Kirjoittaja Aihe: Soul Eater, Kissing Death | Black Star/Death the Kid, S  (Luettu 1390 kertaa)

Furoxrea

  • Vieras
Nimi: Kissing Death
Kirjoittaja: Furoxrea
Fandom: Soul Eater
Paritus: Black Star/Death the Kid
Ikäraja: S
Varoitukset: Lievänlaisesti kiroilua
Yhteenveto: "Mielessään hän nauroi Black Starin huomionhakuiselle käytökselle. Se nyt oli tuttu juttu, että tämä riehaantui, jos jäi vähemmälle huomiolle kuin joku muu, mutta erityisen ärsyyntynyt hän oli jos Kidin huomio oli jossakin muualla kuin hänessä."
Vastuuvapaus: Atsushi Ohkubo omistaa hahmot, en minä. Minä vain vähän leikin niillä.
A/N: Minun randomit kamalat räpellykseni Shuffle II -haasteeseen. Gäääh... Oma soittopelini antoi minulle ihan möllit kappaleet >.< Hauskaa, että pisimmän kappaleen (Ne Regv Na) aikana kirjoitettu pätkä on kaikista lyhyin, haahaa.

Kyllä, minulla ei ole mielikuvitusta otsikoiden kanssa.
Ja jotenkin minusta tuntuu siltä, että nämä menivät ihan pipariksi... Yyh.


Abingdon Boys School - Nervous Breakdown
Katselin vaitonaisena kun kävelit pois luotani. Et sanonut mitään, et edes vilkuttanut hyvästiksi. Siinä seisoessani yksin en voinut olla pohtimatta, mikä sinua oikein vaivaa. Luuletko, ettei kukaan ihmettele käytöstäsi? Idioottikin huomaa, ettet ole oma itsesi, Black Star. Et sinä ole hiljainen hissukka, päinvastoin. Ja kaikki tietävät sen. Joten… miksi?

Tunnen itseni epäonnistuneeksi… Olen pysynyt hiljaa ja odottanut, sillä oletin, että avautuisit asiasta minulle ennen pitkää. Mutta… Et puhua pukahda siitä. Miksi? Jos et aio puhua minulle, niin kenelle sitten? En kestä katsoa sinua tuollaisena. Enemmän kuin mitään muuta haluaisin tietää, mikä sinua vaivaa, ja auttaa sinua.

Sinusta on tullut oudon etäinen. En siedä sitä. Haluan olla jälleen yhtä läheinen sinulle niin kuin ennen…


Spinwake - Don't wanna be
”Hei, kuulitko?! Lopeta se tuijotus tai lyön!” Kid hätkähti palaten takaisin maan pinnalle mietteistään. Hän vilkaisi vierellään kävelevän kovaäänisen ystävänsä suuntaan. Toinen näytti vähän närkästyneeltä. ”Mitä nyt?”
”Pyh, luuletko, että hyväksyn sen jos joku helkutin aurinko varastaa huomion, joka kuuluisi minulle?” Black Star uhosi. ”Mietihän uudestaan!”
”Ei, ei, en minä aurinkoa tuijottanut, vaan pilviä. Katso nyt, kuinka symmetrisesti ne ovat muotoutuneet! Todella suurenmoinen näky”, Kid vastasi haikailevaan sävyyn.
”Ei mahtavampi kuin minä”, toinen poika nurisi. ”Saat kohta maistaa nyrkkiäni.”
”Et sinä minua löisi”, Kid tuhahti hymyillen. Mielessään hän nauroi Black Starin huomionhakuiselle käytökselle. Se nyt oli tuttu juttu, että tämä riehaantui, jos jäi vähemmälle huomiolle kuin joku muu, mutta erityisen ärsyyntynyt hän oli jos Kidin huomio oli jossakin muualla kuin hänessä.
”No se on totta. Mutta jotain muuta teen.”
Leveä virne levisi sinitukkaisen pojan kasvoille ja ennen kuin toinen ehti hievahtaakaan, oli tämä jo antanut pienen suukon nuoren shinigamin poskelle.


Eluveitie - Ne Regv Na
Vilkuilit hermostuneesti ympärillesi. Vaikutit siltä kuin odottaisit jonkun hyökkäävän kimppuusi. Se on murheellista katseltavaa. Aina siitä tapauksesta asti olet ollut tuollainen… Sen on täytynyt olla todella kamala kokemus, kun se kerta on saanut sinut noin pois tolaltasi. Et päästä minuakaan enää lähellesi.

Olen niin vihainen. Vihainen itselleni, kun en ollut vierelläsi silloin kun se tapahtui. Vihainen sille, joka teki tämän sinulle.

Puristan käteni nyrkkiin.
Älä sure, Kid. Vannon, että rökitän sen perhanan. Ja kunnon selkäsaunan annankin, aivan varmasti.


