Kirjoittaja Aihe: Japanilainen populaarikulttuuri  (Luettu 313936 kertaa)

Bloody Princess

  • Vieras
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #460 : 01.11.2011 13:32:06 »
Hei, tulenpas höpisemään tänne kaikkea sekavaa. Toivottavasti en offaa hirveästi tai nolaa itseäni, olen todella aloittelija cossaamisen suhteen. ::)

Eli hei moi. Minulla ei ole kokemusta cossaamisesta kuin HP-proppien suhteen enkä ole ollut ainoassakaan conissa. Ensi vuoden Animeconiin olisi tarkoitus ängetä, mikäli uskallus riittää. Olen niin huono ompelija kuin olla voi, sillä olin tyhmä ja valitsin ala-asteella käsitöiksi puutyöt, joten cossien itse tekeminen olisi hyvin kyseenalaista. Ainoa mahdollisuus on siis tuunailla valmista kamaa. Rahaa tarvittavien asusteiden sun muiden metsästämiseen ei juuri ole, olen köyhä opiskelija vailla vakituista tulonlähdettä. (Mikä angstiviesti, yrittäkää kestää. ;D) Vähänhän vielä on aikaista suunnitella, mutta parempi aloittaa ajoissa. Animeconiin miettimäni cossi olisi siis Kingdom Heartsin Xion. Kaapu olisi varmaan mahdollista värkkäillä mustasta koulukaavusta irrotettavien metallihärpäkkeiden avulla, vetoketju vain on ongelma. Toisaalta Axelin crossaaminen houkuttelisi enemmän, mutta peruukin löytäminen voisi olla The Ongelma. Ensimmäinen suunnitelmani olisi ollut Naminé, mutta se olisi ollut mielestäni ehkä vähän liiankin helppo sillä hiuksetkin on mahdollista toteuttaa omalla tukalla. Väyh. KH tuntuu kuitenkin siinä mielessä läheisimmältä että repäisen hahmon todennäköisimmin sieltä.

Niihin HP-cosseihin/crosseihin palatakseni, olen proppautunut erinäisiin tapahtumiin (en edelleenkään coneihin, vähän muunlaisiin tapahtumiin) ainakin Severus Kalkarokseksi, Harmaaksi leidiksi ja James Potteriksi, jos muutamia kotona tai kaverilla toteutettuja wannabe-yrityksiä (eikä 10-vuotissynttäreitäni joille pukeuduin itse Pottapääksi) ei lasketa. ;D Kalkaros feilasi hiusten ansiosta aika mukavasti, sillä toteutin tukan mustalla hiusspraylla. Se loppui tietysti hieman kesken ja kaverini tarjoutui paikkailemaan väriä vihreällä samanmoisella suihkeella. Tulos oli musta-vihreätukkainen Snapu. ;D Seliteltiin sitten kaikille että esitin Kalkarosta jonka päälle ilkeä oppilas oli posauttanut taikajuomakattilan ja täydestä meni.

Harmaa leidi onnistuikin sitten yllättävän hyvin, voitin propillani jopa kyseisen tapahtuman pukeutumiskilpailun. :) Asua olin suunnitellut huhtikuusta lähtien, tapahtuma oli heinäkuussa. Rahaahan siihen kului, vaatteiden, peruukin, meikin ja korujen (sekä päivänvarjon jollaista Harmaalla leidillä ei todellisuudessa ole) ansiosta, mutta oli se sen arvoistakin. ♥ James Potter oli sitten aika perussettiä, se onnistui siedettävästi ja kuulemma näytinkin Jamesilta. Pakko kyllä myöntää etten edes pidä kyseisestä hahmosta lähes minkään vertaa mutta häntä oli pakko crossata. :D

