Kirjoittaja Aihe: Suosikkinäyttelijäsi? || keskustelua suosikkinäyttelijöistä  (Luettu 59200 kertaa)

Natura Morta

  • Iha Namo vaa
  • ***
  • Viestejä: 93
Yks mun suosikkinäyttelijä on Jamie Bell. Oonki yrittänyt kattoo kaikki leffat missä hän näyttelee, harmikseni en oo vaan löytänyt kaikkii mistään.
Eka leffa, jossa tutustuin häneen (ja myöskin rakastuin) tais olla Jumper, sillon tykästyin myös tuohon leffaan. Nykyään pidän kyseistä leffaa semi huonona, mutta katon sen silti aina kun tulee, koska Jamie. Nyt silti, tänä- tai ensi vuonna on ilmeisesti tulossa Jumperiin kakkos osa ja se on pakko nähdä, vaikkei eka olekaan kaksinen.
Leffoja, joista tykkään ja joissa Jamie näyttelee on esimerkiksi Billy Elliot, Jamien eka leffa, ja King Kong (2005).

Muita näyttelijöitä en osaa nyt ainakaan määritellä suosikeiksi, vaikka monista pidänkin.
« Viimeksi muokattu: 08.03.2016 22:36:50 kirjoittanut Natura Morta »
"Maybe if we started looking what's the SAME instead always looking what's DIFFERENT"

Clearwater

  • Sudentuoja
  • ***
  • Viestejä: 312
  • chaos born in candlelight
Mulla tulee näitä kausia, kun joku näyttelijä on ylitse muiden ja tämä kyseinen vaihtuu sitten ajan mittaan. Nyt on kuitenkin jollain ihmeen ilveellä käynyt niin, että koko lähes armeijan mittoihin kasvaneen suosikkinäyttelijälistani jyräsi kokonaan ja kärkeen nousi viime keväänä Chris Evans. Jotain vain tapahtui. Olin aikaisemmin nähnyt esimerkiksi Avengersin, mutta jotenkin sen jatko-osa Age of Ultron, siitä huolimatta että elokuvaa on haukuttu, sai jotain aikaan. Pidin Chrisin näyttelemisestä elokuvassa, voisi kai sanoa sen pistäneen silmään enemmän kuin ensimmäisessä. Tai sitten olin vain myynyt sydämeni Marvelille syvemmin kuin ensimmäisen kerran Avengersin katsottuani. Sen jälkeen en edes muista minkä Chrisin elokuvista katsoin, saattoi hyvinkin olla Push. Mutta nyt, kun kyseisen herran lähes koko filmografia on tullut kahlattua läpi, voin sanoa, että kyseessä on hyvin lahjakas näyttelijä ja ulkonäköhän se aina plussaa on. Sen lisäksi Chrisin ajatusmaailma vastaa tosi paljon omaani. Evans on pitkälti siitä asti, kun hänet ns. "huomasin" ollut suurin inspiraationi, sankarini ja esikuvani. Kunnioitan häntä ihan hirveästi ihmisenä ja näyttelijänä.
Naisnäyttelijöitä listalleni ei kauheasti ole päätynyt, mutta Scarlett Johansson ja Cate Blanchett ovat tulleet jäädäkseen. Muistan, kun joskus kirjoitin tähän topiciin ja pitkälti nyt ovat suosikkinäyttelijäni muuttuneet. Tom Cruise on ollut suosikkejani ihan pikkutytöstä asti ja tuntuu välillä jopa vähän hölmöltä ajatella, että olen noin puolet elämästäni fanittanut häntä. Liam Neeson, Jeremy Renner, Henry Cavill, Thomas Brodie-Sangster, Norman Reedus, Sebastian Stan ja Aidan Turner myös näin muutaman mainitakseni. Kannan heitä eräällä lailla mukanani ja he ovat sellaisia, joiden elokuviin ja muihin roolisuorituksiin olen tutustunut enemmän. Maailma on pullollaan hyviä näyttelijöitä ja on vaikea valita omaa suosikkia ilman, että lista venyisi liikaa. Tosin voiko se ikinä venyäkään liikaa?
Kotimaani on Mikä-Mikä-Maa.