Kirjoittaja Aihe: Erilainen loppu [k 11, Harry/Gabrielle + muita]  (Luettu 1613 kertaa)

Cassie Cullen

  • Lover from Darkside
  • ***
  • Viestejä: 100
  • choosen one should been girl
Erilainen loppu
ikäraja: 11
Paritus: HP/GD GW/DT HG/RW ym.  Seko lisäsi parituksen myös otsikkoon
genre: romance, au
Summary: Mitä jos Harry, olisi nainut Gabriellen?
En omista Potterieta

Syyskuun oli saapunut sinä vuonna varhain ja Harry saatoin jo haistaa sen. Oli kulunut 22 vuotta siitä, että Voldemort kukistui.
Nyt hänen ja Gabriellen lapset seisoivat nyt juna-asemalla odottamassa Ronia ja Hermionea. Samalla hetkellä kuului tuttu ääni.
”Hei Harry ja Gabrielle.” Se oli Ron, joka oli pitkän miettimisen jälkeen mennyt naimisiin Hermionen kanssa ja saanut kaksi lasta Hugon ja Rosen.
”Hei Ron ja Hermione.” harry sanoi iloisesti ja halasi ystäviään.
”Ei Ron ja Ermione.” Gabrielle sanoi, ja etsi katsellaan lapsiaan, jotka olivat mennet viemään matkanarkkujaan. Samalla Lawrence ja Audrey Potter, jotka olivat veeloja niin, kuin äitinsä saapuivat takaisin.
”Lawrence mihin te jätitte Whitney ja Milon? Harry kysyi yllättyneenä.
” No Whit on sen Malfoyn äpärän kanssa ja Milo pokaa Rosea, sillä korpinkynsi charmilla.” Lawrence sanoi ja haroi auringossa hohtaviaan hiuksiaan.
”Siis minun tytäreni seurustelee Malfoyn kanssa?!” Harry huusi kiukuisesti. Jolloin kaikki radalla olevat kääntyivät katsomaan.
”Ei mitään hätään jatkakaa toki.” Harry sanoi ja punehtui hivenen.
”Isä hänen nimensä on Scorpius Malfoy ja se ole sinun ongelmasi, että rakastan häntä.” Whiney sanoi tiukasti ja esmeralda silmät kohtasivat. Harry sekä kaksoset (Whitney ja Milo) näyttivät isältään mutta hivenen veelan näköä.
”Miksi et tapaile Jack Thomasia?” Harry kysyi pettyneesti.
”Hän on epävakaa ja se ei toiminut ja vielä Sco sai minut rakastamaan häntä kuolettavan paljon.” Whitney sanoi ja otti Scorpiusta kädestä, jolloin Scorpius virnisti Malfoy maisesti.
Samalla Rose ja Milo tulivat.
”Tuoltahan tulee meidän Korpinkynnen sydänkäpyset.” Lawrence sanoi, jolloin kaksikko punastui.
”Isä ja äiti minä ja milo seurustelemme nyt.” Rose sanoi ja katsoi vanhempiaan.
”Onneksi olkoon poika ja muista kohdella Rosea, kuin kuningatarta.” Ron sanoi tiukasti ja Hermione hymyili tytäreleen, joka oli kopio hänestä.
Kaikki onnitelivat uutta paria jolloin Ginny ja Dean tulivat heidän lapsiensa Jackin, Freddien ja Olivian kanssa.
”Vihdoin me löysimme teidät Teddy ja Lara ovat menneet vihdoinkin kihloihin.” Ginny sanoi ja huomasi Deanin menevän heidän lastensa kanssa viemään arkkuja.
”Minun pikku tytäreni menee naimisiin ja miksi minä en tiedä mitään?” sanoi Marinetta, joka sai Laran Harryn kanssa 19 vuotta sitten.
”Koska sinä vihaat tytärtäsi.” Harry sanoi Marinetta lähti.
Pian he huomasivat, että kello on paljon.
”Juna lähtee 10 minuutin päästä.” Gabrielle sanoi ja suukotti lapsensa. Lawrence lähti rohkelikon huispaus joukon ja fani joukon kanssa junaan, kun taas Rose ja Milo menivät kahdestaa kuherrellen ja Whitney meni Scorpiuksen ja luihusen jengin kanssa. Kun taas pieni Audrey oli peiloisaan ekan vuotensa takia.
”Isä kai minä pääsen rohkelikoon?” Audrey sanoi ujosti.
”Sinä pääset jos haluat, koska minäkin pääsin kun pyysin lajitteluhatulta.” Harry sanoi lempeästi.
”Ihanko totta mutta miksi whitney joutui luihuiseen?” Audrey kysyi hiljaa.
”No hän ystävystyi luihusten kanssa, mutta minulle ja äidille ei ole mitään väliä mihin tupaan joudut.” Harry sanoi ja halasi tytärtään, joka juoksi sitten junaan. Pian Harry ja Gabrielle vilkuttivat lapsilleen, jonka jälkeen juna katosi.
”Kyllä he pärjäävät.” Gabrielle sanoi hellästi ja harry nyökkäsi.

Myöhemmin samana iltana…
”Meille tule kutsu Teddyn ja Laran häihin.” Gabrielle sanoi Harrylle, joka hymyili. Samalla hetkellä, heille kirje Audreylta.
Harry luki kirjeen ja huikkasi Gabrielle ”Audrey on pääsyt Rohkelikkoon ja ystävystyn Terrancen ja Penelopen kanssa sekä Lawrence on alkanut seurustelemaan Chonin tyttären Norikon kanssa.” Harry sanoi ja hymyili.
”Ai hän ei olekaan Latika Patilin kanssa.” Gabrielle sanoi ja suuteli miestään jolloin kaksikko lähti yhdessä kohti makuuhuonetta.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 00:42:23 kirjoittanut niiina »
Mutta nehän ovan hirvi murhia, murha hirviä siis hirveitä murhaajia

sukkula

  • Vieras
Vs: Erilainen loppu
« Vastaus #1 : 06.12.2010 17:24:44 »
Ööh kai tää oli ihan hyvä, mut tekstiä oli hankala lukea virheiden läpi. Lisäks kaikki tapahtu hirveen nopeesti ja henkilöissä meni sekaisin. Jotkut puhejutut oli myös outoja, niinkuin vaikka se Harryn reaktio tyttärensä seurusteluun Luihusen kanssa. Eikä nyt tule mieleen, kuka Gabrielle on. Jos tän betaa, niin ttästä tulis varmaan vähän helpompi tajuta.

<3 sukka

Adrianna

  • ***
  • Viestejä: 12
  • I really need u tonight
Vs: Erilainen loppu
« Vastaus #2 : 07.12.2010 15:39:48 »
Ihan kiva, mutta samaa mieltä olen, aika paljon virheitä. Ja onko tuo Gabrielle siis Fleurin pikkusisko?  :D

Cassie Cullen

  • Lover from Darkside
  • ***
  • Viestejä: 100
  • choosen one should been girl
Vs: Erilainen loppu
« Vastaus #3 : 10.12.2010 16:20:33 »
Adrianna  juuri hän sori mun kone sekoili ja beta peru tiedän kuulostaaa kauhealta hätä valheelta mut kiitos kommenteista
Mutta nehän ovan hirvi murhia, murha hirviä siis hirveitä murhaajia