Kirjoittaja Aihe: Touch me, K11, ?/? romance, drama, femme?  (Luettu 4424 kertaa)

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Touch me, K11, ?/? romance, drama, femme?
« : 26.08.2007 17:26:16 »
Title: Touch me
Author: Minää
Beta: Amca, kiitokset taas (=
Rating: K11
Genre: Romance, drama, ehkä pienoiset angstit ja humourit. Ficletti.
Pairing: ?/?, ajattelin tyttö/tyttönä

Summary: "Yritän esittää jotakin, mitä en ole ja samalla yritän estää itseäni tekemästä sitä. On vaikeaa yrittää estää itseään yrittämästä esittää sellaista mitä ei ole."

A/N: Tykkään tästä rustauksesta melko paljon. Jaksoin hioakin tätä useeseen otteeseen ja yritin tehdä vähän vähemmän sekavaa kun muista jutuista. Tätä oli suhteellisen helppoo ja kivaa kirjottaa. Hmm. Toivon et tykkäätte lukee, eipä tässä sitten muuta.
Paitsi että inspiroiduin sitten Guntherin Touch me:stä, siitä tän nimi. x)

Touch me - really[/b]
Koske minua, haluan tuntea vartalosi vasten omaani. Unelmoin sinusta vieressäni. Tämä yö on meidän, vain meidän. Nyt on sen aika.
Tahdon saada ensisuudelmani, tule lähemmäs. Kädet hikoavat, jännitys tiivistyy. Huomaan hengittäväni raskaasti niin kuin kirjoissa. Koske minuun, pidä minusta kiinni, olen vain sinun. Haluan sinut syliini, haluan sinut. Poskeni punertavat. Kohotan itsevarmasti katseeni ja vedän sinua kädestä lähemmäs.

Kuvitelmia, ei muuta.

Todellisuudessa, kun se hetki koitti, kaikki oli toista. En ollut itsevarma, vaan punasteleva ja ujo. Yritin kovasti olla pyörtymättä.

Tulet lähemmäs ja hymyilet. Naurahdat hermostukselleni ja punani syvenee. Yritän leyhyttää ilmaa kasvoilleni, mutta tuttu kuumotus täyttää pääni. Koitan hengittää syvään ja nostan jalkani syliini, että voin kiertää käteni niiden ympärille. Tunnelma on käsin kosketeltava, se on hassua kun on pimeää. Istahdat viereeni sängylle ja minä katselen sormenkynsieni kulunutta lakkaa, yritän olla mahdollisimman pieni.
Hätkähdän kun tunnen hampaasi ihoani vasten. Näykit hellästi korvalehteäni, et halua satuttaa. Nostan epäröiden käteni olkapäällesi ja silitän kömpelösti. Suljen silmäni kun tunnen vaimean hengityksesi niskassani.

Olen muuttunut hetkessä ujoksi, unelmistani on tullut totta. Pudistan päätäni hieman, haluaisin olla rohkeampi. Nostat kätesi hartioilleni ja painat hieman, jolloin huomaan jännittäväni niitä, olen varmaan jännittänyt koko ajan. Yritän rentoutua ja laskea hartioitani alemmas, mutta siitä seuraa vain pyörryttävä heilahdus.

Katson ulos ikkunasta ja yritän ajatella jotain muuta. Yritän liian kovasti, eikä siitä seuraa mitään hyvää. Kuu loistaa taivaalla, kello on vähän yli kaksitoista. Alakerrasta kuuluu isän kuorsaus, se on varmaan taas nukahtanut valot päälle ja televisio auki.

Tunget vaivihkaa kylkeeni ja painat leukasi olkapäälleni. Jännityn taas hetkessä ja saan tehdä kaikkeni, etten hyppää pystyyn ja juokse vessaan piiloon.

A/N: Mielipiteitä?
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 22:06:07 kirjoittanut Pyry »
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

Leidi Moony

  • ***
  • Viestejä: 18
Re: Touch me, PG13, ?/? romance, drama
« Vastaus #1 : 26.08.2007 20:13:38 »
kaunis!<3 en osaa muuta sanoa...

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Re: Touch me, PG13, ?/? romance, drama, femme?
« Vastaus #2 : 08.09.2007 14:56:23 »
Kiitos Leidi Moony! Ihanaa kun joku jaksoi tätäkin kommaa, kun tää on mulle tärkee teksti =) Ymmärrän mitä meinaat tolla kauniilla nyt, ennen olin sillai wtf kaunis o.O Onhan tää sillai kauniskaunis. Mä kuvailisin herkullinen =D Tietty on niitäkin jotka inhoo tätä, luulen ainakin niin?

Haukkujakin otetaan vastaan. Jos luit, laittaisitko kommenttia? Tykkäsit vai et, haluisin tietää. *anoo*
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 706
Re: Touch me, PG13, ?/? romance, drama, femme?
« Vastaus #3 : 25.09.2007 20:34:30 »
Tää oli kaunis. Ei oikeestaan tapahtunut paljonkaan, mutta silti tapahtu. Silleen jännästi xD En osaa selittää. Huoh, eipä taida järkevästä kommentoinnista tulla tänään(kään) mitään. Mutta tykkäsin ^^
I've got blisters on my fingers!