Kirjoittaja Aihe: En halunnut elää, en halunnut kuolla. Halusin olla aave, S  (Luettu 2759 kertaa)

amorgirl

  • Vieras
Otsikko: En halunnut elää, en halunnut kuolla. Halusin olla aave.
Kirjoittanut: amorgirl
Beta:Itse kattelin virheitä. Niistä itse myös vastaan.
Ikäraja: eiköhän se S ole, korjatkaa jos väärässä olen.
Tyyli: angst
Vastuuvapaus: Rowlingin hahmoilla leikin
Varoitus: eipä sellasia kai ole
Paritus: ei ole

Raapale


En halunnut elää, en halunnut kuolla. Halusin olla aave

Loman alettua en saanut nukuttua pimeässä huoneessa. Ronin huone kotikolossa tuntui isolta ja pelottavalta, Ronin ollessa muualla. Olin ilmoittanut meneväni nukkumana muita aikaisemmin. Siitä ei tosin ollut tullut mitään. Alakerrasta ei kuulunut muiden ääniä, ylensä ne kuuluivat. Mutta ei tälläkertaa.
    Toissakuussa minun oli pitänyt mennä yksin tylahoon, kun Ron vei Hermionea treffeille. En ollut pystynyt. Olin jäänyt tylypahkaan, makuutiloihin. Sängylleni. En liikahtanut koko sinä aikana jona olin odottanut heidän palaavan.

Enään en uskaltanut elää. Yksin, suuressa maailmassa. En halunnut elää. En halunnut silti kuolla, en uskaltanut sitäkään. Halusin olla aave, vaeltava sielu. Nähdä kaiken tulla nähdyksi. Olla turvassa muilta. Maailmalta.
« Viimeksi muokattu: 05.08.2010 00:30:21 kirjoittanut amorgirl »

PadfootLover

  • ***
  • Viestejä: 55
Syvä perus ajatus, kauniisti kirjotettu, toimiva kokonaisuus. enpä bongannut virheitäkään.. kaunis :)
\\\" You called the moon beatiful. Then you called me Mr. Moony\\\" <br /><3

amorgirl

  • Vieras
PadfootLover:Kiitos kommentista. Hyvä ettet huomannu virheitä


♥:llä am

Antelope

  • Vieras
Tämä oli ihana... ja surullinen ja kaunis. Kaikkea samaan aikaan. Inhosin tätä ja rakastin tätä. En tiedä inhosinko vai rakastinko enemmän...

En halunnut elää, en halunnut kuolla. Halusin olla aave

Oli pakko pistää tuo lause tähän, se oli niin kaunis ja surullinen. Lempilauseeni tässä raapaleessa...♥

Kiitos tästä!♥


Antelope

Ps. Olinpas syvällinen...

amorgirl

  • Vieras
Antelope:Kiitos kommentista. munki lempi lause on toi :p  Se vaan on jotenki kaunis. Se tuli jostain mieleen ja siitä se ajatus sitten lähti. mutta kiitos.


♥:llä am