Kirjoittaja Aihe: Sadetta ja auringonpaistetta, Draco/Hermione, S  (Luettu 2543 kertaa)

millann

  • Neiti Salaperäisyys
  • ***
  • Viestejä: 98
  • My paper heart will bleed
Author: millann
Beta: Microsoft Word
Disclaimer: Hahmot ovat Rowling-tädin, minä vain sekoitan pakkaa.
Genre: fluff, romance.
Pairing: Dramione
Rating: S
Summary: Ilmeisesti tuo typerä, rakastuneiden ihmisten kasvoilla oleva hymy on muokannut minunkin kasvoni
A/N: Oli pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja avata Wordi, kokeilla kirjoittamista. Olin yli kuukauden kirjoittamatta mitään järkevää!
Mutta tälläistä tuli, Kuvailut ovat ikkunasta katsottuja, tuntemukset omia.
Sanat kaisla, hymy, askel, pellava, pehmeä  Ovat Clairen Antamat, osallistuu myös Het10 ja Vuodenaika haasteeseen lempivuodenajallani eli syksyllä. Äh, läntätään tähän viellä Happy happy joy joy -haaste : D

Sadetta ja auringonpaistetta


Askeleeni tömähtävät pehmeään hiekkaan kävellessäni autiota rantaa pitkin. Syksyinen tuuli puhaltaa hiukseni kasvojeni eteen ja pois, lähes ärsyttävästi. Värikkäät lehdet putoilevat maahan, värjäten sen valtavaksi värikkääksi matoksi. Punaista, vihreää, keltaista, paljon iloisia värejä. Kuin unelmia, paljon, ja erilaisia, mutta niin helposti likaantuvia, helposti unohdettuja. Mieleni harhailee sinuun, unelmiimme, ja siihen, että meillä on vielä paljon aikaa tavoittaa ne.

Muutama kaisla on vielä hengissä, kurkottavat hyisestä vedestä kohti korkeuksia. Sormeni tavoittavat yhden, sivelen sen pehmeää, melkein pellavaista pintaa. Melkein kuin hiuksesi, ruskeata, pehmeää, kaunista. Ilmeisesti tuo typerä, rakastuneiden ihmisten kasvoilla oleva hymy on muokannut minunkin kasvoni. Toivon, että olisit näkemässä, sanoisit että olen pehmentynyt lopullisesti, leveämpi hymy. Jatkan kulkuani, takanani painaumat hiekassa, jotka kertovat olemassaolostani.

Sade alkaa ripotella pisaroita, tummempia läikkiä takkiini, renkaita veteen, painaumia hiekkaan, kuinka kaunista. Rakastan sadetta, sitä kuinka se saa luonnon kauniiksi, raikkaaksi. Ajatukseni pyörähtävät sinuun, tuo tuttuakin tutumpi hymy piirtyy kasvoilleni. Myös aurinko paistaa, olisitpa näkemässä, sanoisit että tämä on kuin me, sadetta ja auringonpaistetta,  molemmat kauniita,  erilaisia,

 ja täydentävät toisiaan.


Ajatukseni keskeyttää pehmeät huulet omillani, tuttu tuoksu, ja syksyisen ruskeat, kujeilevat silmät.
- Tämähän on kuin me, sanot sulkien silmäsi.

Suutelen sinua,  sydämeni leijailee kevyiden lehtien joukossa.

Olen sittenkin jo tavoittanut unelmani,

sinut.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 17:36:08 kirjoittanut Scarlett »
Ficcien listaus
Avatar by Brianna

Tuulevi-Hillevi

  • viimeinen lohikäärme
  • ***
  • Viestejä: 385
  • Anna mun elää mun omassa legomaailmassa.
Vs: Sadetta ja auringonpaistetta
« Vastaus #1 : 18.09.2010 17:33:58 »
Kaunis. Rakastan syksyä myös (kuten kaikkia muitakin vuodenaikoja mutta se ei nyt kuulu tähän, huspois) ja tämä oli niin sitä. Pidin siitä miten leikit riveillä. Kuvailu oli osin kliseistä, ja jos fic olisi ollut pitempi, se olisi ollut hieman tylsä, mutta tämä mittaisena oikein muikea, helppolukuinen ja nätti. Hermione tosiaan sopii syksyiseen auringonpaisteeseen, lämpimän ruskea kun on, ja Dracoa kuvaa hyvin syksyinen sade. Mukavaa, oikein. Ja lause, jonka lainasit alkutietoihin, oli paras koko tekstissä, tietenkin lopun kanssa. Kiitos tästä.

millann

  • Neiti Salaperäisyys
  • ***
  • Viestejä: 98
  • My paper heart will bleed
Vs: Sadetta ja auringonpaistetta
« Vastaus #2 : 18.09.2010 17:42:02 »
Tuulevi-Hillevi:
yeyeyeee, onnistuin riveilyssä! Ja kuvauksen kliseisyyden tiedän, se oli puolivahingollista :D
Ihanaa että pidit, ja tuo lause Summaryssä on lempparini taasko valitsen niitä omista ficeistäni, tuhma minä!

