Kirjoittaja Aihe: Japanilainen populaarikulttuuri  (Luettu 313950 kertaa)

Yukimura

  • Mrs. Kurosaki
  • ***
  • Viestejä: 1 554
  • Ava by Tuhkatriinu
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #320 : 03.06.2011 22:13:22 »
''Cosplaydeitti on siis Napakymppi-tyylinen leikkimielinen seuranhakuohjelma. Seuranhakijalla on kolme ehdokasvaihtoehtoa, joille hän esittää joukon erilaisia kysymyksiä. Seuranhakija valitsee saatujen vastausten perusteella kolmesta ehdokkaasta mieluisimman. Seuranhakija ja ehdokkaat on erotettu toisistaan sermillä niin, ettei kumpikaan osapuoli näe toisiaan. Näin ulkonäkö ei vaikuta valintaan. ''

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #321 : 03.06.2011 22:16:24 »
Kiitos selvennyksestä, Jonna-chan! Jännää, etten ole koskaan törmännyt tuohon, vaikka minusta hiukan tuntuu ettei oo ihan niin mun juttu tuo, että osallistuisin vaikka törmäisin. :)



“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #322 : 03.06.2011 23:09:10 »
Cosplay-deitissä pidetään yleensä ainakin kolme kierrosta, hettikierros, shonen ai, sekä tietysti shoujo ai. Jos aikaa jää, niin saatetaan ottaa vielä randomkierros, johon usein valitaan yleisöstä halukkaita osallistujia.
Nykyään tuo järjestetään aika usein silleen, että ilmoittautumiset kolmelle viralliselle kierrokselle suoritetaan etukäteen sähköpostitse tms.
Itse olen osallistunut yhden kerran, olin Hinata (alias neiti B) shoujo ai kierroksella Kitaconissa -09. Jännitti ihan pirusti, ja sitten vielä pikkusiskoni (silloin 10v?) veti sellaisen stuntin, että hihkui vapaaehtoiseksi neiti C:ksi siihen viereen :D Koita siinä sitten selittää, että mikä tässä on homman nimi XD
Silloin vedettiin kyllä ihan hirmuisesti kierroksia, kun kaikki osallistujat otettiin yleisöstä, jotkut kävivät hakemassa seuraa useaankin kertaan...

Deiteissä on usein myös ihan huiput juonnot, juontamassa on nähty nyt esimerkiksi FMA:sta Ed ja Envy(?), ja sitten traconissa -10 oli juontamassa suunnilleen koko Ouranin porukka :D

//end of hehkutus. Pakollinen juttu nautittavuuden kannalta on ehdottomasti toimiva äänentoisto (jota Animecon -08 deitissä ei ollut...).

Ryhmäkisa on yksi must-nähtävä, ainakin isoissa coneissa, yksilökisasta en niin perusta. FF-Fighteista... viime aikoina on alkanut tuntumaan, että spontaanisti järjestetyt on parhaita, koska niistä on jotenkin tehty liian järjestetty ja sliipattu numero nykyisellään. Itseeni kolahtaa kai sitten enemmän se päämäärätön tappelu kuin juonellisuus tässä ohjelmanumerossa :D (Kitaconin -09 ff-fighti oli ehkä viihdyttävin järjestetty koskaan, jonka olen päässyt näkemään).

Oho, tulipa conipainotteinen viesti (':

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #323 : 03.06.2011 23:36:01 »
Joo. :> Alan ymmärtää pointin, enemmän cossikeskustelua tänne Cosplay-topic ja yritetään täällä pitää anime/manga ja J-dorama keskustelua enemmän. :> Sitäpaitti ois hienoo, jos saatais tuota contopaakin pyörimään enemmän ja sinne kävijöitä + jakaa vinkkejä ja kokemukia! </mainos>


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Anzu

  • Assassin
  • ***
  • Viestejä: 80
    • Conan-kun
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #324 : 05.06.2011 15:30:31 »
Hoo, tuppaudun viimeinkin tänne muiden otakujen joukkoon ja yritän päästä keskusteluihin mukaan suurena animen & mangan kuluttajana.

