Kirjoittaja Aihe: Sinä (S/angst/Romance)  (Luettu 1738 kertaa)

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Sinä (S/angst/Romance)
« : 05.11.2010 18:48:08 »
Nimi: Sinä
Kirjoittaja: Lööperiikka
Ikäraja: S
Genre: Angst Romance
Summary: ”Ainut vastaus on: Sinä olet sinä.”
A/N: Okei, myönnän. Ikinä ei siis ikinä saisi kirjoittaa mistään sellaisesta mikä koskee itseään. Nyt kuitenkin rikoin kirjoittamatonta sääntöä, ja tein näin. Tippa linsissä kirjoitin tätä, joten tuotos on se omaista. Kommenteilla saa heittää, jos haluaa enemmänkin minulla on tavoitteena päästää tunteeni valloilleen.

Tunsin tuskasi, kun hän puukotti sydämeesi.
Tunnen kaipuusi, kun kaipaat häntä.
Tunsin rakkautesi, kun rakastit häntä.
Tiedän muistosi, kun muistelet häntä.


Joka päivä istut muutaman metrin päässä, en vain koskaan halua katsoa sinua. Joka päivä tunnen katseesi, se kysyy miksi hän rakastaa minua? Etkö ole keksinyt vastausta? Se olet sinä. Sinun luonteesi, sinun kasvosi. Sinä.  

Joka ilta ajattelen sinua, ja tiedän ettet uhraa edes ajatusta minulle. Joka ilta tunnen tuskan, tiedän ettei maailmamme millään kohtaisi.  Joka ilta kysyin itseltäni, miksi välitän sinusta? En ole keksinyt muuta vastausta kuin että olet sinä.

Joka yö näen sinusta unta, ja tiedän että tiedät minun näkevän sinusta unta. Ja tiedän, sinä näet unta vain hänestä. En tiedä miksi näen sinusta unta. Ainut vastaus on että olet sinä.

Joka aamu olen onnellinen kun näen sinut, ja tiedän että haluaisit vain nähdä hänet.  Joka aamu kysyn itseltäni, miksi? Miksi olen onnellinen? Löydän vain yhden vastauksen: olen iloinen että olet olemassa. Toivoisin että olisit ollut onnellinen hänen kanssaan, silloin olisin minäkin ollut onnellinen. Toki kateellinen, en saisi olla unelmasi, mutta onnellinen. Puolestasi. Sinä. Sinä olet vastaus kaikkeen, koska olet Sinä.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 17:01:47 kirjoittanut Lööperiikka »