Kirjoittaja Aihe: Sydämen ääni, K11/// 6.luku ilmestynyt! [Dramione / fluffy, humour]  (Luettu 8649 kertaa)

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Sydämen ääni, K13/// 3.luku ilmestynyt!
« Vastaus #20 : 19.03.2011 21:44:26 »
Varotan jo aluks et ei tule järkevää kommenttia :-\

Tykkäsin luvusta vaikka hiukka pieni olikin, ja oottelen jatkoa

Kiittäen,
Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Malfoy..aww

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Sydämen ääni, K13/// 3.luku ilmestynyt!
« Vastaus #21 : 28.03.2011 19:20:07 »
Kiitoksia sinulle kovasti lukemisesta Natural:-*
Joo, kattelin samaa itsekki betani kans, et aika lyhyt tuli :D
Jatkosta en viel osaa sanoa.. Vielä ei ole aluillaan, mutta vähän jo mielikuvaa, millaista voisi olla luvassa ;)

Malfoy..aww

  • ***
  • Viestejä: 42
A/N: Tässä olisi pitkän tauon jälkeen uusi luku, näin kesän kunniaksi! :) Isot kiitokset teille lukijoille ja Rixutin-betalleni!!  :-* Toivottavasti tykkäätte!


                                                                                                     4. Ei makeaa mahan täydeltä!
 
Draco oli herännyt aikaisin tänä aamuna. Hän oli mennyt aamiaiselle ja haravoinut katseellaan rohkelikkojen pöytää. Hermione ei ollut vielä tullut, ei voinut olla, koska hän oli aivan ensimmäisten joukossa. Niinpä Draco istuutui luihusten pöytään ja ryhtyi odotellessaan syömään aamiaista. Odottaminen oli tuskastuttavaa, silmät oveen nauliintuneina Draco yritti tähdätä leipää ja mehua suuhunsa. ”Äh.” hän puhahti kun kaatoi mehua kaavulleen.

Draco vilkaisi vielä viimeisen kerran kelloa ja totesi, että Granger ei söisi tänään aamiaista lainkaan. Ruokailijoita oli enää muutama ja kohta olisi lähdettävä oppitunneille. Tai no, koska tunnit alkoivat tänään liemillä, ei pieni viivästys olisi vakavaa. Sitten hän syventyi pohtimaan mitä sanoisi Hermionelle tavatessaan tämän. Voisiko hän tuosta vain pyytä tyttöä kermakaljalle, tai lausua edes jonkin pienen kohteliaisuuden. Ei. Ei hän voisi. Hän oli pilkannut ja haukkunut Grangeria koulujen alusta alkaen, eihän hänellä olisi mitään mahdollisuutta saada vähäistäkään vastakaikua! ”Tämähän on… Ihan kuin joku..” Dracon mietinnät keskeytyivät, kun hän vilkaisi taas rohkelikkojen pöytään, jossa Hermione jo istuikin. Tytön kauniit, kiharat ja pehmeän näköiset hiukset lumosivat Dracon. Hermione istui selkä häneen päin, mutta kun Draco oli aikansa katsellut tytön takaraivoa, kääntyi tämä äkisti katsomaan taakseen. Niin pian kuin suinkin Draco käänsi katseensa muualle, mutta ei voinut olla vilkaisematta Hermionen silmiä. Granger kääntyikin heti omaan pöytäänsä päin ja viimeisteli aamiaisensa. Hän lähti kiiresti pois Suuresta salista ja Malfoy katseli hölmistyneenä hänen menoaan. ”Pahus.” hän ajatteli ja nousi pöydästä itsekin. ”Mä meen jo, nähää tunnilla.” Draco sanoi kavereilleen ja heilautti kättään muitten nyökytellessä ja sanoessa kuorossa ”Moikka”.

