Kirjoittaja Aihe: PunKyn Söherryksiä  (Luettu 5381 kertaa)

PunKy

  • ***
  • Viestejä: 15
PunKyn Söherryksiä
« : 10.09.2007 22:38:52 »
Elikkäs,tässä olisi ihan ensimmäisenä Ginny/Remus-shippausta :P (pakkomielle tähän paritukseen<3).
http://i14.tinypic.com/4m2zpdu.jpg (S)
Ja joo,Remuksen huppu näyttää omituiselta mutta huomasin sen liian myöhään x)..

Sitten,jtn luonnonvoimilla pelleilyä,olen väritykseen tosi tyytyväinen :)
i9.tinypic.com/506fjwn.jpg (S)

Sitten tälläinen,vielä vähän kesken..Hän on Kiba animesta Wolf's Rain
i15.tinypic.com/6exwdau.jpg (S)

Ja sitten joku nainen jonka hiuksiin rakastuin niin olihan se sitten pakko raapustaa paperille :P
i12.tinypic.com/54d92qp.jpg (S)

Sellasta,palautetta kaipailisin :)


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 11.04.2012 11:55:42 kirjoittanut Illusia »
Sylar: Mom you're not even listening to me!
Virginia Gray: I am listening...
Sylar: No, you're making a tuna sandwich.

Taki

  • ***
  • Viestejä: 258
Re: PunKyn Söherryksiä
« Vastaus #1 : 10.09.2007 23:47:08 »
Tuo alimmainen lyijykynäpiirros on aivan upea! Siis vau. En minä osaa sen kummemmin selittää, se vaan on hieno ja aidon näköinen : D
 Tuo Wolf's Rain on tosi hyvä myöskin, kaikki paidan rypyt sun muut tosi hyvin piirretty, ja kuva on ilmeikäs.
 Luonnonvoimakuva on kiva, vaikkei tee niin suurta vaikutusta kuin nuo kaksi muuta. Tuo tuli on kyllä hieno ja vasemman alakulman yksityiskohdat, ja myöskin mainitsemasi väritys on tässä ihan onnistunut (:
 Remus/Ginnystä en ihan niin paljon tykkää kun näistä muista, ihan hieno sekin mutta mittasuhteet ovat vähän oudot. En kyllä osaa oikein selittää, miten. Päät ovat ainakin liian isot vartaloihin nähden. Mutta ihan mukava kuva tämäkin!

PunKy

  • ***
  • Viestejä: 15
Re: PunKyn Söherryksiä
« Vastaus #2 : 11.09.2007 10:16:41 »
juuh kiitos :) Toi Ginny/Remus kuva on tosiaan vähän hassun näkönen mutta se on vielä vähän kesken,en jaksanu koskaan tehdä sitä valmiiksi :P
Sylar: Mom you're not even listening to me!
Virginia Gray: I am listening...
Sylar: No, you're making a tuna sandwich.

luka

  • ***
  • Viestejä: 140
Re: PunKyn Söherryksiä
« Vastaus #3 : 26.09.2007 16:58:19 »
Juuh no, on nämä kivoja. ^^

Ginny/Remus on ihan kiva, mutta mua ei ihan iskenyt.. Ginnyn naama näyttää liian ulkonevalta ja Remuksen kaapu on vähän hassu.. Mutta molempien hiukset on onnistuneet, samoin kasvojen väritys. Kaavuissa on ehkä vähän liikaa ryppyjä tai laskoksia tai mitä lie, mutta ne on kyllä hyvin varjostettu. x)

Ekan linkin tyttö, se on upee! Tosi nätisti väritetty ja anatomia on toteutettu hyvin, paremmin kun missään mun piirtämissä ihmisissä. ;D Ideakin on kiva, mutta mua häiritsee toi että reunoilta näkyy mustaa.. Ne vois vaikka leikata pois paintilla tai jtn??

Sitten tokan linkin tyyppi, siitä mä en oikeen tykännyt.. Tai tykkäsin, mutta se näyttää liian keskeneräiseltä.. Ei pahalla, mutta mun mielestä kannattaa tehdä piirustukset loppuun ennen julkaisua. x)

Vika nainen, se on tosi nätti. Se on vaan niin vaalee, ettei melkeen erota sitä valkoisesta paperista. Eli vähän vois tummempaa laittaa joihinkin kohtiin, ettei olis noin tasaisen vaalea. ^^ Mutta anatomia ja varjostukset on tosi onnistuneet.

