Kirjoittaja Aihe: Kiss Kiss Kiss | S, Femme, Fluffy  (Luettu 2009 kertaa)

magrat

  • noita
  • ***
  • Viestejä: 131
  • happy
Kiss Kiss Kiss | S, Femme, Fluffy
« : 25.10.2010 00:54:28 »
ikäraja: sallittu
tyylilajit: fluffy, femslash, oneshotti

a/n: halusin kirjottaa jotain pientä ja suloista ja luin jonkun vanhan runoni jonka pohjalta tämän kirjoitin. enjoy. :) (niin ja yleensähän mä vastustan enkun kielisiä otsikoita suomenkielisissä teksteissä, mutta enpä vastusta enää :P)

Kiss Kiss Kiss

Me istumme tässä auringon lämmittämällä kivellä niin kuin huomista ei olisi. Ei olisi koulua tai tulevia kokeita, arvosanoilla ei olisi väliä. Aivan kuin pinnaaminen olisi hyväksyttävää ja sinä et tahtoisi lääkäriksi. Sellaista me leikimme kun istumme maanantaina yhden aikaan auringon lämmittämällä kivellä käsi kädessä. Sinä olet kaunis, minä ajattelen.

“Sellainen pieni eläin”, minä sanon ja tutkin kättäsi. Kääntelen sitä hellästi ja tutkin jokaisen kämmenenviivan ja niistä kaikki ennustavat pitkää ja onnellista elämää.
Sinä naurat ja se on kaunista.
“Millainen?”
“Sellainen ruskea, ja… karvakas.”
“Karvakas!?”
“Niin”, minä sanon. “Ei pörröinen, mutta sellainen jolla on karvoja.” Se on tärkeää. Sinä et ole pörröä, olet takkua ja piikkilankaa.
“Vai niin.”

Minä haluan suudella sinua, ajattelen. Ja se on kummallista. Minä en ole kertaakaan suudellut sinua. Kolme viikkoa enkä kertaakaan. Olen ajatellut sitä usein, että haluan suudella sinua ja että en ole tehnyt sitä. Me olemme suudelleet ja sinä olet suudellut minua, mutta minä en kertaakaan. En oikein tiedä, uskaltaisinko edes.

Entä jos sinä juuri silloin käännät pääsi poispäin. Ja sitten sinä huomaat sen ja pyydät anteeksi. Sitä minä en ehkä kestäisi.
Minä haluan suudella sinua, minä haluan suudella sinua, minä haluan suudella sinua, minä suutelen sinua, minä haluan suudella sinua.
“Minä haluan suudella sinua”, se oli lipsahdus. Anteeksi, tekisi mieli sanoa, mutta minä en ehkä kestäisi sitäkään. Aikaa kuluu, hetken, ei kovin kauaa.
“Hyvä on”, sinä sanot ja niin minä suutelen sinua.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 19:27:47 kirjoittanut flawless »