Kirjoittaja Aihe: Ypöyksin (Tulkinnanvarainen, K-11, raapale)  (Luettu 2756 kertaa)

Irkku

  • Huimapää
  • ***
  • Viestejä: 95
  • It'll always be you!
Ypöyksin (Tulkinnanvarainen, K-11, raapale)
« : 25.09.2010 11:57:08 »
Nimi: Ypöyksin
Kirjoittaja: Irkku
Beta: Ei
Ikäraja: K-11
Tyylilaji: Angstidraama kai
Paritus: Tulkinnanvarainen
Vastuunvapautus: Hahmot kuuluvat Rowlingille, minä vain lainaan!
Summary: Sinä et palaa. Et enää koskaan.

A/N: Aikas kliseinen, joo... kommentteja? Mulle parituksena Sirius/Remus, mitä teille? Raapale.


Ypöyksin


Tuska. Se viiltää sisintäni, murskaa minut alleen. Olen pakahtua, kaipauksesta. Se puristaa minua kokoon, hautaa elävältä.

Näen kavosi kauniina edessäni. Kuulen äänesi. Haistan tuoksusi. Mutta en voi koskea sinuun, sillä olet poissa.

Tahdon huutaa, antaa äänen kantaa taivaan tuuliin, luoksesi. Mutta tiedän ettei se auta. Tahdon raivota. Hiljaa, tyhjyydessä.

Tahdon tappaa. Tappaa sen, joka haavoitti minua näin. Mutta tiedän, ettet tulisi takaisin.

Tahdon juosta hautausmaalle ja repiä huurteisen hautakiven maasta. Avata  valkean arkun, jossa makaat. Kuvitella, että voit vielä herätä.

Tahdon vetää sinut lähelleni, kietoa kädet hiuksiisi. Suudella sinua hiljaa aamuhämärässä.



Mutta sinä et palaa. Et enää koskaan.

Olen ypöyksin.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 21:43:45 kirjoittanut Guadaloupe »
En pelkää huomista, sillä se ei ole vielä tänään!

malla

  • ***
  • Viestejä: 181
Vs: Ypöyksin
« Vastaus #1 : 25.09.2010 18:57:07 »
Kiva pieni raapale täynnä tunnetta. Luin tämän Sirius/Remuksena (Remuksen näkökulmasta) kun olit siitä tuossa alussa maininnut, ja mielestäni se on aika osuva paritus tähän. Hieman ehkä häiritsi hautausmaa-viittaukset, sillä Siriuksen hautajaisista ei ollut muistaakseni kirjoissa puhetta. Jostain muistotilaisuudesta kenties, ainakin jonkinlainen hämärä mielikuva väittäisi niin. Kaad, pitäisi varmaan lukea kirjat uudestaan kun ei enää muista mitään...

Lainaus
Tahdon juosta haustausmaalle...
Tuossa kohtaa oli pieni painovirhepaholainen eksynyt mukaan, eli haustausmaalle -> hautausmaalle.

Kiitos tästä. :>
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Irkku

  • Huimapää
  • ***
  • Viestejä: 95
  • It'll always be you!
Vs: Ypöyksin
« Vastaus #2 : 26.09.2010 15:01:50 »
Kiitos kommentistasi malla! :-* Piristi mukavasti kuulla ett joku tyksi! :) Korjasin virheen! :)
En pelkää huomista, sillä se ei ole vielä tänään!