Kirjoittaja Aihe: Enkelityttö, S ||| James/Lily, Romance/Fluffy  (Luettu 2768 kertaa)

Aiqsu

  • bubble
  • ***
  • Viestejä: 436
Nimi: Enkelityttö
Kirjoittaja: Aiqsu
Tyylilaji: Romance/Fluffy
Paritukset: James/Lily
Ikäsuositus: S
Vastuuvapautus: Rowlingin täti omistaa Harry Potterit, minä vain lainailen.

Hetkeen en uskaltanut liikahtakaan. Tuntui kuin paksu usva, ehkä jopa kokonainen poutapilvi, olisi kietoutunut minun ja tuon ihanan olennon ympärille. Se oli liittänyt meidät yhteen, minun käteni olivat kietoutuneet hänen vyötärönsä ympäri ja hänen punaiset, pehmeät hiuksensa olivat vasten minun kasvojani. En uskaltanut edes hymyillä, jotta hetki ei särkyisi. Olimme täydellinen, vaaleanpunaisilla ruusuilla kehystetty haavekuva.

Tunsin tytön sydämenlyönnit vasten kättäni. Välillä hän huokaisi unissaan. Minä en saanut silmiäni irti hänestä. Hän näytti uskomattoman kauniilta nukkuessaan.
Hän käänsi kylkeään siten, että hänen kasvonsa olivat vain muutaman sentin päässä omistani. Tunsin hänen hengityksensä kasvoillani. Yksi punainen hiussuortuva valui hiljalleen hänen otsalleen. Hän tuhahti unissaan ja hymyili.
Nyt uskaltauduin liikuttamaan kättäni. Työnsin kiharan takaisin hänen korvansa taakse, mutta en kyennyt irrottamaan sormeani hänen iholtaan. Niin pehmeä. Kuin satiinia.
Piirsin sormellani näkymätöntä viivaa. Suloinen, pyöreä leuka. Kauniisti kaartuvat tummat kulmat. Violetinsävyiset silmäluomet, joiden alta tiesin löytyvän maailman kauneimmat vihreät silmät. Poskipäät, joille kohosi hento puna kun suutelin häntä.
Miten kukaan koko maailmassa saattoi olla noin täydellinen?
Huulet. Kuljetin sormeani pitkin ylähuulen kaarta, ja sain nukkuvan tytön raottamaan refleksinomaisesti suutaan hiukan.
Siirsin käteni takaisin pehmeisiin, valtoimenaan laineileviin hiuksiin, ja sieltä hänen lämpimälle poskelleen. Hän käänsi päätään hetken sitä kohti, ja vaikutti havahtuvan.

”Hei”, hän sanoi minulle hellällä äänellä ja hänen hymynsä oli kuin aurinko, joka nousi kesäaamussa meren ylle.

”Hyvää huomenta, Lily Evans”, hymyilin hänelle. Minusta tuntui kuin olisin pidellyt enkeliä sylissäni. ”Anteeksi kun herätin.”

”Koko maailmassa ei ole parempaa tapaa herätä”, Lily vastasi silmät loistaen ja suuteli minua. Minä tiukensin kätteni otetta hänen selässään ja tunsin itseni maailman onnellisimmaksi mieheksi. Olin viimein saanut Lily Evansin omakseni.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2017 12:48:54 kirjoittanut Ingrid »

Irkku

  • Huimapää
  • ***
  • Viestejä: 95
  • It'll always be you!
Vs: Enkelityttö, K7
« Vastaus #1 : 11.10.2010 17:21:51 »
Uiuiui, ihana! :D Kerrankin näinpäin! Yleensä vaan jauhetaan ja jauhetaan Jamesin ja Lilyn riitelystä eikä koskaan päästä rakkauteen asti! Pisteet siitä!<33 :) Tosi kaunista kuvailua, eihän tässä oikeen juonta ollu, muttei sillä mitään väliä ollut! :) Toimi näin hyvin! :)
Lainaus
Tuntui kuin paksu usva, ehkä jopa kokonainen poutapilvi, olisi kietoutunut minun ja tuon ihanan olennon ympärille.
Ihana!<33

