Kirjoittaja Aihe: Nuorten viettelykset [K11, 63/63 VALMIS 12.12.12]  (Luettu 87549 kertaa)

daphnelove

  • ***
  • Viestejä: 14
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 53 3.10.]
« Vastaus #340 : 03.10.2012 20:01:22 »
Aww, sulin tälle luvulle ihan kokonaan ! ♥

Remus ja Amy on vaan niin söpöjä. ;) Tää luku oli kanssa yks mun suosikeista. Ootan tota Siriuksen piikittelyä ihan hulluna, hah. :D

Anteeks multa ei nyt tuu tähän aikaan mitään rakentavaa :(

jatkoa odotellen,

daphnelove
Älä koskaan sano ei koskaan, sillä ei koskaan voi tietää mitä tapahtuu. ♥

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 53 3.10.]
« Vastaus #341 : 04.10.2012 15:20:48 »
Chelsey: Ihanaa että joku muukin ajattelee Remuksesta noin, ja olit hyvin saanut kiinni myös siitä Amyn syvimmästä olemuksesta. :D Mulla on tässä niin paljon hahmoja että joku jää koko ajan syrjään vaikka ne kuinka mun pään sisällä onkin jatkuvasti yhteyksissä, joten on pakko aina yrittää välillä keskittyä joihinkin koko luvun verran.
JPric: Joo ei nää mun lukuvälit oo mitenkään oikeesti pitkiä, mutta kun mulla oli se kausi tuossa keväällä kun tuli uutta lukua tyyliin joka toinen päivä niin sen jälkeen on alkanut ahdistaa aina jos menee yli viikko. ;D Kiitos ja onnea koneen kotiinpaluusta!
Keiju: Sirius piikittelee tulevaisuudessa tasaista tahtia - tai no ainakin jossain vaiheessa tulee piikittelemään. ;) Nyt alkaa taas se action, joten voi jäädä vähän vähemmälle... Mutta ihanaa kuulla taas sustakin, ja kiva tietää että piristi. ♥
daphnelove: Remus ja Amy kilpailee tällä hetkellä mun ykkösparin paikasta Alicen ja Frankin kanssa, mutta oon jo kallistumassa näiden kannalle. Alice ja Frank on ehkä liian fyysinen pari. :D

A/N: Tsidii, mulla toimii taas koneella netti, ja ihan sen takia kun olen niiiiiiiiiiiin iloinen niin ajattelin ilahduttaa teitäkin uudella luvulla. :) Tää on niin ihanaaaaa ja nyt alkaa sitten taas action, kuten jo Keijulle mainitsin. Ja tässä on jälleen Siriuksen shakinpeluusta, koska se on mun mielestä niin söpö kun se ei vaan osaa. Anyway, enjoy - if you can.



Gonna run
While we're young


High School Musical 2: Everyday


Viideskymmenes neljäs

Alicen hypittyä noin viisi päivää seinille jännityksestä Lily oli enemmän kuin tyytyväinen, kun tiistai tuli ja Frank vei tyttöystävänsä ainakin vähäksi aikaa pois Rohkelikkotornista. Ei sillä etteikö Alicen innostus olisi ollut tarttuvaa, totta kai Lilykin oli iloinen kolmannesta vuosipäivästä, mutta jatkuva pölpötys ja erilaisten mahdollisten yllätysten arvuuttelu meni jo kahden päivän jälkeen aika lailla yli hilseen. Jopa aina yhtä kärsivällinen Amy myönsi nyt toivottavansa alicettoman iltapäivän hyvinkin tervetulleeksi.

”Tai siis ei siinä muuta kuin että läksyihin oli vähän vaikea keskittyä”, hän puolusteli automaattisesti pelatessan shakkia Siriusta vastaan, vaikkei kukaan häntä moittinutkaan.

Sirius naurahti haukahtavasti, mikä oli tytöistä vielä hauskemman kuuloista nyt kun he tiesivät, miksi poika kuulosti nauraessaan koiralta. ”Ihan niin kuin sinä olisit mitään läksyjä viime viikollakaan tehnyt. Silmiini kirvelee vieläkin.” Amy näytti pojalle kieltä tämän muistuttaessa torstain lukuhetkestä Remuksen kanssa ja siirsi sitten valkeaa kuningatartaan syöden Siriuksen toisen ratsun. ”Hei!”

”Olen pahoillani, Sirius, mutta en voi mitään sille että olet todistetusti maailman surkein shakinpelaaja.”

Nappulat tirskuivat ja näyttivät olevan samaa mieltä, ja Peter ja James nauroivat Siriuksen myrtyneelle ilmeelle. Remus istui nojatuolissa vinottain pitkät jalat roikkuen käsinojan yli lähellä takkatulta ja luki muodonmuutoskirjaa, aivan kuin ei jo muka osaisi sitä ulkoa, ja Lily esiluki Peterin loitsuesseetä sohvalla Jamesin pää sylissään. Kaiken kaikkiaan iltapäivä olisi voinut olla hyvinkin tavallinen ellei Alice olisi puuttunut – mutta se nimenomainen seikka teki siitä entistä rentouttavamman.

”Onko kenelläkään aavistustakaan siitä mitä Frank on suunnitellut?” Lily kysyi ja ojensi esseen Peterille todeten, ettei siinä ollut mitään vikaa tai suurempia virheitä. ”James, sinähän juttelit silloin Frankin kanssa. Liittyikö se tähän jotenkin?”

”Minä en tiedä mitään”, James sanoi ehkä vähän liian nopeasti, mutta sillä ei ollut mitään väliä koska kukaan ei olisi uskonut häntä muutenkaan.

”Äh, älä viitsi, Sarvihaara”, Sirius virnisti ja näytti vähän turhan omahyväiseltä onnistuttuaan syömään yhden Amyn sotilaista. ”Kerro nyt. Me saadaan tieto sinusta kuitenkin ennen pitkää, joten voit myös mennä helpomman kautta ja paljastaa ennen kuin sinuun sattuu.” Remus mulkaisi ystäväänsä viimeisen kommentin kohdalla, muttei sanonut mitään.

James näytti mietteliäältä. ”Minä kyllä lupasin Frankille etten sano mitään kenellekään, varsinkaan Lilylle.” Hän hymyili tyttöystävälleen pahoittelevasti. ”Mutta toisaalta, jos siis ollaan ihan tarkkoja, voisin ihan hyvin kertoa teille. Koska eihän siitä tulisi mitään vahinkoa, koska ne treffit ovat jo meneillään, vai mitä?”

”Kerro!” Lily innostui kunnolla ja muut neljä katsoivat myös poikaa odottavasti.

”No en minä paljoa tiedä”, James sanoi venyttäen tahallaan tiedon paljastamista ja oikaisi jalkansa Siriuksen syliin. Sitten hän jatkoi tahallisen vähättelevällä äänellä: ”Sen verran vain että Frank aikoo kosia Alicea.”

”Mitä!”

”Et ole tosissasi!”

Lily ponkaisi pystyyn ja jätti Jamesin pään retkottamaan epämukavasti sohvalle siirtyessään Amyn viereen. Ruskeahiuksinen tyttö oli innostuksissaan kaatanut useamman pelinappulansa kumoon ja kävi nyt Lilyn kanssa niin nopeaa sananvaihtoa ettei pojilla ollut mitään toivoakaan saada selvää. Remus katsoi Jamesta silmät suurina ja Siriuksen leuka oli pudonnut lattialle.

”Frank... Alice... kosia... mitä?!” Peter ihmetteli ääneen ja katsoi Jamesia ilmeettömästi. ”Sinä vitsailet, vai mitä? Tai siis, Merlin, hehän ovat vasta seitsemäntoista – ”

”Frank täyttää toukokuussa kahdeksantoista”, James kohautti olkiaan, ”ja sitä paitsi minusta iällä ei ole heidän tapauksessaan juuri merkitystä. Eikä kukaan sanonut että he menisivät naimisiin saman tien.”

Sirius aukoi vähän aikaa suutaan, mutta sulki sen loppujen lopuksi kun ei keksinyt mitään sopivaa sanottavaa. Peter mutisi jotain itsekseen, James erotti vain sanat ”naimisiin” ja ”ihan hullua”, ja Remus tuijotti Jamesia, joka nousi epämukavasta asennostaan istumaan jalat edelleen Siriuksen kiusana. Mustahiuksinen poika vastasi katseeseen ja kävi yhden niistä kuuluisista sanattomista keskusteluista, joka meni tällä kertaa suunnilleen näin:

James: ”Mitä? Et voi sanoa että olet yllättynyt.”
Remus: ”Periaatteessa voin, mutta se olisi valehtelua.”
James: ”Eikä ikä merkitse heille mitään. Oletko nähnyt miten he katsovat toisiaan?”
Remus: ”Kukapa ei olisi. Se on vähän samanlaista kuin sinun ja Lilyn välillä.”
James: ”Se on ihan eri asia.”
Remus: ”Ei täysin.”
James: ”Tarpeeksi. Me emme ole Alice ja Frank.”

Remus huokaisi turhutuneena, koska James ei selvästikään ymmärtänyt hänen pointtiaan, mutta heidän katsekontaktinsa katkesi Siriuksen vähän turhan kovaääniseen riemunkiljahdukseen tämän tajuttua, että Amy oli innostuksissaan mennyt kaatamaan myös kuninkaansa.

”Minä voitin!” hän hurrasi ja tönäisi Jamesin jalat sylistään aloittaessaan voittotanssin ympäri oleskeluhuonetta. ”Siitä sait, Amy, minä voitin! Hah, hah, hah!”

