Kirjoittaja Aihe: Ratkaisematon [James/Regulus, S, angst, ficlet, oneshot]  (Luettu 5317 kertaa)

LD-

  • ***
  • Viestejä: 96
Title: Ratkaisematon
Author: LD mors
Beta: Kao <4
Pairing: James/Regulus
Rating: S
Genre: Hipsii angstin puolelle hieman, ficlet, oneshot

Disclaimer: JKRrän kaikki paitsi mun mielikuvitus. En saa rahaa tästä.

A/N: Sekavaa tekstiä sekavan viikon jälkeen. Ahdistavan viikon jälkeen joka repi mut aika palasiksi sillei et.. mhh. Tämä vain syntyi. Mä en osaa oikein sanoa mitään. En tässä mielentilassa hohohom. Tuosta parituksesta sen verran, että mulla on vahva visio tosta kenen näkökulmasta tää on, ja se tulee selville jos on tarkka, joten ta-taa. Mulla kun on ollut ongelmanpoikasia sen asian kans ku näen ite jotku paritukset mut muut ei. Tässä sit on ihan luettavissa paritus.
Otsikko on taas tuollainen hetken miettimisen tulos. Ja koko teksti on sit Jamesin näkökulmasta. Laitan sen tuonneki hoh.
Kiitos betalleni, Kaolle.. kaikesta <4
Kommentti on aina kiva juttu *w*
Kiitos.

// Siirto Fini kakkosesta ja niin edelleen. Sanonpa tässäkin pari sanaa.
Mä en ole postannut mitään tekstejäni tänne uuteen Finiin - vielä. Päätin ensijärkytyksen lamaannuttumana odottaa. Ja odotus sitten loppui tänään. Nyt tuntuu siltä että jotain on postattava. Mut mä en halunnut et mun postaukset on vaan sellanen "moi siirränpä tekstin jee" vaan halusin aloittaa siirtämisen jollakin ficillä jolla on jonkinlainen merkitys edes hieman mulle itelle ja tämä oli sellane joka kolahti siinä mielessä.
Joten toivottavasti tästä tekstistä on jollekin edes jonkinmoista iloa.
LD on puhunut. Kiitos 8D

--


Ratkaisematon
James PoV


Vihaisitko sinä häntä, joka sanoo, ettei koskaan välittänytkään? Vihaisitko sinä häntä, jonka katse on täynnä himoa ja suuria unelmia? Unelmia tyhjästä. Vihaisitko?

Vihaisitko sinä häntä, jonka mielessä sinä et ole kaunis? Vihaisitko sinä häntä, joka tekee mielipiteen sinusta tutustumatta ensin?

Vihaisitko sinä häntä, jonka hiukset ovat yötäkin tummemmat ja silmät kirkkaammat kuin yksikään tähti taivaalla? Vihaisitko sinä häntä, jonka ranteet ovat ohuet kuin ruohonkorsi ja paljaat jalat likaiset?

Rakastaisitko sinä häntä silti?

Unelmat ja painajaiset kulkevat käsi kädessä, soluttautuvat liian nopeasti yhdeksi ja samaksi, ettet edes kerkeä huomata.

Sinä rakastaisit ja sinä vihaisit.

Hän on sinun unelmasi ja samalla sinun painajaisesi.

Hän antaa sinun elää, ajatella ja olla. Olla ihminen, olla ajatteleva yksilö. Olla sinä. Hän antaa sinulle paljon olemassaolollaan – se on lahja, niin sinun on osattava ajatella. Hän on lahja sinulle. Mutta ne päivät, kun hän satuttaa sinua, hän on kirous.

Tasapainottelet kahta asiaa keskenään, vihatako vai rakastaa.

Lahja vai kirous?

Kumman sinä valitset, sen tiedät vain sinä.

Valitsetko sinä kumpaakaan?

Hän päivä, hän on kuin makeaa. Makeaa, nättiä ja rakastettavaa. Iloista ja nauravaa. Lahja lahjan perään. Sellainen lahja, jonka aukaisee nopeasti repien lahjapaperin hajalle. Hän on monenlainen lahja. Lahja, jonka haluat aukaista hitaasti ja nauttia joka hetkestä, koska et koskaan tiedä millainen hän on sisältä.

