Kirjoittaja Aihe: Twilight: Verellä värjätty taivas | S, triplaraapale  (Luettu 2883 kertaa)

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Ficin nimi: Verellä värjätty taivas
Kirjoittaja: Annoy
Beta: minä itse
Fandom: Twilight
Genre: angst, deathfic
Ikäraja: S
Päähenkilöt: tulkinnanvarainen
Disclaimer: Hahmot ovat Stephenie Meyerin, teksti minun.

A/N: Toinen tekeleeni, joten laadusta ei ole takeita.

Verellä värjätty taivas

Juoksin puiden lävitse minkä jaloistani pääsin, mutta olin liian hidas. He saavuttivat minua, kuulin heidän murhanhimoiset askeleensa perässäni. Minun oli pakko juosta, vaikka siitä ei ollut mitään hyötyä. Tiesin että tulisin kuolemaan. Kukaan ei saisi jäädä henkiin.

Kaikki muut ovat kuolleet. Heidät revittiin palasiksi ja poltettiin. Perheeni, ystäväni… kaikki ovat poissa. Ja minä pakenin, jätin heidät sinne. Vihasin itseäni, miten voin olla näin sydämetön? Järkeni sanoi, että en olisi voinut tehdä mitään heidän hyväkseen, mutta minun olisi pitänyt jäädä ja kuolla heidän kanssaan.

Jätin myös hänet sinne. Hänet, jota rakastin enemmän kuin mitään muuta. Hän huusi nimeäni kun he repivät hänet kappaleiksi, hän pyysi minua auttamaan, pelastamaan hänet, mutta juoksin pois. Olen vain pelkuri.

Juoksin ulos metsästä ja saavuin jyrkänteen reunalle. Aurinko oli laskemassa, taivas helotti punaisena. Sininen meri velloi kutsuvana alhaalla. En jaksanut enää juosta, vaan seisahduin. Hyväksyin kohtaloni, sillä minulla ei ole enää mitään menetettävää, kaikki on jo menetetty. Aivoni ruikuttivat minua anelemaan anteeksiantoa, liittymään Voltureihin. Mutta en voinut. En sen jälkeen mitä he tekivät perheelleni ja hänelle. Pystyisinkö muka elämään loppuelämäni murhaajien kanssa, pystymättä ikinä unohtamaan heidän tekoaan? Ei, en mitenkään pystyisi.

Volturit saapuivat metsänreunaan. Käännyin ja kohtasin heidän punaiset silmänsä jotka kyräilivät minua, valmiina tuhoamaan viimeisenkin Cullenin. Keskityin pitämään itseni tyynenä, en halunnut murtua heidän edessään. Sitten käänsin katseeni kohti taivasta. Taivas oli täysin punainen, kuin veri olisi värjännyt sen. En tiedä kuvittelinko vain, mutta minusta tuntui kuin olisin nähnyt perheeni ja ystävieni kasvot ylhäällä taivaassa. He hymyilivät minulle, kutsuivat minut heidän seuraansa. Kohotin käteni kuin toivoen että he ottaisivat minusta kiinni ja vetäisivät minut ylös. Mutta kuolema ei ole sellainen.

Tunsin kädet ympärilläni, kädet jotka repivät minua kappaleiksi. En huutanut, olin vain hiljaa ja pidin katseeni taivaassa, mutta kasvoja ei enää näkynyt. Oli vain punainen taivas, verellä värjätty. Muuta ei enää ollut. Vain taivas.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 22:53:17 kirjoittanut NiNNNi »
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Verellä värjätty taivas
« Vastaus #1 : 31.05.2010 14:31:53 »
Vau, tää oli hieno. Tykkäsin tosta minä-kertojasta, ilmeisesti Edward? Se jäi haittaamaan että aikamuoto vaihtui koko ajan preesensistä imperfektiin. Kannattaa korjata se niin lukija keskittyy enemmän tekstin sisältöön.

Mutta siis tosi kiva tällainen angsti, tykkäsin.  ;)
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Vs: Verellä värjätty taivas
« Vastaus #2 : 31.05.2010 15:33:29 »
Salla //Mukavaa että tykkäsit, on kiva kuulla positiivista palautetta. Tuosta minäkertojasta, itse en ole ikinä ajatellut sitä Edwardina, mutta nyt kun mainitsit, tajusin että sehän sopisi tähän hyvin.  Mutta kyllä tähän käy kuka tahansa Cullen. Ja tiedän että aikamuoto vähän vaihteli preesensistä imperfektiin, yritän korjailla sitä. :'D
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

Jakepoo

  • Urpå
  • ***
  • Viestejä: 173
Vs: Verellä värjätty taivas
« Vastaus #3 : 31.05.2010 17:03:34 »
Itse ajattelin että olisi Bella tai Rosalie, en tiedä miksi :D Mutta joo, tosi kaunis minun mielestäni ja kaunista kieltä.  Mahtava. :)
Where were you
When everything was falling apart?
All my days
Were spent by the telephone
That never rang
And all I needed was a call
It never came
To the corner of First and Amistad

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Verellä värjätty taivas
« Vastaus #4 : 31.05.2010 17:15:09 »
Tää oli ihana one-shot, angstia.♥
Mut mä en kiinnittänyt mitään huomiota aikamuotoon joten semmonen ei ainakaan tälläkertaa osunu silmiini (:
Mutta minulle tuli heti mieleen Alice tai Bella (:: En sitten tiedä kenet itse kuvittelit siihen. (:
Mutta aivan loistava, kirjoittele tälläisiä lisää!
Kiitokset tästä!

ninnni~
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Verellä värjätty taivas
« Vastaus #5 : 31.05.2010 17:54:47 »
Tämä oli todella hyvä one-shotti.
Minä taas ajattelin koko ajan kertojan Bellaksi. Se oli melkein kuin itsestäänselvyys heti alussa :D
Hienosti olit kirjoittanut, kuvailuja oli myös.
Tykkäsin ihan sikana <3
Kiitos!

Deph
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Verellä värjätty taivas
« Vastaus #6 : 01.06.2010 21:31:57 »
Tää oli tosi hyvä!!!
Toi nimi oli tosi ihana ja musta tää oli hyvin kirjotettu.
Mulle ei käyny mielessäkää, että kertoja ei olis Eddie. Tajusin vasta muiden kommenteista, et sitä ei oltu sanottu  ::) Mut Bella se ei ainakaan voinu olla, kun eihän Eddie vois pyytää Bellaa pelastamaan Voltureilta ja Bella ei olis kyllä voinu JUOSTA niitä pakoon...
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah