Kirjoittaja Aihe: Rotta on rotta, eikä se siitä miksikään muutu | Harry/Seamus | K11, lievä humour ja romance  (Luettu 2228 kertaa)

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Title: Rotta on rotta, eikä se siitä miksikään muutu
Author: unrealistic
Genre: Hyvin lievä humour, sekä romancen tapainen.
Rating: k-11
Pairings: Seamus/Harry, Harry/Draco
Disclaimer: Potter on J.K productionia. Minä leikittelen.
Warnings: Pikkuinen viittaus seksiin

Summary: Uudenvuodenaatto. Harry Potter on tuohtunut siitä, että Seamus on jättänyt hänet. Muutamien tuliviskilasien jälkeen hän avautuu menneestä vuodestaan Hermionelle ja muulle Tylypahkan vuosilehden toimitukselle. Artikkeli pojan vuodesta on täysi fiasko, ainakin jos Hermione saa luvan sanoa mitään.


A/N: Ahem, joo. Hyvää UUTTAVUOTTA 2011, hyvä finin väki. Heitä minua skumppalasilla, ymmärrän sen hyvin. Kommentti olisi tietenkin aina mukavampi.

Rotta on rotta, eikä se siitä miksikään muutu


Olenko minä teistä ärsyttävä? Joka äidin unelmapoika, opettajien lellikki (ja pah, ajatelkaa Kalkarosta), pakonomainen sankari ja helposti kiivastuva? Pystyttekö te laittamaan minut siihen muottiin? Ja vaikka pystyisittekin, niin olisiko tuo kaikki riittävä syy jättää minut? Tai olisivatko harhaluulot, että "sinä niin rakastat toista", muka hyvä veto jokaiseen tilanteeseen?

Seamusin mielestä on. Seamusin mielestä Draco Malfoy on hyvä syy erota minusta. Minusta! Pää hajoaa, kun vain ajattelinkin sitä irkkurottaa. Onneksi meni muualle viettämään uuttavuotta. Ja joulua. Hyvää joulua vain sinullekin, mulkku.

Sitä panostaa suhteeseen, tulee kaapista toisen takia. Eikä mitä! Sinut vain viskataan ulos, niin kuin rotta. Brittirotta, kun hän on irkkurotta. Ja me britit olemme tunnetusti parempia, kuin irkut. Ai miten niin rauhoitu, Harry? Hermione, te ette voi tulla kyselemään miltä tuntuu aloittaa seuraava vuosi, ja sitten valikoida mitä saan sanoa. Seamus on rotta. Rotta mikä rotta. Irkkurotta.

No, kyllä minulla on ajatus siitä miten aloittaa vuosi. Revin kaikki kuvat irkkurotasta, nostan hieman keskiarvoa ja pussailen Draco Malfoyn kanssa. Ihan vain, koska irkkurotta sanoo sen olevan tulevaisuuteni. Teen siis siitä sitä. No en minä oikeasti, Hermione, mutta julkaiskaa että teen niin.

Olen hieman katkera tällä hetkellä. Se oli hieno suhde, se mitä minulla ja Seamusilla oli. Hän oli se hauska ja vitsikäs, jonka jutuille minä nauroin. Olimme hieno pari, Tylypahkan ensimmäinen homopariskunta. Olihan niitä kaapista tulleita ollut ennenkin, mutta kukaan ei koskaan ollut liittoutunut. Ai että minulla on ikävä Seamusia. Oli syy herätä aamuisin. Tiedättekö, Seamus oli ajattelevainen. Joka aamu, hän taikoi kukkasen sänkyni päätyyn. Ja se kukka kukki ainakin viisi päivää, joten niitä kerääntyi aina mukava määrä. Ne olivat nättejä, ne kukat.

Sitten yhtenä päivänä herään. Seamus huutaa kovaan ääneen "mumisit taas unissasi, Draco sitä ja Draco tätä!" Antaisi nyt pienen Potterpojan olla, eihän uniaan voi kontrolloida? Entä sitten, jos näin unta Dracon isosta, kovasta... No ei sitä tarvitse ylös kirjoittaa, Hermione! No joka tapauksessa. Siinä minä sitten neuvottomana katsoin, kun Seamus otti kukat käsivarsilleen, voi kuinka kaipaankaan niitä käsivarsia, ja silppusi ne pienillä kynsillään.

Siinä meni sitten minun sieluni samalla, että toivottavasti hän nyt on tyytyväinen. Olen juonut ainakin viisi lasia tuliviskiä, ja tuntuu että pitäisi juoda pari lisää. Vastuutonta tai ei, kerään rohkeutta. Minä aion pussata Draco Malfoyta. Onhan hänkin avoin homppeli. Todella avoin, ainakin mitä uniini on uskominen.