Hän yö, ilta ja pimeys, hän on synkkä. Kirpeä ja pahanmakuinen, sattuu ajatella ja katsoa. Sattuu koskettaa tunteilla. Kirous, joka langetettu on yllesi ja koskaan et pääse eroon. Vastenmielinen kokea, kipeä ja ilkeä.

Hän sinun ajatuksissasi vihreä, sininen, punainen, keltainen, valkoinen, oranssi, violetti, musta. Hän sinun ajatuksissasi, unelmissasi, painajaisissasi, myrkkyä ja lääkettä.

Kumpaa sinä juot?

Mutta sinä et juo. Sinä virnistät, virnistät juuri niin kuin sinun on tapana virnistää. Sinä virnistät ja piilotat todelliset tunteesi. Mitä ei parhaan ystävän tähden?

Sinä kuiskaat ilmaan sanan, nimen. Regulus. Sinä käännät selkäsi tuulelle ja hymyilet ystävillesi.

Sinä et tee valintaa.


--

A/N2: Siinä se sitten oli kaikessa lyhykäisyydessään.
Kiitos.

LD

// Olen Sherlock ja siirsin vahingossa betaamattoman version tänne. Nyt virhe on korjattu 8D
« Viimeksi muokattu: 14.11.2014 14:57:01 kirjoittanut Renneto »
[size=75]will you shut up your mouth if i'll cut your tongue ?[/size]

Carolynne

  • A proud Hufflepuff
  • ***
  • Viestejä: 1 341
Vs: Ratkaisematon [James/Regulus, PG, angst, ficlet, oneshot]
« Vastaus #1 : 19.08.2007 21:06:56 »
Yksi minun suosikkiparituksistani, jiih! ^^ Ihanaa.

Olit osannut kuvailla hahmot todella hyvin, pääsit Reguluksen sisään todella riipaisevan syvälle. Hänet oli kuvailtu loistavasti lähestulkoon täysin sellaiseksi hahmoksi, jona itsekin hänet nään. Silti asioita ei ollut vain lueteltu, vaan sain jotenkin hyvin selvän kuvan, että ne olivat Jamesin ajatuksia, ehkä kykenemättömiä näkemään kaiken tai ehkä hän käytti mielikuvitustaan osaan niistä. Siis kyllähän yleensä ficeissä joku ajattelee, mutta pointtini on, että tässä se vaikutti siltä harvinaisen selvästi ^^
Suosikkikohtani oli tämä:

Lainaus
Vihaisitko sinä häntä, jonka hiukset ovat yötäkin tummemmat ja silmät kirkkaammat kuin yksikään tähti taivaalla? Vihaisitko sinä häntä, jonka ranteet ovat ohuet kuin ruohonkorsi ja paljaat jalat likaiset?

Tuossa oli käytetty ihania yksityiskohtia, se kertoi, että poikien välillä tosiaan oli jonkinlainen suhde. Sillä en minä ainakaan ensimmäisenä puolitutun ranteita katsasta ^^ Myös tuo "kumpaa sinä juot, myrkkyä vai lääkettä?" osui suoraan sydämeen.

Muutenkin koko ficissä oli ihana tajunnanvirran tuntu, ja myös hyvin suuri tunnelataus. En tiedä tuliko se oikeasti noista sanoista ja lauseista, vai A/N:sta, jossa kerroit tämän olevan ahdistavan ajan jälkeen kirjoitettua. No, kuitenkin se iski minuun kovasti.

Hieman minua häiritsi toisto, esimerkiksi Vihasitko-sanaa käytettiin mielestäni liian usein, kuten joitain muitakin sanoja. No, se on sinun kirjoitustyylisi, ja kuten mainittu, pidän siitä paljon kuitenkin ^^

Kiitän,
Carolynne
"Forever may only be twelve days."
"Then we'll take those twelve days, and we'll live twelve lifetimes."

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Vs: Ratkaisematon [James/Regulus, PG, angst, ficlet, oneshot]
« Vastaus #2 : 25.08.2007 15:12:37 »
Pidin tästä, tämän sekaisuudesta.

Jollain tapaa häiritsi, että tää oli tällai utuinen jne mutta toisaalta sit on kiva lukee välillä tämmöistä. Yrittää arvailla, mitä noi vihjaukset meinaa ja niin.

