Kirjoittaja Aihe: Twilight: The Cullen | S one-shot  (Luettu 2717 kertaa)

emmsku

  • ***
  • Viestejä: 10
Twilight: The Cullen | S one-shot
« : 03.08.2010 19:51:18 »
Title: The Cullen
Author: emmsku
Rating: S
Fandom: Twilight
Genre: Draama, Humour, Romance
Disclaimer: Hahmot ovat Meyerin ja teksti on omani. (Rakas ystäväni on auttanut minua tämän teossa joten kiitokset myös hänelle<3)
Paritus/Päähenkilöt: Alice\?, Jasper\?, Bella\Jake, Paul\?, Rosalie\Emmett, Carlisle\Esme.
Summary: (kertoo monen näkökulmasta, paljon juonenkäänteitä, Romantiikkaa ja Draamaa<3)
Kertoo myös susien elämästä jonkunverran.


                                                                                                            Luku.1 Erimielisyyksiä
Pov: Jacob


Kaikki tänne ja heti, käski alfan ääni. Sam oli raivoissaan.  Voi juma, Sam, etkö hitto vie osaa olla hiljaa, ajattelin.
Sam, joka oli raivoissaan, purki raivoaan meihin.
Sam oli raivoissaan verenimijöiden takia ja muu laumasta sai kärsiä Samin teettämistä käskyistä. Halusin lähteä pakoon kaikkea tätä taas.
Enkä minä rupea seisomaan Samin takana kun sinä-
Kylläpäs, hitto vieköön seisot Samin takana!
En.
Sinä et lähde mihinkään Seth, sama koskee sinua Jake, Sam ärähti.
Minua inhotti kun Sam komenteli sillä lailla. Inhosin tunnetta ettei muilla ollut valinnan varaa. Että oli pakko totella.
Polviani heikotti; yritin kaikin voimin pysyä pystyssä, kun alfan ääni piiskasi tahtoani.
Vain Seth ja minä pysyimme liikkumatta, kuin olisimme tämän paljastuneiden hampaiden ja luimistuneiden korvien myrskynsilmä. Sethin kuono melkein kosketti maata Samin käskyjen vuoksi painuneena.
Seth lopeta vastustaminen jo, ärähdin.
Seth vain uikutti vieressäni, Samin mahtiin alistuneena. Tiesin että häntä rehellisesti inhotti nähdä Sethin polvistuvan kuin orja isäntänsä eteen.
Jake olet oikeassa, Sam on ärsyttävä, Seth ajatteli. Katsahdin Sethiä ja hän hymyili minulle, kuin koiran pentu.
Seth naama kurii, ajattelin ja tönäisin hänet vadelmapensaikkoon.
 
 Sam pysähtyi eteeni ärtyisen näköisenä. Jake missä Seth on?, Sam ajatteli ja kurtisti kulmiaan.
Kohautin olkiani. Lähti varmaa hakee Pault.
Seth tottelee minua aina, Sam tiuskaisi.
Ouh jeah!! Nää vatut on tosi hyvii, Seth ajatteli puskassa.
 Seth alahan tulla, Sam ajatteli. Puska alkoi heilahdella edes taas, lauman silmät kiiluivat pimeässä ja seurasi puskan liikkeitä.
Katsoin pusikkoa silmät pyöreinä, mikä istui viereeni. Hitto vie Seth, huusin.
Mitä? otin evästä, Seth ajatteli ylpeänä ja ahmi samalla vadelmia.
Kohautin kulmiani ja annoin asian olla.
Seth?, Sam ajatteli ja katsahti minuun kysyvästi. Älä edes kysy, ajattelin.
Seth helkutti sun kanssa, Sam karjui ja repi Sethiltä vadelmapusikon ja heitti sen kuuseen.
Jos minä käsken istua Jaken vieressä, sinä myös istut siinä!!, Sam murisi uikuttavalle Sethille.
 