Ai, että kertoisin mitä odotan koululta? Ketä kiinnostaa lukea, mitä minä odotan koululta. Huoh. Odotan sitä, että Kalkaros hukuttautuu omiin keitoksiinsa. Ja odotan myös sitä, että Kalkaros lukee tämän artikkelin. Aivan varmasti tulee huuto "viisikymmentä pistettä rohkelikolta!" Ja paljon naurua, kun rohkelikon mahdollisuudet voittaa tupapokaali evätään. Ja miksi? Koska rohkelikkolainen käytti sananvapautta. Siinä teille journalismia.

On minulla unelmakin. Minä haluan saavutta jotain suurta, sekä päihittää Voldemortin. Älkää vinkuko, se on vain nimi. Ja haluaisin viimein löytää sen oikean. Välistä tuntuu, että rakkautta ei ole. Se on kuollut, kuten kukkaset jotka Seamus silppusi. Anteeksi, meni jotain silmään... No niin, korjattu. Mutta ehkä ihmisten ei kuulukaan rakastua, ehkä meidät on luotu jotain muuta varten. Objekteiksi, jotka viettävät aikaansa pannen toisiaan. Meillä oli hyvä seksielämä, siis Seamusin kanssa. Siitäkin se poika repi juttua! Jos huutaa yhden, tai muutaman kerran toisen nimeä, niin onko se joku rikos? Pyh! "Taas huusit hänen nimeään!" Ja plaa plaa plaa. Hommaa elämä, Seamus!

Suloinen poika oli Seamus. Siihen kiteytän lauseeni edellisestä vuodesta. Ja meillä oli hauskaa keskenämme. Sääli, että hänestä löytyi se toinen puoli. Kitisevä ja vinkuva, kuten rotta. Tai siis hänen tapauksessaan irkkurotta. Ja brittirotat eivät kuulu yhteen irkkurottien kanssa.
« Viimeksi muokattu: 25.03.2015 06:58:44 kirjoittanut Kaapo »
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Rotta on rotta, eikä se siitä miksikään muutu
« Vastaus #1 : 02.01.2011 13:53:45 »
voih, tää oli ihana, siis oikeasti ihana, vaikka käyttäisin sitä sanaa miten monessa ficissä hyvänsä.

ja Harry/Seamus on yksi lempiparituksistani, kirjoitanhan pitkää ficciä sillä parituksella.

ei Seam ikinä jättäis Harrya jonkun Dracon takia, Seam on uskollinen niin kuin kotirotta ;D
no joo, rehellisyyden nimissä mun on sanottava, että Draco/Seamus on mun oikea The One Favorite paritus-jota rakastan koko sydämestäni<3

rakastuin noihin Harryn lauseisiin, mutta jos mie oisin Harry en ikinä haukkuis mun ihunaa irkkupoikaa.

Suloinen poika oli Seamus. Siihen kiteytän lauseeni edellisestä vuodesta. Ja meillä oli hauskaa keskenämme. Sääli, että hänestä löytyi se toinen puoli. Kitisevä ja vinkuva, kuten rotta. Tai siis hänen tapauksessaan irkkurotta. Ja brittirotat eivät kuulu yhteen irkkurottien kanssa.
Seamus on suloinen kuin pieni, valkea hiiri....rotta ;D tuo pätkä oli lempikohtani tästä ficistä<3

muuten, siitä miinusta että käytit liian monta kertaa sanaa "irkkurotta" se loukkaa minua, joka rakastan syvästi Seamusia no...ei, vitsi, oikeasti se ei vain kuullostanu enää niin hyvältä.

meni vähän randomiksi mun kommentti mutta kiteytettynä: hyvä ficci ja Seamus on mun söpö irkkurotta<3
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Rotta on rotta, eikä se siitä miksikään muutu
« Vastaus #2 : 02.01.2011 14:07:20 »
Resonanssi Eikä, joku oikeasti kommentoi tätä *blushing* Hmm, joo. Taisin itsekin olla ottanut siiderin, kun kirjoitin tätä... Ja ei, eihän se mitään vaikuta :'D Eli siis, Seamus on ihana <3 Ei todellakaan jättäisi Harrya, ja kuten Harryn mietteistä näimme, niin eipä poika sitä hyvin ottanutkaan. Rottia siellä ja rottia täällä... Kiitos! (:
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


Merrrí

  • ***
  • Viestejä: 577
Vs: Rotta on rotta, eikä se siitä miksikään muutu
« Vastaus #3 : 02.01.2011 16:28:07 »
Jouduin lukemaan tämän kahdesti, ennen kuin tajusin tästä jotain.. En siis tarkoita sitä, että sinun teksti oli epäselvää. :)

