Samaten päädyin muutama päivä sitten aloittamaan Bungou Stray Dogs Wan!in, vaikka ajattelin, että jos sen katsoisin niin sitten joskus kun kaikki jaksot on julkaistu aikapäiviä sitten
Mä en kestä, kun ne on niin söpöjä siinä, aaa.

Sopiva kymmenen minuutin söpöyspaketti alkuviikkoon. Ja on ainakin sopivaa vastapainoa sille, mitä se sarja yleensä tarjoilee.

Uusi kausi, uudet kujeet. Mitäs kaikkea mä ehdin jo katsoa, hmmh... Ensin ainakin katsoin
Akudama Driven loppuun. Olin sen jossain vaiheessa dropannut, mutta sitten kuulin huhua, että se paranee loppua kohden ja niinhän se tekikin, bingesin sen yhdessä illassa loppuun ja viimeinen jakso oli kyllä visuaalisesti tosi nätti ja oli mielenkiintoista seurata sarjaa, joka kohteli päähenkilöitään tällä tavalla.
Tältä kaudelta jatkan
Jujutsu Kaisenia, joka juuri jatkuikin ykköskauden toisella puoliskolla. Uusina nappasin tällä hetkellä katseltaviksi
2,43 ja tuon Larjuksen mainitseman
SK8:n. Mietin hetken, aloitanko 2,43:sta, mutt uteliaisuus otti voiton ja lopulta jäin katsomaan, kun tykkäsin siitä, että kumpikaan päähahmoista ei ollut ihmisenä vain hyvä tai huono, vaan he molemmat tekivät virheitä. (Kun huoh, joskus urheiluanimeissa se päähenkilö on Hyvä ja Virheetön Ihminen, mutta häviää vaan, koska on vain huono pelaaja tai ei ole yhtä hyvällä tasolla kuin muut, ja sitä samaa kaavaa ei aina jaksaisi)
SK∞:n aloittaminen houkuttais, mutta saas nähdä.
Ainakin kahden ekan jakson perusteella vaikutti ihan mielenkiintoiselta!