Kirjoittaja Aihe: Japanilainen populaarikulttuuri  (Luettu 313924 kertaa)

Garesu

  • Vieras
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #140 : 16.11.2010 15:13:11 »
Lainaus
Onko kukaan muu tutustunut uuteen suomennettuun shonen ai -löytöön La Esperancaan?

MITÄMITÄ onko se suomennettu??? Oon sitä joskus pikkusen selaillut englanniksi, mutta en päässyt juoneen millään sisälle joten jätin sen siihen. Ostaisin, jos olisi rahaa mutta kun ei ole, niin en osta. Damn.

Ehdottakaapas mulle vieläkin niitä mangoja. Lukisin mieluusti ihan hettiä. n__n Fushigi Yuugin tai Ouranin tapaista jos löytyis? :3

Garesu

  • Vieras
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #141 : 16.11.2010 16:01:28 »
Hmmm... ;D Pitää tsekata, kun on enempi aikaa! Vampyyrimangat ei oikeen innosta (Karin poikkeuksena! Usuuuuui<3) mutta kokeillaan :D Mikä on juoni, lyhennettynä ja spoilaamattomana? :D

leofurioso

  • ***
  • Viestejä: 1 097
  • Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
    • Versova_matkalaukku
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #142 : 16.11.2010 16:30:21 »
Mua alkaa pikku hiljaa pelottamaan mun seuraava Helsingin reissu, jollen sitä ennen ole tilannut fantasiapeleistä lisää mangoja itselleni päivien piristykseksi.
Listalla kun on seuraavaksi jo Under Grand Hotel ja Finder-sarja.
Miksen mäkään oo kuullut tosta uudesta suomennetusta shonen-aista saati ees törmännyt siihen vielä missään. Ei ois uskonut, että voi näikin pihalla olla asioista.
Suosittelen Trinity bloodia, sillä vaikka on siinä vampyyrejä niin eivät kaikki ole sentään niitäkään. Se on mitä parhain sarja ja suomennettuna yllättävän positiivinen yllätys, sillä harvoin näkee edes niin taidokasta suomennosta. Ja sen lisäksi piirrustustyyli on ihanaa.

~Fire  8)
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

Yukimura

  • Mrs. Kurosaki
  • ***
  • Viestejä: 1 554
  • Ava by Tuhkatriinu
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #143 : 16.11.2010 16:46:40 »
Helsingin reissut tulee aina kalliiksi leofurioso! Siellä kun on vaikka mitä, mm. fantsu, blippo ja ippai. :D

Wihii! Äiti yllätti mut tänään iloisesti, mä sain nimittäin tilata Urumista 150e tavaraa. Joululahjaksi itteleni. Mukaan tarttui mm. Bleach -kalenteri, pehmoleluja, julisteita ja öö figuureja. Sitten kun me muutetaan niin saan uuden kirjahyllynkin. Ihanaa. :3

Yhyy, ei kukaan tietäis mistä näitä Bleach -pleikkari pelejä saa? Tuo introkin on niin ihana. (Ichiron no Hana<333)

leofurioso

  • ***
  • Viestejä: 1 097
  • Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
    • Versova_matkalaukku
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #144 : 16.11.2010 19:57:19 »
Juu...Tuo Pyhimyksen juonikuvio oli aika tyhjentävä Trinity Bloodista ja todellakin salattu kaksoisluonne. Mä en oo vieläkään tajunnut sitä, et miksi se muka nyt niin salainen on.  ???

Ja kyllä mä itsekin tiedän, että Helsingin reissut voi tulla todella kalliiksi. Ja varsinkin kun ostaa siinä samalla mahdollisuuksien mukaan joululahjoja nyt kuukauden sisällä ja itseäkin pitää hemmotella Fantasiapelien ihanilla kokoelmilla. Ei mitään, mutta minkäs voin sille, että Yaoi-kokoelmani alkavat vaatia lisää kokoelmaan kirjoja. Ja onhan siellä myös muitakin genrejä, joiden vuoksi voin olla valmis maksamaan huimiakin summia. Eli kaverillani on pitelemistä, että pitää minut edes jossain budjetissa.  ;D

Täytyy varmaan tutustua La Esperancaan, kun tulen kohdille sen kanssa. Ihmeen hyvin se on vielä vältellyt minua, vaikka minullakin on melko hyvä "tutka" näihin genren juttuihin..ehkä yaoihin parempi.
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #145 : 16.11.2010 23:57:01 »
OOOH, täällä on juteltu Trinity Bloodista, todella loistavasarja eli minäkin suosittelen lämmöllä!  :D

Eikä siinä se vamppyyrijuttu nyt ole oikeastaan se pääasia, eikä sellainen kulmakivi, vaikka onhan sillä suuri merkitys. Ja kuten jo sanottu se on todella kauniisti piirretty, hahmot ovat ihania (Tres<3) ja eikä sarja perustu vaan niihin vampyyreihin, mukaan mahtuu ihmiskoneita, ihmisiä ja vampyyreja. Itse olen lukenut kymppiin asti ja toisaalta pelottaa, kun se loppuu jo 12 osaan (eikö?), mutta todella tutustumisen arvoinen on juu (miten niin jaarittelen).

Jonna-chan, oon liian tottunut tuohon norsuntappajaan mitenkäs sinä reagoisit jos vaihtaisin oman nimimerkkini kokonaan toiseksi :''D? Mutta niin, minäkin pidin tuosta osasta paljon, se oli  oikein mielenkiintoinen.<3 aww tuo Shiron (Hitsugaya) taistelu, ihana hahmo, olen jo rakastunut siihen, vaikka myös Renji on mun kaveri! Ja se kansi<3:p menee ihan ihkuttamiseksi nyt jos jatkan tätä, mutta toisaalta tuo oli paljon asioita muuttava osa, kun miettii, mitä kaikkea siinä selvisi. Vei tarinaa eteenpäin jättäen tulevaisuuden hyvnikin avonaiseksi ja Rukian pelastaminen alkaa todella olla jo aika lähellä... minustakin tuntuu sille. :)

Ja niin John on hieno hahmo, mutta toisaalta minä olisin halunnut enemmän siitä taistelusta, koska John ei ole luovuttajatyyppiä, ei, ei. Eihän se luovuta edes jättiläiskarhulle niin miksi sitten koiralle.. yhden hyökkäyksen jälkeen! En ymmärrä, mutta kai se on vain ajateltava, että Yoshihiro on tehnyt oikean ratkaisun tuonkin suhteen. Odotan muuten niitä susia todella paljon tai ylipäätään osia, jotka menevät animen ulkopuolelle<3 Olen jo nyt ihan täpinöissäni, vaikka ollenkin menossa vasta siinä viidennessä. ^^ Kuudes pitää ostaa, jos jää rahaa potterin ensi-illan ja ruokakaupan jälkeen. :>


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #146 : 17.11.2010 01:22:23 »
Niitä on siis enemmänkin, wooo! Kiitokset tiedosta pyhimys, en olekaan valmis vielä lopettamaan tuota ihanaista sarjaa.<3 Haluaisin todella lukea ne kirjatkin joihin manga pohjautuu, mutten tiedä mistä niitä voisi aloittaa metsästämään.

Ja TB on todella mahti myös noiden hahmojensakin takia, niistä löytyy niin paljon. Oma suosikkini, ollut ensiesiintymisestä lähtien on Tres, se vain on niin mahtava. Vaikka monta muutakin todella sydäntä lähellä olevaa hahmoa sarjasta löytyy. ^^


Sitten vielä loppuun julmaa mainostusta, mutta tuskin haitallista koska liittyy kyllä aiheeseemme anime ja manga. Ruskapoika linkitti minulle tämän jonkun aikaa sitten ja itsekin olen vasta rekisteröitynyt, mutta netin ihmeellisestä maailmasta löytyy tämmöinen vielä pikkuinen, jäseniä kaipaava manga ja anime fanfiktion foorumi Red Wall, josta nyt löytyy muutama käyttäjä sekä kivasti noita fikkejäkin. :) Liittykää ihmeessä, jotta saadaan paljon eri fandomeita ja lukijoita ja kirjoittajia manga ja anime fanfiktionin maailmaan.

//ainakin fikkejä löytyy sarjoista Rave, Bleach, Black Lagoon, Wild rock ja FMA sekä myöhemmin tänä yönä ilmestyvä (omaa käsialaani) Trinity Blood.
« Viimeksi muokattu: 17.11.2010 01:26:11 kirjoittanut Odoshi »


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Furoxrea

  • Vieras
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #147 : 17.11.2010 04:09:41 »
Oma suosikkini, ollut ensiesiintymisestä lähtien on Tres, se vain on niin mahtava.

Haa, ihan samaa mieltä 8D Tres on aivan loistava hahmo~ Abel on myös hauska. Sellainen ihana sähläri  :D
Khyllä, minäkin pidän Trinity Bloodista. Yhteen aikaan minulla oli kamala TB-villitys päällä, mutta eipä ole enää. Tyksin kyllä sarjasta edelleen, nyt vain se pahimmanlaatuinen fanitus kohdistuu johonkin muuhun sarjaan. (SOUL EATER SOUL EATER SOUL EATER SOUL EATER SOUL EATER)

Ääh. Sain justiinsa käsiini Soul Eater 4:n ja tietenkin se tuli samantien luettua. Tekisi kovasti mieli lukea sitä eteenpäin, mutta plööh... Viitosta saa kuitenkin varrota ikuisuuden :/ No, ei voi mitään. Pitää kai sitten töllätä vielä lisää niitä jaksoja ja lukea edellisiä osia läpi.
En ymmärrä, mikä siinä oikein on, kun nuo samat asiat saa aina vain nauramaan :'D Vaikka samat kohdat on animeversiona tullut töllättyä läpi liian monta kertaa, silti hajoan niille mangaakin lukiessani. Alkoi koiraakin ärsyttämään, kun räkätin niin paljon lueskellessani tuota neljättä pokkaria.
On kyllä toi Soul Eater ääliö sarja :'D (No, välillä ainakin.)

Garesu

  • Vieras
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #148 : 18.11.2010 18:23:18 »
Äh, nyt kun kehutte Trinityä noin vuolaasti niin tekis mieli alottaa heti sen lukeminen vaikka on tuo Girl got game vielä kesken :---D Mutta kahlaan sen loppuun eka, enää vähän jäljellä. n__n Tuo on ihan mielenkiintoinen sarja, koripallomangoja on aika vähän. Juoni on melko tavanomainen, mutta myötähäpeää saa tuntea koko sarjan ajan. :D Ihan perushyvä manga, lukekaa jos kiinnostaa tuo-tykkää-tuosta-ja-seki-tykkää-siitä-mutta-ne-ei-myönnä-sitä-ja-sitten-kaikki-on-sekaisin-mangat. :D

Oon lukenu kieli pitkällä tota teidän cossausmiittiä, ai hitsi kun tekis mieli tulla mukaan! Mutta, a) ei oo rahaa b) ei oo rahaa c) ei oo seuraa. Nyyh. Ai niin ja d) ei oo käsityötaitoja.

Jos sitten myöhemmin?

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #149 : 18.11.2010 19:21:52 »
GARE! Mitä on tämä? Kuunteleppa nyt kun Odd-setä kertoo...
Eli lainatkaamme vielä tuo ongelmasi muodonvuoksi.

Lainaus
Oon lukenu kieli pitkällä tota teidän cossausmiittiä, ai hitsi kun tekis mieli tulla mukaan! Mutta, a) ei oo rahaa b) ei oo rahaa c) ei oo seuraa. Nyyh. Ai niin ja d) ei oo käsityötaitoja.

...haluatko tietää yhden jutun? Tai oikeastaan 4 juttua? Kyllä sinä haluat (päätetty).

a) minullakaan ei ole rahaa
b) olen köyhä opiskelija vuokrakämpässä ilman ruokaa (=ei siis rahaa)
c) se on miitti = tapaaminen, me ollaan seurasi hei! :3 (uskon, että tiedät mikä on miitti, mutta tuo oli hyvin tarkentava tekiä tuo "tapaaminen" sana)
d) ei ole minuullakaan, mutta se ei estä yrittämästä (minulla on säälistä 6 kässästä päättötodistuksessa :''D)

joten ei ongelmaa, tervetuloa mukaan! :D Mietitään sit yhdessä mistä me saadaan rahaa tota varten. :'D Ja taistellaan käsityölahjojemme kanssa kuunnellen kaikkien muiden joka ikinen pikkiriikkinen neuvo. ;)

ps. tuo sun avas ;___; <3 CONAN on mun kaveriii  ~
« Viimeksi muokattu: 18.11.2010 19:24:18 kirjoittanut Odoshi »