Kun platinablondi avasi oven, horjahti oveen nojannut Hermione tuuman taaemmas ja Draco otti vaistomaisesti hänet vastaan. Siinä Hermione sitten oli; selkä vasten Malfoyn rintakehää ja pojan kädet hänen ympärillään.
”Ohops, mistä sä siihen tupsahdit?” Draco kysyi hämillään tytöltä päästämättä irti.
”M-mä vaan… Siis kun.. Olin just menossa ja sitten ovi aukes ja..” Hermione takelteli sanoissaan ja pälyili ympärilleen selitystä etsien. Tämä huvitti Dracoa, joka tajusi viimein päästää kädet irti hennosta tyttösestä.
”Nähdään sitten kohta. Siis tunnilla.” poika tokaisi yrittäen kuulostaa vilpittömältä.
”Mm.. Joo. Nähään.” Hermione vastasi hämmentyneenä ja sipaisi hiuksia pois silmiltään. Hetken he vain seisoivat siinä ja katsoivat toisiaan osaamatta tehdä elettäkään liikkuakseen. Aika tuntui pysähtyvän tuoksi hetkeksi ja äänet kuuluivat epäselvinä. Hermione uskaltautui vastaamaan Dracon hymyyn ja sitten poika lähtikin jo tiehensä. Maailma jatkoi taas kulkuaan, Malfoy lähti hakemaan kirjojaan ja Granger kiiruhti jo suoraan oppitunnille. ”Ei makeaa mahan täydeltä!” Draco naurahti mielessään ajatellessaan suomaansa pientä hymyä (Olihan hän sentään Malfoy, eikä hän ruvennut kerjäämään rakkautta, vaan tytön tulisi sitä häneltä anella).

A/N: Tämmöistä tällä kertaa.. Kommentteja? :)
« Viimeksi muokattu: 27.10.2012 23:45:33 kirjoittanut Malfoy..aww »

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Ai, tännehän on tullut jatkoa.

Pidin tästä luvusta. Kirjoitus virheitä en huomannut ja teksti oli muutenkin sujuvaa.
Luku oli aika lyhyt, joka hieman häiritsi, mutta tykkäsin kuitenkin.

Odotellen jatkoa.

Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Malfoy..aww

  • ***
  • Viestejä: 42
Kiitos kommentistasi Natural! :) kiva tietää, että ainakin yksi seurailee vielä tätä, vaikka on aika pitkä aika viime luvun julkaisusta  ;D
Joo, itseänikin harmittaa luvun lyhyys, mutta jospa yrittäisin tehdä seuraavasta luvusta sitten pitemmän ;)

Desbina

  • ***
  • Viestejä: 68
Awwwss...  :D Tää sun ficcis on ihan tosi ihana! Mä kirjotan itekki omaa ekaa ficciäni tänne ja vaikka sen paritus onki Fred ja Hermione niin en saanut Dracoa pysymään poissa kuviosta... :) Mä en malta oottaa jatkoa enää joten toivottavasti sitä tulee PIAN  ;D
Mä rakastan tota kohtaa missä ne vaan jää tuijottamaa toisiaan... Oon koko ajan sillee et awww...  :D

Love: Desbina
I solemnly swear that I am up to no good.

Malfoy..aww

  • ***
  • Viestejä: 42
Kiitos kommentista Desbina! :)
Kiva että tykkäsit, itselläni vieläkin hieman epävarma olo vaikka kehuja on tullut ihan kiitettävästi :D
Vielä en ole aloitellut jatkoa, mutta eiköhän se tässä kesällä vielä tule ;) lupailin seuraavasta luvusta pitempää, joten siinä testataankin sitten taas omia kirjoitustaitojani  ;D
täytyypä tästä sitten käydä lukemassa sinun ficcisi ;)

Draco-love

  • Neiti Kuolonsyöjä
  • ***
  • Viestejä: 38
Aww... Jatka, aivan ihanat nämä kaksi lukua ja on niitä odotettu! :) Olin pakahtua onnesta kun huomasin sinun jatkaneen. Ja lisäksi oikein ihanalla tekstillä, kiitos!
Draco in my heart FOREVER! <33

Camiela

  • ***
  • Viestejä: 367
Olen hurahtanut Dramioneen. Se on tosiasia.

Pidin paljon ficistäsi ja jos ymmärsin oikein, niin tämä on siis ensimmäinen ficci, jonka olet kirjoittanut. Pidin ideasta ja juonesta paljon. Juuri tällainen ihastuminen ja kaukaiset katseet sekä söpöt punastumiset ovat niin aww... luettavaa. Kivaa tuollainen pieni vetovoima toisia kohti (:
Suloistahan tämä on ja söpöä samalla. Pidän niistä kivoista pienistä yksityskohdista, joita on ripoteltu tekstiin mukaan. Juuri tuollaisia tietoja tyrmistä ja hiilloksen hiipumisesta. Ne keventävän lukukokemusta mukavasti.
Harryn ja Ronin lumisota on aivan ymmärrettävää ja tulisalaman kutsuminen oli hyvin kekseliästä.