Mun ei sitten ole tarkoitus loukata sua mitenkään, toivottavasti otit tän rakentavana palautteena jollaiseksi sen tarkoitin. ;>
Kokonaisuudessaan mä voin sanoa, että sä piirrät hyvin ja toivon että näitä tulee lisää ^^

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Re: PunKyn Söherryksiä
« Vastaus #4 : 27.09.2007 17:41:09 »
Mä taas tykkäsin tost Remus/Ginnyst. Ginnyn pää oli outo mut tää oli ihana kuva. Joteki realistinen mut mangamainen. Pidin!
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

PunKy

  • ***
  • Viestejä: 15
Re: PunKyn Söherryksiä
« Vastaus #5 : 19.10.2007 19:59:55 »
juuh kiitos,toi Ginnyn pää on tosiaan vähän hassun näkönen :D Mutta oli juuri kaipaamaani rakentavaa palautetta joten kiitoksia vielä kerran :)
Sylar: Mom you're not even listening to me!
Virginia Gray: I am listening...
Sylar: No, you're making a tuna sandwich.

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: PunKyn Söherryksiä
« Vastaus #6 : 12.06.2008 21:51:26 »
Ginny/Remus = ihan mahti! En oo koskaa miettinytkää et ne vois toimii yhessä ;) Mut sulonen, Remuskin näyttää vielä niin nuorelta :) Ginnyn hiukset ja pisamat <3
Muutkin oli kyllä hienoja, varsinkin toi viimenen. Jeah!
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

PunKy

  • ***
  • Viestejä: 15
sekalaista,hp+muuta
« Vastaus #7 : 29.04.2009 12:36:20 »
Päätin taas piiitkästä aikaa postata tännekin jotain "taidetta"..Lähinnä jämätöitä,on ollut niin kiire ettei ole oikein mitään ehtinyt tuhertaa :P

Wanha
Tässäpä tälläinen parin vuoden takainen mustavalkofanart Princess Aista A3:le tussattuna
http://i41.tinypic.com/zwmeqp.jpg (S)


Hp
Youtuben innoittamana Harry Potter goottityylisenä..Joku oli saanut päähänsä muokata Harrysta,Ronista ja Hermionesta gootteja joten pakkohan sen pohjalta oli raapustella :)
http://i39.tinypic.com/2yla1ra.jpg (S)

Myönnän,käytin mallina Grimmi's mangan hahmoja,ne vaan tuntuivat sopivan tähän kuvaan :P..Elikkä siis Remus/Ginny
http://i39.tinypic.com/34dt1cn.jpg (S)


Randomia
Teki mieli piirtää söpö poika joten tässä hän :D Tussattuna
http://i39.tinypic.com/dhg8sm.jpg (S)

Ja sama hemmo väreissä
http://i44.tinypic.com/2guin3q.jpg (S)


Pahoittelen kuvien laatua,minulla kun ei ole skanneria käytössä vielä..Koittakaa nyt silti katsella näitä tuhruja :D Joista osa saattoi tulla aika isona tuonne..Palautetta saa antaa


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2012 04:10:33 kirjoittanut Illusia »
Sylar: Mom you're not even listening to me!
Virginia Gray: I am listening...
Sylar: No, you're making a tuna sandwich.

Mjau

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: sekalaista,hp+muuta
« Vastaus #8 : 02.05.2009 10:36:19 »
Pääsenpäs kommentoimaan ensimmäisenä =D

Princess Ai-piirros on hieno. Ja vieläpä A3:lle tehty, niin iso =O Itselleni suurten piirrosten tekeminen tuottaa usein ongelmia ;D Tykkään tuossa kuvassa etenkin päästä, hauska ilme. Vartalokin on hieno, mutta ehkä vähän turhan tukeva Aille (olen lukenut ne mangat).

Harry Potter goottityylisenä on ehdottomasti hienoin näistä töistäsi. Vaikka aihe ei miellytäkään minua ollenkaan, niin olet ihailtavan realistisen näköisen saanut kuvasta. On ihan Daniel Radcliffen näyttelemän Harryn näköinen :)

Remus/Ginny-työkin on kiva, mutta kaipaisin kipeästi selkeämpää kuvaa :-\ Molempien ilmeet ovat mielestäni hyvin onnistuneet ja sopivat hyvin heidän "repliikkeihinsä". Ginnyn toinen silmä saisi kyllä olla ehkä hitusen pienempi, vaikka onkin "lähempänä" kuin toinen silmä. Ja henkilökohtaisesti inhoan sitä, että kulmakarvat ovat ikään kuin hiusten päällä, mutta sellaista on manga, ja sopii kyllä henkilöiden ilmeisiin hyvin. Mutta kuka on taustalla oleva henkilö?

Tuosta vikasta minulla ei ole oikein mitään sanottavaa, paitsi että värillinen versio on mielestäni hienompi. :)
Kirjastonkirja
jää ratikan penkille
niin kuin sinäkin.

PunKy

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: sekalaista,hp+muuta
« Vastaus #9 : 02.05.2009 13:01:01 »
Kiitoksia :) Yritän päästä skannerille tässä jossain vaiheessa että saisi vähän tarkempia kuvia tosiaan..
Sylar: Mom you're not even listening to me!
Virginia Gray: I am listening...
Sylar: No, you're making a tuna sandwich.