Kirjoittaja Aihe: Glee, Viekkaat kuorot ja niiden diktaattorimaiset ohjaajat, S  (Luettu 3946 kertaa)

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Title: Viekkaat kuorot ja niiden diktaattorimaiset ohjaajat
Author: Beatrix Bones
Fandom: Glee -jjb lisäsi fandomin otsikkoon
Genre: Humour (at least that's how Bea sees it!)
Rating: S
Disclaimer: Kaikki oikeudet kuuluvat Ian Brennanille, Brad Falchukille ja Ryan Murphylle.

A/N: Halusin päästä vaihteeksi kirjoittamaan jotain humoristista (tai ainakin jotain sinne suuntaan viittavaa) ja aivan ensimmäiseksi mieleeni tuli Sue Sylvester, joka on jo itsessään niin humoristinen hahmo, että hänen näkökulmastaan olisi mielenkiintoista kirjoittaa. Itse olen tyytyväinen lopputulokseen, joten päätin jakaa ficin myös teidän kanssanne. Osallistuu haasteisiin Genrehaaste vol. 2 genrellä Humour ja Fandom10.


SUE'S CORNER

”Viekkaat kuorot ja niiden diktaattorimaiset ohjaajat”



Tiedättekö, että kuorot ovat oikeita määrärahojen syömähampaita, jotka viekkaudella ja vääryydellä varastavat jalkapalloilijoille ja varsinkin cheerleadereille varatut rahat. Olen täysin varma, että ette tienneet, mutta ajattelette silti samalla tavoin kuin minä. Kuorot on tuomittu epäonnistumaan säälittävissä pyrkimyksissään syrjäyttää muut määrärahoja anoneet tahot pois paikaltaan ja tunkeutumaan ensimmäiselle sijalle ennen heitä. Heidän tavoitteensa on saada kaikki määrärahat, jotta voisivat saada sellaisia järjettömiä asioita kuin liikkuvat lavat ja savukoneet (jotka ehdottomasti kuuluvat cheerleadereiden esityksiin) ja paljettiset esiintymisasut. Mikseivät he vain voisi ommella itse omat esiintymisasunsa, eivätkä varastaa määrärahoja muilta?

Minun on aivan pakko kertoa heti aluksi oma mielipiteeni edellämainituista esiintymisasuista, jotka ovat aivan liian paljastavia, aivan liian anteliaita ja mauttomia (cheerleadereiden minihameissa on sentään tyyliä). Asuihin käytetään aivan liikaa rahaa ja aikaa. Niiden tekemisellä työllistetään sellaisia ammattitaitoisia ihmisiä, jotka voisivat yhden asun tekemiseen käytetyn ajan aikana tehdä viisitoista yksinkertaista, mutta kaunista mekkoa, ja lähettää ne kehitysmaihin. Ne varmasti ilahduttaisivat sellaisia nuoria naisia, joilla ei ole mitään sellaista, mitä meillä täällä Yhdysvalloissa. Kaiken lisäksi esiintymisasuissa käytetyt paljetit ja kristallit kimaltavat niin paljon, että pahimmillaan ne jopa sokeuttavat yleisössä istuvia ihmisiä. Herää kysymys, kuka maksaa sairaalakulut?

Kuorot ovat niitä maagisia ryhmiä, joihin menevät kaikki ne epäsuositut oppilaat, jotka eivät kuulu mihinkään muuhun ryhmään ja joita syrjitään. Ollessaan kuorossa he leimaantuvat ja heistä tulee muiden silmissä entistäkin epäsuositumpia ja säälittävämpiä eivätkä he saa sitä arvostusta, joka heille kuuluisi. Kuoro myös eristää nämä oppilaat muista, tekee heistä oman pienen ryhmänsä, joka puhuu kiusaajistaan pahaa vaikka he voisivat sen sijaan antaa heille anteeksi ja unohtaa. Yleisesti ottaen kuorot herättävät koulussaan pahaa verta ja närkästystä yleisellä olemuksellaan, sillä he tuntevat olevansa muiden yläpuolella ja luulevat olevansa parempia kuin muut. Asiahan ei näin ole, sillä kaikki ovat samanarvoisia – tai ainakin niin minä yritän muille tolkuttaa, mutta kuunteleeko kukaan? Tuskin!

Kuorot myös varastavat kettumaisella oveluudellaan oppilaita muilta ryhmiltä, kuten liikuntaryhmiltä ja matematiikkakerholta. Kuorojen ohjaajat ovat aina vallankahvassa, heistä tulee omahyväisiä ja he lupaavat jopa kuun taivaalta manipuloidessaan muita oppilaita liittymään omaan pikku kuppikuntaansa. En ymmärrä, miksei tähän asiaan ole puututtu, sillä kuoroihin liittyvät oppilaat alkavat väheksyä muita luokkatovereitaan niissä ryhmissä, joissa ovat. Esimerkiksi jalkapallo kärsii tästä, kun keskushyökkääjä käy tekniikka- ja voimaharjoitusten sijaan lauluharjoituksissa, joista ei ole hänelle mitään hyötyä. Oppilaasta tulee myös valmentajan ja joukkuetovereidensa silmissä sairaalloisen ylimielinen, koska tämä valitsee säälittävän kuppikunnan oman joukkueensa sijaan.

Ovat cheerleaderitkin joutuneet kuorojen tulilinjalle, kun he ovat ensin onnistuneet houkuttelemaan parhaimmiston omaan pikku kerhoonsa ja sen jälkeen pitävät niin paljon harjoituksia, että aika ei yksinkertaisesti riitä muulle. Olen kuullut sellaisesta valitettavasta tapauksesta, kun koko cheerleaderjoukkueen parhaan cheerleaderin jalat tärisivät pyramidissa, joka on kaikista muodostelmista yksinkertaisin. Täydellinen katastrofi, mistä saamme jälleen kerran syyttää kuoroa – ja tietenkin sen vaateliasta ohjaajaa.

Kuoroilla on myös tapana eristää vähemmistöihin kuuluvat oppilaat muista ja pitää heidät itsellään. Se jos mikä saa oppilaat tuntemaan itsensä entistäkin enemmän syrjityiksi, eikö vain? He ottavat kaikki liikunnallisesti vammaiset ja etnisiltä taustoiltaan erilaiset oppilaat mukaan ja tolkuttavat heille, että me muut emme ole minkään arvoisia. Eikös koko tasa-arvon idea ole se, että kaikki otetaan huomioon, eikä ketään väheksytä? Mielestäni kuorojen ohjaajilta on unohtunut tällainen pieni, mutta sitäkin merkittävämpi seikka.

En olekaan vielä kunnolla kertonut mielipidettäni kuorojen ohjaajista. Yleinen kaikkien opettajien tuntema ongelma on se, että he korostavat vain laulamista, eivät ollenkaan muita taitoja, jotka ovat aivan yhtä hyödyllisiä. Olin erittäin pettynyt, kun erään paikallisen kuoron ohjaaja ei antanut erään pojan käyttää omia breakdance-taitojaan hyväksi esityksessä, johon liikkeet olisivat ehdottomasti olleet onnen omiaan. Tällaiset diktaattorimaiset elkeet on saatava kitkettyä pois, koska se taas huonontaa opettajien keskuudessa vallitsevaa henkeä.

Tämä ongelma nimeltä 'diktaattorimainen käyttäytyminen' syntyy siitä, kun joku jo ennestäänkin suosittu opettaja pääsee johtamaan yksin kuoroa. Kaikista pahin tapaus on tietenkin se, että opettaja on itse ollut kouluaikana kuorossa, jolloin toteutumattomat unelmat ovat jääneet itämään hänen ymmärtämättömään ja yksioikoiseen mieleensä. Hän tuntee tarvetta toteuttaa omat unelmansa viattomien oppilaiden kustannuksella ja vaarantaa samalla heidän mielenterveytensä.

Kaiken huippu on se, että jos kuoro ei saa tarpeeksi esiintyjiä päästäkseen esiintymään, sen jäsenet alkavat syyttää muita tahoja, kuten cheerleadereiden valmentajaa, joka on täysin viaton eikä hänellä ole osaa eikä arpaa heidän ahdinkoonsa. Yleisin syytös on se, että toisen samoista määrärahoista kilpailevan joukkueen valmentaja on varastanut heidän esityslistansa tai yrittää estää heitä esiintymästä. Aivan järjetön väite! Vaikka muut valmentajat ovatkin raivoissaan määrärahojensa viemisestä, eivät he silti alennu kuoron sabotoimiseen. Heillä on muutakin tekemistä kuin kaiket illat miettiä suunnitelmia kuoron menoksi. Sehän olisi myös täysin epäeettistä eikä ollenkaan opettajien linjaaman hyvän käytöksen ja etiketin mukaista. Minusta alkaa tuntua siltä, että kuoron jäsenistä on tullut vainoharhaisia ja luulen, että he käyttävät kaiken vapaa-aikansa olemattomien salaliittojen löytämiseen, vaikka he sen sijaan voisivat keskittyä opiskeluun.

Pääsemmekin jo siihen tärkeimpään asiaan, joka sotii kuorojen olemassaoloa vastaan: opiskeluun. Kuorojen jäsenet viis veisaavat opiskelusta, koska luottavat siihen, että jonain kauniina päivänä joku suuri mediamoguli löytää heidät ja tekee heistä tähtiä. Nämä nuoret on täysin aivopesty ja syytän siitä kuoron ohjaajaa, jonka pilvilinnat eivät ikävä kyllä ole kovin realistisia. Eräskin nuori nainen, joka oli aiemmin päässyt espanjasta läpi, alkoi kuoroon liityttyään piirrellä vastauksiin sombrerohattuja eikä osannut enää nimeäänkään kirjoittaa! Minua kiinnostaa suuresti, millaisia satuja ohjaajat oikein kertovat kuoron jäsenille, kun ei opiskelu enää kiinnosta senkään vertaa, että edes nimi kirjoitettaisiin oikein.

Kaiken kaikkiaan olen sitä mieltä, että kuorot täytyy lopettaa. Ne varastavat toisilta ryhmiltä määrärahoja (ja sitten ihmetellään, mikseivät varat riitä mihinkään ja joukkueet menesty), opettavat mukanaolijoille eriarvoisuutta, toisten väheksymistä, opiskelun hylkäämistä ja täysin epärealististen unelmien tavoittelua.

Osoittakaa tekin mielipiteenne oman koulunne kuoroista, tarkkailkaa niiden jäseniä välitunneilla ja koulun ulkopuolisessa elämässä ja tehkää omat johtopäätöksenne. Olen täysin varma, että huomaatte täsmälleen samat (ikävät) asiat kuin minäkin.

Ja näin Sue näkee asian!
« Viimeksi muokattu: 12.06.2012 01:17:01 kirjoittanut Yukimura »
Ava © flawless

Ginger

  • Vieras
Vs: Viekkaat kuorot ja niiden diktaattorimaiset ohjaajat, S
« Vastaus #1 : 28.12.2010 23:15:13 »
Tätä on hurjan vaikea kommata mitenkään, kun ei tunne koko fandomia.
Mun Glee-tietämys kun rajoittuu siihen 5+5 minuuttia settiin :D

Musta tää oli oiva palopuhe - Sue oli sopivasti sokea omille piirteilleen ja sille, miten hän näki lopulta vain itsensä kuoron johtajassa. Hän on oivallisesti laskelmoiva ja tekee sen, mitä oman ryhmän eteen tulee tehdä, jotta se kukoistaa ja menestyy. Pisteet siitä.

Mää ruikutan nyt teknisestä toteutuksesta, kun en muuta osaa. Teksti oli hurjan pitkä ja venytetyn tuntuinen, jolloin moni asia toistui. Syrjäytyminen tuli niin usein esille, että kuulosti siltä, kuin kertoja inttäisi, mikä ei taas toisaalta sovi siihen mielikuvaan, minkä saan siitä, millaiseksi haluat Suen kuvata.
Hidas tempo sopii kuitenkin laskelmoivaan tunnelmaan, jonka olet tekstilläsi luonut.

En vain pääse yli tuosta ensimmäisestä kappaleesta. Musta aloitus on aina tärkein, ja tässä se vähän takkusi sanatoiston vuoksi. Jo pelkästään määräraha - ei niin käytetty fraasin tavallisessa arkipuheessa ja siksi sen noteeraa - esiintyy ensimmäisessä kappaleessa neljä kertaa ja se turruttaa yksitoikkoisuudellaan. Satunnaiset, vaan ei liiallisuuksiin menevät synonyymit on pop.

Kuulostan tälleen yleisnegatiiviselta, mutta tykkäsin ja kiitän :)

Lainaus
savukoneet (jotka ehdottomasti kuuluvat cheerleadereiden esityksiin)
Haha <3

Haalea

  • Tarpeeksi
  • ***
  • Viestejä: 258
Vs: Viekkaat kuorot ja niiden diktaattorimaiset ohjaajat, S
« Vastaus #2 : 01.01.2011 12:59:56 »
Tykkäsin toosi paljon! Glee on yksi omista suosikkisarjoistani. Olit hienosti omaksunut Suen asenteen ja ajttelutavan tekstiä kirjoittaessasi. Kuulosti juuri siltä mitä Sue voisi tv-sarjassakin sanoa.

Virheetöntä tekstiä, jota oli ilo lukea. Ääh, ei musta saa mitään järkevää irti, mutta tykkäsin, paljon! (:

cinnamon.

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Vs: Viekkaat kuorot ja niiden diktaattorimaiset ohjaajat, S
« Vastaus #3 : 03.01.2011 13:11:05 »
Ginger, 5+5 minuuttia on kyllä jo jotakin, eli tiedät edes, mikä Glee on. ;) Ymmärrän ruikutuksesi hyvin ja saatoin toistellakin muutamia asioita hieman ehkä liian monta kertaa (hupsista), mutta Sue on yleensäkin sellainen, mikä inttää asioista kauan ja toistelee asioita - ei kylläkään määrärahoja niin montaa kertaa samassa kappaleessa kuin minä. ;D Et kuulostanut yleisnegatiiviselta, koska kehuit minua alussa! Kiitos ihanasta kommentista!  :-*

cinnamon., on hienoa, että olin onnistunut omaksumaan Suen asenteen ja ajattelutavan, sillä hän on yksi suosikkihahmoistani Gleessä. No ei sitä järkevää kommenttia aina tarvitsekaan kommentoida, pääasia että edes kommentoi! Kiitos mukavasta kommentista!  :-*
Ava © flawless

Tippi

  • ex-Hopeakettu
  • ***
  • Viestejä: 653
  • avatar ja banneri Ingridiltä
Vs: Viekkaat kuorot ja niiden diktaattorimaiset ohjaajat, S
« Vastaus #4 : 05.01.2011 21:41:04 »
    Ah, Sue on niin herkullisen pirullinen hahmo, on jo aikakin että hänestä kirjoitetaan... :)

    Mielestäni olit onnistunut säilyttämään hänet hyvin omana itsenään, hän tosiaan oli suht sokea (tai luultavammin tekeytyi sokeaksi) omille virheilleen, ja juuri tuo sanailu; liioittelu ja inttäminen, niin Suea! Oli varsin hyvä oivallus hyödyntää Sue's corneria (jota näkyy sarjassa aivan liian vähän). :)

    Moittisin kyllä tuosta samasta asiasta, minkä Gingerkin jo mainitsi - teksti oli turhan venyteyn oloinen ja melko pitkä etenkin, kun ficci on kokonaan Suen sanailua ilman mitään muuta välissä (esimerkiksi muita repliikkejä tai vaikkapa flashbackeja). Siten tekstistä tuli hieman paksun soosin tuntuista; tahmeaa, puuduttavaa ja venyvää.

Kaiken lisäksi esiintymisasuissa käytetyt paljetit ja kristallit kimaltavat niin paljon, että pahimmillaan ne jopa sokeuttavat yleisössä istuvia ihmisiä. Herää kysymys, kuka maksaa sairaalakulut?

   Aivan loistava, juuri tuollaista suemaista yliampumista! <3 (Voin kuvitella kuinka Will pyöräyttää silmiään; "taas se hullu mesoaa...")

Kuorot ovat niitä maagisia ryhmiä, joihin menevät kaikki ne epäsuositut oppilaat, jotka eivät kuulu mihinkään muuhun ryhmään ja joita syrjitään. Ollessaan kuorossa he leimaantuvat ja heistä tulee muiden silmissä entistäkin epäsuositumpia ja säälittävämpiä eivätkä he saa sitä arvostusta, joka heille kuuluisi. Kuoro myös eristää nämä oppilaat muista, tekee heistä oman pienen ryhmänsä, joka puhuu kiusaajistaan pahaa vaikka he voisivat sen sijaan antaa heille anteeksi ja unohtaa. Yleisesti ottaen kuorot herättävät koulussaan pahaa verta ja närkästystä yleisellä olemuksellaan, sillä he tuntevat olevansa muiden yläpuolella ja luulevat olevansa parempia kuin muut.

   Aah, jännittävästi Sue käänsi kiusaamisen vähän niin kuin gleeläisten syyksi.

Kaiken huippu on se, että jos kuoro ei saa tarpeeksi esiintyjiä päästäkseen esiintymään, sen jäsenet alkavat syyttää muita tahoja, kuten cheerleadereiden valmentajaa, joka on täysin viaton eikä hänellä ole osaa eikä arpaa heidän ahdinkoonsa.

