Kirjoittaja Aihe: Piikkikorkoinen tyttö | S, Draama, Romance, Angst  (Luettu 1520 kertaa)

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Name: Piikkikorkoinen tyttö
Author: Lööperiikka
Beta: -
Rating: S
Genre: One shot
A/N: Joo tästä tuli lyhyt ja piti tulla ficci mutta en saanut ketään paria tähän ängetyä joten sit originali. Kommentteja olisi toki kiva saada.



Jos etsit kadonnutta aikaa,
 jotain josta jouduit luopumaan,
liian usein huomaat ei se totta ollutkaan

Sinä et ikinä rakastanut minua, minä vain aina luulin niin. Luulin että kaikki rakastavat katseesi olisivat aina osoitettu minulle, niin ei vain ollut.

Silloin oli talvi kun kävelimme käsikädessä pitkin kaupungin katuja, vain sinä ja minä.
Seurasin katsettasi, kuinka se iskeytyi piikkikorkoiseen tyttöön joka käveli ohitsemme. Katsoin sinua kysyvä ilme kasvoillani mutta sinä pyysit vain anteeksi, ja menit piikkikorkoisen tytön perään. Olit jättänyt minut keskelle lumista katua, hölmistynyt ilme kasvoillani tuijottamaan loittonevaa selkääsi. Kyynelpisara jäätyi poskelleni, olin aina luullut että sinä olit Se Oikea. Niin vain ei ollut.

Tiedätkö? Minä vihaan sitä piikkikorkoista tyttöä jonka vuoksi menetin sinut.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 19:46:48 kirjoittanut flawless »

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: Piikkikorkoinen tyttö
« Vastaus #1 : 05.08.2010 14:52:46 »
Oih, olipas tämä riipaiseva. Aikas karusti jätkä sen tytön heivas, joidenkin piikkikorkojen takia. Eikä se ees tiennyt oliko sil typykäl jo joku toinen, ja mistä se oli niin varma et se likka lankeis siihen? Hirveetä arvanheittoa sanon minä.  ;D

Odotin et tää olis ollut pitempi ja sen piikkikorkoisen tytön kertoma tarina, kuinka kaikki haluu sitä mut kukaan ei rakasta ja angstangst, mut ihan hyvä näinkin. Otsikko sai mut heti kiinnostuun tästä, se oli onnistunut niiin täydellisesti kuin olla ja voi mun mielestä! Se kuulostaakin niin elegantilta. (:

Mul tuli tos lopus mieleen yks kappale, tais olla Ultra Braan se joku jos lauletaan "sinä lähdit pois, minä katselin parvekkeelta, loittonevaa selkääsi, kiersit vesilammikon ja arvaan ettet murehdi tätä eroa~" jne. 8D Mua kiinnostaa, oisko sil kappaleel ollu edes pientä vaikutusta tähän teksiin, vai oliko tää vaan kiva sattuma? ^^

Hyvä muuten alkaa lukea talvisia fikkejä, kesähän on jo aikalail ohi!  :'( Ei tulis sit nää kylmät ilmat ja lumituiskut täys yllätyksenä. Meni offiks, mut so nat? :---9

A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?