Harry kännissä on jokin mahdottoman mahdollinen mielikuva, jotenkin siitä kultapojusta ei osaa kuvitella sellaista.. Etenkään avautumassa menneestä vuodestaan lehdelle, olkoonkin Tylypahkan vuosilehti.
Kuitenkin tästä heijastui se tunne, joka Harryn yllä oli tuosta Seamuksen jättämisestä. Kirottu Draco kun meni sekoittamaan Harryn päätä.
Tätä olisi voinut lukea enemmänkin, etenkin se artikkeli olisi ollut mukava luettava. Ja miten Harryn uusi vuosi alkaa, muutenkin kuin muutaman Tuliviski lasillisen parissa.
Otsikko kiinnitti ensimmäiseksi huomioni, sai hymähtelemään, ja lopulta paritus ja kirjoittaja sai sitten aukasemaan ja lukemaan tämän. Irkkurottaa oli hauska (?) nimitys Seamukselle, tämän perusteella se nimitys sopii hänelle.

Lainaus
Ai, että kertoisin mitä odotan koululta? Ketä kiinnostaa lukea, mitä minä odotan koululta. Huoh. Odotan sitä, että Kalkaros hukuttautuu omiin keitoksiinsa. Ja odotan myös sitä, että Kalkaros lukee tämän artikkelin. Aivan varmasti tulee huuto "viisikymmentä pistettä rohkelikolta!" Ja paljon naurua, kun rohkelikon mahdollisuudet voittaa tupapokaali evätään. Ja miksi? Koska rohkelikkolainen käytti sananvapautta. Siinä teille journalismia.
Luvattoman pitkä lainaus, anteeksi siitä. :< Kyseinen kohta sai minut nauramaan, sillä pisteitä napsiva Kalkaros ja mielipiteen ilmaus lopussa olivat hyvä lisäys tämän kaiken angstauksen keskelle.

Pari virhettä:
Lainaus
ehkä meidät on luoto jotain muuta varten. Obejkteiksi, jotka viettävät aikaansa pannen toisiaan.

Mie inhoan omaa perfektionisti puolta, joten oli pakko huomauttaa noista. Ja eikö joulu kirjoiteta pienellä..?

S/H ja H/D ovat niitä lempiparituksiani, joten olin iloinen tämän tekstin ilmestymisestä tänne, ja toivoisin että kirjoittaisit enemmän tällaista (*vinkvink*) kun kerran olet yksi niistä kirjoittajista, jotka osaavat kirjoittaa.
Yksinkertaistettuna tämä oli hieman surullista, mutta kuitenkin mukavaa luettava (mukava sanan raiskausta) ja kerronta toimi juuri sillä parhaimmalla mahdollisella tavalla.
Merrrí kiittää tästä ja toivottaa myös hyvää uutta vuotta :) Ja päättää ihan omituisen kommentin..

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Rotta on rotta, eikä se siitä miksikään muutu
« Vastaus #4 : 02.01.2011 16:36:27 »
Oi, kiitos (: Jooh, tämä oli tällainen ääliöhuumori pätkä, jonka kirjoitin lievässä nousussa. Mutta kuitenkin, korjasin nuo virheet. Ja Joulu kirjoitetaan oikeastaan isolla, mutta se on lähinnä kirjoittajan itsensä päätettävissä. Useat pistävät sen pienellä. Jos kuitenkin netissä ja korteissa katsoo, niin isolla se lukee. Hyvä, että kuitenkin pidit tästä. Dänkjuu väri muach.
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


Crywell

  • ***
  • Viestejä: 435
  • hullua hurskaammaksi
Vs: Rotta on rotta, eikä se siitä miksikään muutu
« Vastaus #5 : 02.02.2011 11:42:21 »
Oliko tämä tarkoitettu huumoristiseksi? En muista, ihan sama, naurattipa kuitenkin. : D Harry kännissä on kyllä jotain niin kaunista <3 Siitä voisi lukea useamminkin, ainakin jos on näin hyvää tekstiä. Tämä oli kyllä tosi suloinen ja hauska, ja jotenkin vähän surullinenkin pienessä määrin. : o

Lainaus
Jos huutaa yhden, tai muutaman kerran toisen nimeä, niin onko se joku rikos? Pyh! "Taas huusit hänen nimeään!" Ja plaa plaa plaa. Hommaa elämä, Seamus!

Nauroin vatsaa pidellen. :' D "...yhden, tai muutaman kerran..." ehehhehee kekekekkeee...!
Aamuaurinkoja, kahvia ja teetä, mielikuvitusystäviä ja piirileikkejä.

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Rotta on rotta, eikä se siitä miksikään muutu
« Vastaus #6 : 02.02.2011 18:51:38 »
Crywell kyllä, humoristinen piti oleman (: Kiitos! Ja Harry kännissä, ahaha, miä pidän herrasta oikeastaan eniten silloin.
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste