Kirjoittaja Aihe: Yönvankina, Charlie, S, raapale  (Luettu 2605 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Yönvankina, Charlie, S, raapale
« : 08.05.2010 14:20:58 »
Osallistuu Weasleyn perhepotretti haasteeseen

Nimi:Yönvankina
Tekijä:Minä
Ikäraja:S
Summary: Charlie lähtee kasvattamaan hiuksiaan ja ketkä sitten tulevatkaan?
Tyylilaji:Kai se jotain agstia on?
A/N:Pidän tästä itse paljon. Tämä osallistuu Weasleyn perhepotretti haasteeseen.



Yönvankina

 Avasin hiljaa takapihan oven ja astuin nurmikolle. Halusin kasvattaa hiukseni taas pitkiksi.
 Äitini ei koskaan ollut ymmärtänyt haluani pitkissä hiuksissa. ”Sinähän olet aivan kuin, Ginny!” Hän sanoo, vaikka se on ihan eri asia. Yksi: minä olen poika, kaksi: Ginny on tyttö, ja kolme: minulla on kuitenkin lyhyemmät hiukset kuin Ginnyllä. Eli äiti on ihan väärässä.
 No niin, nyt kun olen todistanut sen asian minulla on hiukan parempi omatunto. Heilautan taikasauvaani ja hiukseni kasvavat taas pitkiksi.
 Samassa kuulen oven käyvän. Käännyn ja näen Hermionen, Harryn ja Ronin.
”Mitä te täällä?” Kysyn ihmeissäni. Hehän ovat vielä niin pieniäkin, heidän pitäisi olla nukkumassa.  Mutta he ovat aina tunkemassa nenäänsä joka asiaan.
”Samaa voisi kysyä sinulta,” Ron vastasi ja nyrpisti nenäänsä. ”Taidettiin saada sinut kiinni itse teossa!”
”Miten niin? Minä vain haistelen raikasta yöilmaa,” Sanoin ja yritin vääntää kaiken vitsiksi.
 Oikeastaan minua ärsytti pikkuveljeni ja hänen kaverinsa. En jaksanut en halunnut heitä elämääni. He olivat alhaalla ja minä olin ylhäällä. Aina ja ikuisesti.
-----------------------------------------------
Siin
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 18:25:03 kirjoittanut zilah »

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Yönvankina, Charlie, S, raapale
« Vastaus #1 : 18.07.2010 13:16:57 »
Oi ihana raapale. Miten minä tänne eksyin? :) Ihanaa lukea jostakin Charlien näkökulmasta :) :)


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Yönvankina, Charlie, S, raapale
« Vastaus #2 : 25.07.2010 15:37:34 »
HarryPotterFan4Ever, kiitokset taas kerran kommentistasi!
Emily Black, Kiitos kommentistasi. Jep, minäkään en löydä paljoa Charlien näkökulmaa olevia ficcejä.