Sitäpaitti ois hienoo, jos saatais tuota contopaakin pyörimään enemmän ja sinne kävijöitä + jakaa vinkkejä ja kokemukia! </mainos>
Hei, mitä aihetta mahdoit tarkoittaa? Haeskelin tuossa haullakin enkä löytänyt moista aihetta (silmäni ohittivat sen nähtävästi aina jotenkin) ja näin randomina olen hieman ulalla vielä jutuista. Aika monissa coneissa on tullut käytyä ja jatkossakin käyn, joten voisin ottaa osaa tuohon keskusteluun mielellänikin. :>
"Nothing is true; everything is permitted."
~
"They didn't break me. I am broken."

Anzu

  • Assassin
  • ***
  • Viestejä: 80
    • Conan-kun
Vs: Cosplay-topic
« Vastaus #325 : 05.06.2011 15:35:45 »
Ei ole ketään tohtinut linkkailla omia cosplay kuviaan tänne esille? Vai meneekö jonnekin foorumin sääntöjen puolelle siinä vaiheessa jo, hmm. Olisi ollut mukava katsella onko pongannut teidän asuja coneissa ja millaisia tekeleitä muutenkin finiläisillä on ollut ja tulossa. :>

Itse olen seuraavaksi eksymässä Desuconiin ja lauantaina siellä edustan Kuma (Afro Samurai) cossillani, joka on oikein hyvässä mallissa tällä hetkellä. Yleensä jää kaikki sinne viimeiseen yöhön, eeh. Ja sunnuntaina sitten hieman jo nähdylläkin Hunter (L4D) cossilla pyörin, koska olen oikeasti mätännyt tuota peliä / katsonut kun kaveri pelaa jotain x liian monta tuntia elämästäni ja haluan viimein tehdä siitä jotakin asua + ystäväni cossaa Ellistä, joten senkin pohjalta hieman teen tuota asua.
"Nothing is true; everything is permitted."
~
"They didn't break me. I am broken."

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Cosplay-topic
« Vastaus #326 : 05.06.2011 17:30:25 »
Lainaus
Ei ole ketään tohtinut linkkailla omia cosplay kuviaan tänne esille? Vai meneekö jonnekin foorumin sääntöjen puolelle siinä vaiheessa jo, hmm.
Hei, loistava idea. Miten lie ei ole kenellekkään tullut mieleen linkittää. Mutta, mitä itse sääntöjä tunnen niin kyllä kuvien linkkaaminen ainakin on sallittu. Kuvia ei kannata laittaa näkyviin, vaan laittakaa linkkinä ( [ url = www.linkki.fi ] esim. cossattavan hahmon nimi [ / url ] ja välit tietty pois ). Kuvien laittaminen tänne ( [ img ] ja [ /img ] - koodeilla ) saattavat kuormittaa finiä, joten linkkailu on parempi vaihto-ehto kuvien laittamiseen. Eli immeiset, laittakaa ihmeessä niitä kuvia tännekin. :>

Kuvia myös voi laittaa cossattavista hahmoista, koska minulle ei ainakaan Anzun hahmot sano mitään ja kaikki eivät voi kaikkia hahmoja tietääkkään. Näin vältetään sitä etsimisen vaivaa koska laiskat ihmiset, kuten minä eivät välttämättä jaksa.

Ainiin, Desuconkin tosiana lähestyy - itsekin olisin sinne halunnut, mutta no rahatilanteeni on surkea. :< Nekocon olisikin sitten seuraavana! Sitä odotellessa, muita tulossa? //edit: Minä keksin ketä haluan cossata Nekoconissa! Ja siihen mulla on rahaakin, toivottavasti (ainoastaan peruukin hinta epäilyttää). Eli minut voi mahdollisesti tavata Nekossa Nagisa Kaworuna, joka on Neon Genesis Evangelion-sarjasta. Aivan mahti hahmo ja cossikin tarpeeksi yksinkertainen tälläiseen randomcossaukseen heikko rahaisena ja ensimmäisenä cossina.  :D
« Viimeksi muokattu: 05.06.2011 20:31:38 kirjoittanut Odoshi »


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #327 : 05.06.2011 17:36:03 »
Hoo, tuppaudun viimeinkin tänne muiden otakujen joukkoon ja yritän päästä keskusteluihin mukaan suurena animen & mangan kuluttajana.

