Kirjoittaja Aihe: Twilight: Saalistaja | S, tuplaraapale  (Luettu 2190 kertaa)

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Twilight: Saalistaja | S, tuplaraapale
« : 05.06.2010 22:33:26 »
Ficin nimi: Saalistaja
Kirjoittaja: Annoy
Beta: minä itse
Fandom: Twilight
Genre: öö.... varmaan draama
Ikäraja: S
Päähenkilöt: päätä itse
Disclaimer: Hahmot ja maailma kuuluvat Stephenie Meyerille, teksti minulle.

A/N: Ei parhaimpia tekeleitäni. Tää nyt on olevinaan Twilightia, mutta aika OoC:tä tää luultavasti on. Eli ei varsinaisesti liity Twilightiin, mutta tarkoituksena on että tässä on joku sen hahmoista.

Saalistaja

Aina joskus mieleni tekee verta, mutta ei mitä tahansa verta. Ihmisverta.
Silloin menen kaupunkiin ja etsin jonkun hyväuskoisen hölmön jonka houkuttelen jonnekin pimeään paikkaan. Sitten isken. Juon uhristani kaikki veret, viimeistä pisaraa myöten. Ihmisveri on niin herkullista, tuhat kertaa herkullisempaa kuin haiseva eläinveri. Se tyydyttää janoni kokonaan ja saan siitä kaiken mitä tarvitsen.

Ihmisten metsästäminen on niin helppoa ja paljon jännittävämpää kuin eläinten metsästys. Tarvitsee vain mennä baariin ja valita joku hölmö. Sitten menen hänen luokseen, räpsyttelen ripsiäni ja kehun hänen ulkonäköään. Hetken aikaa flirttailen, sen jälkeen ehdotan että menisimme vähän rauhallisempaan paikkaan. On niin huvittavaa nähdä kun silloinen uhrini pomppaa aina innoissaan tuolistaan ja näyttää silti kuin olisi voittanut jättipotin. Ihmisten huijaaminen on palkitsevaa, se saa minut tuntemaan itseni niin voimakkaaksi.
 
Olen kuin hämähäkki. Kiedon taidokkaasti verkkoni uhrini ympärille, ilman että uhri huomaa mitään. Sitten saatan leikkiä uhrillani hetkisen, mutta pian kyllästyn ja annan kohtalokkaan iskun. Minä olen saalistaja, ihmiset ovat saalistani. Vain vahvat voivat selviytyä, heikot eivät pärjää tässä maailmassa. Niin se vain menee, on aina mennyt.  Ja ihmiset ovat heikkoja, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Olen itsekin ollut ihminen joskus, mutta siitä on pitkä aika. Olen nyt vampyyri, vaarallinen ja vahva. Täydellinen saalistaja.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:34:18 kirjoittanut Tyynis »
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

aurore

  • Vieras
Vs: Saalistaja
« Vastaus #1 : 06.06.2010 19:21:59 »
Ihan kiva pikku teksti (:
En osaa kirjoittaa mitään rakentavaa, sori (;
Mutta tykkäsin kovasti asioiden kuvailusta ja muutenkin oli kiva, sujuva teksti lukea.
~a.