Kirjoittaja Aihe: You Gave The Rain [K-11] | Luna/Draco, ONESHOT  (Luettu 1850 kertaa)

Wonderlander

  • Vieras
Ficin nimi: You Gave The Rain
Kirjoittaja(t): Wonderlander
Tyylilaji/Genre: Fluf, romance, songfic.
Ikäraja: K-11, ei mielestäni tuon korkeampaa vaadi (?) //Sansku muutti ikärajan uusien sääntöjen mukaisiksi. (:
Pairing: Luna/Draco
Disclaimer: Hahmot ovat iki-ihan J.K.Rowlingin, juoni kaikessa siirappimaisuudessaan minun. Kappale kuuluu Sunrise Avenuelle.

Varoitukset: Erittäinen siirappista ja kliseistä rakkautta.

A/N: Ja kukapas se muukaan kuin minä täällä taas? Tämä on siis oneshot ja songfic. Kappale on Sunrise Avenuen You gave the rain, jonka mukaan siis koko ficci saanut nimensä. 

Anyway, enjoy. ;)



You Gave The Rain


I want to be just like you
When you're dancing in the rain
Your clothes are wet, you're feeling cold
But you're acting all the same


Katselin, kuinka tanssit paljain jaloin vesilammikossa. Taivaalta vihmova viileä kesäsade ei näyttänyt haittaavan sinua yhtään; päinvastoin, näytit vain nauttivan siitä. Pitkät, vaaleat hiuksesi kihartuivat kosteudesta ja vaatteesi olivat läpimärät. Nostit kauniit kasvosi suoraan kohti taivasta ja annoit sadepisaroiden muodostaa pieniä purojaan ihollesi. Olin kateellinen sinulle. Oli aivan epäreilua, miten pystyit nauttimaan noin paljon maailman pienistä ihmeistä.

Hymähdin hiljaa ja vedin käteni tiukemmin puuskaan. Katsahdit minuun hieman poissaoleva katse silmissäsi, mutta suusi hymyili. Vastasin hymyysi, mikä ilmeisesti sai sinut jatkamaan tanssiasi yhdessä vesipisaroiden kanssa.

Palelin. Näin sinunkin ihokarvojesi nousevan pystyyn kylmyyden vaikutuksesta, mutta et näyttänyt kiinnittävän siihen mitään huomiota. Märät vaatteesi olivat imeytyneet kiinni täydelliseen vartaloosi, ja annoin katseeni vapaasti nauttia siitä. Henkäisin sisääni sateen raikasta tuoksua.

"Eikö sinun ole yhtään kylmä?" kysyin kulmiani kurtistaen.

Pysähdyit, ja katsoit minua pää vinossa, kysyvä ilme kasvoillasi. Naurahdit pehmeästi. Sen ääni jäi kaikumaan hetkeksi pimenevään iltaan.

"Ei."

Pudistin päätäni. Olit uskomaton.

Drops on you
Down to the ground they fall
Like a child
You make a game of it all


Kävelin sinua lähemmäs. Katselin ahnaasti leikkiäsi, kuin toivoen, että saisin siten osan ilostasi itselleni. Nautin hymystäsi, nautin siitä, että olit onnellinen.

"Draco, ota kengät pois", sanoit ja katsoit minua sinisillä silmilläsi.
Pudistin päätäni. Mutristit hieman alahuultasi, mutta jatkoit sitten tanssiasi. En pystynyt siihen. Pudistin uudelleen päätäni, ja murahdin hiljaa. Vilkaisin nopeasti ympärilleni. Olisi todella epämalfoymaista jäädä kiinni tanssiessaan vesisateessa Luna Lovekivan kanssa.

Niinpä kumarruin ottamaan kenkiäni pois. Jätin ne ja sukkani vesilammikon viereen, ja tulin aivan viereesi seisomaan. Jäänharmaa kohtasi sinisen, kun nostit katseesi.

I've got feelings for you, baby
My feelings are so strong


Tartuin viileään käteesi, ja laskin sen poskelleni. Sinä nostit katseesi, ja hymyilit hieman. Purit huultasi, ja yhtäkkiä vedit kätesi pois. Pyörähdit nopeasti ympäri, ja vesi lenteli mekostasi. Nauroit sitä ihanan pehmeää nauruasi. Katselin sinua taas, lievä pettymyksen tunne kalvaen sisintäni. Sinä olit elämäni haaste, minun täytyi valloittaa sinut itselleni.

Voi, kunpa olisitkin tiennyt mitä kaikkea tunsin juuri nyt, kun vain katselinkin sinua. Huokaisin syvään.

Believe in me
Believe in this thing
I believe in all the love we have inside our dreams
Oh does this feeling
Have some meaning?
I was the thirsty flower on the ground
And baby you gave the rain


Nyt sinä juoksit. Juoksit minun ympäri, juoksit lammikon ympäri, aivan koko ajan nauraen. Tämä tunne oli minulle outo, olin aina saanut kaiken mitä ikinä olin uskaltanut toivoa. Nyt halusin vain sinut, en mitään muuta.

