Kirjoittaja Aihe: Liisa Ihmemaassa: Eikö rakastamiseenkin vaadita hulluutta? (Hatuntekijä/Liisa) | S  (Luettu 9010 kertaa)

Neriah

  • ***
  • Viestejä: 603
Oi miten ihana tämä oli (: Aluksi ajattelin, että olisit valinnut kirjoittamaksesi hetkeksi näiden kahden rakastumisen, mutta olitkin jo pistänyt heidät toimimaan. (; Valinta ei ollut yhtään huonompi, mutta itse olen heikkona ficceihin, joissa rakkaus syttyy ensimmäisen kerran.

Oli miten oli, ei välitetä minun mieltymyksistäni enempää. Pidin kuvailustasi, ja Liisa oli oma itsensä. Lisää tätä ja oikein monipuolisesti, sitä kun ei oikein näytä finistä löytyvän. On se Hatuntekijä sen verran luttana että siitä sietää lukea. Varsinkin kun Johnny Depp antoi hänelle piirteensä, keh.

Kiitos ihanasta lukukokemuksesta!

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Tämä ficci jatkui sujuvasti Turkessista ja tois kaunista kuvailua jälleen.
Lainaus
Ehkä he olivat kummatkin kokonaan hulluja, kun ymmärsivät toistensa ajatukset. Mutta eikö rakastamiseenkin vaadita hulluutta, edes hiukkasen?
Vaaditaan siihen. :D

kiittäen
J
Demons and Angels

ava by Swizzy

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
No mutta mitäs täältä löytyy!

Ensinnäkin pakko nostaa hattua tuosta otsikon nimestä se on vain niin mahtava. Se esittää suuren hieman filosofisen kysymyksen jota itse jäin lukemisen jälkeen hetkeksi pohtimaan. Samalla se kuitenkin on  äärimmäisen houkutteleva ja koukuttava ainakin minulle. Liisa ihmemaa on kyllä loistava fandomi
varsinkin kun siihen voi aina liittää tuon suloisen hulluuden.=D

Pidin tässä ficissä todella paljon kuvailemisestasi se oli minusta toimivaa osasit myös kuvailla elävästi ja kauniisti. Se teki lukemisesta oikein miellyttävää. Ficcinä tämä oli ehdottoman suloinen ja pehmeä, tässä oli mukana suloista rakkautta joka tuli hyvin esille.

Ehkä he olivat kummatkin kokonaan hulluja, kun ymmärsivät toistensa ajatukset. Mutta eikö rakastamiseenkin vaadita hulluutta, edes hiukkasen?
Tämä oli ehdoton kruunu ficissä ja ehdottomasti suosikki kohtani. Hieno lopetus ficille!

Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 337
  • Lunnikuningatar
Vastaus: Mitä on rakkaus? Kysymys on sinänsä mielenkiintoinen, mutta vaatinee termin määrittelyä, sillä on varmasti myöskin käytännöllisyydestä kumpuavaa rakkautta. Länsimainen, individualistinen kulttuurimme on korostanut viimeisen vuosisadan aikana paljon sellaista itse valittua, palavaa ja vaikeaakin rakkautta, mutta kautta maailmanhistorian on kyllä nähty myös lempeämpiä ja vakaampia muotoja. Osa niistä voi olla hyvinkin järkeviä.

Mutta sitten itse ficciin: Liisan ja Hatuntekijän rakkaus varmasti vaatii hippusen hulluutta, sen verran vaativaa Hatuntekijän kanssa seurusteleminen varmasti on. Tämä fic oli hirveän suloinen ja pidin paljon siitä, miten keveä ja lempeä tunnelma tässä oli kautta tekstin. En ole nähnyt elokuvaa vuosikausiin, mutta muistan pitäneeni siitä jonkin verran, ja olikin kivaa palata hetkeksi siihen maailmaan. Kiitos siispä tästä!


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.