Kirjoittaja Aihe: Tyttöjen välisestä ystävyydestä | S, angst, drama  (Luettu 1381 kertaa)

Meryl

  • mrs. Dalloway
  • ***
  • Viestejä: 51
Kirjoittaja: Meryl
Ikäraja: S
Genre: femme, romance, fluffy, angst (?)
Yhteenveto: Tartu, tartu kiinni. Pyöritä, pyöritä lujempaa. Rakasta, rakasta aina.
Varoitukset: femmeä ja itsemurha lopussa.
A/N: Ultra Bran kappaleesta Tyttöjen välisestä ystävyydestä tehty, kummallinen one-shot.

Pidä käsistäni kiinni, pyöritä. Älä päästä irti. Ollaan näin ikuisuus. Ei välitetä äidistä, joka etsii meitä huolestuneena. Ei välitetä koulusta, joka alkaa kohta.
Purista lujempaa. Anna veren paeta käsistäni, anna sormiesi jättää kämmeniini valkoiset, verettömät merkit.
Haluan kuulla vielä kerran kuiskauksen, jonka mukana tulee osa sinun hajuvetesi imelää, kukkaista tuoksua. Haluan tuntea tuoksun ympäröivän meidät niin, että se peittää muurina eivätkä muut voi nähdä meitä.

Polje, polje eteenpäin. Tandemin satulat heiluvat, pyörien pinnat särähtelevät pelottavasti. Takerrun sinuun yhä lujemmin, luotan sinuun. Nojaudun eteenpäin, etten horjahtaisi alas. Me poljemme kovempaa, vesi roiskuu lammikoista jaloillemme. Sinä alat nauraa, kiihdytät vauhtia. Kaulakoruni hakkaa sinua selkään sydämeni tahtiin.
Etupyörä tömähtää kovaa kuoppaan, lennät ohjaustangon yli. Tunnen otteeni irtoavan, seuraan perässäsi.
Makaat kostealla nurmikolla, posket punaisena ja suu nauravana, siniset silmät säihkyen. Vedät minut viereesi ja näytät pilven, joka muistuttaa koiraa. Pilven, joka muistuttaa sydäntä, kirahvia ja taloa. Sinisen taivaan, joka on vain meidän omamme.

"Yksi. Kaksi. Kolme."
Vesi räiskyy ympäriinsä. Vaatteet liimautuvat ihoon kiinni. Jäätävä järvivesi saa sinut aloittamaan vesisodan.
Minä sukellan pohjaan, eksyn kesämekkosi hameisiin. Tartut hellästi hiuksiini ja vedät minut ylös.
"Löysin", naurat ja heität päälleni vettä.
Ripsiväri valuu virtoina poskiani pitkin. Pyyhit sen pois pehmeästi sormenpäilläsi. Minä tartun sinuun, kierrän käteni ympärillesi. Voi, kuinka poskesi onkaan kuuma.
Sinä kerrot, että sinun on mentävä. Lupaat vielä tulla takaisin joskus. Minä odotan täällä, odotan sinun paluutasi. Valvon vuoksesi, mietin niitä hetkiä, jolloin olit täällä.

"Yksi. Kaksi. Kolme."
Sadepisarat peittävät meidät ja metsämme näkyvistä. Vesi valuu puulaiturilla ja me tanssimme sen päähän, mekot liehuen. Kihlasormuksesi lentää metsän siimekseen, kerrot, ettet tarvitse sitä enää.
Haluan olla kanssasi, aina ja ikuisesti. Tartut vielä kerran käteeni, otat vauhtia ja suutelet minua. Juoksemme eteenpäin, eteenpäin, laiturin päähän saakka. Et päästä irti, hyppään kanssasi. Laituri katoaa altani, vesi on niin kylmää ettei sitä tunne enää. Pohja on kaukana, armollinen vesi kietoo meidät syleilyynsä ja yhdistää meidät. Kivi nilkassani painaa. Kätesi puristaa yhä kättäni - avaat silmäsi ja hymyilet.
Tartu, tartu kiinni. Pyöritä, pyöritä lujempaa. Rakasta, rakasta aina.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 19:57:58 kirjoittanut flawless »
Mrs Dalloway said she would buy the flowers herself.