Kirjoittaja Aihe: Jos näkisit | Sallittu  (Luettu 1446 kertaa)

Pour

  • sidekick
  • ***
  • Viestejä: 203
  • En rupea arvailemaan
Jos näkisit | Sallittu
« : 20.05.2010 18:26:19 »
Title: Jos näkisit
Author: purr
Rating: S
A/N:  Sanotaan vaikka että kesä ja muut mokomat saavat minustakin tällaisen puolen pinnalle. En tiedä pitäisikö tätä kutsua raapaleeksi tai one-shotiksi, pikemminkin tunteenpurkaukselta tämä tuntuu :D Saa kernaasti kommentoida n__n


Jos näkisit

Ohuen ohut. Sormeni ylettyvät helposti ranteesi ympärille. Jäsenesi ovat sirot ja urheilun muovaamat. Näen pienet virheesi. Mustelmat, naarmut ja kolhut tekevät vartalostasi aidon tuntuisen sormieni alla. Et itsekään tiedä miten kaunis olet. Valitat, kuinka pääsi on liian pieni tai hampaasi liian suuret. Et voi tietää, miten oikealta ja kauniilta se kaikki näyttää. Olet niin laiha, haluaisin vain laittaa sinulle ruokaa päivät pitkät. Ja koska olet niin hento, et kestä kylmää etkä kuumaa. Minun täytyisi pitää sinut lämpimänä. Luopua jokaisesta vaatteestani, jokaisesta kehoni lämmönsäteestä, jotta et palelisi. Minun pitäisi roiskia päällesi vettä saunassa ja nauraa. Olet niin arka, ohut, pieni. Ja silti niin paljon voimakkaampi kuin minä.

En vaihtaisi sinua hetkeksikään. Ystävistäni vain sinä saat minut hölmöksi. Kaikki muut saavat pysyä tiettyjen muurien takana. Kaikki sinussa on minun. Pitkät sormesi, lakatut kyntesi ja vaalean ihon läpi kuultavat suonet. Tummat hiuksesi, niiden laineet. Äänetön naurusi, jonka vain minä kuulen. Pienet säpsähdykset ja levollinen ilme nukkuessasi. Ne ovat kaikki minun.

Näin minä olen sinut tietämättäsi omistanut. Vienyt, varastanut itselleni. Tallettanut mieleeni piirteitäsi, tapojasi ja olemuksesi. Ja vaikket tiedäkään sitä, olisin minä yhtälailla sinun, jos vain näkisit ja huolisit. En ehkä pysty paljoa tarjoamaan, en ole täydellinen. Mutta sen tiedän, että seurassasi olen ihmeellinen. Olisimme yhdessä kauniita ja vahvoja. Parempia kuin yksin. Jos vain sen näkisit.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 20:20:32 kirjoittanut flawless »
Muutatko kanssani smialiin?
Toujours purrrrr
Combining History and Hetalia can actually be good.