Kirjoittaja Aihe: Hubbabubba. (H/D K-11) Epilogi  (Luettu 10389 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Re: Hubbabubba. (H/D PG-13) valmis
« Vastaus #20 : 31.10.2007 18:16:24 »
Tämä oli minusta aika hyvä tarina, mutta olisin ehkä pitänyt enemmän, jos tuon viimeisen osan olisi jakanut vaikka kahteen. Kun minusta tuossa viimeisessä tapahtui liian paljon liian nopeasti.
Muutoin siis pidin tarinasta ja toivon, että sen epilogin jaksat kirjoittaa!  :)
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

coward

  • ***
  • Viestejä: 80
Re: Hubbabubba. (H/D PG-13) valmis
« Vastaus #21 : 03.11.2007 21:11:30 »
voi kun söpöääää.. ^-^
pidin, vaikka luku tuntuikin todella lyhyeltä.
virheitä en löytänyt, enkä pahemmin etsinytkään, mutta jatkoa odotan innolla. (:
kiitos ja kumarrus.
H/D <3

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Re: Hubbabubba. (H/D PG-13) valmis
« Vastaus #22 : 08.11.2007 20:15:37 »
sierra Kiitos kommentista, mutta se ei oikeasti ollut nopeasti kirjoitettu :D
Winga Kiitos kommentista ja oishan se tottakai voinu olla kahessa osassa ^^
coward Kiitoooos

Epilogi

Oli joulu. Harryn onnellisin joulu ikinä. Hän ja Draco olivat olleet salaa yhdessä
jonkin aikaa ilman mitään häiriöitä. Tällä hetkellä Harry kuitenkin availi lahjoja
Ronin ja Hermionen kanssa oleskeluhuoneessa kun kyseinen blondi oli jäänyt
nukkumaan. Hän oli saanut avattua niistä jo suuren osan, johon sisältyi kolmet
sukat, hammasharja, kirjoja, makeisia ja leivoksia, villapaita ja paljon muuta.

"Hei, minun paitani on tällä kertaa sininen!" Ron huudahti rikkoen hiljaisuuden, johon
oli kuulunut vain paperin rapinaa. Harry ja Hermione vain hymähtivät. Ron vaikutti
hetken närkästyneeltä, mutta piristyi heti kun löysi paketistaan valtavan kasan
Bertie Bottin joka maun rakeita.

Kuului ovenkolahdus. Kolmikko kääntyi katsomaan, tuliko joku sisään käytäviltä tai
makuusaleista. Se oli kuitenkin vain Draco, joka haukotteli makeasti ja oli erittäin
rähjääntyneen näköinen. Hän kuitenkin hoipersi alas ja raahasi vain yhtä pakettia
mukanaan. Hän oli ilmeisesti aikeissa antaa sen jollekin, ja oli jo avannut omat
lahjansa ylhäällä. Kaikki huoneessa kääntyivät katsomaan kun Draco saavutti
rappusten alapään. Hänen läsnäoloonsa ei oiken vieläkään ollut totuttu. Hän vain katsoi
muita murhaavasti ja kaikki palasivat samassa omiin puuhiinsa. Dracon silmät osuivat
Harryyn, ja hänen ilmeensä muuttui hetkessä ilkikuriseksi. Harry säikähti tätä ensin ja
totesi sen jälkeen että blondi käveli suoraan häntä kohti. Kun Draco saavutti
kohteensa, hän istui pokkana suoraan Harryn syliin. Nyt ainakin kaikki
katsoivat. Oikein töllistelivät.

"Ööh. Draco, mitä sinä teet?" Harry äimisteli.
"No eikös sen pitäisi olla selvä asia?" Draco vinoili takaisin.
Tähän Harry ei vastannut mitään, huomasi vain asioitten kulun ja liittyi leikkiin mukaan.
Hän kiersi kätensä Dracon lantion ympärille ja halasi tätä painaen poskensa toisen selkää
vasten ja sulki silmänsä. Näin hän ei nähnyt toisten ilmeitä.

