Kirjoittaja Aihe: Se olet sä, S  (Luettu 1752 kertaa)

Merci

  • Leffafriikki
  • ***
  • Viestejä: 164
Se olet sä, S
« : 08.03.2011 19:37:31 »
Nimi: Se olet sä
Kirjoittaja: Mie. 
Ikäraja: Sflawless lisäsi otsikkoon
Genre: Romance, draama & angst.
Paritus: ?/?
Beta: Katripieni. (antakaa anteeksi, jos siellä on virheitä…)
Disclaimer: Omistan juonen ja nämä random hahmot. :’D
A/N: Kuuntelin tässä Gustavo Santaolallan The wingsiä (aivan ihana biisi♥ Brokeback Mountainista♥ Jooh, rakastuin sitten siihen.  ^^’) ja sitten päätin kirjottaa tälläsen. Tuli taas tällänen lyhyt, kun ne pitkät ei oikein ole mun juttu. :'D I hope you like. ^^


Se olet sä


Mä katsoin sua ja sä katsoit takaisin. Katsoit helvetti soikoon ruskeat silmät ilkikurisesti tuikkien. Mä luulin että siinä oli jotain. Luulin ja toivoin.

Yhtenä päivänä sä päätit kiduttaa mua katseillasi. Katsoit kauan. Joka välitunti.
Mä tiesin, että se koski vain yhtä päivää, mutta mä nautin siitä. Nautin niin paljon, että sydän oli pakahtua. Halusin sen tapahtuvan muinakin päivinä. Rukoilin Jumalaa, että jos edes yhtenä toisenakin päivänä sä vaivautuisit katsomaan mua.

Turhaan.

Sen päivän jälkeen sä katsoit mua enää harvoin. Joskus vilkaisit, ilman minkäänlaista tunnetta. Mä petyin ja sätin itseäni siitä, kun annoin itseni kuvitella liikaa.

Mä päätin unohtaa sut. Antaa olla. Sun mielialat vaihtelivat joka helvetin sekunti. Yhtenä päivänä annat mun kuvitella kaikkea, toisena päivänä taas loukkaat mua. Olet katsomatta mua.
Se loukkaa. Tajuatko sä? Se loukkaa mua ihan helvetisti, kun sä yhtenä päivänä päätät rakastaa mua ja toisena toivottaa helvettiin.

Mä en ole lelu. En ole.
Luulin, että sä olet mukava ja hyvä ihminen. Etpä ollut. Leikit ihmisillä ja sitten heität romukoppaan. Ei ihmisille saa niin tehdä. Et sä voi ottaa ihmiseltä sydäntä ja paiskata sitä heti seinään.

Nyt loppupeleissä kun ajattelee; en mä koskaan oikeastaan uskonutkaan, että sä tarkotit katseillasi mitään. Välillä katsoit mua ja välillä sitä toista. En mä sellaista ihmistä halua. Mä haluan sellaisen, joka haluaa vain ja ainostaan mut. Ei ketään muuta. Mä en olisi varavaihtoehto, vaan se yksi ja ainoa ketä rakastaisit. Mutta ei, ethän sä sellaiseen suostu.

Mutta vieläkin… Aina kun sä katsot mua, jokin lämmin läikähtää mun sydämessäni ja mä toivon; Että jos… Että jos sä nyt olisit eri mieltä ja katsoisit muhun taas huomenna.

Mä saatan toivoa ja haluta. Mutta sä et tule ikinä toteuttamaan mun toivetta.

Se olet sä.

Sä et toteuta muiden toiveita. 
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 10:37:54 kirjoittanut Illusia »
More profound bond

Spock

  • trickster
  • ***
  • Viestejä: 217
  • not impressed
Vs: Se olet sä
« Vastaus #1 : 09.03.2011 20:08:03 »
ha rakas appleni nyt on mun aika kommentoida. :DDD on pakko. lol.

