Kirjoittaja Aihe: Nuorten viettelykset [K11, 63/63 VALMIS 12.12.12]  (Luettu 86920 kertaa)

Universe

  • ***
  • Viestejä: 7
Vs: Nuorten viettelykset [K13, 63/63 VALMIS 12.12.12]
« Vastaus #400 : 02.01.2013 20:56:40 »
//Kirjanmerkki, luku 2.

Vau. Musta on upeeta, miten onnistut pitämään noi hahmot täsmälleen sellasina kuin ne on ja silti kirjotat niistä koko ajan jotain uutta. :D
Oletko koskaan nähnyt unelman lentävän? ~

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Vs: Nuorten viettelykset [K13, 63/63 VALMIS 12.12.12]
« Vastaus #401 : 24.06.2013 14:42:54 »
Luin tämän putkeen o/ Meni siinä se 5 päivää, mutta olen tyytyväinen itseeni ja eritoteen sille, että jaksoin lukea tämän... :D

Jokainen hahmo oli juuri sellainen kuin heidän tulikin olla ja pisteet siitä sinulle!
Eniten pidin Jamesista, Remuksesta, Siruksesta ja Reguluksesta<3 Tytöt tasapainottivat hienosti kelmien kelmeilyjä :D
Yllätit minut monessa kohtaa, mutta pahimmat yllätykset puskista taisivat tulla tuo Thomyas sekä Daniellen raskaus, mutta saipahan Kelmitkin vähän vipinää elämäänsä muutenkin kuin muita (eritoten Ruikulia) kiusaamalla...

Lilyn ja Sevien välien poikkimenemisen melkein arvasin, koska itsekin olen miettinyt, että pelkästään Kuraveriseksi haukkuminen ei olisi saanut parhaiden ystävien välejä niin tulehtuneiksi...

Olisin ehkä halunnut kuulla enenmmän Katista ja Severuksesta ja siitä saiko Kat koskaan tietää mitä todellisuudessa oli tapahtunut... Aion kuitenkin lukea jatko-osan - tietenkin, ja veikkaan kommentoivani sitäkin vasta kun se on loppu :D

*

En oikein tiedä mitä minun pitäisi tähän vielä laittaa, mutta todettakoon, että olen tainnut löytää yhden uuden ficcarin lisää fanitus listaani ^^

Kiitos paljon tästä tarinasta ja odottelen jo innolla, että voin alkaa lukemaan jatko-osaa :)

~yuuri<3
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Toffee

  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: Nuorten viettelykset [K13, 63/63 VALMIS 12.12.12]
« Vastaus #402 : 27.06.2013 15:13:45 »
Luin tämän putkeen kahdessa päivässä. Ihmettelen, miten jaksoinkaan lukea tämän niin nopeasti. Vastaus siihen on yksinkertainen; kirjoitustyylisi on mukaansatempaava ja hahmot on niin IC. En yleensä lue kelmificcejä (varsinkaan näin pitkiä), mutta tällä kertaa klikkailin itseni tänne ja hämmästyin jo traileria lukiessani. Minun oli ihan totta pakko saada lukea lisää ja nämä pari päivää onkin mennyt tätä lukiessa, kännykällä sekä koneella. Koukutuin pahasti tähän ja seurauksena on pienet silmäpussit. :D

Osaat kirjoittaa aivan mahtavia juonenkäänteitä, esimerkiksi tuo Daniellen raskaus. Wou. Muita ihania kohtia oli mm. Frankin kosinta, Lilyn romahtaminen. Pidin myös Remuksesta hajottamassa kelmien makuuhuonetta. Remuksen ja Amyn ero oli hirveä. :( Onneksi ne palasi yhteen. Tykkäsin hirveästi siitä, kun kelmit päättivät kostaa Ruikulille. Tässä ficissä oli niin monia ihania kohtauksia sun muita, että tekisi mieli lainata ne kaikki tänne, mutta en nyt jaksa (viestistä tulisi varmaan miljoona metriä pitkä :D). Täytyy sanoa, että Sirius isänä on ehkä maailman suloisinta, varsinkin se kohta kun se piteli tytärtään sylissä. :-* Aww. Tämä ficci oli muutenkin niin suloisen pehmoinen kaikkine kulmikkaine juonenkäänteineen.

