Kirjoittaja Aihe: Verkkokalvoihin sattuu | Angstraapale, S  (Luettu 2999 kertaa)

Mustalupiini

  • Vieras
Verkkokalvoihin sattuu | Angstraapale, S
« : 27.11.2010 20:01:17 »
Nimi: Verkkokalvoihin sattuu
Kirjoittaja: Minä, Mustalupiini
Tyyli: Angst lähinnä, raapale
Paritus: Aika tulkinnanvarainen, minä pidän tätä yksipuolisena Angelina/Fleurina ja Angelina/Leenä
Ikäraja: S
Yhteenveto: Noin pehmeää ja silti pistää niin terävästi.
Vastuuvapaus: Pottermaailma on edelleen Rowlingin enkä minä hyödy tästä taloudellisesti.
Haasteet: Femme10 vol. 2

KK: Haluan omistaa tämän shaylille. Ei tavallista tyyliäni mutta tulipahan kokeiltua tällaistakin ja olen tyytyväinen.
Ja tykkään kommenteista :3

            Verkkokalvoihin sattuu


Hän, liehuvat pitkät hiukset ja kaunis lanteiden kaari, tanssii ulkona lumipyryssä. Maailma tekee kuningattarelleen kunniaa, puut kumartavat ja hiutaleet nauravat hänen kanssaan. On niin valkeaa, hohtavaa kaunista puhdasta, verkkokalvoihin sattuu enkä kestäisi katsoa vaikka katsonkin ja tuuli hyväilee häntä ulvoessaan samalla minulle ikkunan läpi.
Noin pehmeää ja silti pistää niin terävästi: ei musta sovi tuohon kuvaan. Ajatuksella voi aina leikitellä mutta se on typerää naurettavaa toivotonta, ei minulla ole vapautta valita. Minun ainoa mahdollinen valintani on ja tulee aina olemaan Lee eikä koskaan ikinä milloinkaan tuo jolla on kasvot kuin jumalattarella kevyet askelet lumihangella iho kuulas kuin pakkasaamu,
ei Fleur.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 02:21:40 kirjoittanut Unrealistic »

shaya

  • jumalatar
  • ***
  • Viestejä: 843
Vs: Verkkokalvoihin sattuu
« Vastaus #1 : 27.11.2010 20:33:01 »
Thihihihihihihihihihihii !

Hyperventiloin ja sekoan ja kaikkea, koska Fleur. Ja koska femme. Ja koska sinä <3

Fleur/Angelina kuulostaa kyllä ehdottoman herkulliselta paritukselta, nomnom. (Ja jotenkin jouluiselta, eh?) Viuviu. Muutenkin tykkäsin parituksista, Lee/Angelina on yks mun suosikkihetparituksia(miten toi kuuluis kirjottaa?), ja Angelina on todellakin enemmän Leen kuin jonkun Georgen tyttö. Ja eniten tietysti Fleurin tyttö, koska Fleur on <3 Joo. Tästä ei todellakaan tule mitään fiksua kommenttia, kiitos aurinkokuivattujen tomaattien mutta siis, niin. Rareus paritusessa ei ollenkaan haitannut, päin vastoin ja minusta Fleur/Angelina sopisi hyvin canoniinkin ! (eikö aina kaikki missä Fleur on toinen osapuoli)

Tyyli tässä oli, kuten itsekin sanoit, aika erilainen kuin sulla yleensä, mutta tykkäsin siitä ihan valtavasti! Ihan höpö olet kun väität ettet muka osaa kirjoittaa enemmän kuvailevaa/miksi sitä kutsutaankin tekstiä, hyvin se musta näyttää sujuvan. Suorastaan erinomaisesti. Tykkäsin myös asetelmasta, sulla on tuo taito sisällyttää lyhyeenkin tekstiin kokonainen tarina kunnon juonella. Lisäksi saavuttamaton rakkaus on musta erittäin viehättävä aihe, puhutteleva ja no, siihen sisältyy aina angstia, ja angst = rakkaus, joten ei sen enempää siitä yhtälöstä. Kuitenkin tuo että Fleur oli kuvattu tuollaisena hieman Lunamaisena tanssimaan lumessa, oli musta kovin suloista. Toisaalta en tiedä, mikä se sitten oli, mutta jotenkin Fleur vaikutti tässä kuitenkin jotekin syntisemmältä(lol sanavalinta mutta en keksi kuvaavampaakaan) kuin Luna olisi. Pidin siitäkin, vastaa aika hyvin omaa mielikuvaani hänestä. Angelina oli ihana pohdintoineen, itsesyytöksineen, ja minusta tuo ficin nimeenkin eskynyt verkkokalvoihin sattuu tiivisti nätisti kaikki Angelinan tuntemukset. Ja se piti niin kyllä vielä sanoa, että tuo nimi on ihan mielettömän kaunis, sellainen joka nappaa silmään.

Lainaus
verkkokalvoihin sattuu enkä kestäisi katsoa vaikka katsonkin ja tuuli hyväilee häntä ulvoessaan samalla minulle ikkunan läpi.
<3

Kiitos tästä, höpönen. :-*
At night I fell asleep with visions of myself, dancing and laughing and crying with them.