   Aiaiai, aivan täydellinen kohtaus, tälle nauran vieläkin... :'D Näkispä sen päivän kun Sue on täysin viaton gleeläisten ahdinkoon. Mutta kiitos tästä, kirjoita ihmeessä lisää Gleestä! :)

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Vs: Viekkaat kuorot ja niiden diktaattorimaiset ohjaajat, S
« Vastaus #5 : 07.01.2011 22:30:13 »
Jei! Glee on yks mun suosikkisarjoista, ja Sue on varmaan mun suosikki koko sarjassa. Kiva että joku jaksoi kirjoittaa siitä.

Tää oli ihan loistava. Tää oli niin Suemaista, ja mä pystyin oikein kuvittelemaan noi sanat Suen suuhun. Hyvin olit säilyttänyt sen omana itsenään, ja tuo Willin dissaaminen oli just hyvä. (Mä kun en tykkää siitä :'D)

Mua toi pituus ja sanojen toisto ei hirveästi haitannut, sillä mä luin tän ihan rauhassa. Tosin olis tätä ehkä hiukan voinut lyhentää. Mutta kokonaisuus oli tosi hyvä. Kirjoittele vaan lisää Gleetä!
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

Kahvituokio

  • bussikuski
  • ***
  • Viestejä: 54
  • only i can life forever.
Vs: Viekkaat kuorot ja niiden diktaattorimaiset ohjaajat, S
« Vastaus #6 : 15.02.2011 16:03:56 »
Loistava ficci!
Jo pelkkä nimi kaikessa komeudessaan sai kiinnostuksen heräämään, mutta sitten huomasin fandomina Gleen ja AHHH<3!

Lainaus
Kaiken lisäksi esiintymisasuissa käytetyt paljetit ja kristallit kimaltavat niin paljon, että pahimmillaan ne jopa sokeuttavat yleisössä istuvia ihmisiä. Herää kysymys, kuka maksaa sairaalakulut?
Voin kuvitella ton lauseen Suen suuhun. :----) Ehdoton suosikkikohta. Tulee esille just se Suen yliampuva luonne, jota ilman Glee olisi vaan yks tv-sarja muiden joukossa.

Lainaus
Hän tuntee tarvetta toteuttaa omat unelmansa viattomien oppilaiden kustannuksella ja vaarantaa samalla heidän mielenterveytensä.
Nauroin tätä hyvän aikaa, ennen ku veli tuli kysymään oonko ihan terve. Onnittelut,
sun Sue on todella IC.

Lainaus
Kaiken huippu on se, että jos kuoro ei saa tarpeeksi esiintyjiä päästäkseen esiintymään, sen jäsenet alkavat syyttää muita tahoja, kuten cheerleadereiden valmentajaa, joka on täysin viaton eikä hänellä ole osaa eikä arpaa heidän ahdinkoonsa. Yleisin syytös on se, että toisen samoista määrärahoista kilpailevan joukkueen valmentaja on varastanut heidän esityslistansa tai yrittää estää heitä esiintymästä. Aivan järjetön väite!
Täysin viaton Sue Sylvester. Sen mä haluaisin kyllä nähdä. :------D


Voisin lainata vaikka koko tekstin, mutta tämä saa nyt riittää.
Minkäänlaisia virheitä en huomannut, joten lukeminen oli ihanan sujuvaa.
Kiitos tuhannesti.
ava by puolipro

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Viekkaat kuorot ja niiden diktaattorimaiset ohjaajat, S
« Vastaus #7 : 15.02.2011 16:24:13 »
Mä saatoin niin kuvitella kuinka Sue jossain raivonpuuskassaan tuhertaa tätä johonki tyyliin aamulehteen, sinne mielipidepalstalle! Hajosin ihan täysin.
Kaikki vihjailut osu nappiin, paremmaks tätä ei enää edes saisi.

Tietty Kurtin olis voinu mainita... <3

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Eikä, Beatrix Bones! Olen ollut vähän reilu kuukauden verran hurahtaneena Glee-fandomiin, ja on kiva lukea nyt näitä glee-ficcejä Finistä. Tämä oli aivan loistava ficci! Sue's Corner on tosi hauska idea ja nyt minunkin tekee mieli kirjoittaa jotain Sue-juttuja. Hän on niin hauskan vihastuttava hahmo sarjassa, että ei huh!