Sitäpaitti ois hienoo, jos saatais tuota contopaakin pyörimään enemmän ja sinne kävijöitä + jakaa vinkkejä ja kokemukia! </mainos>
Hei, mitä aihetta mahdoit tarkoittaa? Haeskelin tuossa haullakin enkä löytänyt moista aihetta (silmäni ohittivat sen nähtävästi aina jotenkin) ja näin randomina olen hieman ulalla vielä jutuista. Aika monissa coneissa on tullut käytyä ja jatkossakin käyn, joten voisin ottaa osaa tuohon keskusteluun mielellänikin. :>
Joo. :> Alan ymmärtää pointin, enemmän cossikeskustelua tänne Cosplay-topic ja yritetään täällä pitää anime/manga ja J-dorama keskustelua enemmän. :> Sitäpaitti ois hienoo, jos saatais tuota contopaakin pyörimään enemmän ja sinne kävijöitä + jakaa vinkkejä ja kokemukia! </mainos>
Tuohon olin linkin liittänyt mukaan. :> Merkkasin nyt punaisella, jos joltain toiseltakin on jäänyt huomioimatta tuo linkki. Tosin Anzu taisit ainakin löytää perille, kun olit käynyt sinne kirjoittelemassakin.

Onko Soul Eater kenellekkään tuttu animena? Onko seurattavan arvoinen sarja?


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Furoxrea

  • Vieras
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #328 : 05.06.2011 19:07:09 »
Onko Soul Eater kenellekkään tuttu animena? Onko seurattavan arvoinen sarja?

MINULLE ON, MINULLE ON. Enkä ole katsonut sen kuin sata kertaa läpi.
Se on loistava sarja  :D Ehdoton suosikkini tällä hetkellä. (On kyllä ollut jo pidemmän aikaa......) Ne hahmot <3
Voi olla, että jonkun mielestä siinä sarjassa kaikki on vedetty ihan överiksi, mutta itse tykkään Soul Eaterista kovasti. Niiden hahmojen toilailut saa meikän nauramaan kerta toisensa jälkeen ;D

Että kylläh, mie suosittelen tutustumaan siihen~

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #329 : 05.06.2011 19:44:28 »
Furoxrea, jos millään viitsit kerrotko hieman animesta spoilaamatta pahasti? :)


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Anzu

  • Assassin
  • ***
  • Viestejä: 80
    • Conan-kun
Vs: Cosplay-topic
« Vastaus #330 : 07.06.2011 21:42:01 »
Kuvia myös voi laittaa cossattavista hahmoista, koska minulle ei ainakaan Anzun hahmot sano mitään ja kaikki eivät voi kaikkia hahmoja tietääkkään. Näin vältetään sitä etsimisen vaivaa koska laiskat ihmiset, kuten minä eivät välttämättä jaksa.
Joo, aivan siis tietenkin! Näissä asuissa siis ilmestyn Desuconiin pyörimään lauantaina Kuma, Afro Samurai ja sunnuntaina Hunter, L4D. Häiritä saa jos pongaa. Tosin pääproppini kanssa lähinnä tulen kävelemään päin seiniä, mutta cosplay ilman tuskaa on teeskentelyä! :D

Ja pääproppi aiheutti itsessään hyvin paljon päänvaivaa.
"Nothing is true; everything is permitted."
~
"They didn't break me. I am broken."

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Cosplay-topic
« Vastaus #331 : 09.06.2011 12:42:53 »
Vau, tuo Kuma on upean näköinen hahmo! Tahtoisin nähdä tuon ihan conissa, mutta desuun en pääse, surullista. Mutta näyttää tosiaan hienolle ja joukosta erottuvalle. Ja pääproppi, on siinä mahtanut olevan hommaa, miten teit pääpropin?