Nyt Sam todellakin alkoi ärsyttää minua, hän vain aukoi päätänsä Sethille.
Sam anna olla jo, ajattelin.
Sam katsoi minua hampaat irvessä, Minun käskyjäni totellaan Jake!!
Seth ei ole tehnyt mitään, murisin Samille.
 
Mitä helkuttia te metelöitte taas, Embry ajatteli ja juoksi samalla.
Niinpä, kuulin sut Sam La Pushin rannalta asti, Paul tokaisi.
Päät kii joka iikka ja tänne, Sam ajatteli.
 
Samin raivo paistoi hänen silmistä ja hänen turkki tärisi hillittömästi.
Pojat älkää, aina viitsikö tapella, Leah ajatteli ja tuli metsän laidasta esiin.
Sinulla ei ole mitään varaa sanoa Leah, Seth pisti väliin.
 
Kaikki rävähtivät kovaan nauruun ja Leah nolona meni omalle paikalleen veljensä viereen.
Hyvä veto Seth, Jared nauroi, joka istui minua vastapäätä.
Seth, Leah antakaapa olla, Sam ajatteli.
 
Paul tuli luoksemme ja meni Quilin luo. Mistä olen jäänyt paitsi.
Olet jäänyt kaikesta paitsi, Quil iski minulle silmää ja rävähti nauruun.
Varsinkin Samin raivoamiselta, Set ajatteli.
Oleppa hetki hiljaa Seth, Sam sanoi ja kiersi piiriämme ympäri.
 
Miksi edes olemme täällä, Leah ajatteli.
Meillä alkaa uudet vahtivuorot, sillä jos Cullenit rikkovat säännöt tiedätte miten asia menee, Sam ärähti ja pysähtyi Leahin ja Sethin väliin
Ai mitä verenimiöistä, Embry kysyi ja tuijotti minua puiden lomassa.
Sam katsahti Embryä ja käänsi katseensa takaisin Leahiin.
Leah nyrpisti nenäänsä inhosta kuuleessaan Cullenien nimen, Haista paska Sam me ite sinne.
Hiljaa Leah, minä puhun, Sam ärähti.
 
Tunsin kuinka Samin läheisyys hermostutti Leahia.
Unohdin, me olemme orjiasi, Leah sanoi sylkäisten nuo sanat kuonostaan.
Sinä tottelet minua Leah ja minä päätän mitä sinä teet, Sam ärisi ja Leah lysähti maahan alfan äänen voimasta.
 
Käänsin päätäni nähdäkseni Embryn kunnolla.
Voi juma, Sam me ollaan lauma, Embry ärähti.
Embry anna olla, ajattelin, Pahennat vain asioita.
Jake on oikeassa, Seth pisti väliin.
 
Säälin Leahia, vaikka vihasimme toisiamme. Hän makasi edelleen Samin jaloissa avuttomana.
Koko lauma oli hiljentynyt tuijottamaan vuoroin Leahta, vuoroin Samia. Inhosin paljon näitä kokouksia laumassamme. Sam oli ehdottanut minulle Alfan paikkaa, en edes tahtonut olla koko hemmeti laumassa. Joten olinkin nyt myös lauman varajohtaja.
  ja se Bellan "upea" vitsi; Päällikkö Jacob.

Lauma oli vieläkin hiljaa, niin hiljaista tuskin oli ikinä ollut. Kaikkien ilmeet olivat järkyttyneitä ja vihaisia, kuka nyt tahtoisikaan mennä niiden verenimijöiden sekaan.
Olet arestissa ja toiseksi et tee mitään päätöksiä ennen kuin Jake antaa luvan. Sam murahti ja käänsi katseensa minuun.
Jake ei minua vahdi, Leah katsoi minun suuntaani nyrpisti nenäänsä, ihan kun haisisin verenimijälle.
 Tuijotin Alfaa tyrmistyneenä, saisinko Leahista rievun niskaani. Et ole tosissasi, Leah on ärsyttävä, ärisin Samille.
Tottelet Jakea kaikessa, Leah. Sam ajatteli ja lähti seurastamme pois, noin 19kilometrin päästä meistä, hän katosi kaikkien mielestä.
 