Minä odottelen myös muiden lukijoiden kanssa jatkoa.

Camiela

Miss Weezly

  • ***
  • Viestejä: 16
Oi kun oli ihana!

Mielestäni tämä paritus on niin suloinen <3
Petyin kun tajusin etten voi lukea tätä tänään pitemmälle kuin 3 lukua koska sitä ei ole enempää  :D
Eli jatkoa odotellessa :)

Malfoy..aww

  • ***
  • Viestejä: 42
Kiitos kiitos kovasti Draco-love, Camiela ja Miss Weezly ! :)
ihana kun jaksatte kommentoida, siitä saan aina innotteita ja piristysruiskeita! Sanottaneen nyt sen verran vielä, että 5. luku lähti tänään työn alle.. ;)

Malfoy..aww

  • ***
  • Viestejä: 42
A/N: Heippa ja hyvää joulukuun ensimmäistä kaikille! :) sain vihdoin luvun valmiiksi ja pahoittelen, ettei tullut pitempää! Kiitokset jälleen betalleni, Rixuttimelle Lämpöistä joulunodotusta toivottaa: Malfoy..aww



5. Päänvaivaa ja pettymyksiä




Hermione lähti Suuren salin edessä tapahtuneesta välikohtauksesta suoraan kohti liemien luokkaa, siis niin pian kun oli toipunut Malfoyn kiireellisestä poistumisesta. Hänen askeleensa olivat kevyet ja mieli toiveikas. Kenties hän saisi vastakaikua tunteilleen.

Luokan ovelle päästyään Hermione alkoi vilkuilla missä Malfoy on, muttei nähnyt ensimmäistäkään luihuista. Suurin osa rohkelikoistakin oli tullut, Harry ja Ronkin saapuivat muutaman minuutin kuluessa.
”Herm, missä ihmeessä olet ollut?” Ron hämmästeli kun hän ja Harry olivat lähempänä tyttöä.
”Nukuin pommiin.. Paljonko kello on? Eikö tunnin pitäisi jo alkaa?” Hermione vastasi etsien katseellaan Kalkarosta.
”Wou, jollain taitaa olla kiire oppitunnille! Tuskinpa se rasvaletti on koskaan myöhästynyt omilta oppitunneiltaan. Oppilaiden kiusaaminen on Kalkaroksen lempipuuhaa, kaikkihan sen tietää!” Ron tokaisi, eikä aikaakaan kun Kalkaros saapui paikalle kaavun helmat liehuen koko käytävän leveydeltä.
”Potter, Weasley, lakatkaa vitkastelemasta, luokkaan siitä vauhtia.” Kalkaros käskytti.
Rohkelikkojen valuessa luokkaan raahustivat luihuiset kaikessa rauhassa käytävää pitkin.

Kaikkien istuuduttua ja professorin aloitettua opetuspulinansa ehti Hermione vilkaista paikallaolijat ja todeta syväksi pettymyksekseen Malfoyn olevan poissa. Hän alkoi mielessään jo hiukan hätääntyä, mutta rauhoitteli sitten itseään: ”Myöhässä, niin sen täytyy olla. Hänhän lupasi tulla, lupasi että näkisimme oppitunnilla”. Kalkaroksen terävä rykäisy sai Hermionen pois omista ajatuksistaan.
”Kysyin sinulta miten valmistetaan turpoamisliemi? Missä mielenne oikein seikkailee neiti Granger?”
”A-anteeksi professori, minä.. minä.. En voi kovin hyvin.” Hermione valehteli ja otti kasvoilleen tuskaisen ilmeen.
”Hyvä on sitten.. Mene matami Pomfreyn vastaanotolle, hän vilkaiskoon mitä voi tehdä.” Kalkaros sanoi viitaten ovea kohti kädellään. ”Potter, tiedätkö sinä vastauksen?” hän jatkoi kelmeästi hymyillen pojalle, jolle oli kysymyksensä osoittanut. Harry jäi änkyttämään vastaustaan, kun Hermione laittoi tavarat laukkuunsa ja poistui naamaa väännellen luokasta. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun hän oli lähtenyt kesken oppitunnin! Mikä häntä oikein vaivasi?