"Ööö", kuului Ronin ääni.
Hermione yskäisi ja muut olivat hiljaa. Harry virnisti Dracon selkää vasten ja rutisti tätä tiukemmin.
"Mitä nyt Weasley?" Draco kysyi.
"Mitä te teette?" Hermione tunki väliin.
"Harry, minä haluan kertoa sen nyt. Meillä on muutenkin mennyt niin hyvin, en halua
salata tätä enää", Draco kuiskasi Harrylle, ja Harry vain hymähti hyväksyvästi.
"Eli siis, kaikki luultavasti tietävät mitä tapahtui viime kuussa? Hyvä. Luciuksen
tappion jälkeen aivoni siirtyivät jonkinlaiseen koomaan ja sain päähäni suudella
pelastajaani, niin kuin jossain sadussa, ja siitä lähtien olemme seurustelleet", Draco sanoi. "Ja
teidän on turha puhua siitä, koska se on minun ja Harryn välinen asia", hän
lopetti. Nyt molemmat istuivat sohvalla odottaen jonkun sanovan jotain, mutta ei.
Huoneessa vallitsi kiusallinen hiljaisuus. Nyt Harry viimein avasi silmänsä, ja näki
Ronin ilmeen, joka näytti mahdottomalta vääntää kasvoilleen. Hermione
katsoi heitä kurtistaen kulmiaan ja muut vain tuijottivat.
Hiljaisuus jatkui vielä hetken. Harry sai tarpeekseen ja käänsi Dracon istumaan
hajareisin Harryn syliin niin että heidän kasvonsa kohtasivat. Harry kietoi kätensä
tälläkertaa Dracon niskan taakse ja veti tämän pään hitaasti omaansa kohden. Pari
päätä kääntyi pois katsomasta mitä seuraavaksi tapahtui, joka oli kylläkin kaunein
näky siinä huoneessa vähään aikaan.

Heidän huulensa vain koskettivat toisiaan ilman mitään liikettä, mutta sekin jo sai
molempien päät sekaisin. Hetken kuluttua kosketus muuttui kunnon suudelmaksi ja
siitä se eteni siihen, että he potkivat Ronin pois sohvalta ja makasivat siinä itse
päällekkäin.

Oleskeluhuone oli tyhjentynyt kun lahjat olivat avattu, ja ihmiset olivat ilmeisesti
lähteneet levittämään juorua. Harry virnisti ajatukselle mitä muut, etenkin
luihuiset ajattelisivat. Nyt hän kuitenkin käpertyi syvemmin Dracon kainaloon.

"Harry muuten, minulla on sinulle joululahja", Draco sanoi ja nousi nopeasti
istumaan. Harry huomasi ettei liike ollut hyväksi, ja poikaa ilmeisesti huimasi
hetken, koska sohvalta nousussa meni omat aikansa. Dracon kuitenkin repi Harryn
istumaan ja itse meni polvilleen sohvan eteen. Hän kaivoi taskustaan valkoisen
paketin jonka antoi Harrylle. Harry avasi sen katsoen kokoajan Dracoa. Kun paketti
oli auki, hän käänsi katseensa siihen.
Se oli hopeinen sormus, johon oli kaiverrettu ulkopuolelle: "Dracon."
Harry hymyili iloisesti ja pujotti sormuksen nimettömäänsä. Sitten hän katsoi Dracon kättä,
jossa oli samanlainen sormus. Siinä oli vain eri teksti. Harry nauroi nyt ääneen ja kaappasi Dracon mukaansa,
raahasi tämän ulos oleskeluhuoneesta. Syömään, luultavasti.

***

Kun he saapuivat suureen saliin, ihan kaikki tuijottivat, mutta se ei haitannut.
***

Kadut täyttyy ihmisistä
ne ei tiedä meistä mitään
Ootat mua asemalla
Ehkä kello antaa anteeksi minulle
Juoksen loppumatkan
Sinä olet kaunis niin kuin aina


Sanot: "Tämä ilta kävellään käsi kädessä
ihmisten edessä
Älä sinä muiden katseista välitä
sillä me ollaan yhdessä
Ne ei tiedä mitään, ne ei kuulu tähän tarinaan
joka harvoille luetaan"


Kadut täyttyy äänistä
joku huutaa meidän perään
Olet meistä vahvempi
kanssasi en pelkää kaupungin pimeää
Ihmisjoukon kohdalla
pidät kiinni kovempaa
ja pelkoni katoaa


