Kirjoittaja Aihe: Valkoinen virhe | S, angst/romance, one-shot  (Luettu 1763 kertaa)

Angelika

  • Vieras
Valkoinen virhe | S, angst/romance, one-shot
« : 29.08.2010 21:49:42 »
Ficin nimi: Valkoinen virhe
Kirjoittaja: Angelika
Tyylilaji/Genre: angst, romance
Ikäraja: S
Summary: Et tehnyt mitään väärää, et vain ollut hän.

A/N: Tää on eka teksti, jonka oon koskaan julkaissut missään, joten vaikkette pitäisi, älkää tappako.
Lyhytkin tästä tuli, ei yltänyt aivan triplaraapaleen mittoihin, eikä tätä mitenkään saanut kutistettua tuplaraapaleeksi.
Sain vaan yhtenä päivänä jostain puun takaa inspiksen kirjoittaa tämän, kaikki kommentit lämpimästi tervetulleita.  


Tuijotan kirsikankukkia, joiden helmeilevä, valkea väri saa minut tuntemaan kateutta. En ole valkoinen, en enää.
Hän varasti valkoisen minulta – teki sen samalla kun valloitti sydämeni. Voitonmerkikseen hän riisti minulta puhtauden ja minusta tuli likainen, likainen pettäjä.

Rakastan häntä, en sinua, miten sen voi kertoa? Sinä et tee mitään väärin, hymyilet, lohdutat, olet täydellinen. Miksi en voi keskittyä sinuun,
miksi näen hänen kasvonsa sinun kasvojesi tilalla? Haluaisin kitkeä hänet kuin rikkaruohon, pois mielestäni, sydämestäni, pois elämästäni.
 En voi, hän on minulle tärkeä, tärkeämpi kuin sinä.

Odotan sinua, haluan kertoa, kuinka paha olen. Haluan, että vihaat minua, syljet syytökset päälleni, mutta tiedän, ettet tee sitä.
Olet liian kiltti, kunnollinen.

Näen sinun tulevan, näytät yhtä hyvältä kuin aina, mutta et saa sydäntäni tykyttämään, et saa käsiäni tärisemään.
Hymyilet minulle lempeää hymyäsi ja tiedostan yhtä selvästi kuin aina ennenkin, että teen virheen – se virhe vain on pakollinen.

Kerron sinulle totuuden, hymysi kuolee pois epävarmana. Tunnen sääliä – en rakkautta – sinua kohtaan. Tahdot tietää lisää hänestä.
 Sanon, että hänellä ei ole väliä – valehtelen. Sanon, että ajauduin hänen luokseen, koska suhteemme ei toiminut – se ei toiminut,
mutta uskon, että olisin valinnut silti hänet. Yksinäinen kyynel vierähtää poskellesi, haluaisin halata sinua, sanoa, että välitän sinusta.
Sinä et suutu, se koskee pahiten.

 Hyvästi, se on loppu, mitä haluat minun sanovan? Et varmaan itsekään tiedä, minä en tiedä, kukaan ei tiedä.
Seisot paikoillasi, kysyt, miksi kävi näin.
  
Et tehnyt mitään väärää, et vain ollut hän.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 19:41:00 kirjoittanut flawless »

elendir

  • haaveilija
  • ***
  • Viestejä: 139
  • oi jos silmät saisin kaltaisensa...
Vs: Valkoinen virhe
« Vastaus #1 : 29.08.2010 22:00:17 »
Kaunis, ihana ja surullinen. Ensimmäiset kolme sanaa, jotka tuli mieleen.
Mielessäni näin kaksi naista ja yhden miehen, mutta vasta lopussa tajusin, ettei missään sanottu henkilöiden sukupuolia. Se oli oikeastaan hyvä. Tämä on hyvin pelkistettyä tekstiä -vain tunteet on kuvattu- mutta silti kaiken näkee kuin silmiensä edessä ja tuskan voi tuntea itsekin.
Yritän kovasti loytää jotain moitittavaa, mutta ei tuolta tunnu löytyvän edes yhtä kirjoitusvirhettä.

Vaikka mikään ei ole täydellistä, tämä on jo todella lähellä.
Jos leijuminen johtuu ilosta, tuleeko painovoimattomassa tilassa onnelliseksi? Tasan ei mene nallekarkit!

Angelika

  • Vieras
Vs: Valkoinen virhe
« Vastaus #2 : 29.08.2010 22:32:20 »
Kiitos paljon kommentistasi elendir! Ihana kuulla, että joku tykkäsi lukeakin tätä, koska minä itse pidin tämän kirjoittamisesta aivan hirvittävästi. Itse en tosiaan uhrannut henkilöiden sukupuolille paljonkaan ajatuksia, mutta ihan vapaastihan tuon voi kuvitella miten päin haluaa. Joka tapauksessa, olen todella kiitollinen kommentista :)

Angelika

  • Vieras
Vs: Valkoinen virhe
« Vastaus #3 : 30.08.2010 17:41:22 »
Kiitän paljon kommentistasi Tom^^! Olen iloinen, että tämä mininovellini erottui massasta :)
Avani on muuten Lady Dynamiten käsialaa, oli vaikea valita tämä niiden kaikkien ihanuuksien keskeltä.