Hyvä, Leah, Seth pyöritti päätänsä.
Hienoo saatiin toi idiootti meijä seuraan, Paul ajatteli ärtyisenä.
 
Lähen Kimin luokse, Jared ajatteli ja häipy.
Taidanki mennä marjastaan, Quil pisti välii ja juoksi metsikköön. Kaikki keksivät jonkun tekosyyn, etteivät heidän tarvitsisi olla tuon itsekkään suden kanssa.
 
Jäljellä oli vain minä, Leah, Seth ja Paul. Tuijotimme kaikki toisiamme herkeämättä, odottaen seuraavaa siirtoa.
Mitä nyt tehdään, Leah kysyi.
Sä meet kotiis ja pysy siel pari päivää et Sam rauhottuis, ajattelin ja mulkaisin Leahia.
Okei, mä meen, Leah ärähti ja lähti takaisin La Pushiin.
Yhtä kärttyinen kuin aina, Paul mutisi.
Kuulin tuon, Paul, Leah ajatteli.
 
Jake, mennään Forksiin, Haluan nähdä Cullenit, Seth marmatti vieressäni.
Paul nyökytteli isoa päätänsä innokkaasti.
Sethistä ja Edwardista oli tullut läheiset, taistelussa.  Hän nykyään halusi käydä joka viikko Culleneilla, jotta pääsisi syömään Esmen kokkaamaa ruokaa.
Myös Paul oli alkanut viihtyä Culleneiden seurassa. Tai itse asiassa häntä kiinnosti vain tytöt, ei mikään ihmekkään, koska verenimijät olivat todella kauniita ja virheettömiä.
Mutta Bella vei heistä kaikista voiton, vaikkei ollutkaan verenimijä.
 
Jake!!, Seth ja Paul ärähtivät yhteen ääneen.
Peli oli siis menetetty.
Okei, lähetää, haukahdin.
 lähdimme kaikki juoksemaan Forksiin, Culleneiden talolle vai pystyikö sitä edes sanomaan taloksi.
Oli melkein pimeä – pilvet peittivät auringonlaskun kokonaan. Uskaltauduin säntäämään moottoritien poikki ja pääsin yli kenenkään näkemättä.
Lisäsin vauhtia, koska halusin olla ensimmäisenä Culleneilla. Kuulin Paulinkin painelevan lujempaa.
Otetaanko kisa, Jake, Hän haukahti ja vetäisi pikavaihteen päälle. Minä upotin kynnet multaan ja syöksähdin eteenpäin.
Kumpikaan meistä ei hidastanut vauhtia, ennen Cullenien tonttia.
Odottakaa. Minulla on lyhyemmät sääret. Seth valitti jonkun matkaa kauempana.
 

Pov: Bella
 
Istuin Sohvalla katsomassa TV:stä Baseballia Emmettin ja Jasperin kanssa. 
"Emmett", sanoin.
"Niin Bells" hän sanoi ja kääntyi minuun päin.
"Tuota minkä laista on suudella vampyyriä," kysyin, kun suloinen puna nousi kasvoilleni.
 
Emmett kohotti kulmiaan, "Vai haluat sinä tietää minkä laista on suudella minua."
Jasper nauroi toisella puolellani.
" Sanoin kyllä yleisesti vampyyriä, mutta voit sinäkin olla suutelijani," Sanoin ja nauroin samalla Emmettin huvittuneelle ilmeelle.
" Käy minulle," Emmett sanoi ja tarttui vahvoilla käsillään kasvoihini.
"Bella," Jake huikkasi ovelta.
"Jake, ihana nähdä sinua,"kiljahdin ja vetäydyin irti Emmettin otteesta.
 Jasper virnisti Emmettille. " Taisit jäädä ilman suukkoa."
Jasper ulvoi naurusta, Emmettin harmistuneelle ilmeelle.
 