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Yukimura

  • Mrs. Kurosaki
  • ***
  • Viestejä: 1 554
  • Ava by Tuhkatriinu
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #150 : 19.11.2010 09:19:44 »
Juu, mukaan vain Gare! Täälläkin on yksi joka ei osaa edes villasukkaa kutoa ja siltikin aikoo cossin tehdä. :D Me ollaan kuule sun seurana koko conin ajan! Mullakaan ei nimittäin ole muuta seuraa kuin muut finiläiset. Ei mullakaan pahemmin ole rahaa, kerjään vähän äidilitä mutta siltikin. :D Ruokailun suhteen voidaan toimia jotenkin yhteisvoimalla, kaikki voi esim. tuoda jotain pientä sinne. ^^ Eli, mukaan vain. <3

Garesu

  • Vieras
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #151 : 19.11.2010 17:00:51 »
Ei helkutti, älkää edes kuvitelko! Matkalle minä sitä seuraa ajattelin. :D En uskalla lähteä mihinkään kauas ilman seuraa lähteä ::) Joten tyydyn seuraamaan kaukaa :D Kyllähän mulla on vielä aikaa käydä cosseissa.

Minua ette noin helposti käännytä. ;)

Rupesin lukemaan Bleachia enkuks kun haluan tietää miten Rukialle käy :D Iih, liian jännää!

// Odd-setä, sori, Coco sai siirtyä Dwaynen tieltä. :(

/// Ja Dwayne L:n.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2010 17:23:31 kirjoittanut Garesu »

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #152 : 19.11.2010 19:13:06 »
Muttta Gare, emmehän me jätä asiaa näin helpolla, vai mitä Jonna-chan;)
Kyllä me viel jollain keinolla sut mukaan saadaan ja tuo matkaseurakin hei, yksinkertaista katsos kun meitä on ilmeisesti tulossa kuka mistäkin päin niin aika helposti luulisi saavan jonkun finiläisen samaan junaan matkaseuraksi, näin uskosin. Joten dataa, se on vain järjestely kysymys. Ja coneissa voi käyvä meijän kanssa! Ja tosiaan, kun puhuit tuosta "kaukana" käymisestä niiin mistä päin maailmaa (=suomea) sitä ollaan? Jos siis uskaltaa kysyä. Itse mainostan netissä liikakin omaa paikkakuntaani, hups. Sitä se ylpeä savolaisuus teettää ja armoton Kalpan hehkutus :''D

Niin ja tosiaan Bleach menee jännäks, pakko tosin vaan odottaa sitä 17 osaa! Huu, mutta.. toivottavasti se ei ihan viel tulis, koska olen köyhä ja sit vaan harmittaa, kun en saa ostettua sitä (vuokralasku tipahti tänään postiluukusta ja tilillä ehken euro...) ja kun kuietnkin haluan sen sitten heti ku se on kaupoissa. No, rahatilanne kun on tämä voisi käydä jokupäivä hyödyntämässä tuota pääkirjastoa ja käydä jotain mangoja laineilemassa. Tahtoo pitkästä aikaa lukea One Piecen alusta siihen 23 asti (parhaimmat osat 1-23 siis) ja ehkä pidemmällekin. Se sarja vaan on niin... ihana!  :-*

Ikävähän sarjaan iski katsoessani youtubesta amv:ta Klamydia - Krapula tulee kyllä tehtynä One Piece musiikki videoksi. :''D Nauroin väsyneenä tuolle (ja rakastan muuten tuota bändiä) ja tuli vain semmoinen aaaa one pieceeeee-olo<3 ai mitennniin oudot keinot innostua jostakin?

AMV-videoista puheen ollen, oletteko itse tehneet amveita? Tai onko jotain suosikkeja/inhokkeja sekä yleensäkin suhtautuminen niihin? Itse tykkään, etenkin jos ne on kivasti tehty ja haluaisin kokeilla itsekin joskus sellaisen väsäämistä. Movie maker lienee kelpaisi siihenkin, kun vain osaisi leikellä noita pätkiä animeista tai jotain.

//Eikai amv keskustelu ole "laiton" tässä yhteisössä? Eikai, kun kyse on kuitenkin youtubesta...


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #153 : 19.11.2010 23:42:45 »
AMV-videoista puheen ollen, oletteko itse tehneet amveita? Tai onko jotain suosikkeja/inhokkeja sekä yleensäkin suhtautuminen niihin?
Jos musavideot olisi nestettä, olisin kauhea sieni. Eli toisin sanoen paha tapa ahmia noita ihan hulluna milloin mistäkin fandomista (Toissapäivänä SaiNarua, eilen Yuuramia ja tänään Tanska/Norjaa<3)
Tekisin tosi mielelläni, jos osaisin, mutta moviemaker on buu, joskus olen jotain slideshowta vääntänyt tuntikaupalla, ja eiköhän seuraavalla kerralla ole jokaisen kuvan paikalla ollut punainen X.  :-X
Visioita kyllä tulee jatkuvasti, mutta tekniikkataidot tuskin riittäisivät toteutukseen, vaikka olisikin välineet.

Ahh, piirsin tänään tulkinnanvaraista Tanska/Norjaa seinäkalenteriini<3 Manga-kuvien piirtämisestä saa ihan armottomasti tyydytystä silloin, kun tuntuu, että onnistuu.

Garesu, ihana ava muuten (ja nyt puhun L:stä siltä varalta, että se taas äkkiä vaihtuu)  :D

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Garesu

  • Vieras
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #154 : 20.11.2010 11:04:25 »
Odd, Keski-Pohjanmaalta, Toholammilta tulen. Soittaako mitään kelloja? :D Täältä on Kuopioon yli 200 km. Lahteen taas yli 300 km. Tampereellekin yli 300 km. :D Enkä pääse täältä niin helposti mihinkään. D: Jos Oulussa olisi con niin mulla olis jotain mahiksia kun sisko asuu siellä. ::)

Baude, joo, noi mun avat vaihtelee tiuhaan tahtiin kun en ole millään löytänyt 'sitä oikeaa' avaa, tuo nykyinenkään ei tunnu omalta :D Onnistuin itsekin joskus pienenä piirtämään vieläkin mielestäni ihan törkeän hienon kuvan siskon piirtämää kuvaa matkien, harmi vaan, että olen hukannut sen kuvan. :( Oon monesti ajatellut että pitäis tarttua kynään ja kokeilla piirtää, mutta mulla menee aina hermot kun ei tuumaa onnistua. :/

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #155 : 20.11.2010 13:57:43 »
Ei sytytä, Gare, nyt oon varma että asut jossain hyvin metsässä koska joka paikkaan on miljoona kilometriä. Ja minäkun luulin keksiväni jonkun neronleimauksen viel ;__; No, onkos Oulussa coneja koskaan? Vaikka tosin taitaa mennä tuo miitticon pakosti Traconin tai Aconin suunnalle.

Puutun ava juttuunki, mulla samaa ongelmaa, etten löydä millään omaa avaani! Mä tykkään tästä KH-teemasta profiilissani, mutta jotenkin musta tuntuu taas, että olen vaihtamassa. Enkä todellakaan osaa päättää mitä teen ja mitä vaihdan. Ikuinen avakriisi.

Ja kyllähän tää AMV-keskustelukin on edennyt ja näyttää sille, että ihmiset tykkääkin. :) Mä oikeasti tahdon tehdä joskus sellaisein, edes jonkun huonon ja heiveröisen, mutta jonkunlaisen, koska se tuntuu hauskalta. Harvoin kyllä tulee silleen katsomalla katsottua, mutta kun niihin hyviin eksyy niin äkkiä rakastuu (tai rakastuu taas uuteen sarjaan takaisin... köhköh OP<33). :D

Koska AMVn takia rakastuin taas takaisin tuohon sarjaan, joka oli ehdottomasti yksi kulmakiviä harrastuksessani (ja ollut pitkään hiljaiselossa kirjahyllyssä) niin pitää kysyä teidänkin mielipidettä sarjaan. Mielipiteitä One Piece merirosvo (aaw<3) manga/anime sarjasta? Itse olen lukenut vain mangaa, mutta animeakin olisi ihan kiva seurata (ellei se olisi +200 jaksoa sarja).


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Garesu

  • Vieras
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #156 : 21.11.2010 09:35:22 »
Odd, en ihmettele, ei tästä kovin usea ole kuullut. ;D Katso Google Mapsista :)

One Pieceä oon lukenut jotain kymmenkunta pokkaria. Ei se aluksi iskenyt, mutta vaikean alun jälkeen pääsin juoneen sisälle ja tykkään. :D Pitäisi jostain kaivaa niitä suomennettuja käsiini :) Se... Apua, mikä sen nimi on? Kummiskin, se, joka leikkii niillä miekoilla on minu suosikki. Sen hiukset on kivan väriset. :D Se tyttö on ärsyttävä. Minusta se sarja on turhaan venytetty niin pitkäksi, varmasti lyhyempikin olisi riittänyt :D

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #157 : 21.11.2010 15:46:47 »
Gare, pitää vilkaista. :D

