Kirjoittaja Aihe: Täydellinen mies | S, L/J (One-shot) kavereiden kinastelua suhteista  (Luettu 1993 kertaa)

tiny

  • ***
  • Viestejä: 225
  • ava on kiroilevansiilin sivuilta
Nimi:Täydellinen mies
Kirjoittaja: tiny
Beta: tietokoneeni;)
Ikäraja: S
paritus: Lily/James
Genre: en oikein ole varma, flyffy, oneshot, ehkä vähän, todella vähän, angst
Summary: Kavereiden keskustelua, erimielisyyksiä suhteista.

A/N: Aloin tossa miettiä Jamesin ja Lilyn suhdetta ja melkein kaikissa tarinoissa sanotaan, että James kasvaa henkisesti, ajattelin tehdä keskustelun suhteen alku syystä ja tämä oli lopputulos. Ruusut, risut ja männynkävyt sekä pelargoniat ovat tervetulleita.


TÄYDELLINEN MIES


“Lily?”
“Mitä nyt, Amanda?”
“Miksi sinä aloit seurustella Potterin kanssa? Sinähän vihasit häntä”, tyttö kysyi katsoen ystäväänsä kummastuneena. Hän itse ei ollut vieläkään luopunut vihasta Potteria ja Mustaa kohtaan.
“James on ihana, komea ja hauska”, Lily vastasi hymyillen. Lilyn hymy ällötti häntä, se oli niin… rakastunut. “Sinäkin huomaisit sen, jos laskisit tuon vihamuurin alas.” Amanda hymähti.
“Tuo ei ole mikään syy, Potter on luultavasti aina ollut noita asioita, ainakin sitä toista, etkä silti ennen ole välittänyt hänestä.”

Lily oli alkanut seurustelemaan Jamesin kanssa kaksi kuukautta sitten, ne kaksi kuukautta olivat vieneet hänet ja Lilyn kauemmas toisistaan. Rako heidän välillään suureni kokoajan, koska Lily halusi olla kokoajan Jamesin kanssa, aina. Eikä hänelle jäänyt enää aikaa, Lilyn parhaalle ystävälle. Amanda vihasi Jamesia aina vain enemmän, koska poika vei Lilyn häneltä.

“Hyvä on haluatko kuulla syyn?” Lily sanoi ärtyisästi, “haluatko kuulla syyn miksi olen Jamesin kanssa?”
“Haluan, sitä minä kysyin.”
“Hain ennen täydellistä mies, sellaista, jota ei ole olemassakaan. Tajusin, että olen liian pikkutarkka, kuten sinäkin. Ei, olin väärässä, on olemassa täydellinen mies, James. James on täydellinen, minulle”, Lily sanoi tyynesti, katsoen ystäväänsä suoraan silmiin,” James rakastaa minua, hän suojelee minua eikä anna mitään sattua minulle. Hän kuolisi puolestani. Kerro minulle, mistä löytäisit samanlaisen miehen tällaisena aikana.”
“Kerroit vain Jamesin ominaisuuksia, et, mitä itse tunnet häntä kohtaan”, ruskeahiuksinen tyttö sanoi,” sait Jamesin kuulostamaan sankarilliselta ja sitä hän ehkä onkin, mutta tuo kuulosti myös hyväksikäytöltä. Ihan kuin olisit Jamesin kanssa, koska hän rakastaa sinua niin paljon.”
“Minä rakastan Jamesia, sinulla ei ole aavistustakaan kuinka paljon rakastan häntä”, Lily sanoi kyyneleet silmissään, vihaisena hän pyyhkäisi ne pois,” minä en käytä häntä hyväkseni, minä rakastan häntä. Sinä olet paras ystäväni, sinun pitäisi olla onnellinen minun puolestani.”
“Minä olen onnellinen puolestasi sitten, kun löydät jonkun, ketä on sinun arvoisesi”, Amanda sanoi nousten sängyltään. Hän käveli makuusalin oven luo ja avasi, kääntyen vielä itkevän Lilyn suuntaan:
”Täydellistä miestä ei ole olemassa, Lily. Täydellistä miestä ei ole.”



// Picca lisäsi otsikkoon ikärajan
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 20:41:08 kirjoittanut NiNNNi »
KELMIT<3
Life is what you make it
What goes around comes around
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=6480.0 mun kijoittamat ficit

Hp-fani4EveR

  • Potterholisti
  • ***
  • Viestejä: 226
  • You can be my hero, Harry.
Vs: Täydellinen mies
« Vastaus #1 : 12.02.2009 16:31:34 »
Tykkäsin,idea oli suorastaan loistava. " Täydellistä miestä ei ole" Tosi hyvä,enkä huomannut virheitäkään. Kiitos.

-Hp-Fani4EveR-