Kirjoittaja Aihe: Sherlock Holmes, Mansikoita | Holmes/Watson, S, oneshot  (Luettu 2429 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Ficin nimi: Mansikoita
Kirjoittaja: Nukkemestari
Fandom: Sherlock Holmes
Tyylilaji: Fluffyhenkeä, oneshot
Ikäraja: S
Paritus: Holmes/Watson

A/N: En tarkistanut jukurtin historiallisia faktoja. Ja (jälleen) kerran kiitän Eeva Kilven runotuotantoa xD

Mansikoita

Oli kaunis, mutta tihkuttava torstai kun minä ja Holmes olimme jotenkin päätyneet syömään erään talon kuistille. Eräs Holmesin päättelykyvylle kiitollinen nainen oli kutsunut meidät talonsa paviljonkiin päivälliselle.

Ensin aurinkoinen sää oli muuttunut pilviseksi ja sitten alkoi ripistä vettä.

Se ei oikeastaan haitannut. Luonto oli uskomattoman hiljaa sateella, pisarointia lukuun ottamatta.

Paviljonki oli pienen lammen rannassa ja Holmes ja minä istuimme vierekkäin katsellen nukkuvaa lampea.

Paviljongin ja koko tämän upean puutarhan omistaja oli joutunut poistumaan ennen jälkiruokaa valitellen kiireitä. Jäimme siis kaksin herkuttelemaan.

Holmes söi jälkiruoka jugurttiansa, mutta minä olin jo lopettanut.

”Hm…” Holmes sanoi kun pääni painui hänen olkapäälleen ja jatkoi:
”Täydellistä…”

Tuskin hän oli ehtinyt sanoa: ”mansikat vain puuttuvat” kun minä juoksin talon taakse ja

Yhtäkkisen mieliteon ja Holmesin spontaanin lauseen takia juoksin talon taakse. Siellä niitä oli, kuten olin huomannut aikaisemmin.

Poimin nurmettuneesta maasta kourallisen
pieniä villiintyneitä mansikoita


Ryntäsin kastuneena ja kengät litisten takaisin.

ennen kuin hän ehti syödä jugurttinsa loppuun; ne olivat juuri kypsyneet,

Häntä nauratti.

Varo sanojasi, minä sanoin, kaikki toteutuu nyt.

Ja hän varoi.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 02:59:02 kirjoittanut Yukimura »
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Mansikoita
« Vastaus #1 : 02.06.2010 22:59:34 »
What?  :o Vähänkö hei metka aihe sanoisinko :D Watsonilla käy aivot ihan omiaan ku se on Holmesin kanssa<3

Lainaus
Häntä nauratti.

Varo sanojasi, minä sanoin, kaikki toteutuu nyt.

Ja hän varoi.
Parasta tässä ficissä, ehdottomasti! Olen nyt ihan koukussa sunkin Holmeseihin : DD eihän tässä ehdin nanoaan kirjoittaa kun pitää näitä lukea<3

Lainaus
Oli kaunis, mutta tihkuttava Torstai kun minä ja Holmes olimme jotenkin päätyneet syömään erään talon kuistille.
Hei nyt löysin rakentavaakin! Viikonpäivien nimet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.