Kirjoittaja Aihe: Zuvettaren taiteilua, uusia 16.12.2010  (Luettu 7201 kertaa)

Zuvi

  • ***
  • Viestejä: 27
Zuvettaren taiteilua, uusia 16.12.2010
« : 24.11.2010 01:36:58 »
Aattelinpa lisää tänne joitain otoksia ja töherryksiä vuosien varrelta...palauteet on enemmän ku tervetulleita, oli ne sitten positiivisia tai negatiivisia!

Tässä on joitain, laitan myöhemmin lisää, jos joku näistä tykkää:)
Valokuvia:

Symppis sorsa (s)
Alone  (s)
fight? (s)
leijona(ko) (s)
Sweet dreams (s)
Tassu (s)
Kerttu (s)
Ice-cold (s)
Rain  (s)
<3 (s)
Kesä (s)
Summer (s)
Rose (s)
 Rose 2 (s)
I come (s)
Oravakoira (s)
... (s)
 
Uusia 16.12.
Farkku (s)
unilelu (s)
pentu käppänä (s)
pentu farkku (s)
Pentu silkki (s)
pentu lapukka (s)
etsi lintu (s)
lappi (s)
mätäs (s)
koiruus (s)
mummo apso (s)
Kuopio (s)
pinta (s)
pikku prinsessa<3 (s)


Muuta:
leijona (peiteväri) (s)
Tämmösen tein kaverille synttärikortiks... Onnistu ihan ok, mutta jotenki toi kuono vammaa:/ vaikeinta oli, kun mä tyhmänä lähin suoraa maalaa paperille, enkä tehny mitää apuviivoi valmiiks ennen maalaamista. Kuvan laatu on vähän heikko kun se on otettu kännykällä.

Kommentteja?;)
-Zuvi
« Viimeksi muokattu: 31.08.2012 01:33:02 kirjoittanut Illusia »

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Zuvettaren taiteilua
« Vastaus #1 : 26.11.2010 01:09:17 »
Nämä jos mitkä olivat upeita! Todellakin näkee harjaantumisen kameran takana, ihan vain ihastelin monissa kuvissa kuinka täydellisesti hallitset tarkkuusalueella leikkimisen, ei mitään epämääräistä yhdessäkään kuvassa. Värit ihanan täyteläisiä ja kirkkaita, että oikein kateeksi pistää kun olet onnistunut vangitsemaan noin herkullisia hetkiä filmille! Vaatii aivan erityistä silmää, en itse osaisi kun kameroiden tekniikkakin menee yli hilseen.

Suosikkikuvani on ehkä Summer, koska siinä on jotenkin onnistunut pysähtymään hetki aivan täydellisessä kohdassa. Näkee siivetkin mehiläisen niin täydellisesti^^ Toinen mielestäni erityinen kuva oli Sade, koska pidän tosissani valaistuksesta ja väreistä.

Kiitos näistä, olivat todella nautinnollisia katsoa!

T: jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

nukkekoti

  • Ananas
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Majere. <3
Vs: Zuvettaren taiteilua
« Vastaus #2 : 27.11.2010 14:54:57 »
Upeita kuvia!
Sitä näkee kaikenlaista, mutta näistä näkee jo suoraan, että kameran käyttö on taitavaa ja ammatimaista - tiedät mitä teet. Itselleni on vieläki hämäriä kaikki kameroiden salaisuudet, mutta ehkä joskus jaksan alkaa oppimaan ihan olan takaa.
Nukkuva koirakuva on ehkä suosikkini,(mikä sen nimi nyt oli ää) mutta hienoja ovat kyllä.


- Nuk
Sans lui, je ne peux pas vivre.

Zuvi

  • ***
  • Viestejä: 27
Vs: Zuvettaren taiteilua
« Vastaus #3 : 01.12.2010 19:35:29 »
Oi kiitos kommenteista, ette tiiäkkää miten iloseks ne mut tekee:)
Mä oon opetellu kuvaa vaa kokeilemalla ja kuvaamalla, on mulla joku valokuvauskirja tuol kaapissa ollu 3 vuotta pölyttymässä(jotenki ei oo vaa jaksanu sitä viel lukasta)

Kiva että tykkäsitte! Oma kone on huollossa nyt, niin uusia otoksia tulee vasta sitten kun se kotiutuu.
 -Zuvi

// No niin oma kone taas käytössä... tosin tätä ei olla näköjään vieläkään saatu täysin kuntoon, joten ensviikol uudestaan korjaukseen... mutta lisäsin tässä ajankuluks lisää kuvia:) Risut ja ruusut ovat edelleen kovinkin tervetulleita!
-Zuvi


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 31.08.2012 01:34:02 kirjoittanut Illusia »