Amy vilkaisi nopesti pelilautaa ja vaati uusintaottelun, johon Sirius suostui luullen varmaan että voittaisi senkin. Remus pudisti päätään ja uppoutui kirjaansa valmistautuen henkisesti Siriuksen tulevaan tappioon.

Muutamaa tuntia myöhemmin suurin osa muista oppilaista oli jo siirtynyt makuusaleihin, Sirius oli hävinnyt kolme shakkipeliä ja tuijotti nyt nappuloitaan vihaisena, Remus oli vaihtanut muodonmuutokset loitsuihin ja James yritti tehdä pieniä lettejä Amyn ja Siriuksen peliin keskittyneen Lilyn hiuksiin varsin huonolla menestyksellä. Hiukset menivät jatkuvasti solmuun ja hänen oli käytettävä taikaa saadakseen ne auki ennen kuin Lily huomasi. Peter istui sohvan selkänojalla Siriuksen takana ja yritti parhaansa mukaan estää väistämättömän häviön, mutta koska hänen ystävänsä kieltäytyi ehdottomasti kuuntelemasta, Amy oli jo syönyt suurimman osan mustista sotilaista, molemmat tornit, toisen lähetin, ratsun ja kuningattaren. Tilanne oli toivoton.

”Anturajalka”, Peter mutisi tuskaisesti katsellessaan nappuloita ja taputti Siriuksen olkaa lohduttavasti, ”tiedät miten minua inhottaa sanoa tämä, mutta sinun on myönnettävä tappiosi. Et voi enää mitenkään voittaa. Mitä tahansa nappulaa siirrätkin, Amy syö sen seuraavalla siirrollaan, ja sen jälkeen hänellä on lähes esteetön pääsy syömään kuninkaasi.”

”Rotilta ei kysytä”, Sirius murahti ja tökkäsi jäljellä olevaa lähettiään. Kuten Peter ennusti, Amyn ratsu söi lähetin saman tien, eikä Siriukselle jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin kaataa kuninkaansa kumoon. ”Saamarin nappulat! Shakki on sitä paitsi ihan tyhmä peli.”

Muiden nauraessa kiukkuiselle Siriukselle muotokuva-aukosta kuului huuto.

”LILY!”

Kaikki oleskeluhuoneessa olijat kääntyivät katsomaan säteilevää Alicea, joka kiiruhti nyt parhaan ystävänsä luo sohvalle. James yritti uteliaasti katsoa tämän vasenta kättä, mutta tytöllä oli kylmän ilman vuoksi lapaset käsissään. Tosin Alicen hehkuvat kasvot ja poskiin sattuva leveä hymy kertoivat kai tarpeeksi.

"Lily, et ikinä usko, et ikinä!" hän kimitti yliäänillä nauraen väliin vähän hysteerisesti ja teki itselleen tilaa tönäisten vahingossa Jamesin lattialle. Poika ei tosin voinut moittia häntä innostuksesta vaan pudisti huvittuneena päätään ja nojasi kyynärpäihinsä katsellessaan tilannetta.

"Hän kosi sinua?" Lily ei voinut olla kysymättä suoraan.

Alice näytti hämmentyneeltä ja räpäytti pari kertaa silmiään katsoessaan vuorotellen Amya ja Lilyä, joilla oli samanlaiset identtiset virnistykset. "No... niin." Hän vilkaisi kelmejä ja tajutessaan että he kaikki olivat tienneet hän näytti jopa vähän loukkaantuneelta. ”Mitä he–”

”Anteeksi, Alice”, James naurahti hyväntahtoisesti, ”mutta Frank kertoi minulle enkä voinut olla mainitsematta muille.”

”Mutta se ei ole nyt olennaista!” Amy touhotti, ja Remus oli sataprosenttisen varma ettei ollut koskaan nähnyt tyttöystäväänsä yhtä täpinöissään. Ajatus oli aika kummallinen, mutta kai kihlaus oli joku tyttöjen tilaisuus päästellä höyryjä. Tai jotain. ”Nyt kerrot ihan kaiken!”

”No siis me kävelimme järven reunaa ja Frank otti minua kädestä ja sanoi kaikkia aivat tajuttoman ihania asioita ja oli niin tosi romanttinen! Ja hän oli tosi hermostunut ja hän on ihan älyttömän suloinen hermoillessaan ja sitten hän puhui siitä kuinka halusi että minä lupaan mennä hänen kanssaan naimisiin! Hän selitti pitkään että sen ei tarvitse tapahtua tänä kesänä tai vuodenkaan päästä tai vaikka viiteen vuoteen, mutta hän halusi että minä lupaan, ja sitten hän näytti sormuksen ja polvistui ja...”

"Ja?" Lily hoputti, kun Alice piti tauon vetääkseen henkeä.

"Ja minä suostuin!!"

Loppuilta meni kevyellä juhlinnalla nopeasti ohi. Lily ja Remus vannoivat takavarikoivansa jokaisen kouluviikon aikana löytyvän tuliviskipullon, joten Peter kävi hakemassa varastostaan jokaiselle yhden kermakaljan. Tytöt puhuivat jo häistä ja suunnitelmista, joskin James pani merkille että he keskustelivat vasta seuraavan vuoden kesästä. Ja ehkä niin oli loppujen lopuksi parempikin.

**

”Okei, eli kerrataan nyt vielä. Remus on – on ihmissusi, mikä on teidän kaikkien mielestä hyväksyttävää. Ja te kolme olette rekisteröimättömiä animaageja ja vietätte täysikuut Remuksen seurassa, vaikka se on ihan jumalattoman vaarallista. Ja Amyn, Lilyn ja Alicen mielestä tämä on ihan okei?!”

”Kyllä, kyllä, kyllä ja kyllä. Hyvä, Danielle, sinähän pysyit kärryillä!”

Siriuksen vitsiin ei kiinnitetty kamalasti huomiota. Tyttö katsoi jokaista kelmiä vuorotellen kasvot kalpeina, kuin odottaen jonkun kertovan että kaikki oli vain pilaa. Amy hänen vieressään piti kättä rauhoittavasti hänen olkapäällään, mutta se ei auttanut. Danielle näki Remuksen nyt uusin silmin, eikä voinut ymmärtää miten ei ollut tajunnut jo aikaisemmin. Poikahan oli vaarallinen!”

”Danielle, hengitä syvään”, Amy sanoi hiljaisesti huomatessaan tytön hengityksen kiihtyvän. Voi, mikseivät pojat voineet uskoa kun hän sanoi ettei tämä olisi hyvä idea. ”Kaikki on hyvin, eikä tämä muuta mitään – ”

”Ei muuta mitään? Amy, etkö sinä tajua, että sinun poikaystäväsi on vaarallinen?” Danielle tunsi paniikin kohisevan korvissaan. ”Bestia!”

”Danielle...”

”Ja miten minun muka pitäisi suhtautua siihen, että minun lapseni jo valmiiksi aivoton isä on kaiken lisäksi lainrikkoja!” Hän nousi ylös ja käveli keittiönurkkaukseen pois heidän silmiensä ulottuvilta. Amy, Remus, Sirius ja Peter jäivät istumaan sohvalle.

Amy katsoi vähän vihaisesti Siriusta ja Peteriä, joiden idea koko italialaistytölle kertominen oli ollut. Sitten hän siirsi katseensa Remukseen, ja hänen kurkkuunsa nousi pala hänen nähdessään synkän ja murtuneen ilmeen pojan kasvoilla. Hän nousi ja siirtyi toiselle sohvalle halaamaan poikaystäväänsä sanattomana, eikä enää tiennyt oliko enemmän vihainen Daniellelle vai lattialla istuville pojille.

Sitten keittiöstä kuului särkyvän lasin helinää, aivan kuin täysi vesilasi olisi pudonnut lattialle.

”Dani?” Sirius oli keittiönurkassa vain nanosekunnin ennen Amya. Lattialla oli lasinsirpaleita tarpeeksi pieneen vesilasiin, mutta nestettä oli paljon enemmän. Danielle piteli vatsaansa kauhistuneena. ”Mitä..?”

Amy tajusi tilanteen ennen kuin Sirius ehti muodostaa kokonaista lausetta. ”Sirius”, hän sanoi yrittäen kaikin voimin pitää äänensä vakaana. ”Onneksi olkoon, sait juuri hänen synnytyksensä käynnistymään melkein puolitoista kuukautta etuajassa.”
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Pric

  • ***
  • Viestejä: 50
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 54 4.10.]
« Vastaus #342 : 04.10.2012 17:55:28 »
hihii ihana yllätys ! en vielä ehtinyt lukua lukemaan mutta pian tuun takasin kommentoimaan :)
ja kiitos onnitteluista ! mun mussukka onkin ollu nyt kovalla käytöllä viimesen vuorokauden...

edit:
:ooooo Daniellen synnytys käynnistyy ? Kieltämättä hyvä juonenkäännös tän niin onnellisen luvun loppuun !

Tykkäsin tästä kauheesti. Okei, mistä näistä en olis tykänny :D Toi on ihan turha sanoa, koska sanon sen joka kerta. Okei, no joka tapauksessa tykkäsin.
lempikohta:

Lainaus
”No en minä paljoa tiedä”, James sanoi venyttäen tahallaan tiedon paljastamista ja oikaisi jalkansa Siriuksen syliin. Sitten hän jatkoi tahallisen vähättelevällä äänellä: ”Sen verran vain että Frank aikoo kosia Alicea.”


aaw Jamiee ! oli niin sulonen kohta, voin kuvitella miten James oikeesti sanois ton, sitä naurattais mut sillä on niin hyvä pokka niin se kätkee sen hyvin. Okei analysoin liikaa ja taas kuvittelen että nää on ihan true real life henkilöitä, harmi vaan ei oo :(

Tää luku oli ihanan ilonen hyvänmielentuoja. Kaikki oli ilosia (paitsi Danielle lopussa) ja Sirius ja sen surkeet shakkitaidot nauratti.
Remus oli jotenkin tosi IC kun se luki ulkoo osaamaansa kirjaa, ihana yksityiskohta ! Oikeesti tykkään niin hirveesti sun kirjotustyylistä, kaikki pienet yksityiskohdat ja silleen.

aaw voin vaan kuvitella ton Frankin kosinnan ! Ihana kun jätit sen silleen auki, Alicen sanan varaan etkä kuvaillu sitä tapahtumana, koska nyt me lukijat voidaan kuvitella toi kohtaus ite. Alice ja Frank, aaw <3 Alice oli niin ihanan innostunut ja tosi realistinen, kai kaikki tytöt suhtautuis tolleen niitten rakkaan poikaystävän kosimiseen, eiks niin ? Mä ainakin.

oonpas ollu nyt ahkera kommentoija, mut tää on kivaa ja silleen nii. Eikä sua varmasti haittaa saada kommentteja :D
mutta nyt menen kun olen sanottavani sanonut, joten adios amigos !

ps. oot ihana kun tää tuli näin nopeesti!

Pric
« Viimeksi muokattu: 04.10.2012 18:15:39 kirjoittanut Pric »
If you play your cards right
you can change the world

SparrowCat

  • ***
  • Viestejä: 33
  • Perustelijoiden kuningatar
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 48]
« Vastaus #343 : 04.10.2012 23:55:16 »
Voi, kun olen olen jättänyt kommentoimatta luvun, joka todellakin piristi päivääni opettajan omin sanoin 'sikavaikean' historian kokeen jälkeen. Pitääpä yrittää jättää jonkinlainen kommentti.

Luku 53: Mm, mukavaa Amya ja Remusta. :) Teksti meni vain eteenpäin upean kuvailun ja kera. Minkähänlaisia nuo muut johtajaoppilaat on ollut, jos McGarmiva on harvinaisen tyytyväinen Lilyn ja Remuksen yhteistyöhön? Hm, toivottavasti ei ihan katartrofiaalisia. Remus lausumassa runoja kuulostaa kivalta! Kuitenkin joo, mukavan rento luku. :) Hahaa, Sirius lopussa. :D

Luku 54: oij, tosi hieno luku! Sirius pelaamassa shakkia... Ja voittaa? Taitaa olla olla ensimmäinen kerta. :D Ja kiva että Frank kosi Alicea viimein. Sain helposti kuviteltua hermostuneen ja söpön Frankin. <3  Ja vau, tuo loppu... Hienoa, Sirius, kerrassaan loistavaa. Kohta tulee Anturajalka Junior maailmaan...

Upeita lukuja, jään odottamaan innolla jatkoa!

SparrowCat
I'm just a cute cat or a weak sparrow, don't hurt me

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 54 4.10.]
« Vastaus #344 : 06.10.2012 08:46:14 »
Sori kun ei oo taas tullu kommentoitua, mutta ei, en oo unohtanu sua.

52: Toi kosimisidea on ihana aww, odottelen sitä kohtaa innolla. Ja Jamesin innostus :D

53: Oi aww mikä ihanuus ja söpöys, Amy/Remus-fluffya. ♥♥ Lisää tätä!

54: Joo, shakki ei oikein taida olla Sirius-paran laji. :D Muutenkin yleisihana luku. Mut päätit sitten taas vaihteeksi yllättää ja laittaa Daniellen synnyttämään? Eli ei kun jatkoa odottelemaan!



Swizzy


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

SuklaaKissa

  • ***
  • Viestejä: 427
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 54 4.10.]
« Vastaus #345 : 06.10.2012 17:00:15 »
Eiiih, miksi olen venyttänyt tämän kommentoimista tekosyillä?!

Miten Daniellen ja Siriuksen vauvan nyt käy? Se on keskonen ja niin pieni ja... Ei saa jättää näin pahaan paikkaan! (Enkä suhtaudu fiktiivisiin hahmoihin ikinä yliraeagoivasti.) Mutta täytyy taas kiitellä tuota dramatiikan tajua, jolla katkaiset luvut.

Muutenkin luku oli hyvä, mukavan paljon toimintaa taas vaihteeksi. Frankin ja Alicen kihlaus olisi jäänyt liian sivuun, ellei siitä ei olisi jo aiemmin puhuttu niin paljon, sen verran järkytys oli Daniellelle kertominen ja synnytyksen alkaminen. (Ainakin minulle, tiedä sitten muista.) Ja Siriuksen shakinpeluutaidoista tuskin tarvitsee mainita mitään... :D
Jamesin letitysyritys oli oih-niin-ihana yksityiskohta. Siihenkin oli saatu taikuus hauskasti mukaan korjausloitsulla. Yksi syy, jonka vuoksi pidän tästä ficistä, on juuri taikuuden ripottelu sinne tänne. Se viehätti varmaan eniten Pottereissakin, joten ehkä odotan automaattisesti samaa useilta ficeiltäkin.

Nyt kun (harvinaista kyllä) muistan mistä sen "kiroitusvireen" bongasin, nappaanpas sen tähän:
Lainaus
hän puolusteli automaattisesti pelatessan shakkia Siriusta vastaan
Pitäisi varmaan olla pelatessaan?

Koska en ehtinyt kommentoida edelliseen lukuun, teenpä sen nyt tässä. Olisin kaivannut hieman useampien asioiden käsittelyä, mutta toisaalta oli ihanaa lukea pitkästä aikaa Amysta ja Remuksesta. Huoh, jospa osaisinkin valita, vaan kun en osaa. Tyydyn siis toteamaan: awww...
Ja Remus saa vielä taatusti kuulla Siriukselta läheisistä tunnelmista, tai sitten Anturajalka ei ole entisensä.

Kiitos!

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 54 4.10.]
« Vastaus #346 : 07.10.2012 18:16:55 »
Okei - en tiedä, mitä sanoa - nämä kaksi lukua olivat kyllä aivan mahtavat! (ja joo, ylppärit pitäisi kieltää laissa!)

Tämä ainakin jäi ehdottomasti todellakin todella jännittävään kohtaan!!! Ei näin saa tehdä! Liian jännittävään!!! Mutta aws - Sirius saa lapsen!!! :D Siriuksesta tulee nyt se lapsen isä - ei mahassa olevan sikiö-lapsen isä :D Onneksi olkoon, Sirius! <3 (tosin olen kyllä hieman pettynyt, ettei se ole minä, joka sen lapsen hankki Siriukselle, mutta miten voisin edes? ;) )

Alice/Frank on ihana - ihana, että ne kihlautui ja sillein! James oli same old him kun kertoi etukäteen kihlautumisesta muille :D

Tykkäsin myös pikkuseikoista, joita ripottelet fikkiin mukavasti - Siriusta häiritsi Jamesin jalat, Jamesin yritys letittää Lilyn hiuksia, Alicen tiputtaminen James sohvalta innoissaan - jotenkin ne saa tästä fikistä elävän tuntuisen - niin kuin se olisi oikeasti elossa! :D

*kumartaa ja kiittää jääden odottamaan innoissaan uutta lukua*
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 54 4.10.]
« Vastaus #347 : 08.10.2012 07:10:46 »
Pric: Huh, pelkäsin että siitä luvusta olis tullut liian lässynlässyn-siirappia, mutta onneksi ei. :) Ja olisko vähän ihanaa jos nää olis kaikki oikeessa elämässä!! (Tosin siinä vaiheessa pitäis Alice heivata jonnekin, Frank on mun!)
SparrowCat: Tuosta shakinpeluusta on tullut mun Siriukselle sellanen kova pala että se yrittää nyt sitten joka välissä treenata. XD Ja voittihan se Peterin sillon joskus! Kiitos ihan sikana kommentistasi, toivottavasti koe meni hyvin.
Swizzy: Haha, joo ei todellakaan, ei sekään oo sentään kaikessa hyvä. ;)
SuklaaKissa: Siriushan on koko ficin ajan ripotellut Remukselle niitä piikittelyitä, ja kyllä niitä tässä vielä tulee, koska kuten Remus mainitsi niin ne on Amyn kanssa Siriuksen ikuinen suosikkikohde, eikä siitä van pääse yli eikä ympäri. :D
Anturajalka93: (Laitetaanko heti lakialoite menemään?) Ne pikkuasiat on munkin mielestä varmaan parasta tässä, ja haluisin kirjoittaa koko ficin pelkästään niistä, mutta se ei ehkä toimis, joten oli pakko keksiä juoni. ;D

A/N: Juupa juu. Nyt ihan varoituksen sana että mä en tiedä synnytyksestä yhtään mitään, joten tää voi olla aika epärealistinenkin joiltain osin. Kaikki tässä luvussa tarvittu tieto perustuu lähinnä elokuviin, ficceihin ja Kaari Utrion kirjoihin (;D), ja voi olla että joku saattaa löytää sieltä viittauksen Gleen ekaan tuotantokauteen. Ehkä.  Tai sitten se on niin epäselvä että vaan mä nään sen. Mutta joka tapauksessa älkää välittäkö hyvin mahdollisista asiavirheistä, enjoy - if you can.



Tears stream down on your face
I promise you I will learn from my mistakes
Tears stream down on your face


Coldplay: Fix you


Viideskymmenes viides

Tapahtumat sumenivat silmissä, ja äkkiä pieni asunto Tylyahossa oli muuttunut Pyhän Mungon valkeaksi huoneeksi ja keittiönurkkauksen tahmea muovimatto sairaalasängyn steriileiksi lakanoiksi. Sirius katsoi äänettömänä kuinka Danielle ensin haukkoi henkeä ja huusi hänelle solvauksia italiaksi, taipui sitten lähes kaksin kerroin tuskissaan ja sen jälkeen huusi jälleen. Sanat menivät pojalta aivan ohi, jossain vaiheessa hän ei edes tiennyt olivatko ne englantia vai italiaa, parantajia tuli ja meni. Ainoa ajatus, jonka Sirius kykeni muodostamaan, oli yksinkertainen, kaksisanainen. Ei vielä.

He eivät olleet valmiita. Hän ei ollut valmis. Kaikki oli vielä ihan kesken, nyt ei ollut vielä edes helmikuu, ja lapsen piti syntyä vasta maaliskuun alussa. Heillä piti olla vielä melkein puolitoista kuukautta aikaa valmistautua, Sirius ei edes tiennyt oliko Daniellella kaikkea tarpeellista hankittuna. Eikä hän sitä paitsi ollut koskaan pitänyt lapsista!

Sirius tunnisti kasvoja, Amy pysytteli jatkuvasti Daniellen rinnalla ja puhui tasaisen rauhallisella äänellä, Peter yritti kai sanoa jotain mutta Sirius ei ymmärtänyt sanaakaan, joku siirsi hänet seisomaan seinän viereen pois tieltä. Seuraavaksi hänen vieressään oli James (James? Eikö hänen pitänyt olla treffeillä Lilyn kanssa?), joka ei sanonut mitään vaan tuijotti parasta ystäväänsä kasvot kivettyneinä, eikä Sirius tunnistanut tunnetta ilmeen takana. Remus tuli Jamesin viereen ja he raahasivat Siriuksen ulos ovesta ja käytävän kovalle muovituolille.

Suljetun oven takaakin Sirius kuuli Daniellen syyttävät sanat, vaikkei kaikkea ymmärtänytkään.

”Sirius Musta! Duri come chiodi! Tajuatko sinä pezzo di merda mitä olet mennyt tekemään?! Punirò!!”

Niinpä niin. Se olikin asian ydin. Sirius oli kuuluisa siitä että teki ennen kuin ajatteli, ja tässä olivat sen seuraukset. Voisiko hän enää koskaan katsoa ketään silmiin ja sanoa, kuten siihen mennessä oli sanonut kaikille, ettei katunut elämässään mitään? Sirius ei ollut enää kiinnostunut Daniellesta samalla tavalla kuin aikaisemmin, hän ei enää ajatellut italialaisnoidasta suten kuin ajatteli lähes kaikista muista sen ikäisistä kaunottarista. Hän tunsi Daniellen, tyttö oli kasvanut kiinni hänen elämäänsä, oli hänen ystävänsä – tavallaan. Ja halusi hän sitä tai ei, he tulisivat olemaan iso osa toistensa elämää vielä pitkään, luultavasti ikuisesti, ja juuri siksi hän vihasi itseään niiden sanojen takia joita Danielle huusi – molemmat tiesivät niiden olevan totta.

Sirius tunsi miten hänen käteensä työnnettiin kahvikuppi, ja hän nosti katseensa nähdäkseen Jamesin istuvan viereensä. Jamesilla oli päällään sama ruskea villapaita joka päällä hän oli lähtenyt aamulla treffeille, eikä Sirius tajunnut miksi hän oli tullut. Varmasti Lilyn seura olisi ollut miellyttävämpää ja Kolmen luudanvarren lämmin kermakalja voitti sairaalan litkut mennen tullen.

”Mikä on olo?” James mutisi ja ryysti omaa kahviaan irvistäen. Sirius kohautti olkiaan ja päätti olla edes maistamatta. ”Äläkä sano että kaikki on hyvin, koska se ei ole totta. Minä tunnen sinut, Sirius.”

Niin paljon kuin Sirius arvostikin Jamesin läsnäoloa ja sitä että hänen paras ystävänsä oikeasti tiesi mitä hänen päänsä sisällä liikkui, hän ei aikonut vastata. Hän tuijotti eteensä mitään näkemättömin silmin, eikä Jameskaan loppujen lopuksi sanonut enää siihen aiheeseen mitään.

”Kuutamo ja Matohäntä ovat Lilyn kanssa kahviossa”, James sanoi eikä ajatellut hetkeäkään että Siriusta oikeasti kiinnostaisi. Kunhan puhui ja rikkoi painostavan hiljaisuuden peittäen Daniellen syyttävän äänen alleen. ”Amy on Daniellen tukena, mutta sen sinä jo tiesitkin. Alice on Frankin kanssa Tylyahossa mutta sanoi tulevansa myöhemmin käymään, jos vain saa Dumbledorelta luvan.” Ajatus siitä että Siriuksen ystävät olivat siellä oli itseasiassa aika mukava, joskaan hän ei aikonut koskaan paljastaa sitä kenellekään.

James oli pitkään hiljaa ja naputteli kahvikuppinsa kylkeen epäsäännöllistä rytmiä juomatta enää pisaraakaan. Danielle huusi jälleen, mutta sanoista ei saanut selvää, ja joku vaaleakaapuisista hoitajista kulki ovesta. Sirius näki vilaukselta kuinka Amy siirsi Daniellen hiestä märkiä ruskeita hiuksia pois tytön tuskaisilta kasvoilta. Se oli vain sekunnin murto-osa, mutta silti James näki vilaukselta ahdistusta parhaan ystävänsä kasvoissa. Hän ei sanonut mitään.

Käytävän seinällä oli kello, joka näytti puolta kahta iltapäivällä. James laski että Danielle oli nyt ollut Mungossa noin puolitoista tuntia, tarkoittaen sitä että Sirius oli istunut samassa asennossa pian tunnin. Hän huokaisi ja haroi hiuksiaan.

”Kuule, tässä voi mennä vielä useampi tunti”, James sanoi hiljaisesti ja katsoi Siriusta otsa rypyssä, kuin miettien kuunteliko tämä edes mitä hän sanoi. ”Kai sinä sen ymmärrät?” Sirius sulki silmänsä ja painoi päänsä. James nousi ja taputti tätä selkään. ”Hei, jos tarvitset jotakin, me ollaan kahviossa.”

James ehti astua muutaman askeleen ennen kuin Sirius kohotti katseensa. ”James?” hän sanoi käheällä äänellä ja toinen kääntyi kysyvästi. ”Mitä jos... mitä jos hän ei selviä. Lapsi siis.” James palasi istumaan Siriuksen viereen ja laski kahvikuppinsa tuolin vieressä olevalle pöydälle. ”Tai siis kun tämä tuli niin aikaisin... Siitä lapsesta tulee – mikä se sana on? Keskonen?” James nyökkäsi. ”Niin. Ja senhän pitää sitten jäädä tänne tavallista pidemmäksi aikaa, vai mitä?”

”Ei aavistustakaan”, James vastasi totuudenmukaisesti. ”Minä tiedän lapsista suunnilleen yhtä paljon kuin sinä, eli en mitään. Kannattaa kysyä tytöiltä, ne varmaan tietävät enemmän.”

”Minä kuulin jostain”, Siriuksen ääni vapisi, ”että joskus keskoset... että ne eivät aina selviä. Tai jos selviävät niin niillä on useammin joitain kehityshäiriöitä.” James oli hiljaa eikä katsonut Siriusta ennen kuin näki sivusilmällää kuinka poika pyyhki silmäkulmaansa. Hän nosti kätensä ja hieroi veljellisesti Siriuksen selkää. ”Entä jos tuolla lapsella... ja se on minun syyni...”

”Me ei tiedetä sitä vielä”, James mutisi eikä oikein tiennyt miten koko asiaan pitäisi suhtautua. Oli hänkin kuullut joistain kehityshäiriöistä, mutta ei tiennyt niistä sen enempää, eikä ollut osannut edes ajatella että Siriuksen ja Daniellen lapsella voisi olla jokin niistä. Se ei tuntunut sopivan kuvaan. Sirius ja Danielle olivat melkein joka mittapuulla molemmat lähes täydellisiä (mitä nyt Siriuksen tapauksessa vähän aivottomia), joten kehityshäiriöinen lapsi ei vain Jamesin mielestä ollut todennäköinen. Joskin mitäpä hän siitä tiesi.

Kun Danielle pitkän hiljaisuuden jälkeen seuraavan kerran huusi ja kirosi Siriuksen viimeistä hiuskarvaa myöten James nousi tuolistaan ja otti kuppinsa pöydältä. ”Nyt mennään. En usko että sinun itsetunnollesi tekee kovin hyvää kuulla tuota kaikkea”, hän sanoi yrittäen vitsailla, ja ilokseen huomasi Siriuksen naurahtavan vähän.

”Sirius Mustan itsetuntoa ei noin vain kolauteta”, poika sanoi eikä hänen äänessään ollut enää äskeisestä tunteenpurkauksesta jäljellä juuri mitään. Hän nousi ja lähti kävelemään kohti kahviota. ”Mennään katsomaan onko siellä myytävänä mitään kelvollista.”

**

Lily ja Remus kävivät johtajaoppilaina keskustelemassa tilanteesta rehtori Dumbledoren kanssa, ja saivat Siriukselle erikoisluvan jäädä Mungoon viikonlopuksi. Muutkin saivat viipyä vielä illan, mutta heidän olisi palattava Tylypahkaan ennen kello kymmentä, jolloin käytävillä kulku oli jo kiellettyä. Tosin rehtorin selän takana tehtiin sopimus, että he jäisivät pitempäänkin vaikka jälki-istunnon uhalla, mikäli tilanne sitä vaatisi.

Sirius oli koko iltapäivän hiljainen, söi vain puolet lihakeitostaan ja istui suurimman osan ajasta käytävällä mahdollisimman lähellä mutta tarpeeksi kaukana, niin että näki jokaisen joka Daniellen huoneeseen meni mutta ei kuullut tytön huutoa. Amy kävi kerran tai pari muistuttamassa hänelle, ettei hänen kannattaisi ottaa kaikkea kuulemaansa aivan tosissaan. Välillä joku parantaja kävi mainitsemassa että kaikki oli hyvin tai vähemmän hyvin tai että joku oli jonkin verran auki tai joidenkin väli oli nyt minuuttin ja Sirius ei ymmärtänyt mistään mitään ja mitä Merlinin nimeen edes oli ilokaasu? Alice kävi viiden maissa kääntymässä, nappasi Lilyn ja Peterin mukaansa ja lähti Daniellen asunnolle tarkistamaan että tytöllä olisi kaikki mitä tarvitsi.

James yritti pitää Siriukselle seuraa, olla läsnä, keskustella, tehdä jotain, mutta luovutti aika pian huomatessaan ettei mikään auttanut. Remus istui lattialla Siriusta vastapäätä käytävän toisella puolella ja nojasi päätään seinään, eikä hänen ilmeestään oikein voinut päätellä mitään. Kello läheni  jo kahdeksaa kun Peter ja tytöt palasivat mukanaan pieni laukullinen Daniellen ja lapsen tavaroita. Ja vähän heidän jälkeensä tuli parantaja, joka käveli suoraan Siriuksen luo.

”Onneksi olkoon, herra Musta, teillä on täysin terve tytär”, parantaja sanoi ja hymyili lempeästi. Kaikki olivat kuin puulla päähän lyötyjä. ”Neiti Calvino voi hyvin, mutta tarvitsee lepoa. Voitte kuitenkin käydä tervehtimässä häntä ja tytärtänne.”

James, Remus, Peter, Lily ja Alice onnittelivat kaikki Siriusta ennen kuin tämä lähti typertyneen oloisena parantajan perässä huoneeseen, josta Amy oli samaan aikaan poistumassa. Danielle näytti väsyneeltä, suorastaan uupuneelta, eikä kauniissa pitkissä hiuksissa ollut sillä hetkellä minkäänlaista hohtoa, ja hän piti sylissään niin pientä kääröä, että Sirius epäili mahtuiko sinne ihmistä lainkaan.

Sirius pysähtyi sängyn päähän ja katsoi tyttöä ja kääröä. Hän ei oikein tiennyt mitä ajatella. ”Anteeksi, Danielle”, hän sanoi sitten, kun ei oikein muutakaan keksinyt. Tyttö naurahti ja katsoi häntä kulmat koholla.

”Anteeksi? Pyydätkö sinä anteeksi sitä että olet kusipää vai sitä että aiheutit minulle juuri elämäni kamalimmat seitsemän tuntia?”

”En tiedä. Molempia.”

Danielle oli liian väsynyt pyörittämään silmiään. ”Saat anteeksi vain ja ainoastaan sen takia että me teimme suoraan sanottuna ihan helvetin hyvää työtä. Katso nyt – eikö hän olekin kaunein lapsi ikinä?” Hän ojensi kääröä ja Sirius tuli lähemmäs.

Ottaessaan tyttärensä syliinsä Sirius pelkäsi että pudottaa hänet. Sitten hän seisoi jäykästi paikoillaan ja vasta jälkikäteen mietti kuinka typerältä sen oli täytynyt näyttää. Hän siirsi imelän vaaleanpunaista huopaa varovasti, kuin peläten rikkomasta pienen kevyen olennon sylissään, ja näki pikkuruiset tytön kasvot, niin pienet että olisi voinut peittää ne kämmenellään. Huovan alta pilkistivät myös aivan mahdottoman pienet sormet, ja päässä oli untuvankevyt tupsu suklaanruskeita hiuksia.

Se oli nyt virallista. Sirius Musta oli ensimmäisen kerran elämässään löytänyt ihmisen, jota tiesi voivansa rakastaa täysin ehdoitta ja pelkäämättä ja ilman typeriä väärinymmärryksiä. Ja kaikessa siirappisuudessaan se ei edes tuntunut niin kovin pahalta.



A/N2: ...ja sovitaanko vaikka että taikamaailmassa keskosten hoito on kehittyneempää kuin jästimaailmassa niin mitään kamalaa ei loppujen lopuksi tapahtunut? :D
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Pric

  • ***
  • Viestejä: 50
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 55 8.10.12]
« Vastaus #348 : 08.10.2012 08:49:47 »
voi aaw sirius! Pojasta tuli nyt isi :33 tää luku oli musta hyvä, en tiiä itekkään synnytyksestä mitään leffoja ja sarjoja lukuunottamatta. Toi loppu oli ihana, kun sirius oppi rakastamaan. Niin sitä aina sanotaan, että omaa lasta rakastaa ihan eri lailla kun muuta. Ja millanen muu kun kaunis tyttö vois sieltä tulla ;) täydelliselle isälle ja äidille täydellinen vauva. Nojuu, tää oli ihana aamun piristys ! Taino sellanen tekijä, mikå saa päivän hyväksi. Kiitos siis sinulle ihanasta luvusta (ja nyt voin jo ajatella muuta kun Daniellen yhtäkkistä synnytystä!) ja öö eipä kai muuta.
If you play your cards right
you can change the world

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 55 8.10.12]
« Vastaus #349 : 08.10.2012 11:18:46 »
ÄÄÄÄÄÄÄ!!! Mä olin korvessa isoskoulutusleirillä eikä ollu konetta mukana nii en oo kommentoinu nyt KOLMEEN lukuun! D:

Luku 53: Voi Siriuksen silmiä :D Mä itte olisin lähinnä kattonu ovenraosta, kääntäny suunnan takasin ja menny tekeen jotain muuta jos olisin jonkun tollasesta asennosta yllättäny... Mutta Sirius ja mää ollaan nyt ne ääripäät ;D Luku oli kokonaisuudessaan söpö ja oon huono sanoon mitään tostakaaan luvusta. Tosiaan, Remus/Amy on sulosta ja kaikkee. Ehkä Amy on hiukan perinteinen (kliseinen) Remuksen tyttö mut kumminkin tykkään. Niille kyllä kaipaisin jotain yllätystä koska se alkaa meneen lähinnä söpöstelyks ilman sen enempää jounellista merkitystä. Mutta söpö luku oli ja aws <3

Luku 54: Huu, dramaattinen lopetus ;D Joo. Danielle on mukava hahmo ja tykkään tosta sen ja Siriuksen jutusta. Tähän paritukseen mulla olis taas uus huipputeoria (joka muuten synty mun päässä suunnilleen sillon kun mainittit jonkun kommenttiin vastauksena et kosintoja tulee riittään). Eli Sirius rakastuu Danielleen kunnolla, joka taas pitää Siriusta vaan kaverinta, lapsen isänä tai jonain, ja se puolivahingossa antaa jonkunlaisia merkkejä siitä, et se olis kiinnostunu Siriuksesta enemmän kun lapsensa kusipääisänä ja Sirius repäsee ja pyytää sitä (hetken mielijohteesta - tai viinapäissään) vaimokseen, jollon Dani ei suostu vaan antaa pakit sille ja sitten Sirre on surullinen. Mää ja mun teoriat <3 Ja Alice ja muut oli ihan IC kosintakerrontakohtauksessa.

Luku 55: Sovitaan vaan. ;D Mä tosiaankaan en oo mikään synnytystieteilijä (hyi) enkä tiiä siitä mitään, kun en oo leffojakaan nii paljoo kattonu ja ne synnytykset yleensä kelataan. Tietty leffoissa ne on romantisoitu/dramatisoitu/tehty epärealistiks, kuten kaikki muukin nii ei niihin kai luottaminen oo. Mutta onnistuit musta hyvin. Kuvailu oli nättiä ja oli muuten pakko käydä toi puoliks italiankielinen lause Google Translatessa kääntämässä nii tulos oli tämä:

"Sirius Musta! Kivikova! Tajuatko Sina paska Mita OLET mennyt tekemään! Rangaista sinua! "
Tosiaan, mäkin tykkään :D Mutta sisältö tuli selville :D

Kokonaisuudessaan kaikki kolme oli ihania lukuja omalla tavallaan. Mä tykkäsin kaikista ja jatko olis toiveissa :D

Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

daphnelove

  • ***
  • Viestejä: 14
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 55 8.10.12]
« Vastaus #350 : 08.10.2012 16:02:09 »
Oi mahtavaa, täällä on lisää lukuja! Tohon lukuun 54 en oo kommentoinut, enkä sitä teekkään mutta se oli kiva luku niinkun tää uusinkin.

