolemaan. Yksin.

Aivan liian pian sinä jo tuhiset rauhallisesti unissasi, käsi unohtuneena kyljelleni, vieno hymy jääneenä kasvoillesi. Minä valvon, pidän silmäni tiukasti auki, vaikka tuntuu että ne alkavat väkisin sulkeutua. En saa nukahtaa. Sillä kun herään, et ehkä enää ole siinä. Nyt olet, lämpimänä, suloisena, pehmeänä. Olet siinä ja nukut vierelläni. Ja rakastat minua. Niin sinä ainakin sanoit. Mutta minä en usko sitä.

En usko, että rakastat minua vielä aamullakin.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 19:00:53 kirjoittanut flawless »
ehkä ois helpompaa, ehkä ois helpompaa olla
jos ajatukset ei ois hirmumyrskyjä
vaan tähdenlentoja

Deano-

  • Pipeltäjä
  • ***
  • Viestejä: 61
  • ava (c) raitakarkki
Vs: En usko, että rakastat minua
« Vastaus #1 : 25.12.2010 21:37:46 »
Hei.
Näyttäs vähän siltä, ettei sitä kokispulloo tarttee.
Mie nyt jo annoin ..rakentavan ai minkä? palautteeni jo sillon, ku betasin, mutta tuunpa säätämään vielä tänne.
Itsehän en femmeä [siun tarinoitas lukuunottamatta] lue, mutta tyksin tästä kyllä :) .. Mie oon nyt vähän sanaton, ku annoin kaikkeni jo sillon sähkärissä ;D
Jos alotan tän quotauksen, nii quotaisin samantien koko stoorin, mut jos nyt kumminkaa en ;D
Lainaus
Pelkään, että kun aamulla herään, et ehkä olekaan enää vieressäni. Vain tyhjä, kylmä sänky, ja sanasi kaikuna korvissani.

"Mä rakastan sua."
Monta ihanaa kohtaa, kun tää lyhyt stoori sisältääkin, nii tää on miun lemppari.
Sie se kyllä kans osaat kirjottaa, ja siun tekstejäs on kiva lukee ja siis kirjottelehan lisää, ja julkase niin muutkin saa niistä nauttia :)

Ja siis voidaanko tehä sopimus, että tää on erittäin järkevä, asiapitoinen, rakentava ja hyvä kommentti? Mutta lisää heiii!!

Deano-Mie lupaan kommentoida joskus sitten jotain muuta juttuu paremmin...  ::)
20.03.2011
"Vapaa sydän ryövärin on. Vahva sielu voittamaton."
22.6 - 31.7 <3                                  Onko normaalia, niin ei.

Chrissy

  • Vieras
Vs: En usko, että rakastat minua
« Vastaus #2 : 27.12.2010 00:07:41 »
No piti sit tulla kommentoimaan kun kerta vaadit...

Ihana one-shotti, hieno idea ja kiva toteutus...
Niinkun edeltäjälläkin, mun rakentava palaute on menny vieraileen jonnekkin, eikä aio tulla takas vähään aikaan...

muttaaaaaaa......hmm
lempikohtani;
Lainaus
Se pelko jäätää sisuksiani, puristaa kulmillä kourillaan.
En tiä miks, mut tuo oli kiva...
Väsyttää, niin ei jaksa väklätä mitään kummosempia kommentteja, mutta ainaski kommentoin, nyt et voi siis tappaa mua

jatkahan kirjottelemista

aa, ja btw, oot kirjottanu ''kUlmilla kourillaan'' luulisin että tarkotit kylmillä (:

-C

Kaala

  • amhatti
  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: En usko, että rakastat minua
« Vastaus #3 : 27.12.2010 12:08:58 »
Oho oho, oon saanu kommentteja o.O Vau :D
Deano- Moi. Juu, jos nyt vaan jättäsit sen pullon sinne kaappiin, jookosta? ; D Miekun nyt tämän sitten tänne postasin..
Hmm, on kiva saaha toinen tykkään jostain, mitä se ei yleensä lue, ja tuota kiitoskiitoskiitos sie kehut minnuu aina niin että tässähän ihan ylpistyy : D Ja voin kyllä siulle melkeen varmuudella luvata että näitä stooreja tulee tänne ilmestyyn vielä tänkin jälkeen, betaajan paikka sillonkin vapaana, jos kiinnostaa .. ; ) Jatuota sovitaan vaan, sillä sitähän toi siun kommenttis oli, melkeen! (:

TheMidnightRaven
: Hmm, kiva kun oon saanu lukeen jtn muutakin kun mitä yleensä lukee ^^ Heh, kerronpa siulle salaisuuden: toi sama lause on miunkin lemppari : D Ja eeei se mitään, vaikka rakentava karkasikin, se tuntuu olevan jotenkin aika yleistä, kiitos silti kovasti lukemisesta ja kommentoinnista! (:

Chrissy: No tulihan se kommentti sieltä, enhän mie kovin monta kertaa huomauttanukaa.. : D Mutta siis kiitos kun nyt tulit kuitenki.
No, tuohon aikaan yöllä kai rakentava on useinkin vieraissa, että eipä sillä, ei se nyt niin haittaa ja juuh, jatkan kirjottamista, enhän mie voi hengittämiseen rinnastettavaa asiaa noin vaan lopettaa! Ja hei, kiitos kovasti kun korjasit tuon virheen, jääny ihan huomaamatta! ^^

Kiitos vielä kerran kaikille kommentoijille, piristi aamua päivää mukavasti (: Ai mitenniin olen huono vastaamaan kommentteihin?

  - Kaala
ehkä ois helpompaa, ehkä ois helpompaa olla
jos ajatukset ei ois hirmumyrskyjä
vaan tähdenlentoja

Yumiko

  • Wannabe poet
  • ***
  • Viestejä: 42
  • You are more than just a dream
    • Blogger
Vs: En usko, että rakastat minua
« Vastaus #4 : 19.01.2011 15:08:29 »
Nyt kommentoin!
Söötti one-shotti, kulki väliin kylmiä väreitä selkäpiissä. Ihana epävarma kuvaus rakastumisen monista puolista ja öö... en osaa kommentoida? Mutta tykkäsin, lisää ficcejä kehin vaan kultsu!! :-*

Tell me you love me
Come back and haunt me
Oh and I rush to the start
Running in circles, chasing our tails
Coming back as we are

Kaala

  • amhatti
  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: En usko, että rakastat minua
« Vastaus #5 : 21.01.2011 20:03:45 »
Yumiko: Hmmm olipas lyhyt ja ytimekäs kommentti : D Mutta kiitos jokatapauksessa, piristi tätä muutenkin perjantai-fiilis päivää ^^ Eikä se haittaa ettet olevinaan osaa kommentoia, tärkeintä on että kommentoit!  ::)
Kylmät väreet on kivoja, mut saiko miun stoori sellasii aikaan?? Vau. Jajaja KYLLÄ tulee lisää ficcejä täältä suunnalta, ootahan vaan! Ja nehän sie luet, vaikka pakotan siihen sitten eikun siis ^^
Juu niin kerran vielä kiitos, ite et sitten ollenkaan kehu vai ..? :D
ehkä ois helpompaa, ehkä ois helpompaa olla
jos ajatukset ei ois hirmumyrskyjä
vaan tähdenlentoja