Kirjoittaja Aihe: Twilight: Tie miehen sydämeen | S, Humour  (Luettu 2932 kertaa)

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Twilight: Tie miehen sydämeen | S, Humour
« : 09.06.2010 16:20:52 »
Nmi: Tie mihen sydämmeen
Kirjoittaja:Lööperiika
Fandom: Twilight
Genre: Huumori, one-shot
Päähenkilöt: Bella/Edward/Jasper
Disclaimer: Ihana Stephenie Meyer omistaa hahmot. Minä vain julmasti leikin niillä.

A/N: Eli älkää loukaantuko mutta kirjoitin tämän kerran kokeeen jälkeen kun oli aikaa. Opettaja ei kovin pitänyt kun repesin nauamaan kesken kokeen... No mutta kommentoikaa! Kiitos! <3

Edward käveli nopeasti pyöreää kehää ruskeahiuksisen tytön ympärillä.
“Edward minä rakastan sinua ja uskon ettet halua tehdä minulle pahaa”,  Bella sanoi typerä katse ruskeissa silmissään.
“Tuoksut niin herkulliselta…” pronssipää vaikeroi.
“Kiitos! Osaat aina olla niin kohtelias!” Bella sanoi onnellisena tätä Edward oli vihdoin huomannut hänet.
“Oet kuin koskenkorva alkoholistille.”
“Minä kun luulin että punaviini. Mistä äkillinen sanonnan muutos?” Bella kysyi ihmeissään.
“Raaka viina on alkoholistille mieluisampaa. Tiedäthän että alkoholisti ei pysty olemaan lämpimässä huonevessa viinapullon kanssa juomatta pulloa viimeiseen tippaan?”
“Tiedän.”
“Belluska rakas en haluaisi tehdä tätä….” Edward sanoi mutta ei puhunut totta. Hän todellakin hausi eroon Bellasta.
“Tee mitä tahansa mikä miellyttää sinua!”
“Kuten olin sanomassa, en haluaisi tehdä tatä mutta uskon että mustasukkainen Jasper tekisi tämän sinulle kivuliaammin.”
“Kiitos Edwariskainen! Saisinko suudella sinua?”
“Vasta poltetun tuhkani yli!”
“Pitääkö sinut polttaa?”
“Sillä ei ole väliä.”

“Tiedätkö mitä Edwurtti. Äitini sanoo aina että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.”
“Äitisi on viisas nainen… Viisaampi kuin sinä.”
“Pitää kertoa tuo äitsykälle!”
“Epäilen että et kerro.”
“Miksi en saisi kertoa äidille?”
“Se on vaarallista mutta älä ajattele sitä nyt.  Pyydän”, Edward sanoi ja kumartui kuin suudellakseen mutta upottikin terävät myrkkyhampaansa Bellan kaulaan jossa veri kävi vilkkaasti.
“EDWARD LOPETA! HALUAN OLLA  KALTAISESI! HALUAN OLLA HIRVIÖ!”
Mutta Edward ei lopettanut. Tätä hetkeä hän oli odottanut jo vuoden, eikä suoraan sanoen halunnut että Bella roikkuisi hänen mukanaan monta sataa vuotta. Se olisi tukalaa…
Ja nyt hän Bella oli siellä missä hän halusikin olla -Edewardin sydämessä.

Edward käveli ryhdikkäin ja nopein askelin pienen videokameran luokse. Ja piti pienen loppu puheen:
“Ja näin loppui Bella Swanin elämä. Hän eli onnellisen ja rikkaan elämän  ööö… minua varten.
Ja niinhän se sanonta kuuluu että hyvä ruoka parempi mieli. Ja Bella on erittäin hyvä ruoka ja minulla on todella hyvä mieli että pääsin siitä eroon.
 Ensi kerralla ryhdyn uuteen saalistukseen. Uusi saalis on Jessica! Näkemiin ja hyvää päivän jatkoa!”


« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:33:56 kirjoittanut Tyynis »

sarqq

  • Vieras
Vs: Tie mihen sydämmeen
« Vastaus #1 : 09.06.2010 17:47:30 »
Voi luoja!  Hieman nauroin, pisti muuten silmään yksi virhe: sydämeen ei mahdu kahta ämmää!  Tuossa otsikossa vaan on virhe siis... Muuten oikein kiva tämä, kiitos.  :D

Prumrose

  • Vieras
Vs: Tie miehen sydämeen
« Vastaus #2 : 09.06.2010 18:43:59 »
IHAN KAUHEE !  :o
Hehe, kauhee mutta ihan hauska. :D
Mä en silleij pidä kauheesti tälläsistä ficeistä joissa Edward juo Bellan veret,
mutta tää oli käännetty huumoriks nii tää oli ihana kiva. :D
Sain ihan kivat naurut. :D
Tällästä kaipasinkin tähän väliin. :D
Kiitos.

~Prumrose

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Tie miehen sydämeen
« Vastaus #3 : 09.06.2010 19:17:54 »
Tosi hyvä!
Vähäks repesin!
toi loppu varsinkin:
Lainaus
“Ja näin loppui Bella Swanin elämä. Hän eli onnellisen ja rikkaan elämän  ööö… minua varten.
Ja niinhän se sanonta kuuluu että hyvä ruoka parempi mieli. Ja Bella on erittäin hyvä ruoka ja minulla on todella hyvä mieli että pääsin siitä eroon.
 Ensi kerralla ryhdyn uuteen saalistukseen. Uusi saalis on Jessica! Näkemiin ja hyvää päivän jatkoa!”
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James