"Tuli ikävä, Bells",Jake sanoi ja veti minut syvään halaukseen.
"Ensi kerralla sitten, Bella," Emmett huikkasi sohvalta.
"Tietenkin," nauroin.
Jake oli kysymässä mistä Emmett ja minä, puhuimme, mutta Seth keskeytti hänet.
"Onko ruokaa?" Seth kysyi Jaken takaa.
Minua nauratti, Seth oli tullut taas syömään Esmen herkkuruokia.
"Keittiössä, Esme ja Carlisle on kokkaamassa," vastasin huvittunut ilme kasvoillani.
"Hienoa," Seth sanoi ja kiiruhti keittiöön.
 
Huomasin Paulin ovensuussa.
"Tule sisälle, Paul," huikkasin ja menin takaisin Emmettin ja Jasperin väliin istumaan.
"Hei Rakki," Alice sanoi hymyillen portaikon yläpäästä ja kiiruhti istumaan eteeni, jalat ristissä.
"Hei verenimijä," Jake virnisti.
Katsahdin Jakea kärttyisesti, hän tiesi hyvin, ettei saa haukkua ystäviäni.
"Sori Bells," hän sanoi katuen.
 
Rosalie oli ilmestynyt portaikkoon, hän oli tavallista kärttyisempi, "Kuka päästi rakin sisään,"
"Ihan itse tultiin," Seth huikkasi keittiöstä.
Hän nyrpisti nenäänsä ja meni keittiöön Carlislen luokse.
"Rose rauhoitu," Kuulin Carlislen sanovan.
"Ei sitten," Rose kivahti ja lähti ulos ovet paukkuen.
"Taidan mennä hänen peräänsä," Paul huikkasi ja lähti ulos. Niimpä tietenkin,Paul naistenmies taas vauhdissa.

Ps. Kirjotus virheitä on paljo ja sanokaas teenks jatkoo vai en? :D
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 19:59:01 kirjoittanut plööt »
dont cry say fuck and smile

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: The Cullen
« Vastaus #1 : 03.08.2010 20:00:21 »
vouu, eka! :)
tää kuulostaa hyvältä, laitappas jatkoa kehiin ;) ;D

emmsku

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: The Cullen
« Vastaus #2 : 03.08.2010 20:04:40 »
vouu, eka! :)
tää kuulostaa hyvältä, laitappas jatkoa kehiin ;) ;D

Tanks mordelove, juuh jatkoo on tulos tosi tosi pian, elikkäs huomenissa illemmalla :D
dont cry say fuck and smile

Jakepoo

  • Urpå
  • ***
  • Viestejä: 173
Vs: The Cullen
« Vastaus #3 : 03.08.2010 21:17:13 »
Ou jee sä laitoit tän tänne! <3 Mullahan oli yksinoikeus lukea tämä ekana, right? ;) Ja Seth oli taas niin ihana että aijaj, ja on ihanaa, kun kaikki parit on niin sekoittunut. Rose on tässä ficissä "ihana", sellanen kiukkupussi :D Ja sanoinko jo, että Seth on PARAS? <3 Laita pian jatkoa! :)

Ps. Kiitos, kun mainitsit mut tuolla alussa <3
Where were you
When everything was falling apart?
All my days
Were spent by the telephone
That never rang
And all I needed was a call
It never came
To the corner of First and Amistad

emmsku

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: The Cullen
« Vastaus #4 : 03.08.2010 21:20:27 »
Ou jee sä laitoit tän tänne! <3 Mullahan oli yksinoikeus lukea tämä ekana, right? ;) Ja Seth oli taas niin ihana että aijaj, ja on ihanaa, kun kaikki parit on niin sekoittunut. Rose on tässä ficissä "ihana", sellanen kiukkupussi :D Ja sanoinko jo, että Seth on PARAS? <3 Laita pian jatkoa! :)

Ps. Kiitos, kun mainitsit mut tuolla alussa <3

Oleppa hyvä rakas<3 xD sul on edelleen yksinoikeus lukea kaikki ekana<3
Ps. kiitti kommentist hani<3
dont cry say fuck and smile