Korjailtavaa en löytänyt, vaikka etsinkin. :D Aww, haluun hehkuttaa tätä lukua (puhun nyt siis luvusta 55)! Tää oli niin ihana, sulonen, koskettava ja ää kaikkee muuta kanssa. Melkein tuli kyynel silmään, kun luin tosta viimeset kappaleet joissa Sirius näkee oman lapsensa. Suloista.

Ja Danielle oli kanssa tosi hyvä tässä. Aikasemmin mulla ei ollut siitä minkäänlaista erityistä mielipidettä, mutta nyt on ainakin mun päässä tosi kiva ja kaikkee :---D

Anteeksi sekava kommenttini, joka ei sisältänyt yhtään rakentavaa. En vaan osaa kommentoida.

Jatkoa innolla & kuola valuen odottaen,

daphnelove
Älä koskaan sano ei koskaan, sillä ei koskaan voi tietää mitä tapahtuu. ♥

Didymee

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 55 8.10.12]
« Vastaus #351 : 08.10.2012 16:21:57 »
Apua! Mä en pysty kommentoimaa mitään järkevää nyt. Tää oli ihana ja sekosin tos lopussa. Ihana<3

En oo tainnu muute kommentoida tähän aikasemmin mutta  oon jo pitempää tätä seurannuja lukenu kaikki osat. Mutta tää luku oli niin ihana ja sulonen et oli pakko tulla kommaan :)
Toivottavasti jatkat taas pian!

L.E

  • kultakutri
  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 55 8.10.12]
« Vastaus #352 : 08.10.2012 18:39:54 »
Ääää ihana ihana ihana <3

Frankista ja Alicesta voisin kirjottaa sulla vaikka romaanin, mutta taidan jättää sen kuitenkin väliin :D se olis lähinnä kiusallista, joten ehkä tyydyn vaan toteamaan, että koko toi kosintajuttu oli toteutettu tosi herttaisesti ja ihanasti! Ylireagoinko jos huomasin Jamesin käyttäytyvän jotenkin hassusti? Mutta nyt vaan sitten odottamaan sen eeppisen jatko-osan kosintoja ;)

Menin ihan shokkiin Daniellen synnytyksestä. Koko kohtaus oli kuitenkin tajuttoman hyvin kirjotettu, Siriuksen hermostuminen oli jotenkin tosi sööttiä. Ja täydellinen tytär ja koko toi täydellinen loppukohtaus oli perfecto. Enhän mä osaa edes kuvailla sitä!

Jatkoa odotellen, mites muutenkaan ;)
The girl, who has dreams of.

SuklaaKissa

  • ***
  • Viestejä: 427
Luetko aina aiheet? Minä en.
« Vastaus #353 : 08.10.2012 18:48:16 »
Awwww... minulla ei ole mitään sitä vastaan, että taikakeinoin voidaan hoitaa keskosia tehokkaammin kuin jästien tietämillä tavoilla.

Täälläkään ei puhu mikään synnytysasiantuntija, mutta se on ainakin takuulla onnistunut oikein, että odottaminen on kauheaa. Tämän luvun tunnelma oli koko ajan kireä ja jännittynyt, mutta silti kerrottiin paljon erityisesti Siriuksen ajatuksista. Itse toivoisin myös Daniellen näkökulmaa asiaan - hän tuntuu suhtautuvan ristiriitaisesti, mutta loppujen lopuksi rakastavasti vauvaan ja Siriukseen. No, jälkimmäisestä en ole ihan varma, mutta kyllä tyttö ainakin lapsesta on ylpeä...(päätellen lopusta.)

Lainaus
Sirius ei ollut enää kiinnostunut Daniellesta samalla tavalla kuin aikaisemmin, hän ei enää ajatellut italialaisnoidasta suten kuin ajatteli
Katsos, kunnostaudun tässä. :D Olisiko siten?

Ei minulla muuta, lähden lenkille.

KelmiNeiti00

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 55 8.10.12]
« Vastaus #354 : 09.10.2012 19:34:49 »
Ihanaa uusia lukuja!!!

Noi kaikki luvut oli ihania!
Sekosin kun näin et oli tullu KOLME uutta lukua, enkä mä ollu huomannu mitää!!! ;D :D

Mä menin ihan shokkiin Daniellen synnytyksestä. Toi kohtaus oli tosi hyvin kirjotettu. Siriuksen ja sen hermostuminen... ;D Mä en voi kuvitella Siriusta ihan sairaan hermostuneena! :DSe ei vaa oo sellast tyyppiä... Ja täydellinen tytär ja koko toi loppukohtaus oli ihana!

Ei mulla muuta sanottavaa oo, paitsi et kirjotat iha sairaan hyvin!!
Kiitos taas kerran ihanista luvuista!!

KelmiNeiti00

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 55 8.10.12]
« Vastaus #355 : 09.10.2012 23:07:49 »
Naws, ihana luku!!!! <33<3 jotenkin aivan ihana - tuli silti sääli Siriusta, kun Dani huusi niitä solvauksia hänelle <3 Mutta aws - Siriuksesta tuli isä - toivottavasti Sirius ja Dani tulevat valmiimmiksi tuosta vielä vanhemmiksi.
Aws oikeasti! Ihana, tälle luvulle ei voi kuin awwailla, oikeasti! Sitten tuo kuvailu tuossa lopussa, kun Sirius pelkäsi rikkovansa tai mitä lie lapsensa - se sai taas kerran fikkisi elävämmän tuntuiseksi, aidoksi. Myös tuo, kun James ei missään vaiheessa oikeasti lähtenyt Siriuksen vierestä, vaikka oli siinä yhdessä vaiheessa lähteä, ja että James tuli sinne sairaalalle ja jätti kaksin hetkisen ajan Lilyn kanssa hiiteen sillä hetkellä, niin se oli jotenkin todella koskettavaa mun mielestä - se todisti jälleen kerran Siriuksen ja Jamesin läheisyyden. Olen aina oikeasti arvostanut Siriuksen ja Jamesin ystävyyttä, ja heistä olen oppinut ystävyyden tärkeyden, joten olen todella iloinen ja kiitollinen, että olet saanut sen tähän fikkiinkin näkymään <3 (ja sait taas minut kyynelehtimään tuon kaksikon perään)
Myös tuo oli ihana, että muutkin jäivät jälki-istunnon uhalla sairaalaan, vaikka Sirius oli ainoa luvan saanut, toi sen ihanan yhteen kuuluvuuden Kelmien ja heidän ystävien ja tyttöystävien välille <3 aws oikeasti, pidin jotenkin tästä luvusta todella paljon! Kirjoitit taas kovin rowlingmaisesti kelmeistä - voisin oikeasti hyvin kuvitella Siriuksen ihan paniikissa (lamaantuneena siis) ja Jamesin olevan sen tukena (tietty muidenkin, mutta James oli selvästi eniten, ja olen iloinen, että James oli)

*kiittää kuivaten silmänsä ja kumartaa odottaen taas uutta lukua innolla*
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 55 8.10.12]
« Vastaus #356 : 10.10.2012 21:15:38 »
Pric: Pfff, mä en tiedä miten sanoisin tän, mutta sun kommentit on aina jotenkin niin ihania etten voi muut kuin hymyillä typerästi aina loppupäivän. :D Kiitos siitä!
Ledi: Jes, Ledin teoriat! (Näin muuten jostain sun aikaisemmasta teoriasta unta pari yötä sitten, aika creepyä...) Mutta toi ei olisi yhtään hassumpi! Pakko tosin sanoa että mä tiedän jo tarkalleen mitä niiden kahden kohdalla tapahtuu, joten mun päätä on turha yrittää kääntää. Vaikkakaan en sano oliko toi lähellä vai hirmuisen kaukana. ;) Ja Amy ja Remus nyt on tollasia tasapaksuja siirappilähteitä, saa nähdä tapahtuuko niiden välillä mitään tajunnanräjäyttävää. *aivot raksuttaa - insert evil laugh*
Chelsey: Mä en jostain syystä oikein tiedä mitä Daniellesta pitäis ajatella, mutta oon samaa mieltä siinä että se onnistui tuossa luvussa hyvin. Tuli sellanen fiilis kirjoittaessa että hitsi, näinhän tää menee, just tällänenhän se on! :D
daphnelove: Kiitos tosi paljon, pelotti kirjoittaessa että jääkö se loppu vähän pliisuksi mutta hyvä jos onnistui. :)
Didymee: Haha, älä sekoa niin voit lukea seuraavatkin luvut! ;) Kiitos kommentista!
L.E:Phihii, en sano Jamesin käyttäytymisestä mitään. ;D Sen kanta avioliittoon on tullut tän ficin aikana pariinkin otteeseen jo ilmi, mutta enempää en sitten sano, saatte odottaa. Ja jos ollaan ihan tarkkoja nii mä oon kyllä ajatellut että kirjoittaisin Alicesta ja Frankista jatkoficin, mutta pitää nyt kattoa. XD Jos se joskus tulee niin varmaan parin vuoden päästä aikaisintaan tai jotain, älä odota liikoja.
SuklaaKissa: Valitettavasti oon päättänyt pitää Daniellen lähinnä sivuhenkilönä, ja tietyistä syistä haluan välttää sen pään sisälle tunkeutumista - se paljastaisi jatkosta liikaa. ;) Joten sorry, ei tule nyt Danin näkökulmaa tähän.
KelmiNeiti00: Höh, kyllä Sirius voi olla hermostunut! :D Jos ei muuten nii ainakin tuossa tilanteessa. Eikä mun mielestä oo kamalan vaikeeta muutenkaan kuvitella sitä hermostuneena, oon varmaan joku luonnonoikku... ;D
Anturajalka93: Mä en tajua, sain hillittömän teinityttö-asdfgjhjh-pyöriilattialla-lkjhg -kohtauksen tuosta kun mainitsit että kirjoitan kelmeistä rowlingmaisesti, nytkin kirjoitan tätä ihan käsittämättömän leveä hymy naamalla ja kiherrellen itekseni! Tätä reaktiota saa musta irti vain harvat asiat Tom Hiddlestonin, Benedict Cumberbatchin ja Captain America/Iron Manin lisäksi. ;) Se on paljon sanottu se.