Tässä ficissä Sue oli oikein oma itsensä. Teksti oli sujuvaa ja aikalailla virheetöntä. Mielessäni kuvittelin Suen istumassa TV-ohjelmassa penkillään ja kuulin hänen äänensä - ja ficin lopussa se käsimerkki piirtyi mieleeni. Tämä oli niin huvittavaa luettavaa. Sue selvästikin vihjaili johonkin tiettyyn kuorojohtajaan ja kuoroon, ja yritti puhua itseään parempaan asemaan, vaikka painotti koko ajan lukion "klubien välistä tasa-arvoa" ja "kaikki ovat samalla linjalla". Kuitenkin hän dissasi Glee-klubia, vaikka omien puheidensa mukaan sitäkin olisi yhtä lailla pitänyt kunnioittaa. Nuo esiintymisasut ja kaikki muut maininnat ja esimerkit olivat hauskoja ja elävöittäviä. Ainoaa miinusta ehkä siitä, ettei tässä mainittu "usein showkuoroja vetävien opettajien lesbomaisia, limaisia kiharalettejä" ja "kuorojen opettajien takapihan roskakorista tusinoittain löytyviä hiusmuotoilupulloja". Tai jotain sellaista, joka olisi ollut kunnon piikki Willin takamukseen. :D Tämä oli kuitenkin loistava aivan tämmöisenäänkin. Tuo äskeinen kertomani kohta olisi vain ollut sellainen, jonka minä olisin lisännyt tähän.

Lainaus
Kaiken huippu on se, että jos kuoro ei saa tarpeeksi esiintyjiä päästäkseen esiintymään, sen jäsenet alkavat syyttää muita tahoja, kuten cheerleadereiden valmentajaa, joka on täysin viaton eikä hänellä ole osaa eikä arpaa heidän ahdinkoonsa.

En yleensä naura ääneen ficeille, mutta tälle kohdalle naureskelin ihan ääneenkin. Tämä oli niin... Suemaista. Ah, niin viaton Sue, jolla ei ole "osaa eikä arpaa".

Tuo, että Sue yritti aivopestä nurkkausohjelmassaan kaikki luulemaa, että glee-klubilaiset ovat omista mielistään parempia kuin muut ja kulkevat nenä pystyssä ja puhuvat pahaa muista oppilaista, oli ihan naurettavaa! Ja se, että showkuorossa oleminen eristäisi lisää oppilasta ja aiheuttaisi tämän tuntemaan vaan enemmän olona yksinäiseksi... ha ha, kun se on oikeisti toistepäin: nämä syrjäytyneet/kiusatut oppilaat tuntevat olonsa paremmaksi ja kuuluvansa johonkin, kun ovat kuorossa.

Joka tapauksessa, aivan mahtava Sue-pläjäys! Kyllä tuo nainen vaan kerta toisensa jälkeen jättää mut sanattomaksi julmuudellaan ja teeskentelyllään... Ihan hirveä muija, en haluaisi kyllä tutustua häneen. Luultavasti en kestäisi tuollaista opettajaa hetkeäkään! :D
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

dracolove

  • ***
  • Viestejä: 96
  • Drarryholisti
Ensimmänen Suesta kirjoitettu ficci jonka olen nähnyt täällä finissä. Innostuin iloisesti kun näin otsikon. Arvasin, että Sue on kyseessä.

Hyvin Suemaista, nämä sanat sopivat hyvin sen suuhun.
Toisaalta, mitä Sue itse teki Aural Intensityn ohjaajana ?
Varastamassa muitten koulun kerhojen, kuten Cheerleadereiden rahoja.
Kai tämä sijoittuu ensimmäiselle kaudelle, toisella tai kolmannella ei tällaista Suen Corneria olisi voinut tulla.

Hauska tämä oli.
Willin hiuksista olisi kuitenkin voinut mainita jotakin, Hiuslakkaan liittyen tietysti.
When you feel my heat
Look into my eyes
It’s where my demons hide

Frederica

  • ***
  • Viestejä: 1 148
Aivan loistavan upea Sue ficci! Pahan, pahan valmentajan luonne on tässä aivan täydellinen, niin kuin muutkin ovat todenneet. ;D En varmaan voi sanoa mitään, mitä ei olisi jo sanottu, mutta on ihan pakko hehkuttaa, että tämä on todella hieno!

Voisin lainailla puolta ficciä, tämä oli täynnä Sue helmiä.^^ Sue on aivan uskomattoman kaksinaamainen ja hirveä ja kamala ja se kaikki näkyy tässä tekstissä upeasti.

Kiitos tästä.<3
wooooop
Ava: Ingrid