[offia?] Ovathan kaikki cosplay-videoiden kyyläämisestä pitävät finiläiset kuulleet Fighting Dreamers -cosplayryhmästä? Sen jäseniä ovat twinfools, Lazlo, Kenshiro, Mavi, Valdrein, Nova Vandorwolf ja AG, joista tunnetuimpia lienevät cosplaypiireissä laajalti arvostetut twin & Nova. He ovat sattumoisin myös kihloissa keskenään. :) Twinfoolsin Cosplayer's Wiki -sivu antaa vähän makua siitä, mitä kaikkea kyseinen porukka on cosplayannut. Joukkoon mahtuu ties mitä manga/animesarjaa, sekä kaiken kukkuraksi myös Potteria. Nova Vandorwolfin Youtube-kanava heittää silmäimme eteen muunmuassa tällaiset HP-videot: Snape's Ugly Side (Severus/Lily/James) & Love to Hate You (Harry/Draco). [/offia?]

Niin, eipä tässä oikeastaan muuta.
« Viimeksi muokattu: 17.11.2011 20:06:29 kirjoittanut Bloody Princess »

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #461 : 01.11.2011 15:16:40 »
Hihii tulempas itsekin tänne jakamaan kokemukseni :'')

Yhdessä Cosplay tapahtumassa siis olen ollut, eli animeconissa 2009. Ois mukavaa jos täältä löytyis jotain muitekin, ketkä on siellä ollut, ja kenties mut bongannut. Cossasin molempina päivinä kaverini kanssa Dracoa ja Harrya, minä olin siis Draco ja hän Harry jjnejne. Asuina meillä olu huispauskaavut, jääkiekkosuojista tehdyt säärisuojat, pinteleistä ommellut kyynersuojat, villapaidat, valkoiset housut, bootsit, jäkishanskoista tehdyt huispaushanskat ja itse tehty luuta. Asun tekeminen oli tosi raskasta, koska kuitenkin ensimmäinen cossi, eikä toi huispaus-asu ole ihan välttämättä se helpoin. Kuitenkin selvittiin kunnialla ja päästiin vielä Japanpop- lehteenki:) Kokemuksena tykkäsin kyllä Animeconista, oli hauskaa seistä kuvattavana ja myös kuvata muita. Tutustuttiin myös uusiin ihmisiin siellä niin hyvin, että joihinkin pid'n vieläkin yhteyttä.

Akustiikka tosin oli erittäin huono vuoden 2009 Animeconissa, samoin tilat olivat vähän turhan ahtaat ja ahdistavat. Muuten en löytänyt mitään valitettavaa. Se on jäänyt ainokaiseksi conikseni, mutta saa nähdä jos vielä jossain Dracona pyörin ;)
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

Garesu

  • Vieras
Vs: Anime, manga ja J-dorama || cosplay, suosikkisarjasi...
« Vastaus #462 : 01.11.2011 18:19:37 »
Hei murut, ois tosi kiva jos voisitte jeesata mua yhessä jutussa. ♥

Teen äikälle tutkielmaa aiheesta Manga - mikä ihme siinä kiinnostaa? ja haluaisin siihen muidenkin näkökulmaa kuin omaani. Eli jos oisitte ihania ja kertoisitte lyhyesti mikä teitä on alun perin kiinnostanu mangassa ja miks rakastatte sitä nykyäänkin?, niin se auttais mua ihan hirveesti. :3 En laita kenenkään nimimerkkiä tai sanoja sellaisenaan, vaan haluun enemmänkin vähän "suuntaa-antavia ohjeita" siihen, miten kirjottasin. :)

Kiitti. <3

Meepah

  • ***
  • Viestejä: 94
  • lamalapsi
Vs: Anime, manga ja J-dorama || cosplay, suosikkisarjasi...
« Vastaus #463 : 02.11.2011 09:44:42 »
Sarjakuva kiehtoo minua ilmaisumuotona enemmän kuin "manga" itsenäisenä ilmiönä. Se, että satun tällä hetkellä lukemaan enemmän japanilaista sarjakuvaa kuin ranskalaista johtuu tarjonnasta: mangaa on helpommin saatavilla netissä sekä kaupoissa, ja se on yleensä halvempaa. Tällaisella opiskelijabudjetilla ei ole oikein varaa muuhun. Luen niin uusimman Marvelin sarjakuvankin kuin Kishimoton uusimman luvun kuin jotain marginaalisarjakuvaa internetissä tai muualla. Kaikki menee.

