Kirjoittaja Aihe: Yö // K11 [Fred/Lee, romance/fluffy, one-shot]  (Luettu 2226 kertaa)

Aiqsu

  • bubble
  • ***
  • Viestejä: 436
Nimi: Yö
Kirjoittaja: Aiqsu
Tyylilaji: Romance, fluffy
Paritukset: Fred Weasley/Lee Jordan
Ikäsuositus: K11
Vastuuvapautus: Rowlingin hahmoja ovat, kiitokset hänelle
Lukijalle: Osallistuu perspektiiviä parittamiseen- ja Weasleyn perhepotretti – haasteisiin.

”Onko täällä joku?” kuului hiljainen kuiskaus pimeän keittiön ovelta.

”Lee?” pojan ääni vastasi jostakin läheltä jääkaappia.

”Fred?” Lee sanoi puhuen edelleen kuiskaten, ja sytytti taikasauvansa päähän valon.

”Mistä sinä tiesit että se olin minä, eikä George?” Fred kuiskasi hymynkare huulillaan.

”Kyllä minä sinun äänesi tunnistan”, Lee mutisi ja käänsi katseensa poispäin. Hänen poskensa hehkuivat punaisena.

Fred naurahti itsekseen. Tästä voisi tulla vielä mielenkiintoista.

”No, mitä sinä teet hereillä?” Fred kysyi viattomasti ja käveli hieman lähemmän Leetä vain heikosti valaistussa keittiössä. Tilanne oli erikoinen, sillä kumpikaan pojista ei ollut erityisen ujostelevaa sorttia.

”En saanut unta. Se teidän paha henki ulisee kuin viimeistä päivää”, Lee totesi, ja hänen sydämensä hakkasi hänen rinnassaan kuin ompelukone. Fred oli tullut hänen viereensä pöydänkulmalle istumaan.

”Niin.. Minä olen onneksi tottunut siihen”, Fred hymyili.

”Mitä sinä sitten teet valveilla?” Lee tiedusteli kulmat koholla saatuaan osan itsevarmuudestaan takaisin.

”En tiedä.. Tuli vain tunne, että minulla saattaisi olla parempaakin tekemistä kuin nukkuminen.”

”Hmm. Ja mitäköhän se mahtaisi olla?” Lee kysyi, eivätkä hänen kasvonsa paljastaneet mitään hänen sisällään tapahtuvasta kiehunnasta.

”Ehkä...” Fred kuiskasi hermostuneen näköisenä. ”Voisin tehdä näin.”

Hän kumartui lähemmäs Leetä, ja Lee pysyi täysin paikallaan. Aikoiko Fred todellakin suudella häntä? Siltä vaikutti. Toinen oli jo hyvin lähellä. Niin lähellä, että hänen punaiset hiuksensa melkein koskettivat Leen otsaa...

”Aaaaaaargh! Lopetalopetalopeta!” Lee karjui kun Fred yhtäkkiä alkoikin kutittaa häntä. Olisihan se pitänyt arvata.

Lee kiemurteli Fredin käsien kutittaessa häntä joka paikasta. Hän yritti pelastautua heittäytymällä lattialle, mutta naurava Fred seurasi häntä. Lopulta pojat päätyivät makaamaan vierekkäin lattialle.

Fred käänsi katseensa Leehen. ”Sinä luulit että suutelen sinua, etkö luullutkin?

”Turpa kiinni, ääliö”, Lee älähti mutta nauroi. Onneksi taikasauva oli sammunut, eikä Fred voinut nähdä hänen punastuneen jälleen.

”Luulit sinä.”

”Enkä.”

”Varmasti luulit.”

”Joku luulee nyt itsestään vähän liikoja.”

”Sinä halusit että suutelen sinua.”

Hetkeen Lee ei osannut vastata. Sitten hän keräsi kaiken rohkeutensa ja sanoi: ”Mitä jos halusinkin?”

Oli pimeää, joten Lee ei voinut nähdä Fredin ilmettä. Pimeän turvin Fred virnisti riemuissaan mutta ei antanut äänensä paljastaa sitä.

”Mitä sitten? No...” Fred lähti kumartumaan Leetä kohti.

”Hei, minä en mene tuohon enää!” Lee huudahti ja kavahti taaksepäin.

”Minä en olisi kutittanut!” Fred huudahti muka loukkaantuneena.

”Ja senhän minä uskon.”

”Olisi syytä uskoa.”

”Jos uskoisin sen, minun pitäisi uskoa myös se, että aioit suudella minua.”

”Kuka nyt on ääliö? Turpa kiinni, tai minä..”

Fred ei saanut lausettaan loppuun, kun Lee painoi yhtäkkiä huulensa hänen huulilleen. Suudelma oli lämmin ja suloinen.

Valo napsahti päälle. Pojat kapsahtivat kauemmas toisistaan.

”Mitä Merlinin nimessä te oikein meluatte täällä? Ihmiset yrittävät nukkua”, silmiään hierova Percy ärähti tullessaan keittiöön. Hän jäi toljottamaan lattialla istuvia poikia, jotka olivat molemmat punastuneet raivokkaasti. ”Niin, MITÄ te oikein teette?”