Matami Pomfreyn vastaanotolla ei ollut juuri ketään, vain eräs toisluokkalainen, joka oli satuttanut jalkansa ja istui nyt silmät itkusta punertuneina vuoteen reunalla.
”Matami Pomfrey? Kalkaros käski minun tulla tarkastuttamaan itseni tänne. En voi kovin hyvin.” Hermione sanoi matami Pomfreylle, joka aloitti heti kyselemisen ja tutkimisen. Hetkisen kuluttua Hermione todettiin terveeksi, mutta häntä kehoitettiin lepäämään tämä päivä ja tulemaan huomenna uudestaan, jos oireet pahenisivat. Hermione kiitti ja huokaisi helpotuksesta lähteissään. Onnekseen hänen ei huomattu valehtelevan, eikä hän joutunut takaisin oppitunnille.

Helpotuksen tunne ei kestänyt kauan, sillä lähes heti hänen mieleensä palasi Malfoy. Draco. Oli käsittämätöntä, että hän oli noin vain ihastunut tuohon poikaan, jonka kanssa oli kiistellyt ensitapaamisesta lähtien. Siksi tilanne tuntuikin toivottomalta; eihän sellainen vihanpito voisi vain kadota, eihän? (Toisaalta hän oli kyllä lukenut jostain teinityttöjen lehdestä, että vihan ja rakkauden viiva oli toisinaan hyvin häilyvä.)

Muutama kyynel karkasi Hermionen silmäkulmista, ennen kuin hän ehti estää niitä. Hänen oli joudutettava askeleensa lähes juoksuksi, jotta ehtisi makuuhuoneisiin ennen kyyneltulvaa.
”Sokerimisteli” tyttö lausui kooten itsensä Lihavan leidin edessä.
”Astu peremmälle, urhoollinen rohkelikko!” kuului Lihavan leidin vastaus. Sisään tultuaan Hermione suuntasi askeleensa kohti rappusia, mutta kääntyi vilkaisemaan olkansa yli luullessaan nähneensä valon välähdyksen. Ilmoitustaululle oli tosiaan laitettu juliste, jossa ilotulitukset purkautuivat räikeinä valopläjäyksinä Tylypahkan yläpuolella. Uteliaana Hermione lähestyi tuota julistetta ja luki:


Tylypahkan Joulutanssiaiset!
Opettajat ja valvojaoppilaat ovat yhdessä järjestäneet suuret Joulutanssiaiset!
Tanssiaiset järjestetään tämän viikon perjantaina iltakahdeksalta! Tulkaa juhlimaan yhdessä ennen joululomalle lähtöä!
Pikkunaposteltavat tarjoaa koulun keittiö ja opettajat järjestävät iltamyöhään ilotulituksen!
Valvojaoppilaat vastaavat musiikista, räiskyvimmät hitit tiedossa!”



”No niin! Tämä se vielä puuttuikin. Toivottavasti Ron tai Harry suostuu partnerikseni.. ”Hermione tuhahti, mutta päätti mennä vaikka ilman seuralaista. Hän tarvitsi jotakin piristystä ja ehkä hän voisi tavata Malfoyn siellä. Kenties hän pääsisi tanssimaan uuden ihastuksensa kanssa! Hermione nappasi yhä olalla kiikkuvasta laukustaan muistilehtiön ja alkoi suunnitella asuaan, jonka tulisi olla täydellinen, jotta Draco huomaisi hänet!


A/N: Kiitos lukijoille! :-* Kaikki kommentit kelpaa risut, ruusut, rakentavat ja kaikki siltä väliltä :D
« Viimeksi muokattu: 27.10.2012 23:30:57 kirjoittanut Malfoy..aww »

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Ihanaa! Ficin juoni on mahtava, tykkään. Silti joitain pikkuseikkoja korjaisin:
Lainaus
”Herm, missä ihmeessä sä oot ollut?”
Mun mielestä kirjakieli olis parempi
Lainaus
vain eräs tokaluokkalainen
...etenkin kerronnassa: siis toisluokkalainen.
Maltan tuskin odottaa juolutanssiaisia!
Hieno fic.