Mutta tosiaan, hienoo kun täältä löytyy nyt muitakin sarjaa seuranneita, itsellänikin oli sillon vuonna ikuisuus sitten hirveästi ennakkoluuloja sarjaan, kun olin lukenut ennen sitä Arina Tanemuraa ja Conania pääosin niin OP tuntui hieman erilaiselta, mutta uskalsinpas lähteä mukaan ja se huumori on oikeasti hauskaa (harmi vain, että muhun se puree vain suomeksi-> en ymmärrä englantia). ;D Ja tosiaan, jos nyt oikein ymmärsin miekoilla leikkijä, jolla on hauskan väriset hiukset on Zoro ja tyttö jota ehken tarkoitit Nami, vaikka en osaa kyllä sanoa ihan varmaksi koska miekoilla leikkijöitä on useampi, samoin tyttöjä.  :D

Oma suosikkini tosiaan, miten en ole edes höpissyt siitä, vaikka olen ihan faniuksissani sekaisin täällä? No ehkä se johtuu siitä, että nekin ovat vaihdelleet sarjan edetessä, paluussa takaisin siihen, joten se on yllättävän vaikeasti selitettävä juttu. Mutta kai se on vain itselleni myönnettävä, että Ace on ylitse muiden, nyt ja aina.  ;D Kysehän on siis siitä Luffyn veljestä, tulituli marjan syöneestä merirosvosta.  ;) Tietty muitekin suosikkeja on ja ne vaihtelee, kuten sanoin, mutta no Mr 2 Bon Clay on pakko mainita, koska se on niin homppeli<3 Nimin. rakastan niitä sen juttuja. ;D Mutta ei se kuulu silti suosikkeihini, mutta Nico Robin on jees (etenkin kun se palvelee Krokoa) ja Sanji myöskin. Sitten miekkamestari, jonka nimeä en muista on aina ihailua herättävä hahmo, waaau!

Ai olen taas höpöttänyt liikaa omiani... *poistuu paikalta*


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Garesu

  • Vieras
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #158 : 22.11.2010 15:05:25 »
Zoro ja Nami, niitä tarkoitin. Oon kamalan huono muistamaan mangahahmojen nimiä kun niillä ei ole mitään väliä : DD Paitsi lempisarjoissani ne muistuu liiankin hyvin. n__n En osaa noista muista hahmoista sanoa mitään, kun en ole sitä paloa lukenut :D

Muuten, Karinin animena katsoneet, ärsyttääkö teitä siinä se Winner-kun? Minusta se on täysin turha hahmo ja sen äänikin on ärsyttävä. Se olisi toiminut tosi hyvin ilman sitä. D: Ei ole mikään Karinin ja Usui-kunin välissä <3 Miksei kukaan kirjoita Karinista ficcejä? Mulla olis valtavasti ideoita mutta tökkää liikaa n__n

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Anime, manga ja J-dorama
« Vastaus #159 : 22.11.2010 17:42:14 »
Lainaus
Muuten, Karinin animena katsoneet, ärsyttääkö teitä siinä se Winner-kun? Minusta se on täysin turha hahmo ja sen äänikin on ärsyttävä. Se olisi toiminut tosi hyvin ilman sitä
Rageeee!!! :D Inhoan sen ääntä, se on niin rasittava, ettei mitään rajaa...! Muutenkin kieltämättä turha hahmo kaikenkaikkiaan. Ylimaalisen rasittavaa on varsinkin se sen "Kjärin-saan!" -huutelu, jää inhottavasti päähän soimaan. Ja karmea aksenttikin vielä :'D
Mutta toisaalta animessa tykkäsin jollain lailla kovasti siitä Karinin isoäidin tarinasta, sangen inspiroiva ihan muihinkin fandomeihin liittyen.
Ja miksi kukaan ei kirjoita ficcejä... omaksi selitykseksi voin sanoa vain ideoiden puutteen ja pienen pelon(?) siitä, etten saisi tehtyä Karinin ja Kentan suhteelle oikeutta. Söötti pari se kyllä on^^

One pieceä olen lukenut muutaman pokkarin joskus vuonna kivi, eikä paljon ole kyllä mieleen jäänyt, vaikka Zoro/Sanji -paritus onkin jäänyt silleen kummittelemaan takaraivoon :D Jotenkin se jo pistää stoppia sarjan aloittamiselle, kun se on niin pitkä... laiskuus on syntiä :P

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.