Kirjoittaja: Mort
Ikäraja: S
Tyylilaji: Drama, het, lievä angst, oneshot
Fandom: Emmerdale
Paritus: Matthew King/Perdita "Perdy" Hyde-Sinclair
Vastuuvapaus: En omista hahmoja ja biisit menevät Yölle, Vince Neilille, The 69 Eyes:lle ja Cooperin sedälle.
Tiivistelmä:
Jos vain olisin ulkona täältä synkästä helvetistä, pystyisin taistelemaan sinusta kynsin ja hampain – ja voittaisin sen idiootin.A/N: Jotain muuta The 69 Eyes-ficcien väliin. : ) Osallistuu
Shuffle II -haasteeseen.
Hän katoaa - Yö
Viereisen sellin kolina oli vihdoin hiljentynyt. Istuin lattialla ja nojasin päätäni vasten kylmää betoniseinää. Koko päivän jatkunut päänsärky alkoi hiljalleen helpottaa. Yritin laskea, montako päivää oli viettänyt tässä pienessä huoneessa. Elettiin varmaankin sunnuntai-iltaa, jos olin pysynyt laskuissani. Aika vain kului päivästä riippuen vauhdilla tai toisina päivinä se mateli liian hitaasti. Harvat vieraat – veljeni yleensä – toivat päiviini aina jotain uutta ja uutisia kylän tapahtumista, mutta salaa kaipasin vain yhtä ja ainoaa – naista, jonka olin melkein saanut itselleni.
Another Bad Day – Vince Neil
Kaikki menee taas niin kuin sen ei pitäisi mennä. Tämä on edellistä päivää miljoona kertaa pahempi. Sain kuulla, että minulle oli vieras. Oletin Jimmyn tulleen taas käymään, mutta järkytyksekseni sain nähdä rakastamani naisen aviomiehen vierailutilassa. Graysonin naamalla oli se omahyväinen hymy, jonka saattelemana hän oli passittanut minut telkien taakse syytettynä hänen äitikultansa murhasta. Kuten olin osannut epäilläkin, en olisi halunnut kuulla miehen sanoja, jotka hän oli vaivautunut kertomaan ihan kasvotusten. Ne olivat pahoja uutisia. Perdy ja tuo lipevä limanuljaska muuttaisivat pois kylästä.
Hakkasin päätä seinään ja toivoin, että olisi jo huominen.
Nothing on You – The 69 Eyes
Jälleen yksi rankempaakin rankempi yö on lipunut ohitse. En saanut nukuttua silmällistäkään. Mietin ja käänsin asioita mielessäni. Miten olin ajautunut tähän tilanteeseen? Jos vain olisin ulkona täältä synkästä helvetistä, pystyisin taistelemaan sinusta kynsin ja hampain – ja voittaisin sen idiootin. Mutta aina kaikki ei mene käsikirjoituksen mukaan. Pitäisikö minun luopua sinusta? Päästää irti? Tuskinpa. Etsisin sinut käsiini, tulisin ja veisin sinut kartanoomme, kunhan vain ensin pääsisin ulos täältä läävästä. Matthew King ei luovuta koskaan.
No More Mr. Nice Guy – Alice Cooper
Istun vastapäätä vanhempaa veljeäni ja yritän pitää kasvoni peruslukemilla. Veljeni ovat aina tottuneet siihen, että minä järjestän ja hoidan asiat. Nyt kun olen täällä, tuntuu siltä, että kaikki paska kaatuu niskaani kerralla. Jimmy halaa minua nopeasti vierailuajan loputtua ja lupaa jälleen tehdä kaikkensa saadakseen minut pois täältä – eipä se muinakaan päivinä ole tuottanut tulosta. Päästyäni jälleen omaan tilaani, annan kyyneleiden valua. Jimmy oli sanonut ne sanat, joita olin pelännytkin – Perdy oli lähtenyt. Kun lopulta pääsisin ulos täältä, lähtisin heidän peräänsä, enkä Graysonin kohdattuani enää olisi se hillitty Matthew, jonka kaikki olivat oppineet tuntemaan. Mukavan miehen rooli oli ohitse.
A/N: Arjen keskelle olisi mukava saada piristystä kommenttien muodossa. : D