Kirjoittaja Aihe: I trust you K-11 Prologi 4.4. Charlie/Ofc, Potter Nano -10  (Luettu 1432 kertaa)

Kaeru

  • Vieras
Nimi: I trust you
Kirjoittaja: Kaeru
Tyylilaji: Romance, Adventure
Paritus: Charlie/Ofc, muita saattaa esiintyä sivussa
Ikäraja: K-11, saattaa nousta
Yhteenveto: Charlie Weasleyn seitsemäsvuosi on juuri loppunut ja hän joutuu hyvästelemään Tylypahkan muiden vuosiluokkalaistensa kanssa. Muiden viettäessä kesälomaaa Charlie, ja hänen ystävänsä Marie Wright kuitenkin joutuvat täyttämään kasapäin papereita päästäkseen Romaniaan.
Vastuunvapaus: Harry Potter kuuluu J.K. Rowlingille, enkä omista sitä, vaikka kuinka haluaisin. Kaikki mitä et tunnista Rowlingin omaksi on minun. MINUN.
Varoitukset: Eipä ole mitään, jos ei lasketa pusuja ja palovammoja.
A/N: Mietin NaNon aihetta, ja sitä että osallistunko, aika pitkään ja tässä on sitten tulos. Minulla on pyörinyt jo jonkin aikaa päässä ideä kirjoittaa Charlie Weasleystä ja tämänkin ficin aloitin monesti uudelleen.

 Prologi

 Joukko nuoria aikuisia seisoi jutellen rennosti laiturilla 9 ja ¾. Heidän viimeinen vuotensa Tylypahkan noitien ja velhojen koulussa oli juuri loppunut. Kaikki olivat toki iloisia, mutta samaan aikaan myös hieman haikeita. Tylypahka oli kuitenkin yhdistänyt heitä kaikkia jo seitsemän vuoden ajan. Nuoremmat oppilaat ja aikuiset olivat jo suurimmaksi osaksi kadonneet asemalta, mukaan lukien tämän joukkion vanhemmat. Kaikki heistä kuitenkin pääsivät omin avuin koteihinsa, eikä vanhempien olisi ollut järkeä jäädä odottelemaan, sillä suurin osa suuntaisi vielä Viistokujalle juhlimaan valmistumistaan.
 Joukossa oli väkeä jokaisesta, Luihuisia lukuun ottamatta, tuvasta. Moni heistä tulisi lähtemään ulkomaille, tai kauemmaksi jatkamaan opiskelujaan.
 ’’Marie, oletko vieläkään päättänyt mitä ajattelit alkaa tekemään?’’ vaaleahiuksinen miehen alku kysyi vieressään seisovalta tytöltä.
 Skye Davis oli Korpinkynnen tuvasta ja Marie Wrightin ohella toinen edellisen vuoden johtajaoppilaista.
 ’’Ehkä, tavallaan. Lähden luultavasti Charlien kanssa Romaniaan’’, Marie sanoi hymyillen punahiuksiselle ystävälleen, Charlie Weasleylle. ’’Entä itse?’’
 ’’Ministeriöön. Taikalainvalvonnan osastolle, jos siis saan paikan’’, Skye sanoi.
 ’’Teillä onkin hyvä, mokomat älyköt. Tehän pääsisitte vaikka ja minne’’, tällä hetkellä violettihiuksinen Nymphadora Tonks sanoi happamana.
 ’’Älä nyt Dora. Kyllä sinä auroriksi pääset’’, Kate sanoi hymyillen leveästi. ’’Eri asia, että voinko minä päästää pikku Marieta Romaniaan Charlien kanssa.’’
 ’’Pikku Marieta? Luuletko olevasi äitini?’’ Marie sanoi leikkisesti ystävälleen.
 ’’En, mutta että kahden Charlien kanssa Romaniassa? Siitähän voi päätellä vaikka mitä’’, Kate sanoi virnistellen ja saaden pari oppilasta naurahtamaan.
 ’’Jospa te jättäisitte nuo puheet siihen asti, että minä en ole kuuntelemassa’’, Charlie sanoi rauhallisena.
 ’’Kuka muuten on lähdössä Viistokujalle?’’ eräs Puuskupuhissa ollut poika, Tom Scott kysyi, ennen kun Kate ehti päästä vauhtiin.
 ’’Minä en pääse’’, Matt sanoi hieman pahoitellen.
 ’’Sama täällä’’, Cathy sanoi.
 ’’Mitä?! Miksi et?’’ Kate kysyi ystävältään, joka tyytyi kohauttamaan olkiaan.
 Mattin ja Cathyn lisäksi pari muuta joutui jäämään pois Viistokujalta, mutta muuten kaikki olivat lähdössä mukaan, tosin ne, joilla ei ollut sisaruksia Tylypahkassa joutuisivat käymään kotona viemässä arkkunsa.


« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 14:34:39 kirjoittanut niiina »

leofurioso

  • ***
  • Viestejä: 1 097
  • Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
    • Versova_matkalaukku
Alku vaikutti mielenkiintoiselta eikä vähiten sen takia, että kyseessä yksi parhaista Weasleysta (siis minun mielestäni). Sen lisäksi tämä alku sai kyllä mielen odottamaan lisää ja jatkoa siis toivoisin, jos tähän sitä joskus on tuleva. Sen lisäksi kyllä pidin hahmoista paljon ja mielestäni ihan hyvä, että perehdytty vähän ehkä harvemmin ficeissä törmättyihin henkilöihin noin päähenkilön osalta. En oikein osaa sanoa muuta kuin, että kieli oli mielestäni sujuvaa ja alkutiedotkin mielestäni erittäin hienosti ilmoitettu, joten jään odottamaan isolla mielenkiinnolla jatkoa.
- Fire 8)
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

Wenni

  • Vieras
Kuulostaa mielenkiintoiselta ja olen todella utelias lukemaan jatkoa jos tätä vielä jatkat :)

~ Wenni