Ai niin, piti vielä Uramichi Oniisanista sanoa, että herranen aika, mikä seiyuu-casting! Piti jo melkein sen kattauksen takia katsoa ja huumorikin oli oikein toimivaa.
Fiilaan tätä. Jos on komediasarja jossa on pääosassa Hiroshi Kamiya lakonisena (setä)miehenä niin oon jo valmiiks ihan ready to go, mut sit ku siihen lisää vielä kikkelivitseille hajoilevan Mamoru Miyanon niin ah, en mä ihan tällast settii odottanut mutta hemmetti kun on hauska sarja. Pari ekaa jaksoa lähti vähän hitaasti käyntiin, olihan ne hauskoja mutta vitsit tuntu jotenkin hieman ehkä venytetyiltä (tai sit musta on tullut tosi vaativa kun hyvää komedia-animea tehdään niin paljon lol), mutta näin viiden jakson jälkeen voin sanoa että on yksi kauden suosikeista ja suosittelen kyllä kaikille jotka haluaa vaan hyvän mielen kerran viikossa.
Tosin kauden ehdottomasti parhaan sarjan titteli tällä hetkellä on menossa
Shiroi Suna no Aquatopelle. Siinä on lämminhenkistä slice of lifeä, aivan ihastuttavat hahmodesignit, upeaa taustataidetta ja kaunis soundtrack, sellasta ihanaa kesäistä pikkukyläfiilistä jolle mä vaan sytyn aina, sopivassa suhteessa draamaa ja kasvukipuja sekä ainakin tähän mennessä ollut erittäin paljon tyttörakkausvibaa (ja vähän elättelen toivoa että tästä tulisi sellanen yllärilesbosarja, hehe). Niin ja arkiseen tunnelmointiin on heitetty jotain yliluonnollista taustahöttöä joka ei oo tarinan keskiössä JA sarjan pääpointtina on draaman lisäksi merieläimet. En tiiä, kaikki tässä sarjassa on niin tehty mua varten ja sit kun vielä tarinan tahditus on just hyvä niin kokonaisuus vaan tuntuu makoisalta. Toki tässä tulee olemaan 24 jaksoa ja toivonkin ettei tää ehdi lässähtää, mut toisaalta ainakin tarinan kertomiselle on varattu aikaa joten tästä saattaa tulla ihka oikee mestariteos.
Vanitas on ollut ihan jees, nätit pojat (ja nätit poikavampyyrit!) historiallisissa vetimissä on ihan tarpeeks hyvä syy mulle katsoa jotain, mut voipi olla että kun tää eka kausi loppuu, käyn tsekkaamassa mangan sen sijaan et oottaisin kakkoskautta, koska jotenkin fiilaan että manga saattaapi olla parempi. Ei toi animekaan huono oo, ei missään nimessä, mut onko se kauheen hyvä, no - en tiiä, jokin siinä mulle vähän tökkii. Ehkä siks että tykkään enemmän hahmovetoisista sarjoista ja tässä hahmoihin ei oo päästy hirveesti ineen, mut on tää esteettinen ja as I said, nätit pojat on nättei enkä mä muuta oottanutkaan joten en valita.
Jatkokausista täytyy hehkuttaa uutta
Higurashia, kaveri vihdoin pisti mut kattoon alkuperäisen sarjan tässä keväällä sekä tuon silloin uunituoreen Higurashi Goun ja tykästyin niin kovaa. Hyvä kauhuanime tuntuu olevan niinku jotkut legendaariset pokemonit että tosi harvoin tulee vastaan mut sit ku tulee niin sitä arvostaa. Tosin Higurashi ei musta oo niin superpelottava, mutta gore on hyvää ja se mysteeri on ollut sekä vanhoilla että uusilla kausilla vallan mainiosti kirjoitettu. En tiiä mikä yleinen mielipide noista uusista kausista on, mut honestly niiden premissi on musta jopa kiintoisampi ku vanhoilla - en spoilaa mikä se mysteeri on, mut sit ku se selvis niin ai hitto se oli kyl plot twistien aatelia, ja tää uusin kausi ei oo pettänyt odotuksia. Joo ja vissiin
Kobayashi jatku kans, tsekkasin kaks ekaa jaksoo ja aion kyl tsekkaa loputkin koska yhyy niin pehmeitä lohikäärmeitä, mut ekan kahden jakson transfobiset läpät ja se uus tyty vähän söi innostusta. Mut katon ihan mitä tahansa jos siinä on Kanna (ja Fafnir. antakaa lisää hikikomori lohispojuu plis).
Vielä on tsekkaamatta Sonny Boy ja Jahy-sama ja jos on aikaa niin pakko varmaan tsekata myös toi Kageki Shoujo. Tai scratch that, nyt kun kuuntelin tuon endingin, mun on pakko tsekata se koska niin kaunis artti ja toi biisi uppoo ku häkä ja no, kärsimysdraamasarjat vaan on parasta, eli kiitos Kuma suosituksesta! :--D
Sori et tulin tänne vaan höpöileen animesta, en mä täällä usein käy mut halusin vaan hehkuttaa et jeejee kesäkausi on täynnä hyviä asioita eikä mul oo kavereita. ;__;
Oi joo ja niin, seuraan mä kans Obey Me -animee. En suosittele sitä kellekään paitsi jos sattuu tykkäämään kyseisestä pelistä. Mä oon viimeaikoina ollut siihen ihan koukussa joten tää anime on semmonen ihana viiden minuutin piristysruiske silloin kun ne jaksot nyt johonkin ilmestyy. Melkein mietin pitäiskö mun ostaa peliin VIP-jäsenyys vaan jotta saan mun miehet animoituina kerran viikossa. Mut vaikka animea en suosittele niin peliä kyllä, ainakin jos on niin ku mä eli poikaystävä ois kiva mut ei just nyt ajankohtainen joten hankin ne romanttisen suhteen aiheuttamat kivat lämpöisät fiilikset 2D-miehiltä. Gacha struggle is real, mut minkäs teet ku oot simp.