Kosugi Juurouta & Horiuchi Kenyuu - Ai Shuuressha
Black Star juosta viiletti ripeää tahtia pitkin Death Cityn katuja ja pakkanen muutti hänen henkäyksensä huurrepilviksi. Hänellä oli kiire. Tai, ei varsinaisesti, mutta hän halusi nähdä erään pian. Eikä mennyt aikaakaan, kun hän jo havaitsikin tutun hahmon seisoskelemassa alla yhden katulampun kelmeän valon lumihiutaleiden tanssiessa tämän ympärillä. Hissuksiin Black Star hiljensi vauhtiaan ja lopulta pysähtyi vähän matkan päähän toisesta. ”Kid..? Oletko odottanut siinä koko ajan?” hän kysyi. ”Eikö sinua palella yhtään?”
”Oletko unohtanut? Olen shinigami”, toinen vastasi hymyillen. ”Sitä paitsi, se on pikku juttu.”
”Niin, mutta silti…” Black Star tuijotti ihmeissään ja suu auki loksahtaneena toista poikaa. Ajatella, että hän oli odottanut koko ajan täällä vain häntä… Se oli jotakin, mitä hän ei osannut käsittää.

Kid asteli hänen luokseen ja tarttui häntä käsistä. ”Menemmekö?” hän kysyi. Black Star nyökkäsi kykenemättä sanomaan mitään. Nuori shinigami oli jo valmiina kääntymään pois, kun sinihiuksinen poika yllättäen saikin avattua suunsa: ”Ei kun, odotas hetki!”
Kid ehti vain kääntää kasvonsa toista kohti kun tämä jo painoikin huulensa hänen omiaan vasten.  Se oli vain pieni suukko ja Black Star perääntyikin melkein heti takaisin. Hän hymyili leveästi sanoessaan: ”Kiitos.”
« Viimeksi muokattu: 21.06.2015 22:33:17 kirjoittanut Beyond »

Dria

  • ***
  • Viestejä: 939
  • Femmeilijä
Vs: Kissing Death
« Vastaus #1 : 09.12.2010 17:51:36 »
Soul Eateria  :D Pakkohan tämä oli tulla lukemaan heti kun näin linkin. Mutta siis joo... Kyseisen sarjan katsomisesta on sen verran aikaa, etten muista paljoakaan hahmojen luonteista. Eihän Kidin pakkomiellettä symmetriaan voi unohtaa  :D

Lainaus
”Pyh, luuletko, että hyväksyn sen jos joku helkutin aurinko varastaa huomion, joka kuuluisi minulle?” Black Star uhosi. ”Mietihän uudestaan!”
”Ei, ei, en minä aurinkoa tuijottanut, vaan pilviä. Katso nyt, kuinka symmetrisesti ne ovat muotoutuneet! Todella suurenmoinen näky”, Kid vastasi haikailevaan sävyyn.
love it  :D Aivan mahtava

Tuo viimeinen oli ihana. Aww... Kid odottamassa Staria

Joo, sori kommentin tasokkuuden puute, mutta siis pidin tosi paljon  :D
"Ajan pyörä pyörii ja aikakaudet tulevat ja menevät jättäen jälkeensä muistoja, joista tarinat syntyvät. Tarinat haipuvat myyteiksi, ja myytitkin on jo kauan sitten unohdettu, kun ne luonut aikakausi jälleen koittaa."
Ava by Cea

Furoxrea

  • Vieras
Vs: Kissing Death
« Vastaus #2 : 09.12.2010 19:02:39 »
Katos, täällähän on joku, joka tietää Soul Eaterin  :D Mä jo luulin olevani ainut täällä. (Siks olinkin ihan "WTF?" ku huomasin, että jokuhan on kommentoinut tähän :'D)

Heha, eipä tuo haittaa, eivät nämäkään mitään mestariteoksia ole  ;) (Kaukana siitä...) Mukavaa kuitenkin, että sanoit jotain. Kiitos siitä~
Ja kiva jos tyksit  :)

Furoxrea

  • Vieras
Vs: Kissing Death
« Vastaus #3 : 09.12.2010 22:57:38 »
Eähäh, jotenkin mystisesti siitä vaan on tullu mun OTP  ;D (Veikkaan pääsyylliseksi 9. jaksoa/6. lukua, etenkin sitä loppua... Kieroa, Ohkubo, kieroa...)
Mutta kuitenkin. Kiitokset kehuista :) Muksa juttu, että vaivauduit kommenttia antamaan näistä mölleistä räpellyksistä~

Sacrifice

  • Vieras
Vs: Soul Eater, Kissing Death | Black Star/Death the Kid, K-7
« Vastaus #4 : 22.12.2012 17:10:29 »
Eeih, no, hitsi, mä menin ihan sanattomaksi, voi luoja :D Uhm. Ehkä mä jotain järkevää sanottavaa keksin. Pitkää tästä ei saa tekemälläkään, ei mun sanavarastolla. Hui, vau.

Paritus oli outo -- emmä osaa kuvitella Kiddo-kunia kenenkään kanssa, Soul Eaterin paritukseni olisivat Black star/Soul ja Stein/Death Scythe... Mutta kyllä se näinkin käy, tykkäsin ihan hirrrrrveästi :3 Rakastan Kidiä, ihana pikku perfektionisti ♥

Kiitos tästä lukukokemuksesta, Furoxrea! ^^