Tätä paritusta en oo ikinä lukenut o.O James/Regulus, ihan utopista mun mielestä xDD Tähän olis oikeestaan sopinut melkeen mikä tahansa pari (no jos niitä Dumbbis/jotain ei lasketa mukaan), koska täs ei puhuttu mistään muusta kun tunteista.

Lainaus
Sinä käännät selkäsi tuulelle ja hymyilet ystävillesi.
o.O Mikä tuuli? Tarkottaako se jotenkin oudolla tavalla Regulusta? =D Sulla on outoja tällasii... kuvailuja.

Vasta nyt kun lueskelen toista kertaa ni ymmärrän tätä paremmin.

Mömm, kiitos. Ja voisit laittaa tänne jotain muitakin, eikös...? ;>
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

LD-

  • ***
  • Viestejä: 96
Vs: Ratkaisematon [James/Regulus, PG, angst, ficlet, oneshot]
« Vastaus #3 : 19.09.2007 18:17:00 »
Aww kommentteja (8 joskohan ois aika vastata niihin ku oon nii lykkäilly sitäkin. Miten niin mä muka pakoilen kaikkea joka vähänkin vaatii ajatustyötä.. ehm.. 8Ddd~

Carolynne: Aah tämä paritus kyllä rokkaa niin kamalasti etten edes tajua ehheheheaahwha. Mukavaa, että sun mielestä kuvailu oli onnistunutta. Ja se on aina kiva kun lukija tajuaa asioita joita ei ole suoraan sanottu. Kuten esmes toi sun quottaamasi kohta.
TodellatodellaTODELLA kiva jos tämä iski (kehuja on aina kiva kuulla vaikka ei olisikaan hyvä ottamaan niitä vastaan). Oikeasti tota sun kommenttia lukiessa tulee aina iloinen mieli <: wihh. Mulla on hassu tapa käyttää paljon toistoa ja niin se kuuluu mun kirjoitustyyliin ja vaikka mä kuinka koetan päästä siitä eroon nii aina se kettu tunkee takas. Se on pinttynyt! Oh noes! o.o 8DDd
Kiitos lukemisesta ja kommentista. (8

Awy: Mitääh? James/Regulus utopistista? Eikä mitään! Sehän on niin selvä paritus että ei ole tottakaan ehehhwhwhahaha kuten aivan myös Sirius/Regulus näin by the way. No juu periaatteessahan tähän olisi sopinut melkoisen moni paritus, mutta pää asia on _millä parituksella tämä kirjotetaan 8DD varmasti ois tullu erilainen jos pääsääntöisesti olisin kaavaillut tästä vaikkapa Harry/Dracoa, junou. Tajuat kyllä kai mitä meinaan 8D
Mun kuvailut voi ehkä tuntua hassuilta mut toivottavasti sä joskus tajuat mitä ne meinaa, kuten esmes toi minkä quottasit (joo no en ihan Regulusta ajatellut tuuleksi.. 8DDDd hohm).
Heha musta on aina kiva ku saan aikaan edes hiemankin sekavaa tekstiä (oli se sitten positiivista tai ei se sekavuus). Se on vaa jotenki emtöö mä pidän sellaisesta ja sellaista on kiva sit tuottaakin jossain määrin.
Mukava jos pidit ja kiitos lukemisesta sekä kommentista! 8D

Tänks vielä kaikille yhteisesti, näillekin jotka mahdollisesti ovat tämän kommentoimatta lukeneet. Yhtä kaikki - olen kiitollinen 8D

LD
[size=75]will you shut up your mouth if i'll cut your tongue ?[/size]

Kao

  • ***
  • Viestejä: 99
Vs: Ratkaisematon [James/Regulus, PG, angst, ficlet, oneshot]
« Vastaus #4 : 24.09.2007 16:37:10 »
Mä olen kai tätä jo aikaisemmin kommentoinutkin. Halusin silti sanoa jotain.

Kun tätä tekstiä ajattelee, niin Jamesin ajatukset on vähän kuin mun omia ajatuksiani. Pystyy samaistumaan hyvin.

Kirous vai lahja? Se on mielenkiintoinen kysymys.

Sun sanavalinnoista tykkään aivan erityisesti ja tyylistä. Se on jotenkin sellainen salaperäisen oloinen ja hyvin tunnelmallinen, kaunis. Tää ficci on yksi mun suosikeista sun ficeistä.

Ps. Kiitos itsellesi kaikesta ja tästä ficistä tietenkin. ♥
They were kids I once knew