Kirjoittaja Aihe: Sävelletään ihoon ruusu (S) (Draco Malfoy/Ron Weasley)  (Luettu 2274 kertaa)

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Nimi: Sävelletään ihoon ruusu
Kirjoittaja: Ruskapoika
Ikäraja: S
Genre: Fluff, Drama, PoV
Paritus: Draco Malfoy/Ron Weasley
Haasteet: Shuffle, Vuodenaika, Satanen sanalla 097. oma valinta Musiikki, Kerää kaikki hahmot

Vastuuvapaus: En valitettavasti omista ketään hahmoista, vaan he kaikki kuuluu muun Potterversumin kanssa jumalaiselle ihmiselle nimeltä J.K. Rowling. Minä ainoastaan leikin ja omistan juonen. Musiikki kuuluu niille artisteille ja bändeille, joille ne on nimetty kuuluvan.

A/N: Kertokaa ihmiset rakkaat miten tästä tuli fluffya? :'D Ku en itekään tajua miten näistä tälläsiä tuli! Mie en ite vois kuvitell hirveesti näiden kahden välille mitään fluffystä meininkiä, mutta nyt tästä tuli tämmönen! O.O Arvatkaa oonko järkyttyny ittestäni? Mie en ennen oo (tai ainakaan en muista) kirjottanu fluffya, joten tää taitaa olla ensimmäinen, jonka tänne tunkasen. Joten öh, odotan mielenkiinnolla mitä te finiläiset tästä pidätte. Ficin nimi ei sinänsä liity mitenkään ficciin, muuten kuin tuo ensimmäinen sana, mutta tuo vain iski päähän, kun lueskelin tuon Versujen kappaleen sanoja. Joten kommenttia saa laittaa, mie en pure ;)



1. Versailles - The Revenant Choir

Viulun melodia suorastaan lentää korvasta sisään. Se soi rauhallisen, ja odottaa, että muut soittimet lähtevät leikkiin mukaan. Naurat kuvaukselleni, mutta minä en sen liiemmin välitä. Rakastan nauruasi ja sen kuuleminen on ihanaa. Sekä olen meistä kahdesta se joka on kuunnellut klassista musiikkia pidempään.

“Mitä sinä naurat?”
“Äänensävyäsi. Se kuulostaa siltä, kuin puhuisit maailman yhdeksännestä ihmeestä.”
“Musiikki on.”

Nostan viinilasin huulilleni ja virnistän ilmeellesi. Katsot minua hetken oudoksuen, ennen kuin käännät pääsi naurahtaen. Tiedän, että ymmärrät minua kuitenkin. Sitä rakastan sinussa. Olet kuin musiikki. Sinusta näkee lävitse, mutta sinusta löytää joka kuuntelemiskerralla uusia sävyjä, ja kielen värähtelyjä. Katseessa pieniä sävähdyksiä. Noissa kauniissa syvänsinisissä silmissäsi. Niihin minä ensimmäisenä huomiota kiinnitin. Rakastuin niiden ilmeikkyyteen, ne ovat kuin persoona. Kuin sielusi pieni kirkas peili.

“Tuijotat taas, rakas.”
“Minä tiedän.”
“Sinä tiedät.”
“Niin minä tiedän.”
“Mitä mietit?”
“Kaikkea. Meitä, musiikkia, sinua.”
“Minua?”
“Sitä kuinka rakastuin sinuun.”
“Tiedätkö miten minä rakastuin sinuun?”
“Et ole koskaan kertonut.”
“Mieleesi. Älykkyyteesi ja kierouteesi. Siihen kuinka koukutit minut itseesi.”
“Se oli ainainen tarkoituksenikin, ja sinä menit täysin lankaan. Jäit koukkuun, etkä pääse irti vaikka yrittäisit kiemurrella.”

Viimeiset viulun soinnut kaikuvat soittimesta. Ne heijastuvat silmistäsi.
 



2. Poets of the Fall - The Beautiful Ones

Silitän punaisia hiuksiasi hellästi. En halua herättää sinua. Kasvoillasi lepää rauhallinen ilme, kun nukut. Hengität tavallista hitaammin ja toisinaan kasvoillesi kiipeää se pieni hymy, jota hymyilet aina, kun ajattelet jotain sinulle tärkeää ja rakasta.