millann, ja hyvää syksyn jatkoa (:
Ficcien listaus
Avatar by Brianna

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 757
  • grafiikka © Ingrid
Vs: Sadetta ja auringonpaistetta
« Vastaus #3 : 18.09.2010 18:24:06 »
Olin lähestulkoon jo unohtanut, että annoin sinulle nuo sanat, mutta hyvä kun tulit vetäisemään hihasta naamakirjassa niin, että älysin tännekin sitten lopulta katselemaan tuotosta; tuotosta, joka valloitti minut hempeällä ja ihanaisella syksyisellä kielellään.

Dramione ei tosiaankaan kuulu lempiparituksiini, voisinpa sanoa, että täysin päinvastainen vaikutus tällä het-parituksella on minuun (taidat tietääkin sen kyllä varsin hyvin :D), mutta en näkisi estettä inhokkiparituksen kohdalla, kunhan juoni ja kirjoitusasu on miellyttävää. Tässä se oli. Tässä se kukoisti. Kuinka paremmin voisin sanoa, että teit inhokkiparituksesta jopa erittäin viihtyisää luettavaa?

Summarysi taisi tosiaan olla se paras kohta ficistä, mutta myös tämä virke oli niin kaunis, että minun oli aivan pakko lainailla se;
Lainaus
Jatkan kulkuani, takanani painaumat hiekassa, jotka kertovat olemassaolostani.

Pieni huomautus vain, että tuohon isommalla fontilla olevaan otsikkoosi viestissäsi (ei yhtään epäselvemmin sanottu?) on tainnut tipahtaa pieni ylimääräinen A-kirjain. ;)

Kiitoksia kovasti tästä erittäin mukavasta syksyisestä ficceröisestä!
I threw my hands in the air and said:
Show me something

He said: ”If you dare, come a little closer

millann

  • Neiti Salaperäisyys
  • ***
  • Viestejä: 98
  • My paper heart will bleed
Vs: Sadetta ja auringonpaistetta
« Vastaus #4 : 18.09.2010 18:31:01 »
Claire:
muruseni, olen erittäin kiitollinen että kommentoit, vaikka tämä ei ole mikään lemppariparituksesi..  ::) ja kiitän noista sanoista, ne ovat kauniit, kommentistasi
Oho, tuolla todellaki on ylimääräinen A, hupsiiiis.. :D

millann
Ficcien listaus
Avatar by Brianna

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Sadetta ja auringonpaistetta
« Vastaus #5 : 18.09.2010 20:51:16 »
Tämä oli ihana, vaikka nykyään en kauheasti Dramionesta tykkäää. Kuitenkin hyvin kirjoitettu ja sillee:)


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

millann

  • Neiti Salaperäisyys
  • ***
  • Viestejä: 98
  • My paper heart will bleed
Vs: Sadetta ja auringonpaistetta
« Vastaus #6 : 18.09.2010 21:01:39 »
HarryPotterFan4Ever:
Juu, ei Dramione ollut minunkaan lemppari, mutta sitten eksyin lukemaan ficicn nimeltä Sen pojan sydän ei ollutkaan kiveä tai jonku sinne päin, ja sitten se on ollu top3 paritus :-D
Ja kiva kun pidit ja vaivauduit kommentoimaan, tykkään tykkään tykkään.
Ficcien listaus
Avatar by Brianna

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Sadetta ja auringonpaistetta
« Vastaus #7 : 19.09.2010 18:44:04 »
Tämä oli tosi kaunis ja pieni tarina, joka toi jotenkin ihanan piristyksen tähän päivään. Dramione kuuluu omiin lemppariparituksiin, joten oli pakko tulla vilkaisemaan millaista tekstiä oli heidän elämästään kehitelty.

Kaikki tässä oli jotenkin suloista, pientä ja viatonta, jotain tosi kaunista. Syksy toi tarinaan oman pienen säväyksensä ja se toimi kauniisti.

Lotazi kiittää ^^

Iraaa

  • ***
  • Viestejä: 56
  • Would you be my Draco Malfoy
Vs: Sadetta ja auringonpaistetta
« Vastaus #8 : 20.09.2010 22:11:45 »
Tämä oli kyllä todella ihana <3 rakastuin :)
Weasley Twins <3
Draco Malfoy <3

millann

  • Neiti Salaperäisyys
  • ***
  • Viestejä: 98
  • My paper heart will bleed
Vs: Sadetta ja auringonpaistetta
« Vastaus #9 : 21.09.2010 20:52:14 »
Lotazi:
Mukavaa että päiväsi piristyi ja tykkäilit (:

Iraaa:
Kiitos :3
Ficcien listaus
Avatar by Brianna