Kirjoittaja Aihe: Kahta et voi erottaa, lisätä tai jakaa, mutta sen voit kertoa, S  (Luettu 1796 kertaa)

Flynn

  • Vieras
//Alaotsikko: S, romance, tuplaraapale, Ron/Hermione

Kirjoittaja: Flynn
Ikäraja: S
Tyylilaji: Romance, tuplaraapale
Paritus: Ron/Hermione
Vastuuvapaus: Hahmot (paitsi outo sivustakatsoja) ovat Rowlingin ja minä vain ideoin ilman taloudellista korvausta.
Tiivistelmä: Sinä ja minä, mitä muuta tarvittiin?
Haasteet: FF100 sanalla Ja sekä OTP10.




Kahta et voi erottaa, lisätä tai jakaa, mutta sen voit kertoa


Edessäni seisoi tyttö, jota kauniimpaa en ollut koskaan nähnyt. Silmäsi vangitsivat minut sisääsi, hiuksesi saivat minut haluamaan koskea sinua, huulesi saivat minut haluamaan lähestyä sinua, hiljainen äänesi tuulen mukana kulkien sai minut haluamaan kulkea kanssasi. En aikonut poistua luotasi, en aikonut jättää, en aikonut satuttaa. Olisin kanssasi, nyt ja aina.

Sinä ja minä,
mitä muuta tarvittiin?
Kuin aurinko ja kuu,
pääsinkö jo kanssasi unelmiin?


Edessäni seisoi poika, komein päällä maan. Lempeä hymysi lämmitti minua enemmän kuin mikään muu, silmäsi kuin enkelin, hiuksesi kuin menolippu unelmiin. Kun katsoin sinua, katosi kaikki muu, sisälle, uumeniin. Kun kuuntelin sinua, vaimeni kaikki muu, saaden minut unelmiin. Kosketuksesi lämmin, hellin. Minulla oli sinut, nyt ja aina.

Tiesin vain sen,
halusin olla onnellinen.
Mutta miten muuten,
kuin viettäen kanssasi,
ikuisuuden?


Kaukana minusta seisoi pari, jota kauniimpaa en ollut koskaan tavannut. Lämpö heidän välillään, sai minutkin säteilemään. Rakkaus heidän välillään, sai minutkin toivomaan, haaveilemaan unelmista, niiden toteutumisesta. Se hellyys, se usko ja toivo, unelmat ja haaveet. Mitä muuta tarvittiin?

Kaksi ihmistä luotu toisilleen,
Hermione ja Ron.
He olivat yhtä,
nyt ja aina,
päästäkseen yhdessä unelmiin.


Vain he kaksi. Ei mitään muuta.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 11:45:43 kirjoittanut Codename »

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 998
  • Clara, my Clara
Oi, tämä oli todella ihana! Tosi suloinen. ^ ^
Kuvailu oli tosi nättiä ja... Äh, en keksi mitään muuta sanottavaa enää kuin, että kaunista, todella kaunista tekstiä. Pidin tästä ja todella paljon. Ron ja Hermione on vaan sitten söötti pari. :)
-tirsu
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Tämä oli ihana!

Pidin tästä todella paljon ja sait heidät sopiman toisileen täydellisesti.(Sori, rakentava lomalla)

Kiitäen luku kokemuksesta
Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Camiela

  • ***
  • Viestejä: 367
Ihana!
Huomasin tässä että samana iltana kommentoin  jo toista sun kirjoittamaa ficciä, mutta mitäsiitä.. Itse rakastan Hermione/Ron paritusta..

Mutta kumminkin tämä oli IHANA!


Camiela