Ja ihan yleisesti kaikki, miten valmistatte proppeja - mitkä on parhaat välineet esim. miekkoihin/aseisiin? Mä haluaisin joskus cossata hahmoa (en oo vielä päättänyt mitä), jolla on isot/näyttävät aseet tai ase, mutta valmistusmenetelmien kanssa oon ihan palikka. Yksinkertaistakaan, kun en oikein tiedä mistä aloittaa ja mitä  käyttää.

// Mitenkäs Nekoconin kanssa ihmisiä tulossa? :> Mietin, että joku pikkumiitti sinne voisi olla kiva. :>
Ainakin minä ja Natural oltais tulossa.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2011 13:27:25 kirjoittanut Odoshi »


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Doubleblade Miriko

  • Fanfiction Collector
  • ***
  • Viestejä: 62
No niin, nyt on virallisesti miekka valmis, maalasin tänään viimeisen osan ja tein kahvan rätin. Meni ehkä kokonaisuudessaan n. 20 työtuntia ja työstämässä oli about 4 ihmistä satunnaisesti(Minä, joka tein suurimman osan, isä joka antoi koko idean, isän ystävä, joka laminoi ja isoisä kenen työkaluja sai lainata.) Odoshi, voin sanoa ison miekan tekemisestä sen, ettei kannata käyttää puuta, siitä tulee muuten painava, vaan ensin vaikka jotain kevyttä ainetta ytimeksi(balsapuu, eristelevy(finfoam), etc.) ja sitten se päällystää jollain aineella, vaikka lasikuidulla ja kuitujen liimaamiseen epoxia. Sitten sen voi vain maalata. Toi oli mun ehdotus, keksikää muut muita.

Tosiaan, Hollow Ichigo cossin "ensiesitys" on Desussa, joten jos näette kokonaan valkoisen hyypiön kantamassa mustavalkoistaa miekkaa, se olen todennäköisesti minä, saa tulla moikkaamaan. Paras kuva Hollow Ichigosta jonka löysin: http://images.wikia.com/bleach/en/images/4/46/Hollow_Shikai.png Näytän jotenkin tolta, tai se ois tarkotus.

En ole ilmaantumasta Nekoconiin, se on vähän kaukana näin pääkaupunkiseudulta katsottuna ja mulla taitaa olla jotain muuta silloin. Harmi ku et tuu Desuun Odoshi, ois ollu kiva nähä.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Hmm, Miriko, mistä sinä tuollaisia kaikkia tarvikkeita/materiaaleja saat? Löytyykö ihan tavallisista K-rauta kaupoista tms, kun ei ihan omasta kämpästä tuollaisia tarvikkeita tahdo löytyä. Tosin työkalupuolikin on hiukan heikkoa, mutta pitää yrittää muistaa nuo tarvikkeet, jos siitä lähtis työstämään sitten vaikka porukoiden luona isäpuolen tarvikkeilla. Itselle, kun ei sano mitään nuo, mutta luulen ymmärtäväni periaatteen.

Ja niin ois ollu kiva nähä Desussa, mutta en pääse nii en pääse. .:< Ja harmi, ettet sä pääse Nekoon.

Mutta, ah, mä odotan tuon Hollow Ichigo-cossisi näkemistä! o/


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Doubleblade Miriko

  • Fanfiction Collector
  • ***
  • Viestejä: 62
Kyllä pitäs tavallisista rautakaupoista, esim. K-75 etc. löytyä, levyt on finfoamin kamaa, tärkeää että ne on just niitä, koska vain ne kestävät epoxin, se aine on kamalaa myrkkyä. Levyjä löytyy eripaksuisina, mutta pituus on kaikissa siinä parin metrin paikkeilla. Sen kun ensin hioo täysin siihen muotoon mihin pitää(siinä menee aikaa ja pöly lentää joka paikkaan) ja sitten päälystää, sen pitäs kestää. Mutta se päälystäminen ei ole mitään helppoa,(ensin epoxia "liimaksi", sitten lasikuitumattoa(pitkiä säikeitä) päälle ja siihen vielä lisää epoxia päälle) ite en tehny sitä, vaan isän ystävä teki, joka osaa sen. Toivottavasti auttaa jotenkin, en ole paras selittämään, pyydä joku teknisesti osaavampi ja tietäväisempi avuksi.