Sillä tämä ilta kävellään käsi kädessä
ihmisten edessä
Älä sinä muiden katseista välitä
sillä me ollaan yhdessä
Ne ei tiedä mitään, ne ei kuulu tähän tarinaan
joka harvoille luetaan
(Jenni Vartiainen - ihmisten edessä)

A/N: Sori Emma mut halusin tän tänne nopeesti :D heti ku ilmestyt onlineen ni saat betata tän :P Sori tällanen epämääränen sotku :D ja uus (toivottavasti parempi) ficci on jo alkanu kehittyyn Fairytale gone bad blop :D nyt toi meticulous betas tänkin :D
« Viimeksi muokattu: 17.11.2007 11:46:22 kirjoittanut avada »

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Re: Hubbabubba. (H/D PG-13) Epilogi
« Vastaus #23 : 08.11.2007 20:29:45 »
:D
...
 :D
viimein sain luettua (laiska mä)
Ja tykkäsin  :D  tietysti tykkäsin, tykkäsin, tykkäsin!

Lainaus
"Ne ovat joulupukin, jota ei ole olemassa, apureita", Hermione sanoi.

....*reps* Voi Hermione raukkaa  :D
Pidän tästä tuudella paljon. Rakentavat palautteet minä heitän kuuseen, minulta ei sellaisia saa, kun en jaksa virheitä etsiä :D
HYVÄÄ JOULUA! : D

coward

  • ***
  • Viestejä: 80
Re: Hubbabubba. (H/D PG-13) Epilogi
« Vastaus #24 : 10.11.2007 19:56:07 »
tämä  kyllä kiva. (:
en oikein nyt osaa sanoa mitään. kiitos kauniista parituksesta. ^^
H/D <3

juliet

  • ***
  • Viestejä: 41
Re: Hubbabubba. (H/D PG-13) Epilogi
« Vastaus #25 : 11.11.2007 23:09:17 »
Ihana tääkin <3
Rakastuin tän tarinan Harryyn ja Dracoon, ne oli vaan ni sellasia että että :)
Awwwww
ps. rakentava hukkui.
Kiitos kun kirjotit tän <3
You're my intoxicating Romeo
And I'm your dying Juliet

emmöö

  • ***
  • Viestejä: 85
  • jöö vinkvink
Re: Hubbabubba. (H/D PG-13) Epilogi
« Vastaus #26 : 12.11.2007 14:13:16 »
AARRRRAAAUUUUUUUUGGGHHH!!
Minä inhoan, minä inhoan, minä inhoan.. No ehkä mä jotenkin selviin korjaamalla sen epilogin sulle tänään, ja luinkin sen jo. ;D Tuun sit lyttään sut..  :o
 /emmaskapöö
Roar, roar, Gryffindor!

emmöö

  • ***
  • Viestejä: 85
  • jöö vinkvink
Re: Hubbabubba. (H/D PG-13) Epilogi
« Vastaus #27 : 17.11.2007 11:25:06 »
Doodiin. Aloitetaan nyt vaikka siitä, että et ole maininnut kunnolla että betasin tämän! >:(  Laita se siihen alkuun tai marssin teille ja tuun laittaan sen!!!!  :o
 Tämä koko ficci on ollut ihan avadan käsialaa, tai no joissakin kohdissa näkyy selvästi minun kädenjälkeni. Minulla nimittäin on ihan erilainen kirjoitustyyli, kuin Lauralla/avadalla. Minun tekstini kuvailee enemmän, siinä on toisaalta myös enemmän -krhm- tunnetta. Verrataan kiltisti niiinan tekstiin. :'D
 Joo, mun on oikeesti kauheaa ruveta kommaamaan kunnolla mitään, kun olen betannut. ^^, LÖYSIN MUUTEN VIIMEISESTÄ LUVUSTA (en siis epilogista) KAUHEAN VIRHEEN!! KORJAA SE TAI TEEN ITSARIN!!! Yh.
 HEI, SÄ KUOLET! MITÄ IHMETTÄ SÄ OIKEEN TOUHUAT, EI TOI EPILOGI OO SE KORJATTU VERSIO..! Se on Bertie Bottin joka maun rakeet, eikä Bertie Bottin Jokamaun rakeet! MÄ KORJASIN TON! Mur. Tällä kertaa kirjotetaan erikseen! Ja toi Harryn lahjalista on kirjotettu väärin, mä korjasin senkin! NYT ÄKKIÄ MESEEN NIIN AVADAAN SUT! Ainiin hups. Sulla on yheksän hirnyrkkiä. -.-' No kerpele ihan sama, avadaan sut silti. Sä kuolet mun tuskaan ja vihaan.
Et muuten kertonut et laitat ton biisin tähän. -.-'
 Äääh, mulla olisi vielä vaikka mitä sanottavaa, mut sä et ansaitse kuul- eikun siis lukea niitä. Joten,

   meticulous (<-- Kaikki kiltit katsokaahan englanti/suomi, vaikka EuroWordista...)
Roar, roar, Gryffindor!

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Re: Hubbabubba. (H/D PG-13) Epilogi
« Vastaus #28 : 17.11.2007 11:55:38 »
Hallow kiitos kiitos kiitos kommentista :D toi kohta minkä lainasit ja se luku on kirjotettu Erikan kaa ja valitettavasti ei olla kamui enää..
coward Kiitos kommentista ^^
juliet kiitos, en tiennykkään et sain hahmoista jotenki mukavat   Ittelle vaikutti etäisiltä :D
emmöö sinä olet ilkeä :D laitoin sen betatun joka eksy jotenki, tohon ja laitoin myös aika hyvin tonne alkuun et oot betannu tän.  Ha :D väitäksä et en kuvaile :D no tää oliki joku poikkeus :P yleensä on kaikki silmänräpäytyksetki mukana :D

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Re: Hubbabubba. (H/D PG-13) Epilogi
« Vastaus #29 : 29.02.2008 18:31:31 »
Ihan kiva..
Älä nyt pahastu, mutta minua häiritsi todella paljon kun teksti töksähteli todella
pahasti ainakin kakkosluvussa. Meinasin jättää lukemisen, mutta tarina oli sen
verra erilainen kuin muut, niin ajattelin lukea loppuun. Sitten sinulla oli harmittavan
paljon toistoja :// Olisit voinut välillä paikata sanan Draco vaikkapa sanoilla hän, poika,
vaaleahiuksinen poika
etc. Kuvailuja oli välillä todella vähän, mutta yleisestikatsoen ihan
sopivissa määrin. Itse tosin tungen kuvailuja joka kohtaan mihin vain mahdollista :D
Välillä tämä teksti oli vähän sekavaa, tiedätkös? Kun olit jotenkin hassusti kirjoittanut, että
sai hetken pohtia ennen kuin ymmärsi mitä olit ajanut takaa. Eihän se tietysti mitään, mutta se
sekoitti välillä todella paljon :D Mutta kyllä lukijalle täytyy aina antaa jonkin verran omaa ajattelutilaa.
Mutta kokonaisuus.. ihan kiva. ;) Kiitos tästä.
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Vs: Hubbabubba. (H/D PG-13) Epilogi
« Vastaus #30 : 16.03.2008 21:42:33 »
Awwws! Ihana<3
Voi että rakastan H/D: tä <3  ;D
Pidin kirjoitustyylistäsi, joka oli suurimmaksi osaksi hyvin sujuvaa, mutta välillä kyllä tökki hieman. Lisäksi olisit voinut tehdä ficistä ehkä hieman pidemmän koska, laisinkin viimeisessä luvussa, tapahtumat menivät jotenkin niin nopeasti js siitä sai vaikutelman, että olet kirjoittanut sen kamalassa kiireessä... :-\
Sinulla oli kuitenkin niin hyvä idea tuossa, että on harmi että kiirehdit sen kanssa...
No mutta kuitenkin todella hyvä ja mielenkiintoinen tarina!  :D
Yhtä asiaa jäin kyllä miettimään... Kun tuossa yhdessä vaiheessa Draco löysi sieltä rohkelikkotornista näkymättömyysviitan ja pergamentinpalan (oletan, että olivat kelmien kartta ja nimenomaan Harryn näkymättömyysviitta) niin en ensiksikään ymmärrä, miksi Harry jättäisi lojumaan ne oleskeluhuoneen lattialle? Ja toiseksi, missä vaiheessa ne siirtyivät takaisin, kun Harrylla ne kuitenkin oli silloin, kun se tainnutti Luccen... ??? Mietin vaan, että menikö minulta nyt jotakin ohi..?
Wanna see how hard i can fall?