Ensinnäki mua härithee ku tiiän nää ihmiset ja aaa mutta ei se sitte häirittekkää after all. Alussa tuli semmone omg-olo. lol osaan selittää ja sillee, d44? Ja nyt, kaiken tän inisemises jälkeen mie päätin kuunnella the wingsin. Se on aivan sairaan lyhyt kappale mut tosi surullinen vaikken leffasta ite pitänykää (lampaat ja hatut nyyh) mutta nyt meni aiheesta. Oli pakko ilmottaa.

Tää hieno tunne välittyy tästä, omfm en oo ennen ymmärtäny et oot näi hyvä kirjottaa (vaik aina oon tienny et oot hyvä) ja siks, kultapieni, voisiksie kirjottaa semmosen pitkän minkä kanssa julkaset? (ja kuitenki kaiken jälkeen kuvittelin tän femmeks :DDD anteeksi rakas) öä tyksin tosta "et sä voi ottaa ihmiseltä sydäntä ja paiskata sitä heti seinään" -kohdasta koska se vaan... On jotenki niin raaka? Ja tunnetustihan mie rakastan raakutta ja draamaa mutta anygays tykkään tosta. Se on jotenki niin hieno kohta ja aa. En osaa perustella mut hieno se on.

Oot aivan sairaan hyvä kirjottaa, nomnom. Äyh ei mulla muuta, tykkäsin tästä aikas paljon.

ps.
Lainaus
Sä et toteuta muiden toiveita.

french revolutionaries die holding hands. nothing is okay ever again.

It`sSamBitch!

  • ***
  • Viestejä: 3
  • I wanna dance with somebody who loves me.
Vs: Se olet sä
« Vastaus #2 : 09.03.2011 21:24:11 »
Tää oli ihana. Todellla.. Miten sen sanois? Todella tunteellinen. Hauska lukee semmosta mistä ite tietää melkein kaiken. Hihi.
Sun pitää tehä pitkä ficci. Ehdottomasti. Sä olet ihan helvetin hyvä kirjottaan. Ja ihan niinku mä en olis sitä ennenkin sanonu? :D

Lainaus
Mä tiesin, että se koski vain yhtä päivää, mutta mä nautin siitä.

Toi oli jotenki tosi hyvin sanottu.

Mä tiedän että mä en ole hyvä kirjottamaan kommentteja mutta mun oli vaan aivan pakko.

Kiitän ja kumarran.

-Sam
But it's time to face the truth, I will never be with you.

Merci

  • Leffafriikki
  • ***
  • Viestejä: 164
Vs: Se olet sä
« Vastaus #3 : 09.03.2011 21:29:49 »
sannamAuh ah, kiitos valaisevasta kommentista♥ Noei vaan. Oli ihan nastaa lukee jotakin kivaa omasta kirjotelmasta. (:
Älä dissaa Brokeback Mountainin lampaita ja hattuja. >8 Mä rakastan niitäkin. Eiku mitä o_o (THÖ WINGS AH)
Hei, mä en sanois että olen mikään hirveän hyvä kirjottaja. D: Onhan tässä tullu treenailtua kun oon lukenu nyt ihan älyttömästi ja kirjotellu ihan huvin vuoksi jotakin omituista. :'D
Heiij, en mä usko että kirjotan mitään hirveän pitkää... Koska eka oon sillain: AH TÄMÄ TOIMII, mutta sitte se jumaa ja en saa jatkettua mitenkään... Kuvittelit sitten femmeksi? :'D Mahtavaa. (Y)
Kiitos kommentistas, kuukivi♥

It`sSamBitch! Mwah, kiva että sie tykkäsit. ^^ Nojoo, sie nyt tiedät tästä sen oleellisen. *silmien pyörittelyä*
Tän kanssa kävi sillain, että avasin Wordin, sitten tuli iPodista The wings ja sitten alko sitä tekstiä tulemaan. :'D Purin sitten kaikki tunteet tän kirjottamiseen. (8 Kaikki mikä sisällä jumitti, eikä meinannu saada sanottua, purkautu sitte tälläsenä kirjotelmana. :'DD
Anyway, kiva että tykkäsit♥
More profound bond