Niinpä, noh, sitten Animeconissa ku o virallinen miitti, näät ton propintekotekniikan tuloksen. Se miekka on hieno.

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Oih, kadehdin edistyneitä... itsellä vielä päättämättä sekin, ketä nyt sitten loppujen lopuksi cossin (ja missä) :D
Animecon on varma nakki, mutta lueskelin tässä yks päivä uusinta Japan poppia ja se aiheutti kauhunrääkäisyjä.
MITEN IHMEESSÄ CONEISTA ON ÄKKIÄ TULLUT IHAN HEMMETIN KALLIITA??

Enkä nyt puhu matkoista tai majoituksista tai krääsä/mangashoppailusta, vaan yksinkertaisesti sisäänpääsystä.
Olisiko ollut Desucon liput ovelta 27€ (ennakkoon 17€), Tracon ovelta 20€ (ennakkoon 15€ ja päivälippu 10€)
Oikeasti ihan törkeää. Mihin hävisivät ne ajat, jolloin päivälippu maksoi 3€? Apua.


I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Noruz

  • pandafanaatikko
  • ***
  • Viestejä: 136
  • KH-kaudella
    • Love♥Shine- Noruzin blogi
Mä järkytyin siit kans! (Onneks oon menossa vaan Animeconiin joka o ilmane, mut...) Vaik vanhemmat oliski antanu luva, saattas jääd Tracon tänä vuon välii, koska ei mul riitä rahat siihe sisäänpääsyynkää kunnol!

Son iha kauheeta!! T.T Ja kaike lisäks toi ompelukone kiukuttelee mul. En tiä onks vika koneessa vai langoissa, mut rasittavaa son silti, ko ens viikolla pitäs sitä cossia tehdä. Eikä kenkiä oo löytyny... Suunnitelman ois ens viiko aikan kiertää KAIKKI Pori kirpparit et löytyis sopivat... Fidassa olis ollu täydellisiä kenkiä kyllä. Jessylle. Ehkä kaikist rasittavin asia, et kyl vaa sil toisel Rakettiryhmän jäsenelle löytys kengät mut ei Jamesille!! Ei kukaa olis sattunu näkemää Porissa sopivia saappaita?

Ja hemmetti vieköön mul o iha liikaa ideoit seuraaviks cosseihin. :D Ens vuoten ny oon aika varmasti Liechtenstein, mut sen jälkee tulee ongelmii ko haluun ol nii moni hahmo... Ja kaikki (yllättäen) miehiä. ^^' Mut äiti voi ol ylpee et ens vuon tyttärensä pukeutuu tytöksi eikä cossaa koko ajan vain miehiä. (son kysyny mult parii kertaa miksen haluis cossat ketää naista ko kerroin cossaavani Jamesia.)
Nyt se on virallista. ♥

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Auttakaa joku, joka ymmärtää kaavoista enemmän kuin minä...
Aikomuksena olisi tässä päivänä jonain tehdä Naruto Shippuudenista Kankuron hattu (linkkaan kuvaa kun pääsen kotiin).
Minulla on kaavoista päässäni ainakin kaksi kolme visiota (tai oikeastaan enemmänkin), yhdessä versiossa on kaksi palaa, toisessa neljä. Kolmas onkin sitten vielä monimutkaisempi...

