Kirjoittaja Aihe: Liisa Ihmemaassa, 2010: Toive (Hatuntekijä/Liisa) | (S)  (Luettu 6376 kertaa)

saghapo

  • Vieras
Vs: Toive (Hatuntekijä/Liisa)
« Vastaus #20 : 01.09.2010 18:39:26 »
aww, Liisa Ihmemaassa ficci  :D
kun katsottiin elokuva kavereiden kanssa, niin mielessä pyöri koko ajan miten ihana hatuntekijä/liisa paritus olisi, ja nyt kun luki tämän ficin, niin aww, en minä muuta osaa sanoa  :D

Lainaus
Ehkä seuraavalla kerralla Liisa olisi sopivan kokoinen, ja hatuntekijän huulet ylettäisivät Liisan omille.
amnam, ihanaa  ;)

järkevästä kommentista ei ole tietoakaan,

saghapo

sajusa

  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: Toive (Hatuntekijä/Liisa) | Liisa Ihmemaassa, 2010 (k-7)
« Vastaus #21 : 06.03.2012 23:23:54 »
Mitäs minä muuta kuin tulin taas kehumaan hienosti kirjoitettua raaplea ja hehkuttamaan ihanaa Hatuntekijäämme ^^ <3

~sajusa

StrokeOfGenius

  • Sateenkaarimursu
  • ***
  • Viestejä: 74
  • Antakaa mun syrjäytyä.
Vs: Toive (Hatuntekijä/Liisa) | Liisa Ihmemaassa, 2010 (k-7)
« Vastaus #22 : 06.03.2012 23:41:47 »
Aw, tämä oli aivan liian suloinen!
En osaa antaa paljon rakentavampaa palautetta tästä, ficci oli todella hurmaava ja totta kai hullu -hyvällä tavalla ;)
Hatuntekijä on kaikissa versioissa (mutta varsinkin uusimmassa) aivan ihana henkilö, ja ollt kuvannut häntä tähän todella hyvin. Liisaakin hän ajatteli sellaisella hellyydellä, että täällä meikätyttö melkein suli.
Kertakaikkisen ihana ficitys, nostan hattua!

~Stroke
"Kaarim tykkää kosketella, mä en tykkää siit, et kosketaan. Tää on täydellinen liitto."
"Meilla on tallainen ristiriita. Kulla."
"Niin sanottu viha-rakkaus -suhde."

~ Veli Sikiö & Karim Z. Yskowicz

Zafrina_Black

  • Hiddlestoner
  • ***
  • Viestejä: 117
  • Loki's army!
Vs: Toive (Hatuntekijä/Liisa) | Liisa Ihmemaassa, 2010 (k-7)
« Vastaus #23 : 09.03.2012 10:07:43 »
Tää oli tosi hyvä! Rakentavaa ei löydy tästä kommentista, mutta joo.... Tykkäsin kun käytit hatuntekijän oikeaa nimeä! :)
"You've been Loki'd again! LOKI'D!"