A/N: No huh. Tää onkin sitten viimenen valmis luku tällä hetkellä, mutta ens viikolla on syysloma joten tulee varmaan junassa kirjotettua. :) Pää on niin täynnä paidatonta Tomia (Henry IV -leffat on niin parhaita asdfgh) etten saa mitään järkevää, joten lukekaa ja enjoy - if you can.



Kun saan sinut syliini
En nimeäsi tiedä
Sua kannankin hassusti
En osaa sitä vielä


Stella: Vaaran päällä


Viideskymmenes kuudes

Ei mennyt viikkoakaan, kun jo koko koulu tiesi Siriuksen olevan isä. Suurimmaksi osaksi se oli Siriuksen itsensä ansiota, sillä hän puhui maanantaina aamiaisella aika kovaan ääneen kelmeille siitä miten hyvältä isyys loppujen lopuksi tuntuikaan. (Remus mietti että jonkun pitäisi kertoa hänelle, että se tulisi luultavasti muuttumaan aika pian, tai viimeistään sitten kun hän olisi isä kokopäiväisesti eikä vain Tylyaho-päivinä.) Danielle ja lapsi pääsivät Pyhästä Mungosta torstaina, ja lauantaina Sirius sai Dumbledorelta luvan käydä heidän luonaan Tylyahossa.

Istuessaan pienen rähjäisen yksiön sohvalla katsellen sylissään olevaa tyttövauvaa Sirius tajusi, ettei lapsella ollut nimeä. Tai kummeja. Eikä hän ollut ihan varma oliko kukaan ilmoittanut Jamesin vanhemmille, jotka nyt käytännöllisesti katsoen kuitenkin olivat tämän lapsen isovanhemmat – eivät verisukua mutta kaikin puolin läheisempiä kuin Siriuksen tai Daniellen vanhemmat yhteensä. Kaikki oli tapahtunut niin nopeasti ja hänen oli täytynyt maanantaina palata heti kouluun, ja sitten tällaiset elämää suuremmat asiat jäivät hoitamatta.

”Hän tarvitsee nimen”, Sirius mutisi ja Danielle kääntyi katsomaan häntä keskeyttäen tiskaamisen hetkeksi. ”Tai siis emme me voi kutsua häntä vai lapseksi koko ajan. Nimi on ihan pakollinen.”

”Kyllä minä sen tiedän. Se vain että...” Daniellen ääni hiipui ja hän jatkoi tiskaamista hetken hiljaisuuden vallitessa. Sitten hän huokaisi. ”Se vain että kun kaikki kävi niin nopeasti ja tämä on niin iso juttu ja muuta, niin tavallaan... Tavallaan minä kai olen vältellyt nimen miettimistä siinä toivossa, että kaikki olisikin unta. Että herään pian ja olen taas kotona Italiassa.”

”Dani”, Sirius mutisi, eikä tiennyt ollako pahastunut vai pahoillaan, ”tämä ei ole unta. Tämä tapahtuu ihan oikeasti.”

”Tiedän.” Vaikka Sirius olikin Daniellea vuoden verran vanhempi, oli silti kummallista että poika käyttäytyi sen mukaisesti. ”Onko sinulla ehdotuksia? Nimeksi siis.”

Sirius ei ollut suoraan sanottuna ehtinyt itsekään ajatella nimiä. Ainut mitä hän tiesi oli että nimen piti olla upea ja vaikutusvaltainen, mutta siihen se jäikin. Hänellä oli suvussa kulkeneita perinteitä, kuten tähtien nimet, mutta koska hän oli itse eronnut suvustaan ja koska he olivat päättäneet Daniellen kanssa jo aikoja sitten että heidän lapsensa sukunimeksi tulee Calvino, Bellatrix tai Andromeda tai mikään muukaan ei tuntunut hyvältä. Sitä paitsi tämä pieni tyttö ei näyttänyt lainkaan Lucretialta tai Walburgalta tai edes Druellalta, vaikka se olikin nimistä siedettävin.

Nimet olivat jotain mihin Sirius ei ollut oikeastaan koskaan pahemmin kiinnittänyt huomiota, mutta nyt kun sitä ajatteli, hänelle tuli jokaisesta nimestä mieleen tietynlainen ihminen. Hän katseli tyttärensä toistaiseksi nukkuvia kasvoja, eikä voinut olla miettimättä muuta kuin että tyttö näytti pieneltä prinsessalta. Hän kävi mielessään läpi niitä harvoja kuningasperheen nimiä jotka muisti.

”Mary on liian tavallinen”, hän totesi ja Danielle mainitsi olevansa samaa mieltä. ”Victoria on kyllä ihan nätti nimi.”

”Ei Victoria”, Danielle sanoi ja kuivasi käsiään tullessaan istumaan toiselle sohvalle. ”Minun äitini nimi on Vittoria, mikä on käytännössä ihan sama. Liikaa huonoja muistoja.”

Sirius ymmärsi paremmin kuin hyvin. ”Catherine taas on aika kuiva, eikö sinustakin?”

”Menemmekö me kuninkaallisilla nimillä?” Danielle kysyi huvittuneena, mutta Siriuksen mainitessa että heidän tyttärensä näytti prinsessalta hän ei voinut muuta kuin olla samaa mieltä. ”Siinä tapaiksessa taidan olla Elizabethin kannalla.”

”Elizabeth?” Sirius mietti. Vanha ja vaikutusvaltainen nimi, joka toimi kuitenkin edelleen suorastaan loistavasti. ”Elizabeth on oikein hyvä. Parempi kuin hyvä.” Hän hymyili lapselle. ”Entä toinen nimi?”

”En tiedä”, Danielle tunnusti. ”Mutta tavallaan... tai en tiedä. Olisiko ihan tyhmää nimetä lapsi kummin mukaan?”

”Riippuu kummin nimestä.”

”Minusta Amy Elizabeth kuulostaisi aika hyvältä.”

Sirius virnisti. ”Miten en yllättynyt että haluat Amysta kummin. Olisin varmaan järkyttynyt jos olisit sanonut ennemmin Lilyn. Mutta jos Amy on kummi, niin minusta olisi ihan reilua että Remuskin on.”

”Ei”, Danielle sanoi tiukasti ja siristi silmiään. ”Minun lapseni kummiksi ei oteta verenhimoista ihmissutta.”

”Ei niin”, Sirius tulistui, ”vaan erittäin lojaali ihminen jolla itse asiassa on aivot ja joka tietää maailman menosta enemmän kuin sinä ja minä yhteensä.”

”Mutta – ”

”Ei muttia. Jos Amy on kummi, Remuskin on kummi. Valinta on sinun.”

Ihmissusi!”

”Kerran kuukaudessa”, Sirius murisi. Hän ei aikonut sietää yhtään poikkipuolista sanaa Remuksen sopivuudesta. ”Ja vuoden ympäri yksi minun parhaista ystävistäni. Minusta siinä ei ole mitään aihetta ruveta nirsoilemaan.”

Danielle puri hampaansa yhteen. ”Vain. Kuolleen. Ruumiini. Yli.”

**

Illalla Sirius lampsi Rohkelikkojen oleskeluhuoneeseen tyytyväinen virne kasvoillaan ja lysähti sohvalle Remuksen nojatuolin viereen. James ja Lily istuivat sohvan toisessa päässä ja James ilmiselvästi häiritsi Lilyn läksyjentekoa, kun taas Amy istui lattialla takan edessä nojaten Remuksen jalkoihin ja luoden asetelman, jollaista kukaan ei ollut noiden kahden välillä nähnyt. Paitsi tietenkin Sirius, joka oli yllättänyt heidät poikien makuusalissa, mutta tämä oli varmaan ensimmäinen julkinen hellyydenosoitus Amyn ja Remuksen välillä – jos sen sellaiseksi saattoi laskea. Ja Siriushan laski ja virnisti perään.

”Terve kyyhkyläiset”, hän hymyili ensin Amylle ja Remukselle ja sitten Lilylle ja Jamesille. ”Viides pyörä saapui. Missä Alice ja Peter ovat?”

”Alicella on flunssa ja paha migreenikohtaus”, Lily kertoi eikä jaksanut enää välittää siitä että James kietoi kätensä hänen vyötärölleen varmaan sadannen kerran sinä iltana. ”Hän meni aikaisin nukkumaan ja kielsi herättämästä ennen huomista puoltapäivää.”

”Toisin sanoen herätämme hänet keskiyöllä vain siksi että se on hauskaa. Entä Peter?”

Remus huokaisi. ”Lähti postittamaan kirjettä äidilleen. Ja ei, me emme missään nimessä herätä Alicea keskellä yötä. Järki käteen, Sirius, hänellä on kuumetta.”