”Ei mitään”, pojat huudahtivat kuorossa ja pomppasivat pystyyn. ”Öitä!” Fred huusi Percylle vielä juostessaan yläkertaan. Takaisin omaan huoneeseen päästyään pojat purskahtivat nauruun. Sitten Lee suuteli Frediä uudelleen, tällä kertaa ilman keskeytyksiä.

« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 00:46:21 kirjoittanut niiina »

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 356
  • Lunnikuningatar
Vs: Yö // K11
« Vastaus #1 : 16.09.2010 11:07:32 »
Hehaww.

Tämä oli kyllä söpö sanan täsmällisimmässä merkityksessä. Paritus herätti huomioni ja onneksi satuin lukemaan tämän, koska kyllähän tämmöinen fic pakostakin hymyilyttää ja hyräilyttää. Lee/Fred on luonteva paritus, he kun kuitenkin viettävät niin paljon aikaa yhdessä ja ovat monessa asiassa niin samanlaisia, vaikka Lee onkin ilmeisesti vähän rauhallisempi kuin rasavillit kaksoset.

Ylipäätään juonenkehityskin oli söpöä aina alusta tuohon suudelmaan ja sitten Percyyn ja loppuun. Kutittaminen tuntui sellaiselta metkulta, joka sopi hyvin Fredille.

Vähän kiinnittäisin huomiota noiden kappaleiden lyhyyteen. Tekstiä, jossa on entteriä aina parin lauseen välein, on vähän raskasta lukea. Näin lyhyessä ficissä se vielä toimi, mutta kokeile silti kirjoittaa myös pidempiä kappaleita, ettet jämähdä vain yhteen rakennemuotoon. :)

Joka tapauksessa, suloinen hassu pieni fic, kiitos.


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

draconair

  • ***
  • Viestejä: 34
  • Draco♥
Vs: Yö // K11
« Vastaus #2 : 27.09.2010 20:01:58 »
Ihana ♥ :----)

En voi muuta sanoa. !!  :-*
'He koskettivat toisiaan.
He hyväilivät toisiaan.
He siirtyivät toisiinsa kiinni.
Katedraalin holvikaarten alla, nurkkauksessa.
Ystävyys, läheisyys, poikarakkaus.
Poikarakkaus, yhteen kietoutuneet.'

Snouk

  • ***
  • Viestejä: 1 998
Vs: Yö // K11
« Vastaus #3 : 21.11.2010 21:17:30 »
Tämä ficci vei mun haastetopastabongaamis -neitsyyteni. :((( Ja suruhymiö on vain lavaste. Toisin sanoen tykkäsin ihan pirusti, eikä kaduta yhtään, että menin avaamaan linkin haastetopikin kautta. Fikki oli periaatteessa muutenkin todella erilainen kuin millaisia yleensä luen. Tavallisimmin ikäraja on vähintään sen K-15 ja harvemmin osuu luettavaksi mielestäni kommentoitava HP- fikki, ihan siitä syystä, että olen aika kyllästynyt ko fandomiin. Tämä teki kuitenkin suuren poikkeuksen, oli oikein onnistunut matalasta ikärajasta ja fandomista huolimatta. (((:

Weasleyn kaksoset ovat niin sympaattisia hahmoja kuin olla ja voi, ja parempi tietenkin, kun ne ovat edes jokseenkin erikseen. Esimerkiksi en kestä, kun niitä kahta paritetaan keskenään, suoranaisen julmaa. : DD Lee on kuitenkin suloisista suloisin hahmo, yhdistettynä jompaan kumpaan kaksospoikaan = nams. Fikki oli omalla herkällä tavallaan juuri niin suloinen ja herkkä, etten edes kaivannut mitään sen suurempaa. Ainoastaan nimi vähä hämäsi, jos ei ajattele ikärajaa siitä saa vähän härskimmän vaikutelman, kun kyseessä on parituksellinen ficci. Kuitenkin se sopi tähän juuri niin randomina sanana kuin onkin, kuvaten vain pientä hetkeä aikajaksosta. Loppu oli huvittava, toisaalta olisi tehnyt mieli saada tietää, tajusiko Percy poikien puuhat vai ei, mutta oneshot sallii arvailun varaan jättämisen. Kiitos tästä ja onneksi olkoon siitä, että vaivauduin kommentoimaan. x D
"Whenever I'm sad, I just stop being sad and be awesome instead!"
-Barney Stinson

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Yö // K11
« Vastaus #4 : 27.11.2010 18:51:52 »
Aww

Aivan täydellistä. Tykkäsin kovasti ja kuvailua oli juuri sopivamäärä tämän mittäiseen ficcii ;) Percy oli kyllä nii percymäinen kuin kukaan voi olla ;) Mut eka ootin Rouva Weasleyn tulevan mutta voi se näköjää Percykin tulla keittiöön.

Kiittäen -Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Pähkinäinen

  • Viuluholisti
  • ***
  • Viestejä: 319
  • Puu © SuklaaKissa
Vs: Yö // K11
« Vastaus #5 : 29.11.2010 20:13:35 »
Suloinen! < 3 En millään uskonut että Fred/Lee -paritus voisi olla hyvä, mutta luin kumminkin, kun oli tylsää, ja totesin että tämähän on hyvä!

Hihii, menen tästä etsimään lisää luettavaa...
Elämän ajattelu tekee itsetuhoiseksi.
Älä siis ajattele, vaan kuvittele.

Listaus