Swizzy


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Huomenta!

Nyt jo näin aluksi varoitan ja pahoittelen sitä, kuinka sekavan ja typerän kommentin tulen kirjoittamaan, koska juuri äsken heräsin (ja vieläkin mietin, että mitä ihmettä minä teen tähän aikaan hereillä) ja minua väsyttää ja on nälkä ja kylmä.

Mutta:
Tämä luku oli todella kiva. Hermy oli kiva kun hän koko ajan huolehti Dracon perään jne.
Ehkä olisin hieman pitempää lukua toivonut, mutta ei se haittaa paljoa, vaikka tämä hiukan lyhkäinen olikin.

En malta odottaa joulutanssiasia! Odotan jatkoa!

Kiittäen ja iloista joulua toivottaen,
Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Malfoy..aww

  • ***
  • Viestejä: 42
ihan ensimmäisenä: SYVIMMÄT ANTEEKSIPYYNNÖT! Todellakin, olen käynyt täällä tosi vähän ja tosi nopeasti. Ja lisäksi huomasin viimeisimmät kommentit vasta nyt  :-[
Kiitos Swizzy tarkkasilmäisestä lukemisesta! :) Korjasin virheet.
Kiitos Natural, kommenttisi sai hymyilemään!

Vaikka tauko on ollut PITKÄ, niin toivon, että vielä löytyy lukijoita.... Seuraava luku on vireillä ja yritän hyvittää huolimattomuuteni tekemällä pitkän kappaleen.  ;) Ja julkaisen 6. luvun mahdollisimman pian.

Nalle

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Linnun siivin nousen ilmaan
Hmm... Ihan hyvä tää on, aika lyhyitä lukuja vaan.
   Yks asia jäi kuitenki noissa ekoissa kahessa luvussa häiritteen niin, oli ne sulut siinä alussa. Varsinki siinä toisessa luvussa niitä ei ois ollenkaa tarttinu.  :) Jatkoa odotellen: Nalle

Malfoy..aww

  • ***
  • Viestejä: 42
Kiitos kommentista Nalle ! Sulkeissa tosiaan pieniä lisäyksiä vaan ja tuntui jotenkin luontevalta laitta ne sulkuihin. :P
Ihana että joku vielä jaksanut lukaista tämän. Ja sitten ilmoitusasia..... 6. luku valmiina, ihan hetken päästä luettavana! ;)

Malfoy..aww

  • ***
  • Viestejä: 42
A/N: Hei vaan kaikille ja iloista joulun odotusta! :) Vihdoinkin olen taistellut 6. luvun valmiiksi ja se tulisi nyt sitten samantien luettavaksi! Nyt koetan saada nopeammalla tempolla ficciä eteenpäin, eikä tässä kovinkaan montaa lukua enää ole tulossa. Kiitos kaikille lukijoille ja erityiskiitos kommenteista! :) Tässä se sitten olisi:



6. Alkaako luihuinen pehmitä?

Kun Draco oli astellut sisään Luihuisten oleskeluhuoneen kautta makuuhuoneisiin, alkoi hän etsiä oppikirjojaan. Matkalaukku oli melko siistissä järjestyksessä ja Draco löysikin pian etsimänsä opuksen. Kello oli jo melko paljon ja nyt hän olisi varmasti myöhässä oppitunnilta. Päässään Draco kehitteli jotakin sujuvaa myöhästymisen syytä, jotain, millä hän voisi hieman imarrella Kalkarosta ja Luihuisten tupaa. Mutta tullessaan makuuhuoneista takaisin oleskelutilaan, Draco huomasi räiskyvän julisteen seinällä.

Tylypahkan Joulutanssiaiset!
Opettajat ja valvojaoppilaat ovat yhdessä järjestäneet suuret Joulutanssiaiset!
Tanssiaiset järjestetään tämän viikon perjantaina iltakahdeksalta! Tulkaa juhlimaan yhdessä ennen joululomalle lähtöä!
Pikkunaposteltavat tarjoaa koulun keittiö ja opettajat järjestävät iltamyöhään ilotulituksen!
Valvojaoppilaat vastaavat musiikista, räiskyvimmät hitit tiedossa!”