Lempihahmojani olivat tietenkin Sirius ja James, ihania kummatkin. Tykästyin Remukseen, Amyyn, Aliceen, Lilyyn sekä Peteriin. Danielle oli myös ihana kaikessa italialaisessa tempperamenttisuudessaan (miten hän onkaan tavallaan niin samanlainen kuin Sirius?). Voisin sanoa siis, että tykkäsin kaikista hahmoista ihan täysillä! ;D

Voi ihanaa, kuinka hyvin Amy ja Remus sopivat yhteen! Hellyyttävää lukemista. Aw. Frank ja Alicekin oli suloinen. James ja Lily olivat syötävän suloisia! Voisin hehkuttaa sitä paritusta vaikka maailman ääriin. Ihanaa, että myös Peter oli eksynyt yksiin jonkun kanssa. :) Sirius oli taas luonteenomaisesti naistennaurattaja ja "joka luutavarastossa hyppivä" vai miten se olikaan.

Täytyy sanoa, että oli hyvä, että tää ficci ei ollut aivan täynnä kelmeilyä vaan nämä tytöt vähän "rauhoittivat" poikien menoa. Huhhuh, oon vieläkin hämmästynyt sun lahjoista ja ficin upeudesta! Oon varma, että minulla olisi vielä paljon sanottavaa, mutta päätän kommentin tähän.

Nyt tuntuu yllättävän tyhjältä, kun on lukenut tämän, mutta voin kyllä sanoa, että oli sen arvoista. Oot ihan mahtava kirjoittaja ja taidanpa suunnata seuraavaksi lukemaan jatko-osaa. ;)
Take me away tonight,
take me away from this cruel world.
Improve my wounds and save me from the dark.

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 518
  • Hannibalin täti
Vs: Nuorten viettelykset [K13, 63/63 VALMIS 12.12.12]
« Vastaus #403 : 18.08.2013 03:39:28 »
Mä tein sen! Maratoonasin tän kahdessa yössä! Paratiisi on tossa auki jotta voin alottaa sen lukemisen alusta. Ehkä jonain toisena yönä.

Tää oli niin ihana kuin mä muistinkin. Mä olin jo ehtiny unohtaa, että olit yhen luvun ownannut mulle :D Ajankohtaa miettien taidan tietää miksi. Sä oot ihana ja yks mun lempparikirjottajista. Sä saat aina tulla mulle puhumaan Paratiisista, jos siltä tuntuu. You know I love you  :-*

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"

Kapsuuu

  • ***
  • Viestejä: 99
    • Gingerin ficcailut, a.k.a Kapsuuu ficcaa!
Vs: Nuorten viettelykset [K13, 63/63 VALMIS 12.12.12]
« Vastaus #404 : 25.08.2013 12:37:48 »
Apua, vetäsinpäs tän kahessa osassa, eilen luin tätä kaheksan tuntia putkeen ja tänään loppuun, ja on pakko sanoa että tää on jotain aivan ihanaa! Mut harvoin saa lukemaan mitään kauheen moniosaista ficciä ja sitten lähin vetämään tätä ja jäin pahasti koukkuu (nimimerkillä puol viis aamulla nukkumaan) ja muakin rupes harmittaa ihan kauhiasti kun tää loppui :c sä kirjotat tosi luontevasti ja oli ihania juonenkäänteitä ja ihan ylipäätänsäkkin kaikin puolin mahtava ficci, kiitos! Seuraavaks voisin sitten ruveta lukemaan sitä jatko-osaa ;)
“Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”
                              -Albert Einstein