Lainaus
”Hei”, hän sanoi minulle hellällä äänellä ja hänen hymynsä oli kuin aurinko, joka nousi kesäaamussa meren ylle.
Söpöä!<33

Ylipäätään täytyy sanoo, että tunnelma oli jotenkin tosi herkkä ja kaunis!<3 Tästä tuli iloiselle mielelle! :D
En pelkää huomista, sillä se ei ole vielä tänään!

koete

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 1 117
  • ava: we♥it
Vs: Enkelityttö, K7 ||| James/Lily, Romance/Fluffy
« Vastaus #2 : 26.06.2011 15:23:10 »
Hih, tämä oli toisaalta todella suloinen, mutta sitten taas mielettömän kliseinen ja ehkä hieman liikaakin fluffyä. todella nättejä ilmaisuja olit saanut mukaan, mutta silti ne yksinkertaisimmat kuten heti alussa:
Lainaus
Olimme täydellinen, vaaleanpunaisilla ruusuilla kehystetty haavekuva.
saivat kyllä hampaat melkein tipahtamaan sokerisuudellaan.
Pidin enemmän noista hienoista kielikuvista kuten:
Lainaus
hänen hymynsä oli kuin aurinko, joka nousi kesäaamussa meren ylle.

Teksti oli kyllä nätti ja selkeästi James oli todella rakastunut, mutta tässä korostettiin sitä ehkä hieman liikaa. Jotenkin Jamesin ja Lilyn luonteet katosivat kokonaan tuohon söpöön vaaleanpunaiseen höttöön, jota koko teksti oli oikeastaan täynnä. Silti pidin tästä, vaikka olisinkin toivonut hieman enemmän realisuutta mukaan. Toki rakastuneena varmasti liioittelee, mutta silti. James oli aivan kuin eri ihminen ja sitten viimeinen lause kuitenkin palautti jotenkin maanpinnalle, mieleen nousi ajatus: näin ei olekaan aina ollut!

No kuitenkin, pidin kuvailusta ja kerronnasta ja nuo muutamat repliikit sopivat tähän, vähensivät hieman sitä sokerisuutta. Tosin hampaani taitavat olla tämän jälkeen pilalla enkä lue vähään aikaan tälläistä höttöä! Tämä ei ollut sitten pahalla tarkoitettu, pidin kyllä vaikka menikin osittain liiallisuuksiin. :)

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Enkelityttö, K7 ||| James/Lily, Romance/Fluffy
« Vastaus #3 : 27.06.2011 23:42:19 »
Aah, mulle tulee tosi hyvä olo aina kun mä nään että joku kirjoittaa Lily/Jamesia! Ja vielä jotain näin hyvää...

Toi kuvailu oli ihanaa. Jamesin ihailu vaikutti tosi aidolta. Voi kun mäkin osaisin kirjoittaa noin... No, aina voi unelmoida. ;)

Lainaus
”Hyvää huomenta, Lily Evans”

Jotenkin toi pieni lause sai mun vatsassa olevat perhoset heräämään. Ehkä siihen vaikutti se, että James vähän epätavanomaisesti sanoi myös Lilyn sukunimen, tai sitten se oli jotain muuta. Mutta toi oli jotenkin tosi ihana. Jotenkin niin sydämensulattava...

Tää oli tämmönen tosi lyhyt kohtaus, mutta siinä oli niin kamalan paljon tunnetta mukana että mä en osaa sanoa mitään järkevää. Aah. Jatka Lily/Jamesin kirjoittamista, meitä on liian vähän!
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


AhmaBoy

  • Vieras
Vs: Enkelityttö, K7 ||| James/Lily, Romance/Fluffy
« Vastaus #4 : 07.02.2012 14:51:35 »
Oi, tosi söpö! Aluksi mieleeni maalautui kuva kesäisestä ruohoniitystä, mutta eivät nämä valkoiset untuvapeitteetkään minua pettäneet.  :-* Kaunista!

Rakastin tapaa jolla kuvailit rajusti rakastuneen James Potterin tunteita, aww! Pystyin niin hyvin kuvittelemaan heidät yhdessä, toisiinsa kietoutuneita, lämpimiä hengityksiä ja helliä kosketuksia tulvillaan. ♥ Tämä oli u.p.e.a!

Suloista!