Pikkuhiljaa, muu maailma alkoi hämärtyä ympäriltäni. Vain sinä, minä ja sade. Vihreä kesämekkosi heilahteli ympäriinsä, kun hypit ja juoksit ympärilläni. Ojensit kätesi, ja minä tartuin siihen. Vedit minut mukaasi pyörintääsi, enkä voinut kuin seurata. Olin hypnoosissa. Sinä lumosit minut.

Some of the evenings
I'm wondering what for
I was a human being
With my life behind the door
Only life I have is to be by your side
I walked along with you as my guide


"Sulje silmäsi", kuiskasit minulle. Tottelin. Luotan sinuun, voisin seurata sinua vaikka maailman ääriin, tyhjyyksiin. Seisoisin vierelläsi, auttaisin sinut ylös aallonpohjalta, kannattelisin läpi helvetin lieskojen.

Päästit kätesi irti, ja kuulin askeleidesi kävelevän poispäin, mutta pidin silti silmäni kiinni.

"Luna?"
"Shh."

Painoit viileän sormesi huulilleni, sipaisit niitä pehmeästi. Piirsit sormellasi märkään poskeeni sydämen, suutelit sen keskelle.

I've got feelings for you Baby
My feelings are so strong


Nyppäisit sormillasi jotain hiuksistasi, ja naurahdit sen jälkeen pehmeästi.

"Öh, Luna?"
"Aina sinulla on pää täynnä narksuja."

Hymyilin. Raotin hieman silmiäni, ja katsoin sinua. Sinä hymyilit, tällä kertaa se ulottui myös silmiisi. Huuleni hipaisivat hiuksiasi, ja naurahdit pehmeästi. Laskin katseeni taas silmiesi tasolle, ja sinä nousit nyt varpaillesi. Hengitit hiljaa sateen sekoittamiin hiuksiini, ja minä imin sisääni raikasta tuoksuasi.

"Varo niitä narksuja, ne tuskin maistuu hyvältä", virnistin. Hengähdit syvään, ja puhkesit sitten nauramaan.
"En ole kyllä vielä niitä maistanut."
"Vielä?"

Kysymykseni sai sinut naurahtamaan uudestaan. Nostit taas kasvosi kohti taivasta. Tällä kertaa päätin tehdä samoin, ja sain huomata, että se tuntui varsin hyvältä. Viileät pisarat kutittivat hieman, ja niiden makeuden saattoi aistia huulilla.

Believe in me
Believe in this thing
I believing on the love
We had inside our dreams
All does this feeling
Have some meaning
I was the thirsty flower on the ground
And baby you gave the rain


Rakkaus. Tunsin sen ensimmäistä kertaa elämässäni, kun vain katsoinkin sinua. Katseemme kohtasivat jälleen. Nostin käteni olkapäällesi, ja vedin sinua hitaasti lähemmäs. Katsoit minua hieman kysyvästi silmilläsi, kun annoin toisen käteni valua lantiollesi, ja toisen nousta niskaasi. Tartuit minua pehmeällä kädelläsi leuastani. Laskin päätäni alemmas ja alemmas. Tuntui kuluvan monta tuntia, ennen kuin huulemme lopulta kohtasivat.

Suudelma oli hellä, täynnä lämpimiä tunteita. Huulesi maistuivat sadevedeltä ja suklaalta.

Vedin sinua vielä hieman lähemmäs itseäni. Vaaleat hiuksesi liimaantuivat kasvoihisi, mutta pidit silmäsi auki.

Puraisit minua hellästi alahuulesta, ja tunsin huuliesi kaartuvan pieneen hymyyn. Nostaessani katseeni silmiisi, huomasin sinun jo sulkeneen ne, niinpä minäkin suljin omani. Huuleni lähtivät vaeltamaan läpi sateen raidoittaman poskesi. Tuskin ihoasi koskien suutelin sen jokaista kohtaa, näykkäisin kepeästi korvan lehteäsi, merkitsin sinut saaliikseni imemällä kaulaasi.

Huulien seuraava kohtaaminen oli paljon rajumpi, kiihkeämpi. Raotit uteliaita huuliasi ja kielesi tunnusteli pehmeästi alahuultani. Avasin huuliani enemmän, ja pakotit kieleni valssiin omasi kanssa.

Hengähdin kerran syvään, nautinnollisesti. Taistellen sisälläni riehuvaa tuskaan vastaan nostin kasvoni irti omistasi. Otin kätesi omiini, ja kuiskasin korvaasi:
" 'Cause I got feelings for you baby
My feelings are so strong
"


A/N2: Nyt musta jotenkin tuntuu siltä, että tuun vielä katumaan sitä, kun julkaisin tämän tänne. :D Pyydän anteeksi tuota kaikkea siirappisuutta, sitä oli aika.. hirveää kirjoittaakin. :D Mutta hyvää vaihtelua! :D Kiitän kun luit, jätäthän vielä risut ja ruususi ? :)
« Viimeksi muokattu: 25.04.2015 23:21:33 kirjoittanut Sansku »

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 757
  • grafiikka © Ingrid
Vs: You Gave The Rain [K-7]
« Vastaus #1 : 15.06.2010 14:08:40 »
Naww, suloinen! ^-^ ♥ Ihanaa siirappisadetoimintaa, hih, tosi toimiva oneshot. Hyvä vaan, että julkaisit, ei tässä ole yhtään liian paljon siirappia, vaan juuri sopivasti. Tokihan tuo Draco oli ehkä ihan vähän OoC, mutta eipäs se juurikaan haitannut. Nam, mikä suloinen fic, en mä oikein muutakaan osaa sanoa. Ehkä parempi lainailla sun nerokkaita kohtia;

Lainaus
"Eikö sinun ole yhtään kylmä?" kysyin kulmiani kurtistaen.

Pysähdyit, ja katsoit minua pää vinossa, kysyvä ilme kasvoillasi. Naurahdit pehmeästi. Sen ääni jäi kaikumaan hetkeksi pimenevään iltaan.

"Ei."

Pudistin päätäni. Olit uskomaton.

Sinä olet uskomaton! Aivan ihanan söpösulo kohta, ainakin tuo "naurahdit pehmeästi" -> en tiedä mikä siinä on, mutta Lunan pehmeä naurahdus on jotain niin kivaa kuviteltavaa.

Lainaus
Päästit kätesi irti, ja kuulin askeleidesi kävelevän poispäin, mutta pidin silti silmäni kiinni.

"Luna?"
"Shh."

Painoit viileän sormesi huulilleni, sipaisit niitä pehmeästi. Piirsit sormellasi märkään poskeeni sydämen, suutelit sen keskelle.

Tässä vaiheessa tuli äänetön huuto; !!! Jotain niin suloista... Ja sitten tuo mikä jatkui samaan hengenvetoon;

Lainaus
Nyppäisit sormillasi jotain hiuksistasi, ja naurahdit sen jälkeen pehmeästi.

"Öh, Luna?"
"Aina sinulla on pää täynnä narksuja."

Niin Lunaa  ;D Sai mut naurahtamaan.

Ihan ficin lopusta, siitä viimeisestä Lunan lauseesta, niin ehkä se rikkoi vähän tunnelmaa, että vaikka Luna onkin Luna, niin ei noita narskuja (vai mitä onkaan) tarvitse käyttää monta kertaa pitääkseen Lunan IC:nä. Mutta ei se loppujen lopuksi niin paljoa haitannut.

Kaiken kaikkiaan söpö lukukokemus (miten musta tuntuu, että olen hokenut jo aika montaa kertaa söpöä ja suloista tässä kommentissa? :D ). Kiitos tästä! ♥
I threw my hands in the air and said:
Show me something

He said: ”If you dare, come a little closer

Wonderlander

  • Vieras
Vs: You Gave The Rain [K-7]
« Vastaus #2 : 15.06.2010 21:23:46 »
Suuuuuren suuri kiitos sinulle pitkästä kommentistasi Claire !

Tosiaan noita narksuja nyt lipsahteli tuonne, mutta olkoot. :D Ja Draco nyt on tosiaan vähän OoC...

Tooooodella hyvä että tykkäsit! :) Suuri kiitos kommentistasi vielä, piristi tätäkin sateista päivää. ;)

Mrs. Malfoy

  • Vieras
Vs: You Gave The Rain [K-7]
« Vastaus #3 : 19.06.2010 21:19:48 »
Koska pidin Tylypahkan sokkokokki-ficistäsi, päätin lukaista jotain muutakin sinun kirjoittamaasi, ja se oli tosiaankin hyvä idea! Olen mieltynyt Draco/Luna paritukseen, ja sun  kirjoittama songfic tällä parituksella... oli kerrassaan mahtava! Sanat sopivat tähän todella hyvin, tässä oli sitä lunamaisuutta sopivasti

'Vilkaisin nopeasti ympärilleni. Olisi todella epämalfoymaista jäädä kiinni tanssiessaan vesisateessa Luna Lovekivan kanssa.'

Tykkäsin tosta kohasta, Draco ajattelee imagoaan vaikka onkin rakastunut. Se jotenkin saa hymyn mun huulille. :)

Wonderlander

  • Vieras
Vs: You Gave The Rain [K-7]
« Vastaus #4 : 20.06.2010 00:26:31 »
Mrs. Malfoy, oletpas sinä ihana. :) Kiitän suuresti, kun jaksanut jorinoitani lukea! Ja kiitos tästäkin superihanasta kommentistasi, se sai hymyn minun huulille. ;)