Mustat lakanat korostavat hiustesi erikoista väriä, vaikka jästien keskuudessa osataankin värjätä hiuksia, niin punainen sävy on harvoin luonnostaan. Tai ainakaan noin kirkkaan punainen sävy ei ole tavallista. Peitto on valahtanut lantiosi tietämille, ja tällä tavalla paljastanut kauniin vatsasi. Sen pienet yksityiskohdat. Et ole mikään muskelimies, mutta tiedän sinusta löytävän voimaa. Piirrän toisella kädelläni pieniä ympyröitä vatsallesi ja mietin onnea, kun saan sinut rinnalleni. Enää ei ole sotaa tai tupien välisiä riitoja välillämme. Olemme vain me kaksi, ilman mitään verhoja välissämme. Olemme laskeneet suojauksemme. Ne harmaat verhot, jotka ovat ennen kätkeneet tunteemme.

“Huomenta, rakas.”
“Ai huomenta, herätinkö?”
“Et.”
“Hyvä.”
“Mitä mietit noin tarkkaan? Sanoin ainakin kolme kertaa ‘huomenta’.”
“En mitään.”
“Et mitään?”
“En mitään sen erikoisempaa.”

Vedät peiton meidän molempien päälle ja vedät minut kainaloosi. Suikkaat nopean suudelman huulilleni, ja tiedän, että tässä minun kuuluu olla.



3. Indica - Vettä vasten

Aurinko paistaa kirkkaasti silmiini, ja mietin miksi suostuin lähtemään kanssasi soutelemaan. Laitat airoja paikalleen ja näytät keskittyneeltä.

“Minne me olemme menossa?” kysyn neutraalina. Eihän sitä tiedä vaikka paikka olisi ihan hienokin!
“Se on salaisuus”, vastaat virnistäen.

Tuhahdan pettyneenä ja tyydyn osaani. Istun hiljaa paikallani, ja katselen ohi lipuvia maisemia. Peltoja, soita, metsiä. Yhtäkkiä alkaa kuulua musiikkia ja käännän katseeni suuntaasi. Virnistät taas ja katsahdat jalkoihisi. Veneen pohjalla on jästien keksimä laite, jonka nimeksi olet sanonut CD-soitin. Sanoin joskus, että olet menettänyt viimeisetkin järjen rippeesi, kun toit sen eteeni. Minäkö käyttäisin jästien keksimää laitteita. Sen kun näkisi. Nyt tuo laite tuntuu ihan mukavalta.

Pärskäytät airolla vettä päälleni, ja koko tienoo kaikuu huudostani.

“Sinä senkin -!”
“Niin, hillerini rakkaani?”
“Nokka umpeen typerys.”

Mökötän lähinnä muodon vuoksi. En voisi valtuuttaa sinulle sitä edellytystä, että ohittaisin asian vain olan kohautuksella. Minua ei kastella ilman, että saa rangaistusta.

Veneen osuessa rantatörmääseen, havahdun mökötyshorteestani. Katsahdan rantaa kohti ja näen pienen viltin. Ehkä tämän kerran ohitan asian olan kohautuksella.



4. Lady Gaga - Alejandro

Auringon painuessa taivaanrannan pohjalle painaudun kylkeäsi vasten ja hengitän kesäillan raikasta ilmaa sisälleni. Olisin ollut idiootti, jos olisin jatkanut mököttämistäni, kun tulimme rannalle. Minulla oli todella hauskaa ja pidin elämäni piknikin. Soitit sillä CD-soittimella monta lempikappalettani, ja tanssititkin minua jonkin verran, vaikka vihaat tanssimista.

Et todellakaan ole kummoinen tanssija, mutta minä rakastan kanssasi tanssimista, koska teet sen omalla tavallasi. Kuiskit korvaani hävyttömyyksiä, ja kosketat kylkiäni viettelevästi, puhaltelet korvaani lämmintä ilmaa ja saat niskakarvani pystyyn. Käsivarteni iho oli jatkuvasti kananlihalla.

“Olethan siinä vielä, kun herään.”
“Minä olen tässä niin pitkään, kun maailmanloppu iskee meihin kumpaankin, Draco.”
“Se on hyvä tietää.”
« Viimeksi muokattu: 11.05.2015 13:24:29 kirjoittanut Kaapo »
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Sorry

  • ***
  • Viestejä: 106
  • loveable
Vs: Sävelletään ihoon ruusu (K-7)
« Vastaus #1 : 19.07.2010 12:50:11 »
AWW. <3

Miksei kukaan muu ole kommentoinut tätä? o: Tämähän on mahtava!

Täytyy näin ensimmäiseksi ( tai no, melkein ensimmäiseksi ) sanoa, että en varmasti ole ikinä lukenut Draco/Ronia. Ja tämä fic näytti sen, miten paljosta olen jäänyt paitsi! Oikeastaan on aika vaikeaa kuvitella Draco/Ronista fluffya, mutta kaikkihan on mahdollista ;')

Tässä koko ficissä oli kaunis ja herkkä tunnelma, rakastan juuri tällaista, herkkään, kaunista kuvailua. Onnistuit siinä todella hyvin.

Lempiosani näistä on varmaan tuo ensimmäinen. Kaikki ovat toki hyviä, todella hyviä, mutta ensimmäinen iski minuun eniten. Varsinkin siinä kuvailu on hienoa, ja rakastan tuota kertomistapaasi, kuvailevaa ja ensimmäisessä osassa ainakin viittaavaa musiikkiin.

Tämä oli kokonaisuudessaan mahtava kokonaisuus, rakastuin. Taidan lukea tämän vielä kommentoimisen jälkeen uudestaankin. : D Loppu kruunasi tämän upean ficin:
Lainaus
“Olethan siinä vielä, kun herään.”
“Minä olen tässä niin pitkään, kun maailmanloppu iskee meihin kumpaankin, Draco.”
“Se on hyvä tietää.”

Yhden typon ehkä löysin, odotas quotan sen tähän...
Lainaus
“Mitä sinä naurat?”
“Äänensävyllesi."
Elikkä tämä on siitä ensimmäisestä osasta. Noissa on eri muoto, vastauksessa ja kysymyksessä. se tökkäsi silmään vähän. Sen pitäisi mielestäni olla joko näin:
"Mitä sinä naurat?"
"Äänensävyäsi."
tai:
"Mille sinä naurat?"
"Äänensävyllesi."

Tollainen pieni virhe oli, mutta muuta en huomannut. :')

Kuten olen jo monta kertaa sanonut, tämä on todella ihana ja kaunis.
Kiitos paljon upeasta lukukokemuksesta! ^^<3

~S

// niin ja unohdin sanoa, että otsikko oli mitä kaunein! (:


my breath is your breath

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 548
  • 707
Vs: Sävelletään ihoon ruusu (K-7)
« Vastaus #2 : 19.07.2010 15:50:08 »
Suloista!

Oikeasti miten sinä saat kirjoitettua noin hyvää Draco/Ronia? Se on ihanaa, jopa fluffynakin, vaikken flyffyn paras toveri koskaan ole ollutkaan. Kaunista, kyllä voin vain kuvitella kuinka suloisia ne on yhdessä ja rannalla ja musiikkia ja voi että.<3

Ihanaa!

Kiitos Ruskapoika

Odoshi kuittaa ~

Olen todellakin ihastunut näihin ficceihisi, Suvultaan väärä Luihuiseen on ihana, odotan edelleen jatkoa innolla! Ja sitten tällaista söpöilyä noiden kahden välillä, ihan luonnollisesti kirjoitettuna. Ei ole sotaa tupien välillä.<3 Draco PoV oli myös todella ihana keksintö, oioij.<3

Rakentavuus on lomalla.~

“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: Sävelletään ihoon ruusu (K-7)
« Vastaus #3 : 19.07.2010 17:50:51 »
Ette kuule tiedäkään, kuinka ihana on herätä puhelimen pirinään, ja sitten ei enää saada unta. Sitten tulla koneelle ja huomata, että tähän on kommentti. Ja sitten avata tuolta sähköpostista toi linkki ja huomata, että olikin kaks kommentittia!<3 Olen ihan onnesta soikea. koska olin varma, ettei tätä kommentoitaisi :'D

Sorry: Korjasin tuon pienoisen typilaisen tuolta. En itse edes huomannut sitä :D Et ole ennen lukenut Draco/Ronia? No hyvä, että tämä miellytti, eikä saanut mitä inhoamis reaktiota paritusta kohtaan. Koska pojat ovat mitä suloisin pari. Ja täytyy myöntää, että ehkä itsekin pidän eniten tuosta ensimmäisestä, koska sain noihin muihin ideaa siitä.
Tämä oli kokonaisuudessaan mahtava kokonaisuus, rakastuin. Taidan lukea tämän vielä kommentoimisen jälkeen uudestaankin. : D Loppu kruunasi tämän upean ficin:
Lainaus
“Olethan siinä vielä, kun herään.”
“Minä olen tässä niin pitkään, kun maailmanloppu iskee meihin kumpaankin, Draco.”
“Se on hyvä tietää.”
Hienoa, että pidit lopusta. Koska en voinut itselleni mitä'n, ja tuo oli vain pakko kirjoittaa siihen loppuun, koska Gagan kappaleen lopusta tuli sellainen fiilis. Muutenkin noiden kolmen lopun kappaleiden sanat vaikuttivat aika plajon mitä kirjoitin, mutta tuossa ensimmäisessä en ymmärtänyt kuin pari sanaa sieltä täältä. On se Japani sen verran vaikea kieli.
Lainaus käyttäjältä: Sorry
niin ja unohdin sanoa, että otsikko oli mitä kaunein! (:
Hyvä kuulla, että se on onnistunut! Sen miettimiseen meni hetki, mutta onneksi on laulujen sanoja joista saa outoja päähän pistoja :) Kiitos hirveästi kommentistasi. Taidan hymyillä koko loppu päivän tuon ansiosta<3 Ja rakastuin tuohon kommentin aloitukseesi :3

Odoshi: Nääh, ei sitä rakentavaa aina tartte olla, ja nyt on kesä. Tarviihan rakentavakin kesälomaa aina välillä (miulla se tosin on aina lomalla). Olin oikeasti itse järkyttynyt kun sain tämän valmiiksi. Miekö oikeesti kirjotin fluffyä? Se kuulosti niin väärältä omaan korvaan, mutta hyvä, että tämä on iskenyt myös muihin ei-niin-fluffyn-ystäviin :) Ja se on aina plussaa, jos pystyy kuvittelemaan, no tässä tapauksessa, kun ne on rannalla. Hyvä, jos olen saanut kuvailtua sen tarpeeksi hyvin<3
Lainaus käyttäjältä: Odoshi
Olen todellakin ihastunut näihin ficceihisi, Suvultaan väärä Luihuiseen on ihana, odotan edelleen jatkoa innolla!
Mukava kuulla tuo ensimäinen osa ennen pilkkua  :D Nyt olen todella tyytyväinen, että julkaisin tämän(ensin meinasin haudata tän tonne tiedostojen joukkoon). Ja tuohon Suvultaan väärä Luihuiseen on 3. luku aika hyvällä mallilla, että jos tuo ei vaikeaksi rupea niin voisin ehkä saada sen valmiiksi kuukauden loppuun mennessä ;) Mutta tuokin vain jos ei iske mitään inspiraation katkoksia :'DD Kiitos hirveästi kommentistasi! Mie taidan hymyillä tän päivän kaks kertaa leveemmin<3 :3
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

millann

  • Neiti Salaperäisyys
  • ***
  • Viestejä: 98
  • My paper heart will bleed
Vs: Sävelletään ihoon ruusu (K-7)
« Vastaus #4 : 20.07.2010 12:50:23 »
ihanaihanaihana. Ensimmäinen RonDraco paritus jonka oon löytäny! ah, ihana, kirjoitat taitavasti, kuvailut, kerronta, aaah.<3 Okei, yhden virheen löysin;
Lainaus
Peitto on valahtanut lantiosi tietämille, ja tällä tavalla paljastanut kauniin vastasi.
mutta ei anneta sen häiritä ;)

Kiitos lukukokemuksesta!

millann Kiittää, kuittaa ja kumartaa
Ficcien listaus
Avatar by Brianna

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: Sävelletään ihoon ruusu (K-7)
« Vastaus #5 : 20.07.2010 16:48:51 »
millann: Kiitos itsellesi, kun jaksat kommenttia päkertää :) Korjasin tuon virheen tuolta, ja nyt kaikki sulkee silmänsä niin sitä ei edes koskaan ollutkaan siellä :'D  En ees tekstiä lukiessa virheiden varalta läpi tajunnu tota. Ihminen on sokee.

Mie kiitän ja kumarran puolestani kiitoksesi kommentillesi. Kaikki kommentit nimittäin piristävät ja otetaan avosylin vastaan<3
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?