Kirjoittaja Aihe: Japanilainen populaarikulttuuri  (Luettu 313977 kertaa)

Peccantis

  • ***
  • Viestejä: 743
Ääääh multa puuttuu noin miljuuna eri lisätarvetta ja tilpehööriä kimonoihin >_< on mentävä perusmeiningillä. *toivoo ja rukoilee, ettei pajaan ole hirveää tunkua*

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama || cosplay, suosikkisarjasi...
« Vastaus #441 : 30.08.2011 01:10:28 »
Baude heitit ihan mielenkiintoisen kysymyksen, hmm... mangana tai animena... L-Koodia ja mieluummin mangana, koska hentai-tasolle menevät animet ovat yleensä... no... semmoisia outoja. Ja mitähän muuta, no jos Yoshihiro Takahashi suostuisi tekemään Poliisikoira Rexistä mangan (tai Hopeanuolen animeversion tekijät animen) niin lukisin ehdottomasti! Ja uskoisin kyllä ainakin House aiheisen animen katsovani, vaikka taitaisin jokatapauksessa tykätä enemmän TV-sarjasta. :D Oikeastaan aika monesta sarjasta/elokuvasta olisi mielenkiintoista nähdä anime tai manga versio, mutta taas toisaalta vetäisikö se sitten vertoja alkuperäisteokselle vai ei... en tiedä, en ole nähnyt. :'D

Ja äww, mulla on kauhea Kingdom Hearts villitys... (ihanku muka ei olis aina) Nyt, kun sain vihdoin tuon Kingdom Hearts 358/2 Days pelin itselleni ja pääsin pelailemaan sitä. ♥ Haluaisin niin lukea myös mangana Kingdom Heartsia ja Chain of memories, kuten myös KH2 on toistaiseksi vielä kokonaan lukematta mangana, joten voisin vaikka yrittää Traconista niitä vilkuilla, jos vaikka löytyisi vielä jostain myyntihyllystä! Ja hei, tietääkö kukaan (Stray) Dogs-mangaa? Eikä siis kerro koirista, kuten nimestä voisi päätellä ja en ole varma tuleeko toi Stray siihen alkuun vai muistelenko omiani. Tunnistan sen kyllä mangan kansista mitä tarkoitan jne, mutta nimestä en oo ihan satavarma. Kiinnittänyt nyt usemman kerran huomoini ja olisi hienoa tietää onko ostamisen arvoinen sarja (on nimittäin mun mittakaavalla kallis sellaiseksi "ehkä hyväksi" sarjaksi... 13e/manga).


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Noruz

  • pandafanaatikko
  • ***
  • Viestejä: 136
  • KH-kaudella
    • Love♥Shine- Noruzin blogi
Cas, ei ihan. Pokémonin James :D Ja siihe asu täysin valmiina, koska Animeconissaki hihhuloin siinä puvussa~
Sunnuntaille ehkä luvassa sittenkin musta röyhelöunelmahame ja musta kauluspaita, apua! En yhtää tiiä mitä laitan päälleni! Ja huomen pitäs pakata! OwO
Nyt se on virallista. ♥

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Jep, Edokkelin on kädetön. Ei automailia niin en tiedä toteutanko nyt ollenkaan. Surkeus. Mutta en tiedä nyt tulenko kuitenkin Edona ja äww, koska äww, koska Tracon on jo kahden päivän päästä! Hurjaa. Ja minä olen kipeänä, nii.

Ajattellin kyllä Traconiin parantua - keinolla millä hyvänsä, mutta saa nyt nähdä pääsenkö tulemaan junalla vasta lauantai aamuna (vänkäröinti vuoro alkaa 08 la aamuna et kiirus tulee), kun mulla tosiaan olisi huomenna niitä oikeita töitä täällä Kuopiossa oishan sit kai yöjuna vaihto-ehto (en ole edes tarkistanut meneekö), että iskee nyt viime hetken paniikki, hei! Vähä jos myöhässä mietin näitä asioita. Voisin tosin pitää huomennakin saikun ja lähteä ja aamupäivästä sinne Traconiin, yay. Mutta, kun työt...

Ja Noruz, Pokemonin James! <3 Tulen pongailemaan. (; Koska James on rakkaus, vaikken olekaan aikoihin enää Pokomenoja katsonutkaan kunnolla tms, mutta siitä hahmosta ei pääse yli eikä ympäri!


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Noruz

  • pandafanaatikko
  • ***
  • Viestejä: 136
  • KH-kaudella
    • Love♥Shine- Noruzin blogi
Odoshi, mä tiiän to tuntee! James o mu eka cossi ja soli vaa nii MUST DO, koska James o nii cool! Vaik nykyää Pokémon o menny aika huonoo suuntaa, James o ikune rakkaus~ :D
Ja kyl sä parannut, mäki olin eile viel kipeenä mut tänää porskutin koulus seittemä tuntia pelkä näkkileivä voimalla ja huomenna tää likka lähtee klo 8.30 kaveri kyydis Tampereelle! Mä oon jo melkei pakannuki! (otin matkalauku esii, nyt syön ja sit mietin mitä sin pitäs tunkea.) Pitää tulostaa uudet kuvat kyl toho laukkuu, koska ei ollu kontaktimuovii viimeks ko tulostin kuvia, ni nyt kaikki kuvat o kärsiny, jopa toi retard Ash!

Mut nyt mä sen päätin. Sunnuntaina musta röyhelöunelma, joko musta t-paita tai kauluspaita, pinkit sukkahousut ja valkoset maiharit joihi toivottavasti äiti tuo tänää pinkit kengänauhat ;D
Nyt se on virallista. ♥

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
Ääh, olen niin kateellinen teille kun pääsette cossaan. :D Minä en täältä asti pääse mihinkään niin kauan kun asun kuusessa, mä olisin niin mieluusti cossannut Devil Jiniä. :P Siivet selkään, vatsalihakset rintaan, tissit haneen... Eiku mitä? Vaatisi tuunausta mutta minä teen sen vielä! Jonain päivänä! Odottakaa vaan... *Evil laugh*
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

Peccantis

  • ***
  • Viestejä: 743
Wäsy =_=

Mut on nyt vaan pakko pakata ja laskea kaikki kimonoroippeet =_=

...

*nukahtaa autuaasti kimonokasaan*

Surunmurhaaja

  • Arvuuttaja
  • ***
  • Viestejä: 2 618
Vs: Anime, manga ja J-dorama || cosplay, suosikkisarjasi...
« Vastaus #447 : 02.09.2011 22:18:24 »
Onko porukka ostanut noita Ayano yamanen tuotoksia? Mistä voin ostaa turvallisimmin, nopeimmin ja edullisimmin kaikki the finder seriet? ;D Tilipäivä. Niinku.
Vanhan runontekijän sanoin
Täynnä uhmaa ja kauneutta
Luon rannanmitan valkeaa vaahtoa
Sinut kauniina kuin kärsivä jumala

Miriam

  • ***
  • Viestejä: 64
Oi hitsi, bongasin Traconista eilen Severuksen ja Harryn, tänään Harryn ja Dracon (niillä oli Drarry kyltti/lappunen), jälleen Severuksen ja muutaman muun. En uskaltanut tulla moikkailemaan, itse haahuilin vaan luihuisten tupakaulaliina kaulassa, ja mies käsipuolessa. Oli ihkaensimmäinen coni, missä kävin. Nyt oli pakko tulla, kun tunsin niin monia coniteasta ja työntekijöistä (kuulun roolipelikerho Excaliburiin josta koko Tracon on joskus lähtenyt liikkeelle), niin ryhmäpaine pakotti:D Bongailin innoissani pottercosseja. Hienoja olivat! Hitsi jos itse olisi kärsivällisyyttä.. ehkä ensivuoden traconissa onkin jo joku cossi:D
Hey, taking both the good things and the bad things, and adding everything together
and dividing by two, and getting along great -- I want to spend my life that way.

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Anime, manga ja J-dorama || cosplay, suosikkisarjasi...
« Vastaus #449 : 05.09.2011 18:22:15 »
Lainaus
Mistä voin ostaa turvallisimmin, nopeimmin ja edullisimmin kaikki the finder seriet?
Jaa'a... kaveri on ostellut coneista, mutta varmaan netistä tilaamalla on suurin todennäköisyys löytää kaikki osat. Fantsua ja Fennica comicsia (?) kannattaa hyödyntää, ja sitten löytyy tietysti Amazon.
Itse en ole kokeillut tai tilailemassa, mutta tuossa nyt muutamia ehdotuksia.

Tracon. Tuo ihanainen Tracon on nyt takana, ja mangahylly taas kerran rikkaampi. Mukaan tarttui 4 mangaa, joista yksi on enää lukematta. Tarkoitus oli kuitenkin ensisijaisesti hehkuttaa sitä, miten olen rakastunut uudelleen Gravitationiin!
Mangakirppikseltä nimittäin tarttui mukaan Gravitation EX, joka tavallaan jatkaa siitä, mihin sarjan 12 osa jäi. Odotukset ei olleet kovin korkealla, koska piirtotyyli näytti kannen perusteella muuttuneen huimasti (Shuichi näyttää totaalisen naiselta siinä kannessa). Sain kuitenkin yllättyä positiivisesti sisällön suhteen.
Olin ihan kokonaan unohtanut, miten tunteita herättävä sarja tuo on. Hengen haukkomisesta huutonauruun ei ole pitkä matka, ja kahden sivun päästä siitä saattaa olla ihan AWWW-pilvessä. Gravin huumori on kyllä ihan lyömätöntä<3<3<3
Se ainainen häsellyskin on jopa välillä ihan viihdyttävää. Lisäksi kaikki ne hahmot :D
Graviii<3

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Tracon on mennyt jo pakko sanoa, että oli hieno coni! Okei väsy + ohjelmissa ja töissä juokseminen veivät aikaa aika paljon ja harmittaa esimerkiksi se, miten vähän kameraa käytin tuon reissun aikana, mutta kokonaisuutena mahtava coni. Kaikista coneista ehkä paras, vaikka vähän enemmän olisin halunnut joidenkin tyyppien kanssa hengata, mutta aika ei vaan riittänyt.

Cosseja oli paljon ja hienoja ja wäh. 8)) Finiläisiäkin pongasin (Epik ja Baude) <3 Seuraavaksi sitten Desu-Frostbite tammikuussa! Ja nyt aloitan cossin valmistamisen ajoissa, kun nyt kusin tän homman... taas... mutta nyt en viivyttele vaan aloitan samantien projektejen tekemisen kun rahatilannekin olisi suotuisa. :) Projekteja, projekteja.

Ja Elffin proppiluento, pakko hehkuttaa, vaikka olihan se aika wonderflexinmainostus. :''D Mutta siis kuitenkin, tajusin vihdoin miten tehdä hieno proppi ilman hirmuisia välineitä vaikka tosin se ei ehkä ole niin helppoa tehdä hienoa cossia kuin Elffi antoi ymmärtää ja häntä itseään lainaten "näin vain vähän hifistellään ja sitten siitä tuleekin tämmöinen huono" ja kyseessä oli muistaakseni joku niistä sen upeista miekoista! (Kaikki ne on upeita) Mutta kuitenkin siitä sai inspiraatiota lähtee vääntää proppeja, eiku harjanvarsikauppaan!


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama || cosplay, suosikkisarjasi...
« Vastaus #451 : 07.09.2011 23:11:32 »
Jep, kuten Baude (taidan muuten olla ainut joka tuota lempinimeä käyttää... eli siis Violet) tuossa jo sanoikin Tracon on nyt takana ja ÄWW mulla on ikävä sinne. Masentaa tosin, kun en saanut Takahashin nimmaria, kun lahjakkaasti unohdin hakea ne liput ja kun tajusin, että ne pitää hakea oli jono jo liian pitkä että niitä olisi enää edes riittänyt. Eikä järkkärit yhtään antanut mun ohitella, vaikka julmasti yritinkin vonkua, että "hei mä oon vänkäri, eikö meillä oo etuajo-oikeus?" :( Surkeus.

Mutta kuitenkin mä näin mun koko animanga harrastuksen aloittajan, suuren ihailun kohteeni ja ihmisen joka on muuttanut mun elämää. Yoshihiro Takahashin tapaaminen oli jotain... mahtavaa... tai siis näkeminen, enhän mä häntä silleen tavannut virallisesti vaan katselin haastattelua. Vau. Haluan todellakin rueva lukemaan Ginga Densetsu Orionia jo vain senkin takia, että Takahashi lupasi sinne Karjalankarhukoiran suomalaisten fanejen iloksi... X'DDD

Ja mitähän vielä... koska Baudekin hehkuttaa rakastuneensa jälleen johonkin sarjaan mä voin sitten toisinpäin hehkuttaa "löytämääni" sarjaa, johon olen ihan rakastunut. Black Lagoon! Aivan upea anime vielä olisi viimeinen dvd eli onko se nyt 4 episodia katsomatta ja arvatkaapa polttelisiko mieli katsoa ne heti, mutta ei, kun katsotaan kaverin kanssa yhdessä niin en kehtaa, mutta kuitenkin se sarja on uskomattoman ihanan ihana. Jumalattoman ihana. Rakasuin siihen heti animen alusta ja nyt kävinkin metsästämässä itselleni mangana 1-4 eli piti sitäkin nyt ruveta seuraamaan. :')<3



“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Yukimura

  • Mrs. Kurosaki
  • ***
  • Viestejä: 1 554
  • Ava by Tuhkatriinu
Vs: Anime, manga ja J-dorama || cosplay, suosikkisarjasi...
« Vastaus #452 : 08.09.2011 18:59:24 »
Lainaus
Jep, kuten Baude (taidan muuten olla ainut joka tuota lempinimeä käyttää... eli siis Violet) tuossa jo sanoikin Tracon on nyt takana ja ÄWW mulla on ikävä sinne. Masentaa tosin, kun en saanut Takahashin nimmaria, kun lahjakkaasti unohdin hakea ne liput ja kun tajusin, että ne pitää hakea oli jono jo liian pitkä että niitä olisi enää edes riittänyt. Eikä järkkärit yhtään antanut mun ohitella, vaikka julmasti yritinkin vonkua, että "hei mä oon vänkäri, eikö meillä oo etuajo-oikeus?" :( Surkeus.
Mä sain kolmanneksi viimeisen lipun lauantaina (97)! xD.. Meinasin tosin tukehtua sinne väkijoukkoon kun kaikki vain tönivät sivuilta ja takaa - varsinkin siinä vaiheessa meinasi lähteä henki kun huudettiin edestä, että enää jäljellä on vain 10 lippua. Siinä edessä syntyi jopa pieni käsirysy. :D.. Onneksi kuitenkin sain lipun, ja tuntui kieltämättä vähän epätodellisesta kun tajusin todella saaneni sen lipun. Sitten kun menin hakemaan nimmaria niin kyllähän siinä kädet tärisivät kun seisoin Takahashin edessä - näin sen ihan läheltä ja ää. o3o.. Tosin en muista siitä paljon mitään muuta kuin sen että hermoilin kauheasti ja tuijotin sen käsiä (ja omia) kun se sitä nimmaria kirjoitti. Ja menin sitten vahingossa sanomaan nimmarin saatuani 'kiitos' ja Takahashi sitten sanoi huonolla suomella 'kiitos'. Hehe. >w<

Lainaus
Mutta kuitenkin mä näin mun koko animanga harrastuksen aloittajan, suuren ihailun kohteeni ja ihmisen joka on muuttanut mun elämää. Yoshihiro Takahashin tapaaminen oli jotain... mahtavaa... tai siis näkeminen, enhän mä häntä silleen tavannut virallisesti vaan katselin haastattelua. Vau. Haluan todellakin rueva lukemaan Ginga Densetsu Orionia jo vain senkin takia, että Takahashi lupasi sinne Karjalankarhukoiran suomalaisten fanejen iloksi... X'DDD
Mulla on siitä ensimmäinen osa ja ajattelin justiinsa, että pitäisiköhän ostaa loputkin osat. xD Tosi mahtavaa jos Takahashi pitää lupauksensa. x)

Kuinka moni muuten näki Hopeanuoli!musikaalin? Mitä piditte?

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama || cosplay, suosikkisarjasi...
« Vastaus #453 : 08.09.2011 23:07:51 »
Jonna-chan, me olemme törmänneet tietämättämme, koska silloin kun oli ne kuuluttivat sitä kymmentä lippua olin minä siinä vänkärinä (se lyhyt punapää kätyripaidassa, tissit pindattuna ja haisi axelle) pyörimässä jonon kärjessä ja kyselemässä vänkäreiden etuajo-oikeuksista (törkeää, eikö?) sekä lippujen määrästä! :''DDD Masennuin, kun kuuluttivat sitten sitä kymmentä lippua ja lähdin masentamaan loppu jonoa "turhaa jonottaa enää kymmenen lippua -- ei riitä enää kaikille -- liput on jo loppu -- älkää enää jonottako just tuli kuulutus että kymmenen jäljellä..." ja kuten huomattua monet olivat sinnikkäitä, sillä lähes kukaan ei uskonut minua tai kaveriani vaan sinnikkäästi jonottivat jokatapauskessa. Meillä oli kuitenkin molemmilla vänkärilaput + kätyri T-paidat, joten luulisi meidän sanan olevan uskottavaa materiaalia. :D

En nähnyt musikaalia, mutta siitä ois tosiaan kiva kuulla lisä? :)


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Anzu

  • Assassin
  • ***
  • Viestejä: 80
    • Conan-kun
Vs: Anime, manga ja J-dorama || cosplay, suosikkisarjasi...
« Vastaus #454 : 22.09.2011 02:53:23 »
Itse seikkailin Traconissa myös koko viikonlopun ajan ja molempina päivinä oli jonkin sortin puvustusta päällä. Lauantaiksi kierrätin tuon omasta mielestäni onnistuneen Hunter cossin ja sunnuntaina sitten poukkoilin L4D2 Hunter "kigurumissa". En oikein saanut mitään aikaiseksi tehtyä, joka kyllä harmittaa. Tosin tapahtumasta jäi muutenkin vähän kurja fiilis ja oli pettymys edellisiin Traconeihin verrattuna. Suuri kiitos tästä ainakin pitää kolauttaa järjestysmiehille, joille oli tainut conin teema nousta hattuun sukkulan nopeudella. No, onneksi edes näki hyviä conikavereita, joista moni ei päässyt animeconiin paikalle.

Desucon Frostbite liput ostin tuossa jonkin aikaa sitten, kun ne viimein nyt tupsahtivat myyntiin. Desuconin tapahtumat ovat kyllä sellaisia, joita en halua missata melkein mistään hinnasta. Aivan mahtavia kokemuksia ollut kaikki kolme aikaisempaa Desuconia.

Huomasin teidän puhuneen muuten aiemmin aiheessa kokoelmistanne mangan osalta. Itse paukautan tähän sellaisen shokki luvun, että hyllyissä notkuu tällä hetkellä lähes 765 pokkaria arviolta. Rahaa noihin on mennyt niin paljon, että varmaan alkaa sydän rytmittymään väärin niitä laskiessa, mutta onnekseni voin lohdullisesti ajatella, etten kykene sitä koskaan selvittämään, sillä ainakin yli 40 prosenttia kaikista on ostettu käytettynä antikasta/ kirppiksiltä tai netistä, jos en prinkkalaan muista.

Aika paljon joo. Pitäisi alkaa hieman sumplia mitä voisi myydä pois. Haluan kerätä sarjat valmiiksi, vaikka siinä menisikin aikaa, joten harkitsen ainakin joidenkin sarjojen, joita en enää yksinkertaisesti koskaan tulee keräämään, niin pois myymistä vähintään. No, saa nähdä mihin kerääminen tästä muutenkin menee kaikkien tulevaisuus sotkujen vuoksi, mutta muutamasta mahtavan sarjan keräämisestä en suostu luopumaan sitten millään! Ja yksi näistä mainittavista on ainakin tuo Salapoliisi Conan, joka on vienyt täysin hurmioon.

Animeakin löytyy jonkin sortin läjä tuolta hyllyistä, kuin myös muuta oheistuote hömppää. Kai noista voisi jossakin vaiheessa jotakin kuvaa sumplia tänne, mikäli se jotakuta kiinnostaa?

Jes, viimein sain tänne kanssa pölistyä jotain! :D
« Viimeksi muokattu: 22.09.2011 03:00:51 kirjoittanut Anzu »
"Nothing is true; everything is permitted."
~
"They didn't break me. I am broken."

Cas

  • ***
  • Viestejä: 60
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #455 : 09.10.2011 13:16:47 »
Hah, hyvät kanssacossaajani, kukaan mahdollisesti joulukuussa pidettävään Chibiconiin tulossa?
Sillä kyselen, koska kaverin ja tämän kaverin kanssa suunniteltiin Marauders photoshoottii, ja valitettavasti meillä on vain Sirius ja Remus~
Eli siis Jamesia, Peteriä ja mahd. Lilyä tai Severusta kaipailtaisiin~ Oisi aivan ihanaa saada kunnon shootti pidettyä~ <3
"When in trouble, when in doubt, run in circles scream and shout"
~~~~~~~~~~~~~~~~
"Jos kuolet multa häviää horisontti. Alan törmäillä seiniin, alan törmäillä esineisiin. Alan kaatua, alan tippua. Jos katoat, hajoan"
~Kirjasta Ruttolinna Aaws Kusti x Mikael~

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #456 : 09.10.2011 13:39:37 »
Lainaus
Hah, hyvät kanssacossaajani, kukaan mahdollisesti joulukuussa pidettävään Chibiconiin tulossa?
Missä ja milloin? (tarkka päivämäärä?)
Tukka on varmaan vähän liian pitkä ja vaalea Jamesille, mutta mista sitä ikinä tietää, mitä sitä ennen tapahtuu... on jo kauan ollut toiveissa päästä cossaamaan jotakuta kelmeistä^^
Cosplayrintamalla ollut viime aikoina harmittavan hiljaista :-\ (koska sitä tuskin lasketaan, kun genderbender-bileisiin pukeuduin mieheksi xD) Ja olihan se keijuilujuttukin, mutta valmiisiin hahmoihin perustuvaa cossausta ei ole tapahtunut Traconin jälkeen. Ehkä pitäisi Halloweeniksi suunnitella/rakentaa jotain kivaa... =D

Kaikki tulevien conien cossit on vielä ihan auki, mutta toisaalta on niihin vielä rutkasti aikaakin. Voi olla, että pääsen rahatilanteen takia seuraavaan coniin vasta ens kesänä :-\

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Cas

  • ***
  • Viestejä: 60
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #457 : 09.10.2011 14:21:52 »
Oijoi, vallan ihanaa ois jos James meille saatas~ Chibicon on 10.12 Kuopiossa, anikin sivuilta voi lukea tarkempaa infoa ja näin: http://forums.aniki.fi/viewtopic.php?f=18&t=12609
"When in trouble, when in doubt, run in circles scream and shout"
~~~~~~~~~~~~~~~~
"Jos kuolet multa häviää horisontti. Alan törmäillä seiniin, alan törmäillä esineisiin. Alan kaatua, alan tippua. Jos katoat, hajoan"
~Kirjasta Ruttolinna Aaws Kusti x Mikael~

Yukimura

  • Mrs. Kurosaki
  • ***
  • Viestejä: 1 554
  • Ava by Tuhkatriinu
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #458 : 09.10.2011 14:40:59 »
Lainaus
Missä ja milloin? (tarkka päivämäärä?)
Kuopiossa 10.12.2011

Chibicon on mun makuun vähän liian pieni tapahtuma. Kävin siellä silloin kun se järjestettiin ensimmäisen kerran ja petyin aika pahasti, booring. D: En oikein perusta noista hengauspainoitteisista coneista, kaipaan aina vähän sitä actionia (Traconin vallankumous VS. poliisivaltio - parhautta! xD). Tammikuussa on muutenkin Desucon Forstbite ja haettiin sinne kaverin kanssa töihin. Kuinka moni on tulossa sinne?

Asiaan. Ollaan kaverin kanssa suunniteltu ryhmäcosplayta. Suunnitelmissa olisi, että cossaisin Kiraa ja kaveri L:llää. Kaverin puku on jo melkein valmis, ja käsiraudat ollaan hankittu valmiiksi. Ongelmia lähinnä tuottaa Kiran puku - me ei osata päättää mikä asu me sille valitaan. Eli kysynkin teidän mielipidettä, mitä näistä me käytetään? 1, 2 vai 3? Onko kenelläkään kokemuksia Kiran cossaamisesta? Sitten vielä, minkä laatuisia peruukkeja Omoissa on? Kannattaako sieltä ostaa?

/Cas väliin.

Cas

  • ***
  • Viestejä: 60
Vs: Cosplay-topic || ideoita, vinkkejä ja keskustelua
« Vastaus #459 : 09.10.2011 17:49:18 »
En miekää chibistä silleen conina välitä, siellä ei oo koskaan ollut mitää tekemistä, mutta sen takia buukkaanki päiväni täyteen shootteja ja muuta tällästä, ku kuopiossa on aika kauniita rakennuksia ja puistoja, ja conista saa hyvän tekosyyn cossissa kulkemiseen xD
Ja kimppakyyti ja ranneke = n. 7€ ku lähellä asutaan nii ei mitään hirveen suurta rahanmenetystäkää tapahdu~

Noista Lightin asuista varmaan eka ois paras, koska sehän on tavallaan se "vakiasu" josta se parhaiten tunnetaan, ku itekkin ajattelin eka just tuota asua~

Hoo, Desu Frostiin menossa, ja ekaa kertaa taidekujalle, dom doom, sekä kilpailuun, dom dom doooom~ Arvatkaa ootanko sitä ihan innoissani~ xD
"When in trouble, when in doubt, run in circles scream and shout"
~~~~~~~~~~~~~~~~
"Jos kuolet multa häviää horisontti. Alan törmäillä seiniin, alan törmäillä esineisiin. Alan kaatua, alan tippua. Jos katoat, hajoan"
~Kirjasta Ruttolinna Aaws Kusti x Mikael~