Ähhh, voisipa tähän piirtää... Mutta siis, hattu, joka näyttää siltä, että tyypillä on kissankorvat. Mallissa ehkäpä vähän jotain burkhamaista(?), mutta kasvot näkyvät ja hatun "helma" on lyhyempi.
Aion joka tapauksessa yrittää ensin minikokoisena, ettei mene niin paljon kangasta hukkaan... vielä kun tietäisi, millaista kangasta tuohon pitäisi olla  :D

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama || cosplay, suosikkisarjasi...
« Vastaus #338 : 25.06.2011 21:07:38 »
Lainaus
Enkä haluu edes ajatella sitä, kuinka monta Hopeanuolta multa tällä hetkellä puuttuu.
Mulla on ihan sama juttu, kun sulla Vanilla. D: Oon viitososassa menossa, yhn.

Mutta niitä suositteluja otetaan täälläkin päin vastaan! Itse voisin suositella Bleachia, koska itse olen tykännyt FMA:sta ja Deathnotesta ja rakastunut siinä samalla Bleachiinkin, vaikka eroaahan se kahdesta edellämainitusta paljonkin tyyliltään, vaikka perinteinen toiminta onkin pääosassa. Sarjan osittainen huonopuoli tosin on se, että se on näitä "ikuisuus" sarjoja ja animeakin taitaa olla +300 jaksoa. Toinen näitä tunnettuja animen ja mangan kulmakiviä sitten on myös Neon Genesis Evangelion, jos et ole siihen vielä tutustunut. Itse ainakin tykkään, paljon, eikä animekaan ole kuin 24 jaksoa eli ei mikään ikuisuus projekti. Mangasta en tiedä, kun olen lukenut vain 12 osaan asti (suomeksi ei taida olla enempää) ja vielä se vaikuttaisi jatkuvan.

Jaja, mitähän vielä. Jos Hopeanuolestakin pidät animena sinua saattaisi kiinnostaa myös Wolf's rain. On se manganakin ihan hyvä, mutta kahteen osaan sisällytetty tarina jää ainakin minusta liian lyhyeksi.

Vampyyritarinoita taas hyvinkin paljon toimintaa sisältäviä ovat Trinity Blood (24 animejaksoa, mangaa en tiedä) ja Hellsing (alkuperäinen manga taitaa olla 10 osaa, Ultimate-anime jatkuu edelleen julkaistu 7 jaksoa). Hellsingin alkuperäisestä animesta en oikein voi paljoa sanoa, kun en ole itse sitä vielä ehtinyt katsomaan, mutta sitä on tehty muistaakseni 13 animejaksoa, eikä se seuraa mangaa lähellekkään yhtä uskollisesti kuin seuraajansa Hellsing Ultimate.

Toivottavasti löytyi jotain mielenkiintoista. :> Wikipediasta/anime-esittelyistä tai jostain löytyy varmasti paremmatkin esittelyt noille sarjoille, joten kannattaa vilkaista sieltä. Voin tosin itsekin vastata, jos on jotain kysyttävää ilman sen suurempai spoilereita.

Minä taas kanssa haluasin jotain toimintaa (ks. suosittelemani sarjat) ja sitten jotain fantasia-painotteista ei kovinkaan pitkää sarjaa vaan sellaista peruspitkää animea, eli about 20-40 jaksoa. Poikkeuksetkin käy, mutta jotain tuota luokkaa olisi kiva katsella, enkä minä siitä romantiikastakaan säikähdä.

Ja sitten shojo ai-sarjoja (animena)! Suositelkaa. <3


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama || cosplay, suosikkisarjasi...
« Vastaus #339 : 25.06.2011 22:36:40 »
En oo vielä kattonut EpikFeil ja tuo Kuroshitsuji vaikuttaa mahtilta (niin kyllä tuo Aio no Exotciskin), joten voisinpa tsekata ne sarjat vaikka tässä alkuunsa ja sitten tulla taas kyselemään hiukan lisää ehdotuksia! :P

Hih. Niitä shojo aita saa siis viel edelleen ehdotella!

ps. musta tulee vielä joku romantiikkahöpsö. olin ihan tui tui aww aww ku katoin gravin tuossa muutama päivä sitten uudestaan pitkästä aikaa mutta ku se on ihana, joka kerta kun sen kattoo, itkettää ja naurattaa ja aiheutta romantiikkahöpsöilyä sekä fanityttökuolemia ja muuta vaarallista!


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”