Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kadonnut Rakkaus(One-shot) S | Leah/Sam/Emily | angst, het  (Luettu 1908 kertaa)

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Ficin nimi: Kadonnut Rakkaus (One-shot)
Kirjoittaja: Ginerva
Tyylilaji: Angst, Het
Ikäraja: S
Paritus/Päähenkilöt: Leah/Sam/Emily
Varoitukset: Saattaa olla hieman sekavasti kirjoitettua ja vähän masentavaa tekstiä.
A/N: Eli kertoo Leahin ajatuksista ja tunteista sen jälkeen kun Sam oli jättäny Leahin.


Minä näin kuinka sinä katsoit häntä. Sinä katsoit minua niin kuin ystävää ja häntä niin kuin rakastasi. Minä myös huomasin että sinä salasit minulta asioita. Se oli sydämen raastavaa katsoa kuin sinä etäännyit minusta ja lähennyit häntä. Ja hän näki sen myös. Hän oli ensin harmissaan kuinka sinä jätit minut kitumaan. Mutta lopulta  sinä kaaduit hänen syliin ja aloitit elämäsi alusta hänen kanssaan ja te unohditte minut kitumaan kauemmas ja vielä kauemmas. Te olitte rakastuneita ja iloisia ja kaikki sanoivat että olitte kaunis pari. Jopa oma isäni sanoi niin. Se sattui eniten. Tuntui että hän ei välittänyt minusta. Äiti sanoi samaa, mutta lohdutti minua enemmän kuin kukaan. Näin painajaisia ja olin äreä kaikille jopa äitille vaikka hän yritti auttaa. Kukaan ei tajunnut kuinka minua raastoi sisältä päin. Kuinka sydämmeni vuoti kuiviin. Minä kuihduin kasaan ja kukaan ei pystynyt enää nostamaan minua. Minä toivoin kuolemaa jotta kipu helpoittaisi. Jopa sinä yriti auttaa minua, mutta kun sinä tulit minä murenin palasiksi ja kukaan ei korjannut minua enää. Minä luovutin. Minä olin rikki.

no niin siinä se nyt on. Se voi olla vähän huono mun ekaks kirjoitukseksi. Se on mun eka fici/one-shot. Mut kertokaa pliiz mielipiteenne ilmi. Kommentit eivät minua tapa ;)

// Gua muokkasi ikärajan, vain yksi!
//Classick muokkasi myös tietoihin vain yhden ikärajan
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 10:11:48 kirjoittanut Vanilje »
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

Midnight

  • Kelmi
  • ***
  • Viestejä: 90
Ihana!
Oli ehkä hieman sekava, mutta eiköhän viesti kuitenkin tullut perille. Oli aika lyhyt ja olisin helposti jaksanut lukea pidemmänkin...  ;)

Mielestäni ihan hyvin kirjoitettu. Pari virhettä toki löytyi, kuten että sydämen kirjoitetaan vain yhdellä m-kirjaimella!
Elämäsi ei muodostu päivistä jotka ovat menneet, vaan päivistä jotka muistat.

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Midnight:Kiitos ihan kauheesti kommentista. Mä en oikeen vieläkään pidä tosta pätkästä, koska se on nyt kirjotettu miten on. Jotenkin ihan outoo että joku kommentoi tätä. Kiitä vielä tuhannesti :)
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?