Mangassa tosin kiehtoo erityisesti kuvan, linjan ja sanojen yhteneväisyys. Mangan ilmaustavat ovat poikkeavia länsimaisista, mutta silläkin on omat maneerinsa eikä se niitä kamalan herkästi ala ylittämään. Myös se, että mangalla on toisenlainen status synnyinmaassaan, avittaa asiaa - sillä voi kertoa ihan yhtä hyvin tarinoita kokkaamisen ihmeellisestä maailmasta kuin muustakin. Sarjakuva ei ole vain nörteille, vaan yhtä lailla myös aikuisille. Mittakaava on erilainen kuin länsimaissa (vaikka kyllä meilläkin hyviä aikuisten sarjakuvia tehdään aiheesta kuin aiheesta).

+ ysärishoujo on paras asia ikinä.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #464 : 04.11.2011 15:06:16 »
Tulevien conien mainostusta:
Kuopiossa conitetaan jälleen! Pienimuotoinen Chibicon[ järjestetään jo kolmatta kertaa 10.12.2011, Kuopion työväentalolla. Onko kukaan finiläisistä tulossa tänne Pohojois-Savvoon conittammaan? Onko cossisuunnitelmia?

Myös Desucon frostbite lähestyy! Ketä menossa, mitä suunnitelmia cossejen suhteen?
Tapahtuma järjestetään siis Lahdessa, 14.-15.1. ja lisää tietoa löytyy Frostbiten virallisilta nettisivuilta. Liput kannattaa hankkia ennakkoon, sillä Desuconejen liput on myyty jo pariin kertaan ennakkoon koska niitä on rajoitettu määrä ja ennakkoliput ovat paljon halvempia kuin ovelta.

Itse tuskin cossaan tuossa Chibiconissa, luultavasti käyn vain pyörähtämässä ja katselemassa millainen meininki siellä tänä vuonna on. Itseeni ei oikein ole noin pieni con vielä iskenyt enkä liiemmin tykkää työväentalon tiloista. Ne vain ovat liian pienet ja sellaiset, epäkäytännöllset? Tietysti plussaahan on se, että se on aivan keskustan tuntumassa ja näin, mutta toisaalta tykkäisin conittaa hieman syrjemmällä ja niin että olisi ulkotilaakin hengailla. :>

Frostiin taas on suuremmat suunnitelmat. Kingdom Hearts II cosplayryhmä, johon kuuluu minun lisäksi (Roxaksena siis olen) Axel, Sora, Demyx ja Xion. En tiedä vielä ketä muita joukkoon tulee, mutta me ainakin hengaillaan pienimuotoisena ryhmänä. :)


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #465 : 04.11.2011 15:27:12 »
Chibi ja Desu Frost varmaan jää väliin rahatilanteen takia, vaikka olisihan Chibi ihan kiva katsastaa. Desussa olen kerran ollut, eikä se niin suurta vaikutusta tehnyt, että olisi hirveä tarve mennä uudestaan.

Halloweenista sai ehkä vähän kokemusta ns. "paniikkicossin" kasaamisesta. Oli kyllä kivaa säätää kirpparilta löytyneestä hyttysverkkolippiksestä musta harsohuntu =DD

Ensi kesänä (tai vuonna, miten vaan) olisi ihan jännää cossia vaihteeksi jotain tyttöhahmoa (woot :o?), olisiko mitään kivoja ehdotuksia? Mielellään sellaisia, joista voisi saada kasaan shoujo ai -kokoonpanon.
Ei ole mitään tähdellistä sanottavaa, anteeksi :P


I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #466 : 04.11.2011 16:30:21 »
Baude, shojo-ai kokoonpanot kuulostaa todella hyvältä. <3
No ainakin Strawverry Panic, sitten tietysti näitä fanon parituksiahan riittää monissakin sarjoissa.
Bleach (YoruSoi), Neon genesis evangelion (Rei/Asuka), miks mulla nyt lyö tyhjää päässä? Ööö... Utena/Himemiya (Revolutionary Girl Utena on muuten oikeastikin shojo ai-sarja), Bleach (Orihime/Tatsuki)... hmm... Black Lagoon (Revy/Balalaika + melkein kaikki muut naishahmot), Fullmetal Alchemist (Riza/Olivia, Riza/Maria) ja onhan noita! Tyttöhahmoja on paljon, joten laitoinpa nyt parituksina että jos löytyy niistä jotain hahmoja ja voin yrittää paremmalla aikaa keksiä lisääkin nyt vie muutto kaiken ajattelun. :D

Ps. vihaan muuttamista, etenkin kun en tiedä miten kuljetan turvallisesti kaikki mangat, leffat, jnejne uuteen asuntoon.


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Bloody Princess

  • Vieras
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #467 : 08.11.2011 00:45:39 »
Hmm, Animecon ei ehkä tulekaan olemaan ensimmäinen conini. Olen nimittäin puolilupautunut Desuconiin kaveriksi eräälle Lily Evans-cossaajalle, eli tulen mitä luultavimmin menemään sinne ja crossaamaan nuorta Severusta. :D Lisäksi Animeconiin miettimäni cossi tai crossi saattaa vaihtua - harkitsin yhdessä vaiheessa Misa Amanea, koska kyseinen cossi olisi toteutusvaikeudeltaan minulle sopiva näillä hiuksilla ja tällä vaatekaapilla, mutta muuan kaverini kuulemma turvautuu itsariin jos teen niin. Tällä hetkellä pohdinnan alla on L.

//Arvatkaas kenellä on ranneke Desucon Frostbiteen? *danca* Mikäli kukaan finiläinen luulee tunnistavansa minut, saa meikän puolesta käydä nykimässä hihasta, en minä siihen kuole. :D Ulkoasuni tulee siis olemaan Frostbitessa nuori Severus Kalkaros ja liikun ainakin nuorta Lily Evansia proppaavan tyypin seurassa.
« Viimeksi muokattu: 03.01.2012 22:10:27 kirjoittanut Bloody Princess »

Riisipallo

  • ***
  • Viestejä: 9
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #468 : 16.11.2011 17:30:01 »
Hei, onko Omoista mitään järkeä tilata asua? Koska haluaisin saada cossin Desucon Frostbiteen mutten osaa yhtään ommella  :-\

Kaverini on kyllä melkein lupautunut tekemään mulle akatsuki-kaavun, jos saa tehtyä ensin itelleen. Nehän kai kannattaa tehä jostain... Ison takin kaavoista tai aamutakin kaavoista?

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #469 : 17.11.2011 17:22:57 »
Riisipallo, itse suosittelisin omoin sijasta ebayta. Tietysti, jos omoin sivuilta löytyy jotain omasta mielestä kivaa niin kyllä tuo vaikuttaa ihan luotettavalta nettisivulta kuitenkin.

Viikonloppuna laitetaankin sitten omaa Desucon frostin tilausta liikkeelle ja tulossa olisi Roxasperuukki ja Organisaationkaapu. Nice. Tulee tosin kyllä maksamaan yli mun salliman budjetin, mutta tuleepahan laatua. Ja viikonloppuna varmaan Axel/Roxas photoshootteja, jos saan tuon hätävaraperuukin muoksittua.


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Lady Smoothie

  • Vieras
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #470 : 03.01.2012 19:30:59 »
Yks frostiin tulija in here! 0/

Jos joku osaa tunnistaa Hetalia Kuuban fem!-version siellä, niin tule nyppään hihasta, tökkään selkään, tai nappaa kiinni rastasta. :3 Lippu tuli tänään postissa, joten oon ihan oikeesti ja virallisesti tulossa! Hahaa, siitäs sait iskä, joka et tykkää miun harrastukesta! Äitipä antoki jo luvan >D *ihkutustanssi*

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #471 : 03.01.2012 19:37:53 »
Desucon frostiin tulossa kaverin kanssa Dracona ja Harryna! : )

Eli sellasta blondia keharia kauluspaidassa saa napata hihasta. En vanno olevani yhtä upea seksijumala kun malfoy, mutta teen parhaani (;
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

Anzu

  • Assassin
  • ***
  • Viestejä: 80
    • Conan-kun
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #472 : 03.01.2012 21:05:32 »
Desucon frostiin tulossa kaverin kanssa Dracona ja Harryna! : )

Eli sellasta blondia keharia kauluspaidassa saa napata hihasta. En vanno olevani yhtä upea seksijumala kun malfoy, mutta teen parhaani (;
Oi että! Täytyy yrittää pongaille teitä sitten sieltä! Olisi itsekin joskus todella kiva cossata jotakin HP aiheista. Ne asut näyttävät niin mukavilta ja onnistuessaan todella upeilta kokonaisuuksilta! :3

Olen siis kanssa tulossa frostiin! Tosin joudun tällä erää kierrättämään vaihteeksi vanhoja cossejani edellisistä coneista, sillä rahahanani menivät totaallisesti tukkoon ennen kuin ehdin ostaa kankaita uuteen asuun, joten ei ole nyt mahdollista tehdä mitään uutta asua, joita kyllä taas riittäisi. Vielä en ole päättänyt mitä cossaisin, mutta varmaan jotain uusimmista tekeleistäni kuten Hunteria tai Kumaa, vanhemmat cossit ovat niin alun kankeita ettei oikeen viitsi ilman uusio tuunausta käyttää, varsinkaan peruukkeja, eeh.

Ebaysta pitäisi viimein opetella ostelemaan noita peruukkeja, mutta piru vie kun se ensimmäisen tilauksen kynnys on niin suuri. :D
"Nothing is true; everything is permitted."
~
"They didn't break me. I am broken."