”Täydellistä. Tässä on tilaisuuteni.” Draco myhäili luettuaan julisteen. Hänen tulisi tehdä tuosta illasta täydellinen. Kaikki muu valui hänen mielestään. Kaivettuaan sulkakynänsä, mustepullon ja palan paperia, hän asettui kirjoittamaan kirjettä oleskeluhuoneen nurkkaan. Pitkän pohdinnan ja muutaman pieleen menneen viestin jälkeen, oli hänellä edessään valmis kirje lähetettäväksi.

”Arvoisat Äiti ja Isä, koulussamme järjestetään tanssiaiset ennen joululomaa. En halua tuottaa häpeää puhdasveriselle suvullemme, vaan häikäistä kaikki tyylikkäällä puvulla ja olemuksella. Siksi pyydän teitä teetättämään minulle puvun tanssiaisiin. Tahdon kaikkien huomaavan, että Malfoy kantaa päällään vain parasta, silloin kun voi itse valita vaatteensa koulukaapujen sijaan. Puvun tulisi olla koululla viimeistään tänä perjantaina, jolloin juhlat pidetään.
Terveisin,  poikanne Draco”


Tällä kirjeellä hän saisi varmasti kalleimman ja hienoimman puvun. Nyt kirje piti postittaa mahdollisimman pian. Niin Draco lähti kohti Pöllölää. Hän juoksi loppumatkan ja hengästyi hieman. Maaniteltuaan pienen pöllön luokseen, hän antoi siististi taitellun kirjeen sen nokkaan. Pöllö kallisti päätään ja vilkaistuaan, ettei ketään ollut katsomassa, Draco hymyili varovaisen pehmeästi tuolle otukselle ja silitti sen päätä. Samassa pöllö räpytti siipiään lähtien lumisateeseen, kohti Malfoyn perheen kartanoa. Draco katseli linnun lentoa niin pitkään kuin saattoi erottaa sen sakenevan lumipyryn läpi. Hetkiseksi Draco jäi seuraamaan lumisadetta ja huuruavaa hengitystään, kunnes häntä alkoi värisyttää kiristyvä pakkanen ja paluu lopulta paluu sisälle tuntui erittäin hyvältä idealta.

Vilkaistuaan kelloa Draco totesi, ettei enää edes kannattaisi mennä tunnille. Tuntia oli jäljellä enää 10 minuuttia ja edes Kalkaros ei olisi katsonut hyvällä tällaista myöhästymistä. Sitten hän muisti. ”Voihan myrkky! Unohdin täysin, että lupasin Hermionelle tapaavamme tunnilla! Miten saatoinkaan unohtaa!?” kirottuaan hiljaa hetken itsekseen, hänen päähänsä iskeytyi kylmä todellisuus ”Äh, hän tuskin edes muistaa koko lupausta. Ja vaikka muistaisi, niin hän on varmasti vain onnellinen, etten mennyt. Mitä minä oikein kuvittelen?”. Hieman murheellisin mielin Malfoy laahusti alas tyrmiin, Luihuisten oleskeluhuoneeseen ja päätti jättää loputkin päivän oppitunneista väliin.

Kaivauduttuaan peittonsa alle ja nielaistessaan ahdistuksen kyyneleen, Draco alkoi hieman hätäillä käytöstään ”Miksi minä välitän? Ei minun kuulu joutua kärsimään kurav…”. Hän ei kyennyt sanomaan lausettaan loppuun vaan painoi päänsä tyynyyn. ”Merkitset liikaa, joten en voisi edes ajatella enää sanovani mitään sellaista.” Draco ajatteli. ”Pahus vieköön, eihän tämä tee minusta mitään pehmoa?”

A/N: Luku jäi nysäksi, tiedän! Mutta tanssien kanssa muutetaan hieman kirjoitustapaa (Hermy ja Draco molemmat samassa luvussa) ja kokeillaan miten se sitten toimii ;) Jep, ei muuta kun kommenttia..? -Mafoy..aww kuittaa :D

Nalle

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Linnun siivin nousen ilmaan
Jej! (<-- jos nyt joku täys suomalainen ei älynny niin: Jes!)
    Ihana luku. Hermione parka, oottelee nyt sitte aivan varmasti Malfoyta sinne...  :o
Juu, ei mulla muuta. Jatkoa iloisesti odotellen: Nalle