”Äh, ihan sama. Te olette kaikki tosikkoja”, Sirius näytti kieltään ei-kenellekään sillä ei osannut päättää kääntyisikö Lilyn vai Remuksen puoleen. ”Mutta itse asiassa minulla olikin asiaa vain teille kahdelle”, hän jatkoi sitten osoittaen Remusta ja Amya virnuillen. ”Istutte tänä iltana muuten harvinaisen lähekkäin, pakko sanoa. Kipinöitä ilmassa? Odotatte sopivaa tilaisuutta hipsiä omaan rauhaan?”

”Mitä asiaa sinulla oli, Sirius?” Remus kysyi vähän ärtyneenä. Juuri tämän takia he eivät Amyn kanssa olleet kuten Lily ja James.

”Rauha, Kuutamoiseni”, Sirius sanoi mutta hänen virneensä ei laskenut varsinkaan sitten kun hän näki Amyn rajun punastumisen. ”Minä ja Danielle vähän mietittiin että haluaisitteko te kaksi ruveta Amy Elizabethin kummeiksi.”

Amyn kasvot kirkastuivat. ”Onko hänen nimensä Amy Elizabeth?” hän kysyi silmät loistaen ja hymyili koko hammasrivillään. ”Voi, minä todellakin tahdon olla hänen kumminsa, se on kunnia!”

Remus näytti epäröivältä. ”Danielleko tahtoo minut kummiksi?” hän ihmetteli muistaessaan tytön reaktion ihmissuteuteen.

”Niin, no, vaati se aika paljon suostuttelua”, Sirius irvisti. ”Ja selkähieronnan. Ja pari kipeää iskua kylkeen. Ja kalleinta suklaata jota Hunajaherttuasta löytyi. Mutta loppujen lopuksi tulimme sopuiseen yhteisymmärrykseen, ja no, niin, minä halusin sinut kummiksi enkä minä anna naisten pompotella itseäni. Varsinkaan Daniellen.”

Lopulta Remus hymyili. ”Kuten Amy sanoi, on kunnia olla parhaan ystävänsä tyttären kummi.”

”Tiedätkö, Anturajalka”, James huikkasi sohvalta leveästi hymyillen, ”olen aika ylpeä siitä että onnistuitte valitsemaan nimen ihan itse. Ja vielä noin hienon nimen. Äiti on kasvattanut sinut vuodessa oikein hyvin.” Sirius heitti häntä tyynyllä, mutta se lensi vahingossa Lilyn naamaan.

”Sori, Kukkanen!” Sirius hymyili ja sai tyynyn paluupostissa omaan naamaansa. ”Ja Jamie, voit olla ihan varma että koska Elizabethilla on maailmankaikkeuden mahtavin isä, hänestä tulee ylpeydenaihe muutenkin kuin nimen takia.”
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Pric

  • ***
  • Viestejä: 50
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 56 10.10.12]
« Vastaus #357 : 10.10.2012 22:49:08 »
Amy Elizabeth voi pikkuista :3 Sirius oli niiin ihana aaws ei antanu periksi kipakalle Daniellelle ! Tykkään Danista kanssa mut Sirius vie voiton ihan miten tahansa, ja onnellinen Sirius on aina niin ihana sen yleisesti maailmasta masentuneen angstipallero Siriuksen joten tämmönen hilpeä ja suloinen ja onnellinen pikku-iskä-sirius !

Okei ihkutinpa Siriusta. Oonpa toistanu nimen Sirius jo monesti. No, mikäs siinä niin kivaa nimeä toistellessa :)) James oli ihana ja luin äskenkin yhtä toista fikkiä missä James oli ihana, niin meinasin sekottaa tän sun Jameksen siihen toiseen Jamesiin :D Ihana poika, tytöt tykkää kun vyötäröön kosketaan ! Nää pikkuseikat sun fikeissä on niin sfarzoso että voi ihmettä !!Ja muutki kun pikkuseikat totta kai mutta ne tekee tästä erilaisen moniin fikkeihin verrattuna ja on oikeesti tosi rowlingmaisia, koska niissä sen kirjottamissahan on kanssa kaikkee esim. Vernon hakkaa naulaa hedelmäkakkupalalla koska Petunia toi sen sille käteen ja Vernon levittää aamupalalla marmeladia sanomalehdelleen.. Sellaset hauskat pikku jutut joita ei aina heti huomaa ja sitten kun ne sanoo niin ne on vaan niin suurenmoisia että !

Tykkäsin tosta luvusta, se tulikin jo selväks. Oli sulonen Sirius joka aamupalalla kertoi isyyden tunteistaan ja koko koulu sai tietää. Kiva Dumppis joka antoi luvan mennä pikkusta kattomaan ja en osaa kirjottaa,

Sirius oli ihana, kun se puolusti sen ystävää Remusta ja Sirius oli ihana kun se halus mennä herättää Alicen :D Sellanen oikeen hyväntuulinen ja onnellinen ja helpottunu, ihanaa verrattuna siihen ahdistuneeseen ja jännittyneeseen joka se oli esim sillon ku sai tietää tulevansa isäks tai sillon synnytyksen koittaessa. Taas aloin huomaamattani jauhaa Siriuksesta.

Oot vaan ihan mahtava ku jaksat tätä superhyvääupeeta päivää ( Walk The Moon tulee Suomeen !!!!)  vielä entisestään parantaa uudella luvulla. Kiitos !

Pric

ps. tätä on tosi kiva kommentoida :333
If you play your cards right
you can change the world

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 56 10.10.12]
« Vastaus #358 : 10.10.2012 23:40:10 »
No aws  ;D  (ja mun teoriani on aina aika mahtavia ;D Ja kriipiä tosiaankin, mistä teoriasta, jos saan kysyä..?  ;D )


Ja nyt mulle tuli taas uus teoria kun sanoit ton olevan vähän pielessä.  ;D  Ei, en ainakaan tykkää arvailla muitten fikkien juonia tai mitään :D  Eli, uus teoria (koska oon ollu koko päivän ihan über tramaattisella päällä nii aika traamaa tulee oleen  ;D ). Eli, Sirius ja Dani menee onnellisetsi tai pakosta tai jotenkin naimisiin ja kaikki on hyvin ja sitten tapahtuu jotain katastrofaalista ja Dani tai Amy Elizabeth kuolee. Tantantaa. Ja Sirre on ihan säd (ja saattaa yrittää tehä itsarin mutta epäolennaista ja kaukaa haettua, totaalisen epäsiriusmaista ja kaikkee, mitä mun mieleltäni voi odottaa), mut Jamppa pelastaa ja Sirre on ihan pois tolaltaan ja yrittää päästä yli.  ;D  (Randomia? Ehei!)


Mutta, ihan luvusta. Oli ihan älyihana luku ja naws <3 Ja Lilyn ja Jamesin oma pikku lause <3 Ihmetyin kyllä, et miks Sirius ei härregyyd sentäs Jamesia kummiks pyytäny! Nehän on käytännössä veljiä tai jotain (muuten tosta käytännössä veljiä tai jotain-lauseesta sais älyhyvän James/Sirius-ficin, hehee  ;D ). Mutta kun pääsin järkytyksen ohi niin aattelin sille syitä. (Listaus tulossa!)


1) Sirius halus ärsyttää Dania (epätodennäköstä)
2) Remuksen mieliala saatto laskee kun Dani solvas sitä nii hyvityksenä siitä
3) Koska Sirius ties että Jampsi (don't you dare to ask about that nickname!  ;D ) hyväksyy sen ja Remuksellekkin pitää näyttää et se on Siriuksen tosisuperihanahyvämahtikaveri koska se on sellanen pikkunen angstisusi <3
4) Koska... ei oo enää syitä mut kirjotin jo tähän enkä jaksa kumittaa nii jääköön ;D


(randomsyyt.com) Mutta yks pakkolainata-kohta oli tää:


Lainaus
”Toisin sanoen herätämme hänet keskiyöllä vain siksi että se on hauskaa. Entä Peter?”
Tuli tosta hohdotetusta kohdasta sellanen sillä-selvä-äänensävy mieleen, en osaa selittää mutta sellanen asia-on-loppuunkäsitelty-sävy (joooonhiljaa)...  ;D  Nauroin ihan ääneen tossa kohdassa.  ;D  Sirre on ihana <3


Mutta, nyt kerrankin pitkän kommentin päätteeks anon jatkoo (ja James/Lilyä lisää sinne, koska tää nyt on pyöriny vähän Danin ja Sirren ympärillä ihan syystäkin mutta vierotusoireet... ;D).  ;D  Ja nyt, painun nukkuun (ja pahoittelen turhista sulkeista mutta rakastan niitä :D)


Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Nuorten viettelykset [K13, luku 56 10.10.12]
« Vastaus #359 : 12.10.2012 15:43:29 »
Naaawwwws!

Ihania lukuja taas, ja synnytyskohtaus meni ainakin mulle ihan sujuvasti täydestä, tosin ei mullakaan siitä kokemusta ole. :D Ja hieno nimi toi Amy Elizabeth, tuntu heti ihan oikeelta.

Lainaus
”Ja Jamie, voit olla ihan varma että koska Elizabethilla on maailmankaikkeuden mahtavin isä, hänestä tulee ylpeydenaihe muutenkin kuin nimen takia.”
Hih, niin Siriusta. ;D

Niin ja pointsit muuten siitä, että luvussa 50 (minä joka muistaa asiat aina ajoissa :D) oli The Rasmuksen biisistä toi quote. Tyksin kovasti. ♥

Kiitos ja jatkoa!



Swizzy
« Viimeksi muokattu: 13.10.2012 16:57:14 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä