Kirjoittaja Aihe: Japanilainen populaarikulttuuri  (Luettu 313938 kertaa)

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Lainaus
Olisi siinäkin, jos oikeasti päättäisin lähteä Nekoon :D On sitä ennenkin tullut oltua yksin conissa, ja on sitä pahempaakin nähty.
Kaikki vaan Nekoon, ei siellä yssin tarvii olla! O/ YEEAAH

Nekocon fiilistelyä sitten taas vaihteeksi, äw oootan innolla, että pääsen conittelemaan, vaikken nyt cossaakaan siellä. Rahat tuli ja meni, joten se selittää jo aika paljon. Ja saattaa jäädä toi Animeconinkin cossaus auki vähäseks, ei ainakaan Shinigami Tooshiroa ole tulossa, mutta edes koulupuku ois jees.

Baude, onnittelut cossni edistymisestä. ^^  Jaja niin tiedän tunteen, kun kokoonpanon kanssa voi olla ongelmia. Ja kavereiden kanssa joskus coniin lähtiessä...



// Nyt tulee pikkusen kiire, Aconiin lähtöön enää kaksi päivää ja mä ajattelin silti cossata. Aivot yrittää raksuttaa ideoita ja  nopeaa toteutusta ja en tiedä. Tietty voisin vihdoin toteuttaa sen, mitä mä suunnittelin jo vuonna -08 (mutten koskaan saanut valmiiksi) eli Edward Elric FMA:sta, tosin tahdon olla tuo Conquer of Shamballa-pukuinen, enkä se perus Ed. Tää on kivempi ja tällä hetkellä nopeaan toimintaan parempi. :'') Jätin haaveet Koworu-cossista (NGE), koska en oo tarpeeksi laiha... se on semmonen ylilaiha ja minä en vaan sovi siihen :''D haha

Saa nähdä, saa nähdä. Nyt on kiiruskiirus ja kaupat kiinni, jee jee aamulla kirppareille ~
« Viimeksi muokattu: 13.07.2011 20:12:37 kirjoittanut Odoshi »


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama || cosplay, suosikkisarjasi...
« Vastaus #361 : 10.07.2011 22:26:27 »
Oww, nuokin paritukset ♥___♥ koska Aidou on just niin kultapoikauke ihana.
Ja Shiki on muuten vaan rakkaus, mahtava eikä pidä unohtaa Ridoa. AH, Rido/Shiki, insestiä. o.o whoa

Muddamudda mä innostuin Togainu No Chiki-sarjasta :> Randomilla valittu sarja (kuvien perusteella, muuten genrejä lukuun ottamatta täysin tietämättömänä), jota rupesin sit kattommaan ja nyt on ensimmäinen episodi katottu ja pakko myöntää, että ihana. Ja rakastuin päähenkilöön, Akira on cool. En keksi muutakaan sanaa. Ja kaikki se vaikuttaa jännältä.

Sitten mulle tuli linja-autossa idea, kun mietin, että mitähän sarjaa tässä rupeis seuraamaan ja kiitos ihmisten suosituksien oon löytänyt paljon kaikkea mahtia, että miten olisi, jos kehiteltäis tähän topaan joku oma "piiri", että kukin (halukas) saapi kerran kuussa tehdä vaikka jonkun arvostelun/esittelyn valitsemastaan sarjasta ja näin ollen vois muitakin tutustuttaa omiin suosikeihinsa, ei tietenkään niin, että sitten jokainen ottaa vaikkapa One Piecen ja selitätä ominsanoin vaan just silleen laidasta laitaan - onhan meitäkin, kuten animea ja mangaakin moneen lähtöön ja jos haluais saahan sitä arvostella jonkun huonoksikin, ei kaikentarvitsis olla kehuttavaa ja mahti tavaraa. :> Miltä kuulostais?

Silleen tietty, ettei unohdeta tätä randomjutustelua anime/mangasta tms, mutta lisäviihteenä. ^____^


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Lainaus
Nyt tulee pikkusen kiire, Aconiin lähtöön enää kaksi päivää ja mä ajattelin silti cossata. Aivot yrittää raksuttaa ideoita ja  nopeaa toteutusta ja en tiedä.
Kuulostaa niin tutulta :'D
Huomenna olisi kai sitten vissiin määrä kursia kasaan se Kankuron hattu (jossa äiti ystävällisesti lupautui maanantaina auttamaan, mutta eipä ole apua näkynyt. Eikä se anna minun ostaa kangastakaan, kun kotoa kuulemma ihan varmasti löytyy jotain. Joopa joo.) Pitää vissiin kyhätä se hattu sitten mustasta vakosametista, joka jäi Naruton puvusta yli silloin -08.
Eikä millään muotoa tule siinä materiaalissa pää paahtumaan tai mitään.

Sitten keksittiin tänään samaisen kaverin kanssa, josta aiemmin valitin, että ollaan Sirius ja James, Potterista. Kaverilla on niin täydellinen James(/Harry) -tukka, että se olisi kyllä aika mahtavaa. Vaikka saapa nähdä tuleeko siitäkään mitään... -__-
Vähän myös huolestuttaa tuo oma Siriusmaisuus (kun sitä ei pahemmin ole...) Noh, riittävän tumma tukka, ja kai siitä jotenkin kivan saa, jos laittaa. Ja tosiaan aikaa tehdä yhtään mitään on ainoastaan huominen, että ei mitään paineita... :o

Muutenkin jostain on tullut sellainenkin ajatus, että löytyykö minulta tarpeeksi munaa cossia Kankuroa, kun se kuitenkin on niin miehekäs hahmo :'D

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Lainaus
Sitten keksittiin tänään samaisen kaverin kanssa, josta aiemmin valitin, että ollaan Sirius ja James, Potterista. Kaverilla on niin täydellinen James(/Harry) -tukka, että se olisi kyllä aika mahtavaa. Vaikka saapa nähdä tuleeko siitäkään mitään... -__-
Mä mietin tänään kanssa, että tahdon cossata Potteria, koska nyt kaikki loppuu ja sen kunniaksi ja wää. Ron tai Luna, aww. Olis ihana niitä cossia tai siis jompaa kumpaa, koska oon liian lyhyt epäoikean kokoinen mm. kuolonsyöjiin ja feilasin kuitenkin. :''D

Ehkä Traconiin, maybe. Teidätkin ois hauska nähdä Sirius/Jamesina! Eiku. Siriuksena ja Jamesina! :---3 Ja kyllä sä nyt cossaat sitä Kankuroo, kun olet suunnitellutkin. Haluan nähhä sen puvun!

Ja oikeasti. Mulla on kiire ja paniikki, jos ajattelin cossia.


//Ostin power tape nimistä teippiä ja kyllä näyttäis pysyvän, mutta mä en osaa laittaa itelleni pindejä. Saa nää aika hyvin pois, mutta tarviin jonkun kiristämään tän joka tapauksessa paremmin ja mä en ymmärrä miten mulla menee noin pirusti tuota teippiä...tai sit vaan säädin sen kanssa. Kiitos kaikille ohjeista~
« Viimeksi muokattu: 19.07.2011 19:34:08 kirjoittanut Odoshi »


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Lainaus
Ehkä Traconiin, maybe. Teidätkin ois hauska nähdä Sirius/Jamesina! Eiku. Siriuksena ja Jamesina!
Ei, kyllä Sirius/Jamesina meni ihan oikeen :'D Mikähän siinä on, että fanservicen vetäminen on niin  hauskaa? xD
SaiNarua ei -09 vielä oikeen osattu, kun se oli ihkaensimmäinen kerta, kun kukaan edes pyysi fanipalvelua. Oli sitten pakko improvisoida. Valokuvaa, jossa Naruto on polvistuneena ja kukka kädessä Sain edessa (En ikinä saanut nähdä niitä meistä otettuja fanservice-kuvia TT___TT) Oikeasti, jos joku tunnistaa, ja tietää, että niitä voisi jossain nähdä, niin linkatkaa/lähettäkää. Löytyy myös sellainen posetus, jossa meillä on "pocky-game" meneillään. Ja sellainen, missä istutaan ja nojaillaan selät vastakkain. Ja löytyisikö halailukuvakin, en ole ihan varma muistanko oikein... (ja itse olen siis Naruto ja kaveriani Saita canoninvastaisesti pidempi. Joissain kuvissa meillä saattaa myös olla molemmilla rillit).

Minulla oli jotain ihan oikeaakin asiaa, mutta se katosi... -__-¨

Tosiaan, onhan conissa kaksi päivää, ja toisena olen ehdottomasti kanku, jos vaan saan sen hatun huomenna aikaiseksi.
Periaatteessa, kun kyseessä on finimiitti, niin olisi ainoastaan oikein, jos cossattava fandom olisi Potter ;D



« Viimeksi muokattu: 14.07.2011 01:34:05 kirjoittanut Violet Baudelaire »

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Niinhän se olis. Mutta mä en todellakaan tiedä, miten ehdin tekemään yhtään mitään ja wäh. Huomenna juoksentelemaan kirppareille ja miettimään, mitä sitä sais aikaiseksi vai saisko mitään. Saa nähdä, mutta viimeistään Traconiin on pakko cossia, ottaa vihdoin itseään niskasta kiinni ja tehdä se, mistä on aina haaveillut. Oon halunnu cossata iäsyyden, mutta ikinä en oo saanut mitään aikaiseksi, voi niitä aikoija jolloin melkein tuli itku Ed cossin kanssa (olen toivoton käsitöissä) ja kankaat ei riittänyt ja rahat loppu kesken ja äiti ei päästänytkään Animeconiin, öä... - 08 vai -07?

Pottercossaus kuulostais kyllä mahtavalle idealle ja mitä ite oon nyt suunnitellut, että rupeis vetämään just conmiittejä, ehkä teemallisia tai sitten ei, kun vähän lässähti tuo Bleach-idea sitten kuitenkin. Nytkin tosin vähän pelottaa, ku mulla on muutenkin niin kauhiasti kavereita tulossa mukaan ja wäwä sitten finiläisiäkin pitäis nähdä ja keksiä sinne miittiin kaikkea ja olen sitten ihan pallohukassa. :''D Iskee stessi, ensimmäistä miittiä vetämässä koskaan, enkä edes cossaa vaikka ideaa pyörittelinkin niin onnessani. Traconissa voisi tosin vihdoin olla se Hitsugaya, koska Neylah (joka ei oikeastaan ees ole finiläinen, mutta...) lähtis mun toveriksi Rangikuksi. :''D

Ja Fanservice<3 Ihanaa. Ja kohta on Akuroku day (kuukauden päästä!) eli siis Kingdom Hearts II Axel/Roxas-päivä, jota juhlistetaan 13.8. ja ois niin ihanaa olla Roxas (joka on yks mun haave cosseista, mutta kö Keybladet - pervektionistina tarvitsisin Oathkeeperin ja Oblivionin) edes randomista ja saada toveriksi Axel. ^3^


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
JES. JESJESJES!!!! SE. ON. VALMIS.
Mun Kankuro-hattu on VALMIS.
Inhoan kaavojen tekemistä, mutta onneksi äiti hoiti ompelupuolen <3 (ihmettelen tänäkin päivänä, että miten minulla oli 8 käsitöissä).

Nyt pitää sitte enää vaan päättää, kumpana päivänä olen Kanku, kumpana Sirius. Riippunee kans vähän säästä...
Ja huomenna lähtee kyyti Turkuun, kämpän avaimet löytyy... aamulla vielä neljäksi tunniksi töihin ja sitten pikapakkuu...!
Tätä onkin kyllä jo odotettu.

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Oikeesti, tää on nyt tosi lähellä! Huomenna aamulla ostaa junaliput, töihin ja sitten tulee kaveri Kuopioon, josta sitten mennään yöks toisen kaverin luokse ja aamulla neljältä tai viideltä (lauantaina siis) junaan kohti Turkua ja siinä 11-12 aikoihin perillä, yea. o/ Mutta en saa cossattua mitään, ellen tee jotain ybersuper löytöä kirpparilta huomenna ku käyn kaupungissa, et saisin koottua ittelleni Edin, joten Odoshi on ihan vaan Odoshi, surkeus ;___;

Baudelle onnittelut hatun valmiiksi saamisesta ! ~


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Doubleblade Miriko

  • Fanfiction Collector
  • ***
  • Viestejä: 62
Harmi kuulla ettei Hitsugaya cossi oikein toimikaan, Odoshi, mutta Traconiin sitten viimestään se vois toimia. Ootko käyny kattomassa tavaraa UFF:stä? sieltä vois löytyy jotkut mustat housut ja paita, mitä vois lahtee muokkaamaan. Eikä sun tarvi huolehtia ohjelmasta, kyllä ihmiset omaa ohjelmaansa keksii, ainakin sen mä oon havainnu ku miiteissä oon käyny. Tottakai sä saat huolehtia, jos haluut. Ja tosiaan, Bleach-miitti on vähän lässähtänyt... Noh, kyllä se kuitenkin toimii jotenkin, ja tapaa ainakin porukkaa.

Tosiaan, huomenna pakataan, sitten lauantaina puol viis hereille, cossi päälle ja puol kaheksan junaan... Sen valkosen meikin laittaminen on kaamee homma. Kiva raahata miekkaa junassa, kuinkaha paljon outoja katseita saan... Sitten on Turussa puol kymmenen maissa ja luottaen etten eksy pääsen hyvin conipaikalle. Nähään siellä, eli jos näätte valkosen hyypiön jolla o iso meikka, tulkaa sanomaan jotain. Mä en pahoinpitele teitä. Paitsi jos sä satut olemaan Ichigo.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Niin, iski vastaan raha ja sitten tuli kiire, kun sain sataprosenttisen varmistuksen coniin vasta maanantaina (ai mitenniin luotin liikaa työkavereihini jo aiemmin XD rakastan niitä, siis työkavereita, jotka kyllä jeesaa jos onkin menoo). Ois niin hienoa ollut olla Hitsugaya. Tykkään hahmosta koko ajan enemmän ja toiseksi, mä jopa sovin siihen kohtalaisen hyvin.

EN oo kattellu? Hmm, UFF ei itseasiassa sano mulle mitään... D: oon tyhmä, joo-o.

Ah, töistä suoraan toverille yöksi ja sitten aamulla neljältä junaan ja vasta joskus 11 perillä. Tulee tosin mahtava junareissukin, tunnen sen! Ja conista vielä upeampi. Varmasti. :'>

Mitenhän paljon tulee ostettua Animeconista Sephiroth-tavaraa, Nekosta en ostanut mitään Sephytavaraa, joten... :''D Goodbye money~ Ja tosiaan mulla on paha tapa tuhlata coneissa liikaa rahaa ja sitten vielä kaikenlisäksi oon heikkona Sephiroth-tavaraan ja no nyt alkaa myös Cloud keräys, kun Sephiroth kokoelma alkaa näyttää aika hyvältä (Actionfiguurit Advend Children ja Kingdom Hearts, Artsvol 2 Dissidia versio, AC-juliste...).


Ja hei, kertokaa paras tapa pindata? Nää ei suostu menemään kasaan, mä haluan olla poika. 8(


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Pitäneen kokeilla eli siis jesarikauppaan ~ ja sitten vetelen jossain junassa itelleni bindauksia ja porukka kattoo "mitä tuo tekee?", mutta ei voi mitään. :--D Ajattelin, että jos lähtis poika-Odoshina (oon tosin välillä muutenkin, mut siis... totalpoikaodona) Animeconiin, kun ei sitä cossiakaan ole x) ...taisitoonihantyttömäinenhamepäällejayhyyenhaluavaikkalöysinkikivanhameen

Viel ois mahdollisuus koota kirpparilta kossi (puhekielellä saamme kolmen koon ohjeen! älykäsaamuisin, tiedän), jos vaan onni suosii. Kun oon kerran jo näin aikaisin hereillä ei auta muuta ku yrittää ja onhan mulla viel aamuyön neljään asti aikaa x) miinustettuna työaika 7,5h, joka alkaa kello 14 ja päättyy 21.30, tuotuota... :D

Jännittää!


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Osaatteko sanoa, mistä saisi hyviä kasvomaaleja?
Se on  vielä ihan auki, millä saan kankun naamameikin aikaan... Hakusassa punertavanliilaa tai viininpunaista "maalia". Joskus muinoin tein itselleni kankumeikit kajaalilla, mutta se on mennyt manan majoille aikapäiviä sitten... :-\

Lainaus
Ja hei, kertokaa paras tapa pindata? Nää ei suostu menemään kasaan, mä haluan olla poika. 8(
Mjaa. Itse olen kokeillut kahta eri tapaa, joista molemmat toimivat ihan ok.
Urheilurintsikoilla on tapana litistää ihan kivasti (tietysti siihen voi sit vielä kietoa jotain ympärille, kuten just jesaria tms).
Ja toinen keino oli sit ihan vaan kietoa sideharsoa mahdollisimman tiukasti ja kiinnittää esim hakaneuloilla (ei siis ihoon :D). Tosin tässä on se vika, että se tuppaa valumaan ja sitä sideharsoa pitää olla paljon.

Näin taas vaihteeksi conimatkasta unta, meidän aikataulu kusi, siskon poikakaveri(?) kävi conikaverini kimppuun, tiellä oli vedenpaisumus... jeee xD
Tajusin tänään, että James/Sirius kokoonpanossa voi hyvinkin olla hyötyä siitä yhden toisen kaverin ruoskasta, joka on jäänyt mystisesti haltuuni. Meillä on lyöjä, etsijä ja... puuttuva sieppi x'D *reps*
Ääääähhh, alan olla ihan täpinöissäni. Lähtö turkua kohti vähän päälle 3 tunnin päästä...!

Varmaan olen lauantaina Kanku ja sunnuntaina Sirius (joka ei näytä Siriukselta, mutta liikkuu Jamesin seurassa), saa tulla moikkailemaan^^
« Viimeksi muokattu: 15.07.2011 10:00:05 kirjoittanut Violet Baudelaire »

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Juna lähti kohti Turkua about 10 minuuttia sitten O/ Ihan vaan Odoshina pyörin siellä, ei cossia, itken. Eli siellä mustassa kauluspaidassa, valkomustapystyraitahousuissa, mustat hiukset, juoksee ympäriinsä ja näyttää urpolta = Odo, saa moikkailla. :'>

Hienoa, konnari ei tykännyt musta. Tuijottaa mun kaveria kun mä annoin liput: "Opiskelijakortti...", minä innoissani: "Joo, minä oon se opiskelijakortillinen, hetki ~" ja kaivoin laukkua ja silleen, että sain kortin kaivettua laukunpohjalta se vaan lähti "Jaa", eikä edes kattonut koko korttia, sen verran vaan että näki mun kaivaneen jonkun kortin laukusta XD lol

Jännittää!

Ja kiitokset pindaus ohjeista, vaikka taitaa se pindaaminenkin nyt jäädä, vaikka ää haluan pindailla. Pelkät urheiluliivit ei riitä, sen voin jo arvata nytten, koska oon pervektionisti ja ei toimi. :''D pitänee siis jesaria ja sidettä ja kaikkea hankkia tai sitten ihan bindauskorsetti tai jotain, en tiiä. Näistä jesaripindauskorseteista kokemuksia, tietoa?


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Cas

  • ***
  • Viestejä: 60
Animecon on ohi, yaaay, millasia ihania ikimuistoisia hetkiä muilla, ne?
Päälimmäiseksi itelle jäi hyvä, positiivinen fiilis, vaikka aika paljon ei-niin-hyvääkin conissa tuntui olevan...~ (esim. minä ja kaverini käännytettiin pois cossikilpailun jonosta, koska sali oli kuulemma täynnä, kilpailussa toinen kaverini ryhmineen esiintyi (ja voitti! <3) ja kuitenkin siellä oli ilmeisesti loppujen lopuksi ollutkin vielä paljon tilaa, raivostuttaa suuresti...)

Ja jos jollakulla on kuvaa lauantain Grell Sutcliffesta, tai sunnuntain Canadasta nii lähettäkää yksäriä/jotain, ois kiva saada niitä itelle~ :3

Mie huomenna tai ehkä jo tänään illalla kuvia lisäilen koneelle, niitä tulikin sitten kauniit 223 kappaletta, ja suurin osa aivan huikean hienoista ja omaperäsistä cosseista, hyvä suomen cossikansa~ xD
Päälimmäisenä mieleen cosseista jäi se muovinen lelusotilas, berliinin muuri <3 sekä Nabari no Oun Raikou, jota kaverin kanssa pitkään hehkutettiin (Nabaria ei oikein suomessa näy, mikä on suuri harmi)

Waaaah, siel ois siis ollu Siri pikkunen jossain sunnuntaina? Ja mie en nähny, noooou! D:
Tuntu aika paljon Potter cossaajia olevan, tai ainakin ihmisiä Tylypahkan "koulupukuun" pukeutuneena eri tupien väreissä~
Kaverin kanssa joskus tulevaisuudessa liihotellaan Siriuksena ja Remuksena (unohtamatta Siri/Remiä <3) ja jos vaikka saatas loputkin kelmeistä mukaan ois ihan kiva juttu~

Mutta nyt tuon cosplay-täyteisen viikonlopun jälkeen tuli monta uutta cossia joita on pakko päästä tekemään ja cossaamaan, yhtenä esimerkkinä muumien mörkö~! <3

Huomenna kaupunkiin kankaita ostamaan ja ylihuomenna sit varsinaisesti mörköä tekemään~

Traconiin mennessä yritän tän projektin saada valmiiks, mutta ollenkaan varmaa ei sit oo et saanko sen Tampereelle kuljetettua, koska meen kimppakyydillä, jossa auto on aivan täynnä, ja se kumminkin vie kehikkoineen ja tukirakenteineen paljon tilaa, vaikka suuria suunnitelmia on jo nyt kehitelty tilan säästämiseksi xD

Ketään auton omistajaa isolla takakontilla/vähillä matkustajilla Joensuun kautta Traconiiin ajamassa? xD

Hee, nyt tällänen pitkä viesti, ei sillä että turhan aktiivisesti olisin tähänkään topiciin kirjoitellut, vaikka uudet viestit käynkin aina lukemassa xD

Mutta ite bindaan aina tiukka toppi + urheiluteippi/jesari yhdistelmällä, kestää hyvin, ei valu, bindaa helposti (ainakin tälläiset keskikokoiset rinnat) ja on helppo ottaa pois~

Jesarikorsettikin kuulostaa suhteellisen toimivalta vaihtoehdolta, mutta voisin kuvitella, että sellainen on kesähelteellä kamalan kuuma, ja miinuksena on, ettei sitä oikein tahdo kunnolla saada ilman kaveria~

Mitä unelmacosseja ja cosseja jotka on vaan pakko saada joskus tehtyy teillä muilla on?

Itellä on piiiiitkä lista erillaisia asuja, jotka tällä hetkellä on joko taidoille tai kropalle liian ylivoimasia ^^''
(vartalo kun on tällä hetkellä sellainen pehmeä-kaareva-pyöreä-combinaatio niin esimerkiksi tätä tyypiä: http://www.rpgfan.com/pics/yo-jin-bo/art-008.jpg ei aivan heti cossata~)

Oikeesti, aika kunnon stoori tuli tähänkin viestiin kirjotettua... olkaatte ylpeitä xD
« Viimeksi muokattu: 18.07.2011 15:23:24 kirjoittanut Cas »
"When in trouble, when in doubt, run in circles scream and shout"
~~~~~~~~~~~~~~~~
"Jos kuolet multa häviää horisontti. Alan törmäillä seiniin, alan törmäillä esineisiin. Alan kaatua, alan tippua. Jos katoat, hajoan"
~Kirjasta Ruttolinna Aaws Kusti x Mikael~

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama || cosplay, suosikkisarjasi...
« Vastaus #374 : 18.07.2011 23:33:48 »
K-ON! on mulle tuntematon ja taas ei vaikuta sellaiselta munlaiselta mangalta, mutta sitä on kyllä tosiaan kehuttu omalla osa-alueellaan ellen väärin muista. Kai se on jollain tavalla rantautumassa ja nousemassa moe-animena ihan hyväksi suosikiksi ja yleisestikin ollut listojen kärjillä, joten aika jännää jos manga on jotenkin... omituinen?

Kannattaisikohan kattoa englanninkielistä versiota kyseisestä osasta ja verrata sitä sitten siihen suomennokseen ja ottaa mahdollisesti yhteyttä kustantajaan, koska manga jossa ruudut on sekaisin on jo isomman luokan virhe. o.o


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Animecon on tosiaan nyt takana ja pakko sanoa, että oli aivan ihana reissu! ~ Positiivinen kuva jäi päälle ja vänkärinäkin tuli sitten extempore työskenneltyä sunnuntiana ja pakko myöntää se on oikeasti kivaa hommaa, vaikka välillä tuntuikin, että "apua mitä mä nyt teen, täällä on kaaos (narikassa oli vähän säätöä)". :D Mutta, kuten Cas jo mainitsikin negatiivista ja ärsyttävää oli;

Lainaus
(esim. minä ja kaverini käännytettiin pois cossikilpailun jonosta, koska sali oli kuulemma täynnä, kilpailussa toinen kaverini ryhmineen esiintyi (ja voitti! <3) ja kuitenkin siellä oli ilmeisesti loppujen lopuksi ollutkin vielä paljon tilaa, raivostuttaa suuresti...
Niin. Siellä oli ollut runsaasti tilaa, vaikka millä mitalla. Yksikin kaverini oli valloittanut itselleen neljä istumapaikkaa, kun sali oli ollut yli puoliski tyhjillään ja tosiaan siellä oli kiertänyt se huhu ettei sinne mahdu oli  ollut jotani ihme säätöä, eikä vänkäreillä/työvoimalla yleisesti ollut mitään tekemistä asian kanssa. Ärsytti suunnattomasti.

Tietääkö muuten kukaan kilpailiko Elffi eli siis Final Fantasy X:n Jechiä cossannut jätkä? Aivan mahtava asu ja Elffi on muutenkin loistava cossaaja (ai mitenniin ihailun kohde?). Kävin siitä kuvan nappaamassa, mutte en tajunnut kysyä tai jäädä juttelemaan x)

Lainaus
Mitä unelmacosseja ja cosseja jotka on vaan pakko saada joskus tehtyy teillä muilla on?
AH! Näitä riittää.

Edward Elric (FMA), jota siis mietin jo tähän animeconiin. Siksi tämä, että mulla on edelleen se ikuinen viharakkaus suhde Ediin ja minun ruumiinrakenteellani sitä voisi olla hyvä cossatakin. Toiseksi ah, tahdon tehdä automailin ja sen keihään, jolla Ed monessakin osassa taistelee, vaikkei olekaan mikään virallinen Edin ase. Ainut vain, että Edoja on coneissa aika paljon...

Roxas (Kindom Hearts II) siinä Organisation XII-asussa, johon olisi aivan pakko saada Oblivion ja Oathkeeper (=miekat) tai sitten ihan vain tavallinen Roxas, joka olisi myöskin kiva ja tietenkin Keybladen kanssa. En osaa päättää kumpiko sitten on kivempi, koska tykkään molemmista. Ja Roxas on sellainen pieniunelma, jota tahdon joskus cossata ja varmaan joku randomasu-Roxas cossi tuleekin olemaan 13.08. liikenteessä, en sitten tiedä vielä missä, koska Akurokuday. Se vain on sellainen todella läheinen hahmo ja sellainen, johon saatan samaistua. Harmittaa vain, että Rokujakin on liikaa coneissa ja Oathkeeper/Oblivion yhdistelmä ostettuna maksaa... liikaa. Niiden tekeminen taas on aika vaikeaa, kun ei ole kunnon välineitä täällä.

Shiki (Togainu no chi) on aivan uskomaton. Se puku on hieno ja hahmo itsessään todella mielenkiintoinen. Kyseisenä hahmona minut luultavasti tullaan näkemään Traconissa, koska menen jo huomenna katselemaan kirjastoon kaavakirjoja ja ostamaan kaavapaperia ja ehkä valkeaa halpaa kangasta, jolla voi testailla sitä mallin ompelua jne. :'> Miekkaa olenkin jo etsiskellyt jos löytyisi jostain. :>

Kadaj (Final Fantasy VII: Advend Children) on sitten se unelma, jota en varmaan koskaan saa toteutettua. Lyhyesti ja yksinkertaisesti se, että miksi kyseinen hahmo pitää joskus cossia on Sephiroth (kuten jo jotkut tietävät, mulla on ikuinen Sephirothfetissi). Hahmo on aivan mahtava ja pidän siitä todella paljon, myös proppi on jotain ihastuttavaa. Ja puku on sellainen hieno. Kaikkea. Mutta taitaa jäädä unelmaksi, koska asu ei ole mikään helpoin ja olen surkea käsitöissä. ;___; nyyh



Ja kiitos kaikille noista bindaus neuvoista! :---3 Huomenna sitten jesarikauppaan ja testailemaan!



Ja oho, unohtu noista toivecosseista se Hitsugaya Toushirou, josta on ollutkin jo puhetta. :'> Hups.

Niin ja voisi kai tähän vielä lisätä, että haluaisin cossata vielä suurtajoukkoa hahmoja, joilla on liian paljastavat vaatteet. Miehissä ongelma yksi on tissit, vaikka onhan pindaus keksitty. Sit naisiin ja miehiin molempiin osuva on mun maha, jota mä en kestä. :''D ja jalat sun muut. Esimerkiksi Final Fantasy X-2:n Rikkua ei vain pysty, kuten ei myöskään FF XII:n Frania. Ja no, tälläisistä vähäpukeisista miehistä voitaisiin luetella Envy (FMA) ja Tidus (Final Fantasy X). Että jee, kivaa olla pyöreähkö tyttönen.
« Viimeksi muokattu: 18.07.2011 23:55:57 kirjoittanut Odoshi »


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 989
  • Clara, my Clara
Vs: Anime, manga ja J-dorama || cosplay, suosikkisarjasi...
« Vastaus #376 : 19.07.2011 11:00:41 »
Tota juu. Mä ostin sen K-On!, kun vaikutti mielenkiintoiselta. Ja kyllähän se oli ihan hyvä.
Tosin, meni kyllä vähän aikaa ennen kuin muistin, että sitä luetaan neliruutustrippien tyyliin. Varsinkin, kun ensimmäiset sivut olivat sillä "normaalilla" manga tavalla luettavana. Animessa muistaakseni oli maininta (vai oliko sittenkin jossain muualla, en muista...), että se julkaistaan yonkomana eli neliruutustrippinä, joten sen takia olin jo osannut varautua siihen.
Mutta siis joo, muuten vaikuttaa ihan hyvältä. Ja ihan hauskakin se on.  Tosin Yui ja Ritsu meinaa välillä mennä mulla sekaisin, kun niissä on jonkin verran samaa näköä...
« Viimeksi muokattu: 19.07.2011 21:11:21 kirjoittanut tirsu »
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Arvostelujen ja esittelyjen varauslista
« Vastaus #377 : 19.07.2011 16:49:28 »
Anime- ja manga arvostelut & esittelyt
Varaukset ja linkit valmistuneisiin arvosteluihin

Niin ja tosiaan jos tuo mun ehdotus saa nyt kannatusta niin voisin tehdä varauslistan ja päivitellä tätä sitten sitä mukaa, miten ihmiset haluavat olla tekemässä arvosteluja/esittelyjä jostain sarjasta. Laittakaa mulle vaikka yksärinä, mistä haluatte tehdä esittelyn ja sitten kuukausi, jolloin esittelette sen, ettei tuu topikkiin mitään "varaan sen ja sen"-viestejä vaan pysytään aiheessa. :>

Tarkoitus on siis yksinkertaisesti tehdä esittely tai arvostelu valitsemastaan sarjasta ja julkaista se tässä topikissa ja mahdollisesti herättää muiden kiinnostusta kyseisistä sarjoista tai kokeilla jotain uutta ja erilaista. Saa tehdä myös pareittain. Ja hei, jos joku haluaa tehdä useampaa niin ei kahta peräkkäistä kuukautta yhdelle henkilölle, ellei sitten näytä sille, ettei kukaan olekaan kirjoittamassa esim. elokuuta. Vähintään yksi kuukausi siis väliä omalle esittelylle/arvostelulle ja max 2 varausta/per henkilö.

Kuukausilistaus esittelyille, arvosteluille ja varauksille
Heinäkuu - Kingdom Hearts-manga (Odoshi)
Elokuu - Black Lagoon - manga (Parilyn)
Syyskuu - Ouran High School Host Club - manga (Jonna-chan)
Lokakuu - Revolutionary Girl Utena - anime (Parilyn)
Marraskuu - Salapoliisi Conan (Anzu)
Joulukuu - Diamond and Pearl - manga (Jonna-chan)

//Toistaiseksi siis täynnä. Kokeillaan näillä kokoonpanoilla nyt aluksi ja jos homma toimii vuoden loppuun saakka niin laitetaan sitten pyörimään taas puoleksi vuodeksi uutta kierrosta jne. :> Jos peruuksia tulee niin varalle voi ilmoittautua, ettei jää joku kuukausi välistä.
« Viimeksi muokattu: 22.07.2011 13:48:16 kirjoittanut Odoshi »


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Noruz

  • pandafanaatikko
  • ***
  • Viestejä: 136
  • KH-kaudella
    • Love♥Shine- Noruzin blogi
Animeconista toivuttu, joten vihdoinkin olen käymässä Finissä~ :D
Ensimmäinen cossaus meni hyvin, eikä mul oo kyl conist mitää muut moitittavaa paitsi ahdas tila ja kuumuus (mut kummallekaa ei oikee mitää voinu, joten...)

Olin siis tosiaan se conin ainoa James joka häiriköi kaikkia Ciel-cossaajia kameralla kaikki kolme päivää (ja pelästytti kyl muitaki cossaajia mahtavilla keinoilla, hehe~)

http://3.bp.blogspot.com/-S166UgQ25I4/TiQZ1VeP-kI/AAAAAAAAASc/a36X4wWWBPI/s1600/ANIMECON+2011+061.JPG <-- Kuva cossista... ^^
Nyt se on virallista. ♥

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Lainaus
Olin siis tosiaan se conin ainoa James joka häiriköi kaikkia Ciel-cossaajia kameralla kaikki kolme päivää (ja pelästytti kyl muitaki cossaajia mahtavilla keinoilla, hehe~)
Ääää!!! Näin sut useampaankin kertaan, taidettiin jonottaa aika peräkkäin iltabileisiin tai jotain... muistan vaan nähneeni useampaan kertaan.

Itse olin tosiaan lauantaina Kankuro (oikeasti, teki melkeen mieli vaihtaa nimeä ja sukupuolta, ja ryhtyä kokopäiväisesti Kankuroksi<3 Meikki tekee miehen ;D voin laittaa kuvan, kunhan saan kameran tyhjäksi...), ja sunnuntaina olin joku random tylypahka-heebo, jolla oli kauluspaita, rohkelikon kraka ja Gryffindor-rintamerkki. (silmät tuskin olisivat jaksaneet piilareita kahta päivää peräkkäin).

Koko coni oli ihana, joskin myös erittäin uuvuttava :'D Mangasaalis oli hirmuinen ja pakkohan se oli taas sortua "krääsään", cossaamani hahmon nimissä mukaan tarttui Gaara-plushie <3 Hip hei, eikä kaikkia pockyjakaan ole vielä syöty!

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.