Cas

  • ***
  • Viestejä: 60
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #473 : 03.01.2012 21:51:42 »
Frostiin tulossa mörkönä lauantaina (hall cosplay <3) ja sunnuntaina Gleen Warblerina~
Mörkö siis vain jos ebaysta tilaamani vannhame ehtii ajoissa~ xD
« Viimeksi muokattu: 04.01.2012 20:23:40 kirjoittanut Cas »
"When in trouble, when in doubt, run in circles scream and shout"
~~~~~~~~~~~~~~~~
"Jos kuolet multa häviää horisontti. Alan törmäillä seiniin, alan törmäillä esineisiin. Alan kaatua, alan tippua. Jos katoat, hajoan"
~Kirjasta Ruttolinna Aaws Kusti x Mikael~

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #474 : 03.01.2012 23:07:39 »
Lainaus
Frostiin tulossa mörkönä lauantaina (hall cosplay <3) ja sunnuntaina Gleen Waeblerina~
Warblerina (alias. Kultakurkkuna) siis? Koulupuvut<3 Itsellä olisi kauhea hinku hommata sellainen letterman-takki, joita ne Gleen jalkapalloilijat koulussa käyttää... (vaikka eipä se kovin uskottava cossi taitaisi olla  :D) Taitaa tämän himon kanssa olla enemmän kyse fanituksesta kuin cossauksesta... Cheerion uniformu voisi myös olla ihan kiva.

Jää tosiaan Desu (todennäköisesti molemmat desut) välistä, mutta kyllä tulevana kesänä (tai syksynä) on vähintään yhteen coniin pakko päästä. Tukkakin ehtii kasvaa kesään mennessä, pitää pitää silmät auki potentiaalisien cossattavien hahmojen varalta...
Hii, keksinpä taas uuden kokoonpanon (tai kaksi...) Luna/Pansy tai Pansy/Hermione... hmmmm.

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #475 : 04.01.2012 03:09:47 »
Odokki Frostissa, Roxasina voi pongailla. Kyllä mä varmaan jonkun lapun laukkuun väkerrän, jossa lukee Odo tai Odoshi että saa tulla moikkaileen ja silleen. Sais vaan tulla sen mun kaapu, koska muuten iskee kiire hankkia varavaatetusta.

Toisekseen mulla on kenkäkriisi. Plattarit ois niin mahtavat. Mutta en voi olla yhtä pitkä kuin mun Axel... :D Joten pakko tyytyä matalampiin kenkuleihin, kunhan vaan jostain semmoset saappaat löytäis (ai minäkö jätän asiat viime tinkaan?)


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Satsuma

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #476 : 04.01.2012 13:51:57 »
Oi ihanaa, kun Frostiin tulee muitakin HP cossaajia..etten ihan yksin ole ^w^ Itse cossailen Tonksia..näillä näkymin molempina päivinä : D
Vapaasti saa tulla halimaan/nykimään hihasta tai mitä tahansa(no ei iha) ellen ehri ensin >:D

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #477 : 04.01.2012 15:55:46 »
Sieltä se sitten tuli! Yöllä mainitsin, että saisi se mun puku tulla jo ja tänäänhän se tupsahti kotiovelle. Oli kiva postimies, asioikseen tuli pimputtamaan ovikelloa ettei tarvitse postista asti lähteä hakemaan. Nyt on sitten kenkiä vaille Roxascossi valmis, tai no eihän tässä ole tarvinnut muuta kuin maksaa ja tilata - sekä odottaa pakettia. Ensi kesäksi tosin luultavasti haluaisin tehdä ihan itsekin puvun, vaikka käsityötaitoni ovat surkeat ja aikaa uskomattoman rajallisesti (olen koko kesäkuun inter-reilaamassa). :)

Mulle iski muuten armoton himo päästä joskus cossaamaan Jakia siis siitä Jak and Daxter-pelisarjasta. Luultavasti ihan ensimmäisen pelin puvussa, mutta jos oikein innostuu niin voisihan sitä miettiä kolmosenkin Jakin toteuttamista. ;> Tai Daxter, ihmishahmossa, sekin olisi kiva. Miks mä aina innostun kaikista pelihahmoista?


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Lady Smoothie

  • Vieras
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #478 : 06.01.2012 14:55:35 »
Haa! Kaapin perukoilta löyty vihreä paita, varastosta pitäis löytyä vihreet läpsyt. Vihree huivi on muutenki lähes jokapäiväsessä käytössä ja laatikoista kaivelin ruskean nahkavyön.

Nyt vaan jännitän, että kun saan ensviikolla sovitettavakseni pussillisen kaverin vihreitä puolhameita (siihen voi aina luottaa, jos kaipaa hameia xD), että mahtuuko mulle. Kun me ollaan ihan eri mallisia... :P

Mutta jos löytyy sopivan kokoinen ja -sävyinen hame, niin miulla on sitten fem!Kuuban sovellettu univormu valmis. Tästä alkuperäsestä univormusta naisellisenpi versio :D Vielä tarkistan, että sopiiko miun valkonen t-paita-kauluspaita tonne alle ja värkkään noi punaset siihen vihreeseen, niin hyvä tulee.

Ja toki tarttee kääriä paperista+kartongista mulle tekosikareita! Mikä ois Kuuba ilman sen hienoja kuubalaisia sikareita? OwO

Yukimura

  • Mrs. Kurosaki
  • ***
  • Viestejä: 1 554
  • Ava by Tuhkatriinu
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #479 : 06.01.2012 18:44:09 »
Täällä on vielä yksi joka tulee Desuun! o/ Kuinka monella muuten oli ongelmia majoituksen löytämisessä?

Cossaan Lightiä ja kaverini L:lää Death Notesta. Peruukit tilasimme Omoilta ja omat vaatteeni löysin eilen - tosin kengät puuttuvat - stressasin kauheasti Lightin pukua, sillä kun on animessa useampi puku, eikä googlesta löytynyt kunnollista kuvaa. :S Onneksi kuitenkin löysin sopivat housut ja kauluspaidan kirpparilta ja takin H&M:ästä ja kirkkaan punaisen kravaatin Pilailupuodista, vielä kun löydän kengät niin kaikki on hyvin. ^^